Guest Nemtøs Skrevet 20. September, 2019 Jeg har været herinde i et par år nu.. synes at EG bevæger sig i en forkert og negativ retning. Der er flere og flere indlæg hvor tonen er grim og der rakkes ned på bestemte personer. Tråde bliver afsporet med hårde og ligegyldige kommentar. Jeg bliver "ked af" at læse hvordan bestemte brugere opfører sig overfor andre. Jeg får lyst til at give en verbal overhaling men ved at jeg ville få endnu en advarsel... så jeg lader være. For pokker da - find lige den pæne tone frem. Man kan sagtens være uenig uden at opføre sig som et dumt svin. Kom nu ind i kampen og opfør jer som dannede voksne mennesker! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 20. September, 2019 Nemtøs skrev, for 41 minutter siden: Jeg har været herinde i et par år nu.. synes at EG bevæger sig i en forkert og negativ retning. Der er flere og flere indlæg hvor tonen er grim og der rakkes ned på bestemte personer. Tråde bliver afsporet med hårde og ligegyldige kommentar. Jeg bliver "ked af" at læse hvordan bestemte brugere opfører sig overfor andre. Jeg får lyst til at give en verbal overhaling men ved at jeg ville få endnu en advarsel... så jeg lader være. For pokker da - find lige den pæne tone frem. Man kan sagtens være uenig uden at opføre sig som et dumt svin. Kom nu ind i kampen og opfør jer som dannede voksne mennesker! JAMEN så smut dog ud af sitet som du skrev i min privat.....hvad er dit problem???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 20. September, 2019 Nemtøs skrev, for 35 minutter siden: Jeg har været herinde i et par år nu.. synes at EG bevæger sig i en forkert og negativ retning. Der er flere og flere indlæg hvor tonen er grim og der rakkes ned på bestemte personer. Tråde bliver afsporet med hårde og ligegyldige kommentar. Jeg bliver "ked af" at læse hvordan bestemte brugere opfører sig overfor andre. Jeg får lyst til at give en verbal overhaling men ved at jeg ville få endnu en advarsel... så jeg lader være. For pokker da - find lige den pæne tone frem. Man kan sagtens være uenig uden at opføre sig som et dumt svin. Kom nu ind i kampen og opfør jer som dannede voksne mennesker! Jeg har været herinde lidt over i år nu, i nogle perioder mere andre mindre Har selvfølgelig ikk fulgt med i alle tråde, men kan faktisk godt følge @Nemtøsnoget af vejen, altid nemmere at sidde bag en skærm og give en overhaling og være 100 % anonym dog synes jeg at langt de fleste herinde ER voksne, ansvarlige og flinke og rare opmuntrende individer, der vil nok altid være under 1 % negative brugere, præcis som ude IRL og i livet iøvrigt God weekend og pas godt på jer selv, og hinanden og ja,,,, hold nu den gode tone og den posetive energi den smitter rent faktisk i den gode retning Venligst en næsten altid posetivt tænkende bruger,,,, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 20. September, 2019 Den udvikling er overhovedet ikke ny. Det sker hele tiden - og nogle brugere mobbes ud, eller ender bare med ikke at gide lege FB for ikke at sige det gamle TV2 Blog. Man vælger på mange måder selv om man gider deltage i idiotisk "debat" - og når man synes det bliver for broget anbefaler jeg en pause. Selv holder jeg mig gerne væk i månedsvis - og så er det faktisk rart at vende tilbage, og bare undgå idioter og gamle tråde Og en sidste ting - hvis man selv er meget aktiv, eller formulerer sig skarpt, kommer rotterne hurtigt frem - og de kender ikke til at gå efter bolden - her er det alene benspænd for manden, der tæller. Når man har identificeret en rotte - så lad den endelig fouragere i kloakken hvor den hører hjemme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. September, 2019 lurepikken skrev, for 5 minutter siden: JAMEN så smut dog ud af sitet som du skrev i min privat.....hvad er dit problem???? Kan I se hvad jeg mener? Hvis I læser mit opslag under sex-event kan I læse hvordan denne bruger spolere tråden for tilsidst at skrive han håber på saftige detaljer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 20. September, 2019 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Kan I se hvad jeg mener? Hvis I læser mit opslag under sex-event kan I læse hvordan denne bruger spolere tråden for tilsidst at skrive han håber på saftige detaljer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. September, 2019 lurepikken skrev, for 18 minutter siden: JAMEN så smut dog ud af sitet som du skrev i min privat.....hvad er dit problem???? Hvis du både kunne læse og forstå - så skrev jeg at det er personer som dig der ville kunne få mig til at lukke min profil på EG. Du laver ikke andet end at spolere tråde med ligegyldige og svinske kommentarer. Som jeg også skrev til dig er jeg glad for at jeg aldrig har mødt dig og aldrig kommer til at mødes med dig. Synker aldrig så lavt at jeg vil mødes med mænd i din klasse. Jeg håber virkelig at andre herinde kan se din opførsel og vil fravælge dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 20. September, 2019 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Hvis du både kunne læse og forstå - så skrev jeg at det er personer som dig der ville kunne få mig til at lukke min profil på EG. Du laver ikke andet end at spolere tråde med ligegyldige og svinske kommentarer. Som jeg også skrev til dig er jeg glad for at jeg aldrig har mødt dig og aldrig kommer til at mødes med dig. Synker aldrig så lavt at jeg vil mødes med mænd i din klasse. Jeg håber virkelig at andre herinde kan se din opførsel og vil fravælge dig. Elsker når du sviner mig til skat..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. September, 2019 (edited) EG er, ligesom Nationen! på Ekstrabladet, et åbent forum, der afspejler et gennemsnitligt (?) udvalg af den danske befolkning. Der vil altid være nogle ignoranter. Der vil altid være nogle hadske, og der vil altid være dem, der føler sig forbigået her i livet, men kan få en anonym stemme herinde – og der vil også altid være dem, der ikke forstår en skid af det hele. O.s.v. Der findes også politiske fløje herinde, og her klinger stålet af og til hårdt. Jeg kan ikke se, at meget kan være anderledes. Netop fordi mennesker er forskellige. Hvis vi alle havde været tømrere, havde vi nok haft en vis konsensus. Havde vi alle været læger, havde vi haft en (anden) konsensus. Det er altså svært at forene skurvognens sprog med professorens. Redigeret 20. September, 2019 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 20. September, 2019 lurepikken skrev, for 35 minutter siden: JAMEN så smut dog ud af sitet som du skrev i min privat.....hvad er dit problem???? Hendes problem kunne for eksempel.være dig. Du har ind imellem de mest uintelligente bemærkninger. Vh NF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenT 139 Skrevet 20. September, 2019 (edited) Dette er et privat ejet forum. Det er ikke en foregning med demokratiske principper. Ejeren/ledelsen bestemmer hvordan tonen skal være. Længere er den ikke. Kan man ikke lide det så må man finde noget andet at bruge sin tid på. Redigeret 20. September, 2019 af TorbenT 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 20. September, 2019 NordFyr skrev, for 1 minut siden: Hendes problem kunne for eksempel.være dig. Du har ind imellem de mest uintelligente bemærkninger. Vh NF. FEDTERØV---------- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 20. September, 2019 lurepikken skrev, for 1 minut siden: FEDTERØV---------- Du bliver da ved med, at udstille dig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 20. September, 2019 NordFyr skrev, for 5 minutter siden: Du bliver da ved med, at udstille dig selv. Sæt dig nu på din latterlige plug og nyd det er ALT du får i denne weekend..!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 20. September, 2019 lurepikken skrev, for 3 minutter siden: Sæt dig nu på din latterlige plug og nyd det er ALT du får i denne weekend..!!! MTKSGF...... Tænk lige over den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. September, 2019 lurepikken skrev, for 7 minutter siden: Sæt dig nu på din latterlige plug og nyd det er ALT du får i denne weekend..!!! lurepikken skrev, for 7 minutter siden: Sæt dig nu på din latterlige plug og nyd det er ALT du får i denne weekend..!!! Var det ikke på sin plads, at alt dette blev ført på PB? Det er pinligt for os andre at være tilskuere til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 20. September, 2019 Nemtøs skrev, for 38 minutter siden: Hvis du både kunne læse og forstå - så skrev jeg at det er personer som dig der ville kunne få mig til at lukke min profil på EG. Du laver ikke andet end at spolere tråde med ligegyldige og svinske kommentarer. Som jeg også skrev til dig er jeg glad for at jeg aldrig har mødt dig og aldrig kommer til at mødes med dig. Synker aldrig så lavt at jeg vil mødes med mænd i din klasse. Jeg håber virkelig at andre herinde kan se din opførsel og vil fravælge dig. Hvis du er træt af enkelte brugere, så kan du blokere dem. Det har jeg selv gjort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 20. September, 2019 Er det fuldmåne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 20. September, 2019 Christina ssbbw skrev, for 9 minutter siden: Er det fuldmåne? Der er en del herinde, der også tænker med det nederste hoved, når de ikke er liderlige... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 20. September, 2019 Hej . Det eneste der er galt med Nemtøs , ,Er at hun svigter alle os på Djævleøen. Jeg vil også gerne lege med Nemtøs og hendes dejlige P...... P.S Man skal ikke bruge tid på idioter ( lurepikken) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 20. September, 2019 Jeg har snart været medlem i ét år, og er helt enig med nemtøs, tonen er grov og på grænsen til at være hadsk. Det er både fra mænd og fra de lyserøde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 156 Skrevet 20. September, 2019 @Nemtøs Og det skulle komme fra dig? Jeg har altså flere gange set dig afspore emner med ligegyldig kommentar. Her er bare et af dem: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. September, 2019 Carl72 skrev, for 8 minutter siden: @Nemtøs Og det skulle komme fra dig? Jeg har altså flere gange set dig afspore emner med ligegyldig kommentar. Her er bare et af dem: Prøv at læse tråden og de andre indlæg i tråden. Det er et ringe eksempel du kommer med... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 156 Skrevet 20. September, 2019 Nemtøs skrev, Lige nu: Prøv at læse tråden og de andre indlæg i tråden. Det er et ringe eksempel du kommer med... Og det er en ringe bortforklaring du kommer med. Uanset hvad du mener om trådens indhold, så er princippet stadig at du afspore tråden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg