Guest Nemtøs Skrevet 20. September, 2019 Carl72 skrev, for 8 minutter siden: Og det er en ringe bortforklaring du kommer med. Uanset hvad du mener om trådens indhold, så er princippet stadig at du afspore tråden... Jeg giver trods alt mine bedste råd til trådstarter.. Det er ikke at afspore en forespørgsel. Mit sprogbrug er ikke grimt eller angribende i tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 157 Skrevet 20. September, 2019 Nemtøs skrev, Lige nu: Jeg giver trods alt mine bedste råd til trådstarter.. Det er ikke at afspore en forespørgsel. Mit sprogbrug er ikke grimt eller angribende i tråden. Hvis dine råd virkelig var seriøse, jamen så er det endnu være Jo, når du pjatter med dine råd, så kaldes det "at afspore tråden". Længere er den ikke. Jeg fangede dig bare i en modsigelse. Lad det nu bare ligge og kom videre... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. September, 2019 Er dene tråd snart ikke så pinlig og/eller afsporet, at den bør lukkes? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. September, 2019 Borende X skrev, for 13 minutter siden: Er dene tråd snart ikke så pinlig og/eller afsporet, at den bør lukkes? Så er der godt nok mange tråde som burde lukkes herinde på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 20. September, 2019 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Jeg har været herinde i et par år nu.. synes at EG bevæger sig i en forkert og negativ retning. Der er flere og flere indlæg hvor tonen er grim og der rakkes ned på bestemte personer. Tråde bliver afsporet med hårde og ligegyldige kommentar. Jeg bliver "ked af" at læse hvordan bestemte brugere opfører sig overfor andre. Jeg får lyst til at give en verbal overhaling men ved at jeg ville få endnu en advarsel... så jeg lader være. For pokker da - find lige den pæne tone frem. Man kan sagtens være uenig uden at opføre sig som et dumt svin. Kom nu ind i kampen og opfør jer som dannede voksne mennesker! Hej Nentøs Der sidder nogle brugere herinde, der er forblændet af had mod andre og ikke kan lade dem være. Det siger mere om dem, end om dem de jagter. Ignore-funktionen kan anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17722 Skrevet 20. September, 2019 Ja EG er noget mærkeligt noget. Oprindeligt et anmeldelseforum for købesex (var det vel?) men efterhånden mere af en community hvor brugere får mere eller mindre tydelige personaer der forholder sig til andre personaer - på godt og ondt. Anmeldelserne fylder alt mindre og det andet alt mere. På den måden tror jeg at EG er temmelig unikt. Har ikke den store erfaring af andre sider indenfor købesex, men nogle har jeg da set, og ingen ligner EG. Min diagnose - og den kan meget vel være helt i hampen - er at folk keder sig, har ikke penge eller muligheder at besøge piger, og lever frustrationen ud herinde. Jeg er den første at indrømme at det har sket også for mig. Det er lidt som at agurketiden er blevet udstrakt, og lur mig om den ikke er på vej at blive årelang. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 20. September, 2019 EG's udvikling? Nah, noget går det ganske i den forkerte retning. Hurra for anonymiteten ved at sidde bag en skærm - NOT. Men desværre nok et typisk eksempel på, hvordan næsten alt udvikler sig efterhånden. Om det så er EG eller så meget andet. Jeg mangler ord - jøsses, altså. ------------------------------------------------ I de gode gamle dage var det bedre, sådan da. Scotty, beam me back in time. Please. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 20. September, 2019 Hvis alle bare sad og klappede af hinanden og var enige i alt der blev sagt, ville det jo være dødsygt at besøge siden. Der må godt være lidt kant. Og desuden synes jeg at administratorerne er hurtige på aftrækkeren når det udvikler sig. Nogen gange lidt for hurtige for min smag. Men for det meste har de en meget god fingerspitzgefühl for hvornår de lukker og slukker for enten brugere eller hele tråde, synes jeg. Jeg tror ikke tonen her er meget anderledes end på det lokale værtshus. Her risikerer man bare ikke og få en på snotten, hvis man går for langt.....hvilket er en klar fordel for typer som mig selv, som har lidt svært ved at inddæmme sarkasmen og spydighederne. Jeg har selv snart 3årsdag på siden her. Og jeg savner faktisk nogle af de gamle som kunne skabe lidt røre i vandene. Ingen nævnt, ingen glemt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 20. September, 2019 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Jeg har været herinde i et par år nu.. synes at EG bevæger sig i en forkert og negativ retning. Der er flere og flere indlæg hvor tonen er grim og der rakkes ned på bestemte personer. Tråde bliver afsporet med hårde og ligegyldige kommentar. Jeg bliver "ked af" at læse hvordan bestemte brugere opfører sig overfor andre. Jeg får lyst til at give en verbal overhaling men ved at jeg ville få endnu en advarsel... så jeg lader være. For pokker da - find lige den pæne tone frem. Man kan sagtens være uenig uden at opføre sig som et dumt svin. Kom nu ind i kampen og opfør jer som dannede voksne mennesker! Jeg kan godt forstå du synes at i dag har været helt ad helvede til herinde, og jeg har da også for nylig set et par efterlysningstråde hvor der blev trampet rundt i nogen pigers private forhold. Jeg synes dog ikke at det er en generel tendens at tonen bliver værre herinde. Jeg tilmeldte mig som bruger herinde i april måned efter min debut som sexkøber, men har "lurket" i omkring 3 år (og jeg kan se omkring 500 lurkere læser med lige nu). Om noget synes jeg faktisk tonen er blevet bedre herinde. Jeg havde da før overvejet at oprette bruger herinde når jeg nu alligevel læste med på daglig basis, men valgte at lade være, da jeg syntes tonen på sitet var for hård. Der skete dog et par ting i forhold til at nogen af de værste enten blev smidt ud eller valgte andre græsgange, og ikke mindst at politikforummet blev oprettet til dem der var kommet for at uddele verbale håndmadder. I øvrigt - jeg håber ikke at udbruddet fra min vilde fantasi i din GB tråd var en del af hvad du ser som den grimme tone. Det er jeg i hvert fald ked af hvis det var. Borende X skrev, for 2 timer siden: EG er, ligesom Nationen! på Ekstrabladet, et åbent forum, der afspejler et gennemsnitligt (?) udvalg af den danske befolkning. Der vil altid være nogle ignoranter. Der vil altid være nogle hadske, og der vil altid være dem, der føler sig forbigået her i livet, men kan få en anonym stemme herinde – og der vil også altid være dem, der ikke forstår en skid af det hele. O.s.v. Der findes også politiske fløje herinde, og her klinger stålet af og til hårdt. Jeg kan ikke se, at meget kan være anderledes. Netop fordi mennesker er forskellige. Hvis vi alle havde været tømrere, havde vi nok haft en vis konsensus. Havde vi alle været læger, havde vi haft en (anden) konsensus. Det er altså svært at forene skurvognens sprog med professorens. Det synes jeg så ikke. Der er ikke nogen saglige argumenter at finde på Nationen, kun de helt ekstreme. Jeg læser det gerne for at få et godt grin. EG er altså ikke helt sådan. Jeg synes heller ikke at EG er specielt slemt i forhold til andre fora hvor jeg har huseret, men hvor jeg har givet op efter for mange verbale øretæver. Det er ofte de mest stuerene der er de værste. Bananas skrev, for 14 minutter siden: Ja EG er noget mærkeligt noget. Oprindeligt et anmeldelseforum for købesex (var det vel?) men efterhånden mere af en community hvor brugere får mere eller mindre tydelige personaer der forholder sig til andre personaer - på godt og ondt. Anmeldelserne fylder alt mindre og det andet alt mere. På den måden tror jeg at EG er temmelig unikt. Har ikke den store erfaring af andre sider indenfor købesex, men nogle har jeg da set, og ingen ligner EG. Min diagnose - og den kan meget vel være helt i hampen - er at folk keder sig, har ikke penge eller muligheder at besøge piger, og lever frustrationen ud herinde. Jeg er den første at indrømme at det har sket også for mig. Det er lidt som at agurketiden er blevet udstrakt, og lur mig om den ikke er på vej at blive årelang. Jeg synes der er en overflod af fantastiske anmeldelser, og masser af brugere med masser af talent og gå-på-mod i forhold til at formulere sig på skrift. Jeg sørger for at "like" og give ros så meget jeg orker for at holde liv i de gode fortællinger. Jeg er åbenbart ikke den eneste med en trang til at berette det vidt og bredt når jeg har fået noget god sex, og på den her måde kan vi jo holde det brugerne (og lurkerne) imellem. Jeg har da prøvet at fortælle om et af mine besøg til nogen tilfældige jeg var faldet i snak med på et værtshus. De endte med at give mig en 10'er for at holde kæft. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. September, 2019 Lauersen skrev, for 5 minutter siden: Det synes jeg så ikke. Der er ikke nogen saglige argumenter at finde på Nationen, kun de helt ekstreme. Jeg læser det gerne for at få et godt grin. EG er altså ikke helt sådan. Jeg synes heller ikke at EG er specielt slemt i forhold til andre fora hvor jeg har huseret, men hvor jeg har givet op efter for mange verbale øretæver. Det er ofte de mest stuerene der er de værste. Så læser du mit indlæg helt forkert. Jeg sammenligner kun. Prøv lige at læse igen, hvad jeg skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 20. September, 2019 Borende X skrev, for 1 minut siden: Så læser du mit indlæg helt forkert. Jeg sammenligner kun. Prøv lige at læse igen, hvad jeg skriver. Altså, jeg synes hverken Nationen eller EG rigtigt afspejler den danske befolkning. For Nationens vedkommende mener jeg at de der forsøger sig med saglige argumenter åbenbart hurtigt dropper at være brugere, så kun "freaks'ne" bliver tilbage. Jeg synes da heller ikke os herinde er så forskellige. Aldersgennemsnittet ligger velsagtens nok lidt over 40 for de mandlige brugere, og vi har alle sprunget ud som sexkøbere med hvad det indebærer for at det skulle kunne lade sig gøre. Jeg tror vi er mange der har været igennem de samme ting. Om vi skulle være mere eller mindre ens end en bestemt faggruppe ved jeg så ikke, men vi har noget vi kan være fælles om. Men jo, jeg kan da også blive træt af dem der bare skal "hærge", men min pointe i hele mit indlæg var: Det er ikke helt så slemt på EG som det hverken har været eller kunne være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. September, 2019 Lauersen skrev, for 24 minutter siden: Altså, jeg synes hverken Nationen eller EG rigtigt afspejler den danske befolkning. For Nationens vedkommende mener jeg at de der forsøger sig med saglige argumenter åbenbart hurtigt dropper at være brugere, så kun "freaks'ne" bliver tilbage. Jeg synes da heller ikke os herinde er så forskellige. Aldersgennemsnittet ligger velsagtens nok lidt over 40 for de mandlige brugere, og vi har alle sprunget ud som sexkøbere med hvad det indebærer for at det skulle kunne lade sig gøre. Jeg tror vi er mange der har været igennem de samme ting. Om vi skulle være mere eller mindre ens end en bestemt faggruppe ved jeg så ikke, men vi har noget vi kan være fælles om. Men jo, jeg kan da også blive træt af dem der bare skal "hærge", men min pointe i hele mit indlæg var: Det er ikke helt så slemt på EG som det hverken har været eller kunne være. Jeg kan følge dig et langt stykke hen ad vejen. For mig er "Nationen!" på Ekstrabladet simpelthen bærmen, der samler sig og udgyder sin onde galde. Jeg er så godt klar over, at visse brugere herinde også færdes på Nationen! Ellers kan jeg ikke forklare, hvorfor de intellektuelle niveauet er så lavt Måske er det en slags social sikkerhedsventil. Nemlig lige meget, hvilket emne, der bringes op, så går der i reglen kun 2-3 indlæg, før negre og indvandrere kommer i focus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2840 Skrevet 21. September, 2019 jeg tværtimod forundres tit, hvor få der egentligt afstikker fra den pædagoiske rækkevidde herinde. syntes det flot, med det store run der er på sitet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 21. September, 2019 Borende X skrev, for 6 timer siden: Jeg kan følge dig et langt stykke hen ad vejen. For mig er "Nationen!" på Ekstrabladet simpelthen bærmen, der samler sig og udgyder sin onde galde. Jeg er så godt klar over, at visse brugere herinde også færdes på Nationen! Ellers kan jeg ikke forklare, hvorfor de intellektuelle niveauet er så lavt Måske er det en slags social sikkerhedsventil. Nemlig lige meget, hvilket emne, der bringes op, så går der i reglen kun 2-3 indlæg, før negre og indvandrere kommer i focus. Hvad er "nationen".??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 21. September, 2019 ...der hvor støjen kommer fra, er som regel fra dem som galer højest i flokken NB..så @Nemtøs nu har du noget at grine af, og få din trang til at jagte min profil tilfredsstillet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 21. September, 2019 Jeg har været her på EG i over 3 år, synes der altid har været nogen som har kørt den negative linje over for andre og det har desværre haft den effekt, at en del meget aktive skrive mænd/kvinder herinde har valgt siden fra. Det gør det jo bare mindre sjovt/interessant at være her og selvfølge så kan vi bare blokere eller melde os ud af EG. Vil rose alle der skriver indlæg og debat, laver selfie (Der er du en af dem der får roser fra mig @Nemtøs) og poster fotos, dem der laver anmeldelser og alle der skriver i en god tone også selvom man er uenige. God hygge rundt i landet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 21. September, 2019 Hunting for beaver skrev, for 4 timer siden: Hvad er "nationen".??? Ekstrabladets kommentarsektion. Husk beskyttelsesdragten hvis du går derind. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 21. September, 2019 (edited) @Nemtøs – Jeg har været herinde i små 6 år og mener bestemt at tonen er blevet meget bedre, specielt da vi fik et “politik forum med højt til loftet” blev der meget mere ro i de enkelte tråde – nu har skiderikkerne dem med en kort lunte deres egen ring at bokse i Men ja – der er vel altid plads til forbedring Redigeret 21. September, 2019 af mature man "tyrkfejl" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 21. September, 2019 Carl72 skrev, for 14 timer siden: Og det er en ringe bortforklaring du kommer med. Uanset hvad du mener om trådens indhold, så er princippet stadig at du afspore tråden... Man kan ikke afspore noget, der ikke længere er på skinnerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhus62 Skrevet 21. September, 2019 Nemtøs skrev, for 17 timer siden: Jeg har været herinde i et par år nu.. synes at EG bevæger sig i en forkert og negativ retning. Der er flere og flere indlæg hvor tonen er grim og der rakkes ned på bestemte personer. Tråde bliver afsporet med hårde og ligegyldige kommentar. Jeg bliver "ked af" at læse hvordan bestemte brugere opfører sig overfor andre. Jeg får lyst til at give en verbal overhaling men ved at jeg ville få endnu en advarsel... så jeg lader være. For pokker da - find lige den pæne tone frem. Man kan sagtens være uenig uden at opføre sig som et dumt svin. Kom nu ind i kampen og opfør jer som dannede voksne mennesker! Det er et pudsigt site, på den ene hånd vil de kvinder der er herinde ikke kaldes ludere, men foretrækker GP - på den anden hånd arrangeres der gb hvor i vil kaldes kneppe dukker osv.. for os der bare læser med, men ikke bruger jeres service, så får man da et godt grin tænk at stoppe på en raste plads og straks blive tiltalt af en mand, om man vil kneppe - jeg har ikke mødt dig, men tænker da "gad vide hvordan hun går klædt" - står der GP i panden af hende Gratis under holdning for mig og mange andre.. hvor mange brugere der er aktive, ud over den håndfuld modne danske kvinder der er aktive, det ved jeg ikke - men, tror mindst 80% af mændene er i forhold.. Man kan altid få et godt grin, når man læser div. tråde, uden at man behøver at svine folk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 157 Skrevet 21. September, 2019 Bebop skrev, for 2 timer siden: Man kan ikke afspore noget, der ikke længere er på skinnerne. Og derfor hjælper det at afspore tråden endnu mere istedet for at få tråden på rette spor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. September, 2019 Carl72 skrev, 1 time siden: Og derfor hjælper det at afspore tråden endnu mere istedet for at få tråden på rette spor? Kan læse din kommentar under efterlysninger giver rigtig god respons til trådstarter Tak fordi du lige har givet mig et højlydt grin... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 21. September, 2019 Carl72 skrev, for 1 time siden: Og derfor hjælper det at afspore tråden endnu mere istedet for at få tråden på rette spor? Har du overhovedet læst den tråd og bemærket hvem der oprettede den? Ingen tog den bruger seriøst. Man kunne ikke afspore den tråd, for den var oprettet af enten en troller eller en ung fyr der så ikke burde være her, og var for dum til at se at en anden af hans tråde dækkede emnet allerede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 157 Skrevet 21. September, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Kan læse din kommentar under efterlysninger giver rigtig god respons til trådstarter Tak fordi du lige har givet mig et højlydt grin... Ja, men jeg har jo ligesom ikke nævnt noget med at jeg ikke kunne finde på at afspore tråde. Det er jo dig og ikke mig der har oprettet en hel tråd hvor du protestere over brugere der afspore tråde samtidlige med at du selv afspore tråde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 21. September, 2019 Carl72 skrev, for 1 minut siden: samtidlige med at du selv afspore tråde Din plade er gået i hak, og den spiller en falsk melodi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg