Hop til indhold
Guest C. I. Fukalot

KatJA? på Bryggen - jeg synes NEJ ...

Recommended Posts

Guest C. I. Fukalot

Var i dag sidst på eftermiddagen forbi Bryggen og Katja, som jeg tit har haft kig på - lad mig sige med det samme; jeg synes ikke det var en stor oplevelse. Meget mekanisk og forhastet - hun er dog lækker sprød, da hun er meget slank, hvis man er til det. Dog, er alderen ved at sætte sine spor og tyngdekraften har fat i brysterne, som er magnet små. Hun opholder sig på på Bryggen og jeg synes ikke det er et hyggeligt / erotisk sted; beton med to senge skubbet sammen, så man glider ned i revnen i midten! Det starter med hun vil have flere penge for kys - hvilket jo altid er lidt dårlig stil; det bør stå i annoncen,  derfra er det meget forhastet det hele  - og mere til jeg vil Gå-siden end Stay-siden, hvis I forstår  ...  Jeg vender ryggen til Bryggen. Andre der har erfaringer fra Bryggen?

Redigeret af C. I. Fukalot
Hotelnavn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Det er lidt unfair, da det er meget længe siden (i kan finde min anmeldelse her på siderne), men på trods af at Katja har en del fans, så havde jeg en tilsvarende oplevelse, ikke overbevisende. Jeg syntes Katja var fin, men træf nogle underlige valg under vores seance. Jeg har ikke noget imod Bryggen, det fungerede fint for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det godt nok ved at være et par år siden jeg besøgte hende sidst. Og ja bevares kan hun ha ændret sig siden da. Men jeg fik en suplim oplevelse sammen med hende. Så go faktisk at inden jeg gik ud af døren havde jeg bestilt ny tid hos hende til dagen efter. 

Så jeg må sige at det har ikke været min oplevelse af hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
C. I. Fukalot skrev, for 3 timer siden:

Var i dag sidst på eftermiddagen forbi Bryggen og Katja, som jeg tit har haft kig på - lad mig sige med det samme; jeg synes ikke det var en stor oplevelse. Meget mekanisk og forhastet - hun er dog lækker sprød, da hun er meget slank, hvis man er til det. Dog, er alderen ved at sætte sine spor og tyngdekraften har fat i brysterne, som er magnet små. Hun opholder sig på på Bryggen og jeg synes ikke det er et hyggeligt / erotisk sted; beton med to senge skubbet sammen, så man glider ned i revnen i midten! Det starter med hun vil have flere penge for kys - hvilket jo altid er lidt dårlig stil; det bør stå i annoncen,  derfra er det meget forhastet det hele  - og mere til jeg vil Gå-siden end Stay-siden, hvis I forstår  ...  Jeg vender ryggen til Bryggen. Andre der har erfaringer fra Bryggen?

Sweet Mia har været på Bryggen  i ret lang tid og det har fungeret fint, men det kommer nok an på hvilken størrelse lejlighed man har. Men man behøver jo ikke meget mere end et bord ...

Tror sgu lige jeg vil besøge Katja på trods af omtalen - 2500 for 2 timer all inclusive lyder som en god pris. En enkelt time er for lidt i min alder...

Glemte at sige tak for anmeldelsen @C. I. Fukalot - det er hermed gjort!

Redigeret af Stabilizer
Hotelnavn

Del dette indlæg


Link til indlæg
C. I. Fukalot skrev, for 4 timer siden:

Var i dag sidst på eftermiddagen forbi Bryggen og Katja, som jeg tit har haft kig på - lad mig sige med det samme; jeg synes ikke det var en stor oplevelse. Meget mekanisk og forhastet - hun er dog lækker sprød, da hun er meget slank, hvis man er til det. Dog, er alderen ved at sætte sine spor og tyngdekraften har fat i brysterne, som er magnet små. Hun opholder sig på på Bryggen og jeg synes ikke det er et hyggeligt / erotisk sted; beton med to senge skubbet sammen, så man glider ned i revnen i midten! Det starter med hun vil have flere penge for kys - hvilket jo altid er lidt dårlig stil; det bør stå i annoncen,  derfra er det meget forhastet det hele  - og mere til jeg vil Gå-siden end Stay-siden, hvis I forstår  ...  Jeg vender ryggen til Bryggen. Andre der har erfaringer fra Bryggen?

Dear,you are full of frustration and hate.You have come to me with a bad attitude.Let's say you had a bad day and your anger focused on me even at the hotel where I stayed :-)I will not write what i think about it,I will not criticize your appearance "far to playboy"Sa befits an adult woman in class-thank u for visiting .I was not pleased.Best wishes-Stay Cool!

Del dette indlæg


Link til indlæg
C. I. Fukalot skrev, for 11 timer siden:

Det starter med hun vil have flere penge for kys - hvilket jo altid er lidt dårlig stil; det bør stå i annoncen,

Enig. Men jeg har været ude for det også hos andre og tænkt at det var et forsøg på at sige høfligt til mig, at hun ikke havde lyst til at kysse mig. Et par gange har jeg selv valgt at gå i sådan en situation.

 

PS: tungekys står nu som ekstra, kan jeg dog se.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest C. I. Fukalot
katja_25 skrev, for 8 timer siden:

Dear,you are full of frustration and hate.You have come to me with a bad attitude.Let's say you had a bad day and your anger focused on me even at the hotel where I stayed :-)I will not write what i think about it,I will not criticize your appearance "far to playboy"Sa befits an adult woman in class-thank u for visiting .I was not pleased.Best wishes-Stay Cool!

Kære Kajta - jeg skriver bare på dansk, når du forstår det - jeg er ked af du tager det på den måde. Og, jeg er helt sikkert en 'lille mand' med en 'lille pik' (se profilfoto), men jeg lever et fantastisk liv - SÅ, hvis der er noget jeg IKKE er, så er det "full of hate". Det virker nærmere hadefuld at kalde sine kunder det og meget grænseoverskridende. Jeg kan ikke læse nogle krænkende bemærkninger i mit indlæg i forhold til dette forum, hvor man skriver med et glimt i øjet og underspillet dansk humor. Tværtimod står der også meget positivt om dig; det burde du have læst. Jeg tror/håber, at langt de flest her i dette forum vil være enig med mig.

Kære Katja - det ville være bedre hvis du tog den lille smule kritiske feedback til dig - det ville der være mere stil og format over - og du gav et svar, hvor du ville gøre det lidt bedre for dem, som kommer og besøger dig istedet for at overfuse de få kritiske bemærkninger du har fået - så du ovenikøbet selv kommer til selv at fremstå som frustreret Jeg er sikker på alle her selv kan bedømme min 'anmeldelse', som min oplevelse, og den ikke er ondt ment - men skrevet helt og fuldt i overensstemmelse med den tone og humor, man nu engang skriver med her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
C. I. Fukalot skrev, 1 time siden:

Kære Kajta - jeg skriver bare på dansk, når du forstår det - jeg er ked af du tager det på den måde. Og, jeg er helt sikkert en 'lille mand' med en 'lille pik' (se profilfoto), men jeg lever et fantastisk liv - SÅ, hvis der er noget jeg IKKE er, så er det "full of hate". Det virker nærmere hadefuld at kalde sine kunder det og meget grænseoverskridende. Jeg kan ikke læse nogle krænkende bemærkninger i mit indlæg i forhold til dette forum, hvor man skriver med et glimt i øjet og underspillet dansk humor. Tværtimod står der også meget positivt om dig; det burde du have læst. Jeg tror/håber, at langt de flest her i dette forum vil være enig med mig.

Kære Katja - det ville være bedre hvis du tog den lille smule kritiske feedback til dig - det ville der være mere stil og format over - og du gav et svar, hvor du ville gøre det lidt bedre for dem, som kommer og besøger dig istedet for at overfuse de få kritiske bemærkninger du har fået - så du ovenikøbet selv kommer til selv at fremstå som frustreret Jeg er sikker på alle her selv kan bedømme min 'anmeldelse', som min oplevelse, og den ikke er ondt ment - men skrevet helt og fuldt i overensstemmelse med den tone og humor, man nu engang skriver med her.

My dear perfect gentleman ;-)I wish u a wonderful life with a whole heart, a postitive attitude towards people and lot's of Danish humors.Kiss ur beautiful lips deeply:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville ønske at GP’erne ikke kan skrive i anmeldelse sektionen. Det er ulideligt at man ikke kan skrive noget negativt uden at pigen skal komme og forsvare det. Og bare IKKE VIL acceptere at ikke alle elsker hende :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenT skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ville ønske at GP’erne ikke kan skrive i anmeldelse sektionen. Det er ulideligt at man ikke kan skrive noget negativt uden at pigen skal komme og forsvare det. Og bare IKKE VIL acceptere at ikke alle elsker hende :rolleyes:

syntes det fint, gp kommer med sin version af oplevelsen.

det må være frustrerende, at læse en løgn om sig selv, uden at kunne forsvare sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, Lige nu:

syntes det fint, gp kommer med sin version af oplevelsen.

det må være frustrerende, at læse en løgn om sig selv, uden at kunne forsvare sig.

Løgn er en ting. Der er det ok. Men der en tendens til at pigen bliver ved og ved , når der er i bund og grund er tale om en kunde som bare ikke er så vild med hende. Pigerne tager det alt for personligt , det er det ikke, det er bare forretning 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 minutter siden:

syntes det fint, gp kommer med sin version af oplevelsen.

det må være frustrerende, at læse en løgn om sig selv, uden at kunne forsvare sig.

Det er ligesom om at enhver dårlig anmeldelse ender som en slags retsag - hvor kvinden forsvare sig selv mod et slags overgreb 

dette forum er til anmeldelser af piger 

ikke en debat klub 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenT skrev, for 27 minutter siden:

ikke en debat klub 

Med dine indlæg kunne du have narret mig. Tag det op i et relevant forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest C. I. Fukalot
katja_25 skrev, for 21 timer siden:

My dear perfect gentleman ;-)I wish u a wonderful life with a whole heart, a postitive attitude towards people and lot's of Danish humors.Kiss ur beautiful lips deeply:-)

Hej igen - jeg er ikke perfekt eller nogen gentleman; og har bestemt ikke noget ønske om at være det. Men, det er der åbenbart en anden, som er, samt har fundet den helt rigtige satire frem. Jeg ønsker for dig, at du finder noget at lave, som ikke fylder dig med åbenlyse frustrationer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Katja en gang og havde en rigtig god oplevelse. I min optik er hun en classy moden og super fræk kvinde. Jeg gik derfra med det store smil og helt udtømt:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Jeg har også besøgt hende mange gange og klikker virkelig med hende. Men måske det er et spørgsmål om kemi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære brødre 

Katja deler vandene for nogen af jer. Jeg er nok mest positiv overfor mine oplevelser. Jeg har nu besøgt hende to gange med en måneds mellemrum, og begge gange fik jeg en top betjening. Jeg forstår godt det kan synes som dårlig stil, hvis man føler, at der skal betales ekstra for andre ydelser, men som altid handler det om at have klare aftaler INDEN man starter. Jeg tænker I har haft en dårlig kemi og så må man jo bare prøve noget andet. Det er en fri verden. Men tilbage til mine egne oplevelser. Billederne svarede til virkeligheden og sessionerne være intensive med bl. a. king style BJ, Det kan anbefales. På trods af sprogbarrieren havde vi en rigtig fin dialog og hun var med på at tale om frække fantasier. Det virkede rigtig godt for mig og jeg vil ikke tøve med at anbefale andre at besøge hende. God fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenT skrev, den 3.10.2019 at 19:14:

Jeg ville ønske at GP’erne ikke kan skrive i anmeldelse sektionen. Det er ulideligt at man ikke kan skrive noget negativt uden at pigen skal komme og forsvare det. Og bare IKKE VIL acceptere at ikke alle elsker hende :rolleyes:

Selvfølgelig skal pigerne have mulighed for at forsvare sig så vi kan få begge sider af sagen.

Desuden fortæller pigernes reaktion ofte mere om dem end nogen anmeldelse ville kunne. Se f.eks. hvordan Angelique gik totalt i psykopat-mode hver gang der var den mindste kritik af hende og sammenlign så med hvor sympatiske Sweet Mias svar på kritik er.

Husk også at for mange af pigerne så kan en god eller dårlig anmeldelse herinde virkelig vende deres forretning og det er jo ikke bare deres "produkt" der bliver kritiseret, men også deres person fordi det er én og samme ting. Så jeg kan godt forstå at følelserne somme tider hænger lidt uden på tøjet, men derfor synes jeg netop at en fattet reaktion til en dårlig anmeldelse siger utroligt meget om pigen og hendes evne til at håndtere denne branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg
danvik skrev, den 2.10.2019 at 20:53:

2500 for 2 timer all inclusive lyder som en god pris. En enkelt time er for lidt i min alder.

Hvis jeg en skønne dag skulle tage 2 timer, ville det være for at tage en lur midt i det hele :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 8 minutter siden:

Hvis jeg en skønne dag skulle tage 2 timer, ville det være for at tage en lur midt i det hele :) 

Kan vi dermed konkludere, at du har nået morfar-alderen? :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.G. skrev, for 5 timer siden:

Nogen der ved hvornår den lille frække Katja kommer tilbage??

Hun plejer at være her en uges tid slut /start måneden, men nogle gange tager hun en pause

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 49 minutter siden:

Kan vi dermed konkludere, at du har nået morfar-alderen? :-o

Biologisk muligt ja. Mentalt nej :mellow:

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.G. skrev, den 11.11.2019 at 13:34:

Nogen der ved hvornår den lille frække Katja kommer tilbage??

Jeg har fra pålidelig kilde at Katja ankommer til København fredag aften, tænker at hun er åben for business lørdag, evt. fredag sent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...