Guest Aarhuselsker Skrevet 20. December, 2019 Aros skrev, for 36 minutter siden: Talk2us eksisterer nu ikke længere. Du er blevet en “fanklub” “fattigere” Det har aldrig rigtig fungeret. Det kræver en stram moderation at få et forum til at køre. Massageplus har også taget konsekvensen, og lukket forum. Der var nu heller ikke mange indlæg, og kom der et blev det som regel slettet- sådan 123 tomaaaaaaa. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 20. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Det har aldrig rigtig fungeret. Det kræver en stram moderation at få et forum til at køre. Massageplus har også taget konsekvensen, og lukket forum. Der var nu heller ikke mange indlæg, og kom der et blev det som regel slettet- sådan 123 tomaaaaaaa. Så du fortæller mig, at du også er blevet en “fanklub fattigere” med det der er sket på massageplus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. December, 2019 Aros skrev, for 5 minutter siden: Så du fortæller mig, at du også er blevet en “fanklub fattigere” med det der er sket på massageplus JA, snøft. Jeg har været på portvin lige siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. December, 2019 Aros skrev, for 50 minutter siden: Så du fortæller mig, at du også er blevet en “fanklub fattigere” med det der er sket på massageplus Spørgsmålet er, om det var en "fanklub" – eller to ? Århuselsker og jeg var i den grad målet for spot og spe i alle forhold, førstnævnte lige til det sidste som "karamellen", så min betegnelse "slamsiloen" var ikke helt ved siden af. Selvom jeg på massageplus har en lagkage til gode. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg