Hop til indhold
Guest Nemtøs

EG's udvikling

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
Aros skrev, for 36 minutter siden:

Talk2us eksisterer nu ikke længere.

Du er blevet en “fanklub” “fattigere” :D  

Det har aldrig rigtig fungeret. Det kræver en stram moderation at få et forum til at køre. Massageplus har også taget konsekvensen, og lukket forum. Der var nu heller ikke mange indlæg, og kom der et blev det som regel slettet- sådan 123 tomaaaaaaa. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Det har aldrig rigtig fungeret. Det kræver en stram moderation at få et forum til at køre. Massageplus har også taget konsekvensen, og lukket forum. Der var nu heller ikke mange indlæg, og kom der et blev det som regel slettet- sådan 123 tomaaaaaaa. 

Så du fortæller mig, at du også er blevet en “fanklub fattigere”  med det der er sket på massageplus :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aros skrev, for 5 minutter siden:

Så du fortæller mig, at du også er blevet en “fanklub fattigere”  med det der er sket på massageplus :D 

JA, snøft. Jeg har været på portvin lige siden :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 50 minutter siden:

Spørgsmålet er, om det var en "fanklub" – eller to :D?

Århuselsker og jeg var i den grad målet for spot og spe i alle forhold, førstnævnte lige til det sidste som "karamellen", så min betegnelse "slamsiloen" var ikke helt ved siden af.

Selvom jeg på massageplus har en lagkage til gode.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...