Hop til indhold
Guest C. I. Fukalot

KatJA? på Bryggen - jeg synes NEJ ...

Recommended Posts

Guest C. I. Fukalot

 

Jeg vil gerne holde fast i min oplevelse/anmeldelse: at Katja - ja, hun har klør ... Men missen, den var sur - den dag!-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
C. I. Fukalot skrev, for 2 timer siden:

 

Jeg vil gerne holde fast i min oplevelse/anmeldelse: at Katja - ja, hun har klør ... Men missen, den var sur - den dag!-)

Har du ikke andet at lave end at minde dig selv og hele verden om din bitterhed? Alle dine indlæg handler om denne oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest C. I. Fukalot
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Har du ikke andet at lave end at minde dig selv og hele verden om din bitterhed? Alle dine indlæg handler om denne oplevelse.

... det skulle jeg nok have præciseret. Det er rigtigt godt at have en god oplevelse med Katja - jeg synes, bare jeg har haft mange bedre ... men hele denne ballade giver jo ikke ligefrem lyst til at skrive yderligere.

Skulle mine 6 indlæg og en anmeldelse kunne beskrive mit liv som bittert? og dette forum være dækkende for "hele verden" - det vil være en meget grov generalisering. Derudover,  Det er flere måneder siden jeg har skrevet - og jeg undrer mig stadig over; at alt skal være absolut positivt. 

I det mindste har jeg andet og lave end at kommentere andres indlæg, og være meget bedrevidende og fordømmende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
C. I. Fukalot skrev, for 1 time siden:

Skulle mine 6 indlæg og en anmeldelse kunne beskrive mit liv som bittert?

Jeg siger ikke dit liv er bittert. Men du fremstår bitter over denne oplevelse, når du uden anledning hiver denne tråd frem igen fem måneder senere. Hvor du intet andet har skrevet i mellemtiden og aldrig tidligere har skrevet om andre oplevelser. Det virker nærmest som en vendetta.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Jeg siger ikke dit liv er bittert. Men du fremstår bitter over denne oplevelse, når du uden anledning hiver denne tråd frem igen fem måneder senere. Hvor du intet andet har skrevet i mellemtiden og aldrig tidligere har skrevet om andre oplevelser. Det virker nærmest som en vendetta.

Jeg gætter på at kommentaren er ansporet af en nylig og meget rosende omtale af bemeldte dame

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 3 timer siden:

Jeg gætter på at kommentaren er ansporet af en nylig og meget rosende omtale af bemeldte dame

Keep cool, @Styrvolt 

@Bebop har i mine øjne ret.

@C. I. Fukalot s indlæg i almindelighed og navnlig timingen af de sidste virker unødigt bitre, uanset hvad man i øvrigt måtte mene om Katja. Hvor lang tid skal man have lov til at forfølge en GPer for en dårlig oplevelse? 

Cob

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
cobham skrev, for 1 minut siden:

Keep cool, @Styrvolt 

Bebob har ret.

@C. I. Fukalot s indlæg og navnlig timingen er fishy, uanset hvad man i øvrigt måtte mene om Katja.

Cob

Jeg er fuldstændig cool. Og det var ikke ment som en kritik af bebops indlæg. Tværtimod. Det var såmænd bare lidt motivforskning jeg forsøgte mig med :-)

Jeg har i øvrigt selv en enkelt gang besøgt Katja. For helvede en sexet MILF! Vores kemi var ikke helt i top, men jeg kan ikke sætte en finger på hendes serviceniveau. Hun er faktisk den sidste kvinde, der har givet mig en orgasme. En fesen en. Men dog bedre end ingenting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...