Hop til indhold

EG's udvikling

Featured Replies

Skrevet
Aros skrev, for 36 minutter siden:

Talk2us eksisterer nu ikke længere.

Du er blevet en “fanklub” “fattigere” :D  

Det har aldrig rigtig fungeret. Det kræver en stram moderation at få et forum til at køre. Massageplus har også taget konsekvensen, og lukket forum. Der var nu heller ikke mange indlæg, og kom der et blev det som regel slettet- sådan 123 tomaaaaaaa. 

• Svar 78
  • Visninger 9.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Ja EG er noget mærkeligt noget. Oprindeligt et anmeldelseforum for købesex (var det vel?) men efterhånden mere af en community hvor brugere får mere eller mindre tydelige personaer der forholder

• Jeg kan godt forstå du synes at i dag har været helt ad helvede til herinde, og jeg har da også for nylig set et par efterlysningstråde hvor der blev trampet rundt i nogen pigers private forhold. Jeg

• Tror at det er @Bebopog @Carl72der skal fat et værelse og give hinanden et blowjob. 

Postede billeder

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Det har aldrig rigtig fungeret. Det kræver en stram moderation at få et forum til at køre. Massageplus har også taget konsekvensen, og lukket forum. Der var nu heller ikke mange indlæg, og kom der et blev det som regel slettet- sådan 123 tomaaaaaaa. 

Så du fortæller mig, at du også er blevet en “fanklub fattigere”  med det der er sket på massageplus :D 

Skrevet
Aros skrev, for 5 minutter siden:

Så du fortæller mig, at du også er blevet en “fanklub fattigere”  med det der er sket på massageplus :D 

JA, snøft. Jeg har været på portvin lige siden :mrgreen:

Skrevet
Aros skrev, for 50 minutter siden:

Spørgsmålet er, om det var en "fanklub" – eller to :D?

Århuselsker og jeg var i den grad målet for spot og spe i alle forhold, førstnævnte lige til det sidste som "karamellen", så min betegnelse "slamsiloen" var ikke helt ved siden af.

Selvom jeg på massageplus har en lagkage til gode.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.