Hop til indhold

Recommended Posts

Virkelig morsomt, næsten tragikomisk - bestemt ingen romantiker, Liverpool :D

Men jeg er skuffet over at du siger hun kun tager mig for pengene :shock:

Og den mere alvorlige side: du har nok af naturlige grunde ikke mødt så mange damefrisører? Og selvom det ikke er rocket science tænker jeg det er en fordel med fx social intelligens. Hvilket rocket scientists ofte mangler. Hvis vi skal fortsætte i klichéerne...

Måske skal man bare holde sig til at bedømme egne oplevelse. Miller og jeg har meningsfulde samtaler med flere af damerne ;) Også selvom det er en anden ydelse der er betalt for...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Liverpool skrev, for 1 time siden:

Jeg er enig. Hun er alle pengene værd. Klart en af byens bedste piger. 

 

Men ja jeg har endnu ikke mødt en damefrisør med rigtig meget mellem ørerne. 

 

Jeg blev vel nok blot lidt træt af hvad jeg opfatter som selvsving. Det betyder ikke, at jeg ikke respektere dig. Du har altid leveret super anmeldelser herinde.

Jeg følte blot at du var blevet lidt forelsket :)

Der er tale om en pige, som kun er sammen med os pga penge. Det må være vort fokus. At hun er alle pengene værd er det essentielle.

Mit ærinde? Tjaa det ved jeg egentlig ikke. Er nok blot blevet en sur gammel mand 

I think you need to relax a bit :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 2 timer siden:

Jeg er enig. Hun er alle pengene værd. Klart en af byens bedste piger. 

 

Men ja jeg har endnu ikke mødt en damefrisør med rigtig meget mellem ørerne. 

 

Jeg blev vel nok blot lidt træt af hvad jeg opfatter som selvsving. Det betyder ikke, at jeg ikke respektere dig. Du har altid leveret super anmeldelser herinde.

Jeg følte blot at du var blevet lidt forelsket :)

Der er tale om en pige, som kun er sammen med os pga penge. Det må være vort fokus. At hun er alle pengene værd er det essentielle.

Mit ærinde? Tjaa det ved jeg egentlig ikke. Er nok blot blevet en sur gammel mand 

Endelig kom fisken på disken 

Tak for lige at hive den her tråd tilbage til virkeligheden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk
Snedkeren skrev, 1 time siden:

Nogen der ved hvorfor hun siger det er sidste gang i DK nu?

Uh - ja hvad kan det mon skyldes, at hun siger det er sidste gang hun er i DK. Bum bum.......kunne det monstro være fordi det er sidste gang hun er i DK? Bare et gæt :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Snedkeren skrev, for 3 timer siden:

Nogen der ved hvorfor hun siger det er sidste gang i DK nu?

Because I have another plans for the future :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Katfisk skrev, for 2 timer siden:

Uh - ja hvad kan det mon skyldes, at hun siger det er sidste gang hun er i DK. Bum bum.......kunne det monstro være fordi det er sidste gang hun er i DK? Bare et gæt :D:D

Wow :D what a conclusion ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Unfortunately, I have never had the pleasure of meeting Babara, but I can tell you so much guys, that if you get the right "conection" to a Romanian girl, you will never have anything else. i have been to Romania arround 50 times, and I know pretty well what I'm talking about. they are simply incredible

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, for 18 timer siden:

Unfortunately, I have never had the pleasure of meeting Babara, but I can tell you so much guys, that if you get the right "conection" to a Romanian girl, you will never have anything else. i have been to Romania arround 50 times, and I know pretty well what I'm talking about. they are simply incredible

The only connection a romanian girl has with a western dude (especially from Northern Europe) is represented by money. 

You are far too soft and pussies for them. Not implying they like rude and unbehaved men(paradoxically, romanian dudes are more like old school and tend to be more gentlemen than danish guys, whom, again paradoxically, despite being a pussy and cockless morons living in a women dominated society, expect sharing the costs for a date), they just like men. 

And, again, another paradox : they like men, but, as customers, they prefer danish guys, because they know you are soft and, basically, totally suckers, so they can "cheat" you when it comes to services offered, shorter meeting and other clever ways to make money.

These skills never work with a romanian dude. 

Redigeret af Clonatu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Clonatu skrev, for 2 minutter siden:

This skills never work with a romanian dude. 

You cannot be more wrong !!! REALLY. ofc ther are many girls that like money (exatcly like the girls in Denmark, and many times the girls in Denmark are much much worse) and trust me, i was NOT soft or a pussie for them, i will even say i was stupid rude bastard, until i learned how i should treat them. they like when a man is a man (a danish girl dont like that).... and why do i now say all this?? well, i had a 10 years fantastic relation to a very very beautiful and young romanian RICH girl. did she take me for the money? NAHHH. i dont know how it is to be with a GEF here in Denmark, never had the courage to try.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
Clonatu skrev, 1 time siden:

You are far too soft and pussies for them. Not implying they like rude and unbehaved men(paradoxically, romanian dudes are more like old school and tend to be more gentlemen than danish guys, whom, again paradoxically, despite being a pussy and cockless morons living in a women dominated society, expect sharing the costs for a date), they just like men. 

And, again, another paradox : they like men, but, as customers, they prefer danish guys, because they know you are soft and, basically, totally suckers, so they can "cheat" you when it comes to services offered, shorter meeting and other clever ways to make money.

These skills never work with a romanian dude. 

I sense a guy who is not completely confident in his manhood, and who have difficulty coping with strong independent women. 

However, this has nothing to do with the review of Barbara.

I’d love to discuss that further if you create e new thread in “hyggesnak” where it belongs, and leave this thread to be about Barbara.

 

Redigeret af umiaqse
Clarifying the intention of my text..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Clonatu skrev, for 2 timer siden:

The only connection a romanian girl has with a western dude (especially from Northern Europe) is represented by money. 

You are far too soft and pussies for them. Not implying they like rude and unbehaved men(paradoxically, romanian dudes are more like old school and tend to be more gentlemen than danish guys, whom, again paradoxically, despite being a pussy and cockless morons living in a women dominated society, expect sharing the costs for a date), they just like men. 

And, again, another paradox : they like men, but, as customers, they prefer danish guys, because they know you are soft and, basically, totally suckers, so they can "cheat" you when it comes to services offered, shorter meeting and other clever ways to make money.

These skills never work with a romanian dude. 

Seriously I have no words ....So many negative and judge people . And unfortunately the racism is also present .... so sad .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barbarasmile1 skrev, for 1 time siden:

Seriously I have no words ....So many negative and judge people . And unfortunately the racism is also present .... so sad .

 

Barbaro, vin sa facem iubire, mai ceva ca-n Las Fierbinti. 

Sa-ti tii guvidele in dulap si sa ma astepti cu kurtos kolacs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
umiaqse skrev, for 2 timer siden:

I sense a guy who is not completely confident in his manhood, and who have difficulty coping with strong independent women. 

However, this has nothing to do with the review of Barbara.

I’d love to discuss that further if you create e new thread in “hyggesnak” where it belongs, and leave this thread to be about Barbara.

 

Boss, this kind of pocket psychology you keep it for yourself. 

What I am saying, is completely true,but you keep believe, what you believe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråden her har været låst af forskellige årsager. 

Der er åben igen.

MEN, i skal tilbage på sporet. Dette er en anmeldelse af Barbara. 

Ikke en diskussionsklub omkring danske mænd osv. 

Den kan I tage i rette forum. 

Overholder I ikke dette, sidder vi klar med advarsler. 

Bryan Mills

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gusten66

Två års väntan är över :wub: 

November 2017 hade jag bokat Barbara men 90 minuter innan vår date avbokade hon pga sjukdom. 

Ända sedan dess har jag velat besöka henne och nu var det inte många möjligheter kvar med tanke på att hon planerar att sluta o besöka Köpenhamn :mellow:

Dagens besök var mitt bästa besök hos en piga i Köpenhamn. 

Både fysiskt o mentalt. 

Kropp och sinne fick sitt. 

Vi hann med hennes meny plus vi kunde prata i halvleks pausen <3

Hon har både utseende och huvud, det är lätt att prata med henne och hon är mycket serviceminded. Vill verkligen att man ska få en bra upplevelse. 

Jag har gett mig själv ett löfte. 

-Den här gången var verkligen mitt sista DK besök, det går inte att toppa besöket hos Barbara. 

Enda anledningen för mig att besöka DK pigor igen är om Barbara kommer göra någon kort visit i framtiden <3

Ni som gillar små nätta pigor får skynda er, efter helgen har hon åkt hem. 

 

Piga 10/10

Location 10/10

GFE 10/10

Gymnastik 10/10

 

Avslutningsvis 

Tack till alla som är aktiva på eroguide både användare och admins, det har varit mycket användbart inför mina DK besök senaste 2 åren. 

 

Over and out

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Clonatu skrev, den 8.10.2019 at 07:20:

The only connection a romanian girl has with a western dude (especially from Northern Europe) is represented by money. 

 

Who hurt you?

Working girls are actually human. With real feelings. Now are those feelings love? Probably not. But there are many others.

I've met girls that was in a good mood and bad mood. Both got money and both times there was more than just money.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gusten66

Clonato have you source on that? 

Dont judge all Romania women. 

You cant say that 100% only meet Western dude only for money :angry:

There is off course women Who dont Will meet Western dude, But noway that all women act like that. 

I guess you have booked Girls from Romania short Time like 15 minutes date, you can never think that Will be excellent 15 minutes. 

Women are not f*ck dolls, they are human. Need Time with customer to build up some deeper connection. 

Can you imagine The opposite, that you Take home a women from bar 15 minutes, Who is 25 years older than you, you think that Will be deep connection with fire and explosions? 

I guess you only Will do that IF you get a lot of money.

It doesnt matter nationallity, Its about that we are human not animals :P

But IF you meet that women 60 minutes There is a better chance for fire. 

And like in real life, sometimes very much chemistry present. 

Like for me today. I am 100 % that i can meet Barbara in a café just to talk even There is age differens something about 25 years between US and that i am a swede. 

If you want GFE. With Barbara or other eastern europe women

Bring flowers or other presents

Book 60 minutes 

Act like you do Private when you meet women. 

 

I have only had good meetings in my 20+ dates with different eastern europe girls

But Barbara Top notch :wub: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gusten66 skrev, for 5 timer siden:

Clonato have you source on that? 

Dont judge all Romania women. 

You cant say that 100% only meet Western dude only for money :angry:

There is off course women Who dont Will meet Western dude, But noway that all women act like that. 

I guess you have booked Girls from Romania short Time like 15 minutes date, you can never think that Will be excellent 15 minutes. 

Women are not f*ck dolls, they are human. Need Time with customer to build up some deeper connection. 

Can you imagine The opposite, that you Take home a women from bar 15 minutes, Who is 25 years older than you, you think that Will be deep connection with fire and explosions? 

I guess you only Will do that IF you get a lot of money.

It doesnt matter nationallity, Its about that we are human not animals :P

But IF you meet that women 60 minutes There is a better chance for fire. 

And like in real life, sometimes very much chemistry present. 

Like for me today. I am 100 % that i can meet Barbara in a café just to talk even There is age differens something about 25 years between US and that i am a swede. 

If you want GFE. With Barbara or other eastern europe women

Bring flowers or other presents

Book 60 minutes 

Act like you do Private when you meet women. 

 

I have only had good meetings in my 20+ dates with different eastern europe girls

But Barbara Top notch :wub: 

 

Enig. Har primært gode erfaringer med østeuropæiske kvinder, så forstår ikke rigtig det der nationalitetsfnidder. Eksempler: Diana (kors, hvor jeg savner hende - havde vildt god kemi med hende), Vicky Basno, Vicky (ikke Basno), Jessica Serrano (hun er vildt dejlig, men også der er der noget ligegyldigt nationalitetsfnidder), Sandra Parker (håber, at hun snart kommer tilbage), Emilly, Lara o.s.v. Har desværre kun mødt Barbara en enkelt gang primo 2019, men det var også en udsøgt fornøjelse, der kunne blive vanedannende. Håber, at hun kommer tilbage, og det ville være dejligt, hvis Diana kom med!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...