Carl72 157 Skrevet 21. September, 2019 Bebop skrev, for 4 minutter siden: Har du overhovedet læst den tråd og bemærket hvem der oprettede den? Ingen tog den bruger seriøst. Man kunne ikke afspore den tråd, for den var oprettet af enten en troller eller en ung fyr der så ikke burde være her, og var for dum til at se at en anden af hans tråde dækkede emnet allerede. Det er så subjektivt omkring trådens seriøsitet og det er også underordnet. Som jeg sagde tidligere, så ændre det ikke ved princippet, at der ved princippet stadig er snakke om at afspore tråde. At nogle andre brugere så allerede havde afsporet tråden gør det jo ikke bedre at man vælgere at afspore tråden yderligere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. September, 2019 Carl72 skrev, for 7 minutter siden: Ja, men jeg har jo ligesom ikke nævnt noget med at jeg ikke kunne finde på at afspore tråde. Det er jo dig og ikke mig der har oprettet en hel tråd hvor du protestere over brugere der afspore tråde samtidlige med at du selv afspore tråde Mit indlæg handler i højere grad om den hårde og negative tone jeg oplever på EG. Jeg har aldrig påstået at jeg er fejlfri, men jeg forsøger at have et ordenligt sprog selvom jeg kan gemme mig bag en skærm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 157 Skrevet 21. September, 2019 Bebop skrev, for 2 minutter siden: Din plade er gået i hak, og den spiller en falsk melodi. Du får altså ikke et gratis blowjob ved at lege advokat eller fedte for GP'erne herinde på EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. September, 2019 Carl72 skrev, for 9 minutter siden: Du får altså ikke et gratis blowjob ved at lege advokat eller fedte for GP'erne herinde på EG Hvis @Bebop vil have et gratis blowjob af mig - så giver jeg ham gerne et bare for at lukke munden på dig. Du er velkommen til at kigge på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 21. September, 2019 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Hvis @Bebop vil have et gratis blowjob af mig - så giver jeg ham gerne et bare for at lukke munden på dig. Du er velkommen til at kigge på Smart. Det vil jo så lukke munden på jer begge. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 21. September, 2019 Carl72 skrev, for 13 minutter siden: Du får altså ikke et gratis blowjob ved at lege advokat eller fedte for GP'erne herinde på EG Jeg er ikke advokat, jeg kan bare ikke holde ud at se dig forlænge tråden med vrøvl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 21. September, 2019 Carl72 skrev, for 15 minutter siden: Det er så subjektivt omkring trådens seriøsitet og det er også underordnet Nej til begge dele. Men du er meget subjektiv og trættende. Du bliver ved med at kalde det for en afsporing, men det var det ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 157 Skrevet 21. September, 2019 Bebop skrev, for 3 minutter siden: Du bliver ved med at kalde det for en afsporing, men det var det ikke. Så siger vi bare det hvis det kan gøre dig glad 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 21. September, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Hvis @Bebop vil have et gratis blowjob af mig - så giver jeg ham gerne et bare for at lukke munden på dig. Du er velkommen til at kigge på Tror at det er @Bebopog @Carl72der skal fat et værelse og give hinanden et blowjob. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 21. September, 2019 Fantastisk at man kan afsporre en tråd og stadigt styrke trådstarter bekymring 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 27. September, 2019 Nemtøs skrev, den 20.9.2019 at 19:27: Jeg har været herinde i et par år nu.. synes at EG bevæger sig i en forkert og negativ retning. Der er flere og flere indlæg hvor tonen er grim og der rakkes ned på bestemte personer. Tråde bliver afsporet med hårde og ligegyldige kommentar. Jeg bliver "ked af" at læse hvordan bestemte brugere opfører sig overfor andre. Jeg får lyst til at give en verbal overhaling men ved at jeg ville få endnu en advarsel... så jeg lader være. For pokker da - find lige den pæne tone frem. Man kan sagtens være uenig uden at opføre sig som et dumt svin. Kom nu ind i kampen og opfør jer som dannede voksne mennesker! Pigen har rent faktisk ret, og som hun pænt citerer, man kan sagtens være uenig, uden at opføre sig som et dumt svin, Længere er den ikk, tænk, tast, tal, som vi gør i håndholdt radio, Gud bedre Danmark og go Weekend Ja håber talen bliver bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. September, 2019 Jeg håber nu ikke på at tonen bliver "bedre" nok snarere tværtimod Hygger mig gevaldigt, når de voksne skændes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 988 Skrevet 29. September, 2019 Jeg bruger nogle gange sprogbruget her i forummet til noget konstruktivt.. De dage jeg føler mig mindre værd eller utilstrækkelig, så sidder jeg mig og læser EG's forum med en pose popcorn og et glas cola. Og når jeg er færdig, føler jeg mig som en meget bedre og intelligent mand.. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. September, 2019 Nemtøs skrev, den 20.9.2019 at 19:27: Jeg har været herinde i et par år nu.. synes at EG bevæger sig i en forkert og negativ retning. Der er flere og flere indlæg hvor tonen er grim og der rakkes ned på bestemte personer. Tråde bliver afsporet med hårde og ligegyldige kommentar. Jeg bliver "ked af" at læse hvordan bestemte brugere opfører sig overfor andre. Jeg får lyst til at give en verbal overhaling men ved at jeg ville få endnu en advarsel... så jeg lader være. For pokker da - find lige den pæne tone frem. Man kan sagtens være uenig uden at opføre sig som et dumt svin. Kom nu ind i kampen og opfør jer som dannede voksne mennesker! Jeg faldt lige over tråden igen. Jeg synes faktisk, at tonen herinde aldrig har været bedre, end den er nu. Du har kun været herinde et par år, siger du. Jeg har et noget længere perspektiv, og jeg synes, at især årene 2013-15 var langt, langt værre end det, vi ser nu. Af og til tøvede jeg dengang med at læse, når jeg så, at bestemte brugere havde reageret på et af mine indlæg, for så vidste jeg, at der ventede en spand skoldhed lort. Bevares, i dag kan folk da også ryge i totterne på hinanden, især i debatstrengene, men det er det rene mundhuggeri i sammenligning med dengang. Denne i mine øjne positive udvikling skyldes, at moderationen i dag i langt højere grad griber ind og på et langt tidligere tidspunkt. Det har været klogt, for en del af os husker jo, hvordan det gik på det hedengangne Gimel og senere på talk2us: Ballade, krige og evig strid fik simpelthen disse sider til at gå ned. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. September, 2019 Borende X skrev, for 6 minutter siden: Jeg faldt lige over tråden igen. Jeg synes faktisk, at tonen herinde aldrig har været bedre, end den er nu. Du har kun været herinde et par år, siger du. Jeg har et noget længere perspektiv, og jeg synes, at især årene 2013-15 var langt, langt værre end det, vi ser nu. Af og til tøvede jeg dengang med at læse, når jeg så, at bestemte brugere havde reageret på et af mine indlæg, for så vidste jeg, at der ventede en spand skoldhed lort. Bevares, i dag kan folk da også ryge i totterne på hinanden, især i debatstrengene, men det er det rene mundhuggeri i sammenligning med dengang. Denne i mine øjne positive udvikling skyldes, at moderationen i dag i langt højere grad griber ind og på et langt tidligere tidspunkt. Det har været klogt, for en del af os husker jo, hvordan det gik på det hedengangne Gimel og senere på talk2us: Ballade, krige og evig strid fik simpelthen disse sider til at gå ned. Af gode grunde ved jeg ikke hvordan EG var tidligere, men kun positivt at høre at der er blevet en bedre tone herinde. Jeg anfægter ikke at der er debat, men de gange hvor der er personen der " jagtes " fremfor bolden. Samtidig er det min oplevelse at sproget kan være hårdt, og ja jeg er klar over det gælder alle typer af sociale medier, fordi det er nemmere at skrive ubehøvlet bag ved en skærm. Lad os få nogen gode debatter og jeres anmeldelser af de gp'er som I besøger. God søndag derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 29. September, 2019 Naturligvis vil tonen af nogen og nogle gange af mange, blive omfattet som værende hård. Kommer jo i den grad også meget an på “hvormange aktier” man selv har i det konkrete indlæg. Generelt syntes jeg faktisk at tonen er fin herinde, både med plads til humor, lidt spydigheder i ny og næ. Vi skal også tænke på, at vi alle har forskellige forudsætninger udi skriveriernes kunst. Nogle har også personlige relationer i klemme osv. Men når det er sagt, så syntes jeg også nogle er lidt tyndhudede - Især når det omhandler dem selv. Hvor de ellers godt kan være ret hårde i andre sammenhænge og nogle gange i mine øjne helt kyniske og hurtige i replikken, som jeg helt sikkert tror rammer nogen dybt. Her tænker jeg OGSÅ på dig TS (Nemtøs) du kan i nogle sammenhænge godt være hurtig på aftrækkeren og “skyde fra hoften”. Derfor sidder jeg lidt og undre mig over dit og dette indlæg. Hvis du er så nærtagende som du lidt giver udtryk for her i dette indlæg, så skulle du måske overveje om du ikke selv i andre tråde, netop er en af dem som kan virke lidt hård i filten og dermed komme til at såre andre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. September, 2019 Æ´Synderjyde skrev, for 3 timer siden: Naturligvis vil tonen af nogen og nogle gange af mange, blive omfattet som værende hård. Kommer jo i den grad også meget an på “hvormange aktier” man selv har i det konkrete indlæg. Generelt syntes jeg faktisk at tonen er fin herinde, både med plads til humor, lidt spydigheder i ny og næ. Vi skal også tænke på, at vi alle har forskellige forudsætninger udi skriveriernes kunst. Nogle har også personlige relationer i klemme osv. Men når det er sagt, så syntes jeg også nogle er lidt tyndhudede - Især når det omhandler dem selv. Hvor de ellers godt kan være ret hårde i andre sammenhænge og nogle gange i mine øjne helt kyniske og hurtige i replikken, som jeg helt sikkert tror rammer nogen dybt. Her tænker jeg OGSÅ på dig TS (Nemtøs) du kan i nogle sammenhænge godt være hurtig på aftrækkeren og “skyde fra hoften”. Derfor sidder jeg lidt og undre mig over dit og dette indlæg. Hvis du er så nærtagende som du lidt giver udtryk for her i dette indlæg, så skulle du måske overveje om du ikke selv i andre tråde, netop er en af dem som kan virke lidt hård i filten og dermed komme til at såre andre. Jeg bliver nærtagende når man går til "angreb" på en bestemt person - både når jeg og andre bliver "ramt". Men stadig handler det om tonen herinde. Jeg vil ikke betegne mig selv som sart, og ønsker at blive behandlet som jeg behandler andre. Giver udtryk for min meninger men dog aldrig med det formål at såre andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 29. September, 2019 Æ´Synderjyde skrev, for 4 timer siden: Her tænker jeg OGSÅ på dig TS (Nemtøs) du kan i nogle sammenhænge godt være hurtig på aftrækkeren og “skyde fra hoften”. Derfor sidder jeg lidt og undre mig over dit og dette indlæg. Hvis du er så nærtagende som du lidt giver udtryk for her.... Jeg har faktisk “skudt fra hoften” på @Nemtøs. Der var hun bestemt ikke nærtagende, men tog det faktisk med et stort smil, selvom det var et værre svineri i hendes ansigt... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. September, 2019 Fætteren skrev, for 6 minutter siden: Jeg har faktisk “skudt fra hoften” på @Nemtøs. Der var hun bestemt ikke nærtagende, men tog det faktisk med et stort smil, selvom det var et værre svineri i hendes ansigt... Mere af det tak - tak for et dejligt grin med din kvikke bemærkning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. September, 2019 Borende X skrev, for 10 timer siden: Jeg faldt lige over tråden igen. Jeg synes faktisk, at tonen herinde aldrig har været bedre, end den er nu. Du har kun været herinde et par år, siger du. Jeg har et noget længere perspektiv, og jeg synes, at især årene 2013-15 var langt, langt værre end det, vi ser nu. Af og til tøvede jeg dengang med at læse, når jeg så, at bestemte brugere havde reageret på et af mine indlæg, for så vidste jeg, at der ventede en spand skoldhed lort. Bevares, i dag kan folk da også ryge i totterne på hinanden, især i debatstrengene, men det er det rene mundhuggeri i sammenligning med dengang. Denne i mine øjne positive udvikling skyldes, at moderationen i dag i langt højere grad griber ind og på et langt tidligere tidspunkt. Det har været klogt, for en del af os husker jo, hvordan det gik på det hedengangne Gimel og senere på talk2us: Ballade, krige og evig strid fik simpelthen disse sider til at gå ned. Ja nogen skal jo rammes, når der kastes... Men jeg synes nu at det var anderledes fra '13-'16, mere hyggeligt og en anden form for sammenhold i trådene, selvom meningerne også dengang var meget forskellige. Bevares jeg er også godt klar over, at der foregik alt muligt idiotisk bag kulisserne... også dengang forlod folk EG, og det var ikke fordi at de havde fået en kæreste... Men det er sjovt at læse de gamle indlæg fra '12-'13 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 29. September, 2019 Pointen handler vel mest om hva der sker nu, og ikk i 2013 - 2016? Vi lever i nuet og som nemtøs siterer, ganske klart, så er tonen under lavmål Længere er den faktisk ikke? Kan dog håbe, den bliver bedre om Gud vil Dog vil nemtøs Go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 29. September, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 5 timer siden: Jeg bliver nærtagende når man går til "angreb" på en bestemt person - både når jeg og andre bliver "ramt". Men stadig handler det om tonen herinde. Jeg vil ikke betegne mig selv som sart, og ønsker at blive behandlet som jeg behandler andre. Giver udtryk for min meninger men dog aldrig med det formål at såre andre. Redigeret 29. September, 2019 af thomas 123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 20. December, 2019 Borende X skrev, den 29/9/2019 at 08:26: Jeg faldt lige over tråden igen. Jeg synes faktisk, at tonen herinde aldrig har været bedre, end den er nu. Du har kun været herinde et par år, siger du. Jeg har et noget længere perspektiv, og jeg synes, at især årene 2013-15 var langt, langt værre end det, vi ser nu. Af og til tøvede jeg dengang med at læse, når jeg så, at bestemte brugere havde reageret på et af mine indlæg, for så vidste jeg, at der ventede en spand skoldhed lort. Bevares, i dag kan folk da også ryge i totterne på hinanden, især i debatstrengene, men det er det rene mundhuggeri i sammenligning med dengang. Denne i mine øjne positive udvikling skyldes, at moderationen i dag i langt højere grad griber ind og på et langt tidligere tidspunkt. Det har været klogt, for en del af os husker jo, hvordan det gik på det hedengangne Gimel og senere på talk2us: Ballade, krige og evig strid fik simpelthen disse sider til at gå ned. Talk2us eksisterer nu ikke længere. Du er blevet en “fanklub” “fattigere” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. December, 2019 Nemtøs skrev, den 29.9.2019 at 17:01: Jeg bliver nærtagende når man går til "angreb" på en bestemt person - både når jeg og andre bliver "ramt". Men stadig handler det om tonen herinde. Jeg vil ikke betegne mig selv som sart, og ønsker at blive behandlet som jeg behandler andre. Giver udtryk for min meninger men dog aldrig med det formål at såre andre. Ahahahahaha det er ren hygge at læse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. December, 2019 Aros skrev, for 31 minutter siden: Talk2us eksisterer nu ikke længere. Du er blevet en “fanklub” “fattigere” Den fanklub kan jeg nu godt undvære. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg