Hop til indhold
kamilla K

Ligestilling ? Nej tak !

Recommended Posts

Der er så meget hele tiden med , at kvinder vil have ligestilling 

MEN 

jeg er IKKE en dem ! 

i hvert fald ikke Seksuelt .

 

Jeg vil gerne have en mand i sengen, ikke et  underkuet væsen der har glemt ,at han engang var en mand 

 

og jeg har aldrig håbet på, at ligestillingen bliver så omfattende 

at en mand ikke længere tør at bruge en kvinde seksuelt , uden at få et stempel i panden hvor der står " perverse svin " 

 

jeg har altid sagt , at min næste kæreste skal være en , som skal  behandle mig som, en prinsesse om dagen og som en luder om natten 

men det mener jeg faktisk ikke .! 

For det udelukker jo både morgensex, eftermiddagssex, angryfuck ," jubii- der- er - omklædningsrum-i-føtex-sex " 

og ALT det andet sex der ligger der imellem og skriger af "kom -og -brug- mig -som -en -god- undskyldning- for - at - få -sex- " sex 

For dagen har jo cirka 24 timer

og  ikke kun 8 minutter ? 

 

Hvis I mænd aldrig ville kunne lade jeres perversitet folde sig ud og være ægte krigere og mænd på det seksuelle plan, fordi I blev overhalet af en flok kvinder der sprænger både pikken og trommehinder i luften med trykbølger fra kvindeskrig med " perverse svin "

Er galskaben så ikke nået ? Eller ville I elske at få den slags ligestilling  kulet  ned over jeres mandlighed ? 

 

Og ville I kvinder helt alvorligt bryde jer om, aldrig mere at blive taget og brugt seksuelt af en mand der tager jer på ægte hulemands maner, fordi mænd er blevet kuet så meget af ligestillingsfisserne , at de har glemt at de er mænd `   ? 

Mit svar  er : NEJ , Fandme nej !  Den dyriske sex og mænds rå facon i sengen  må aldrig uddø !

ALDRIG ! 

Og jeg finder mig IKKE I alt det ligestillingspjat. 

 

Men hvad er jeres ? Og hvordan foretrækker I det modsatte køns rolle ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Elsker  når  en  mand  tager  styrring  og  kender  sine  lyster  og  behov. 

Der er  ikke  noget  mere  sexet  end  en  mand  som  hviler i  sig selv  og  ikke  er  bange  for  at  tage  det  han  ønsker. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 24 minutter siden:

Den dyriske sex og mænds rå facon i sengen  må aldrig uddø !

Bare der er konsensus om det og pigens grænser ikke overskrides - så er det helt fint med mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil helt klart sige at jeg er nu helt tilfreds med ligestilling når det gælder på arbejdsmærked.. Og ja nu får med GARANTI på puklen.. For så synes jeg det stopper der.. Selvfølgelig i et par forhold eller familie så skal man ku hjælpes ad. Men stadig er der sq forskel på mand og kvinde og har været det lige fra mennesket satte sine første skridt på jorden. Og i min optik vil der altid være det. 

På det sexuelle plan er det sq hulemanden der kommer til sin ret hos mig.. Selvfølgelig skal grænser respekteres, men grænser kan også flyttes.. 

Og jeg vil væde med at der er mindst TRE der nok skal gi mig på puklen.. :lol: Men det er altså min mening/holdning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var tider :rolleyes:

 

Stenalderk%C3%A4rlighed.jpg

http://spydet.blogspot.com/2012/11/politikernes-skyld-og-massemedierne.html

Og

Rokoko Classic: Kvinde går ind for ligestilling, så længe hun ikke skal opfordre mænd til at gå i seng med hende

http://rokokoposten.dk/2017/07/26/rokoko-classic-kvinde-gaar-ligestilling-saa-laenge-hun-ikke-skal-opfordre-maend-gaa-seng-hende/

EU vil indføre to måneders øremærket graviditet til mænd

"Fremover skal fædre også have mulighed for at tilbringe tid sammen med deres ufødte barn, lyder det fra EU-parlamentet. Supergod idé, mener Ø, Å og SF."

http://rokokoposten.dk/2019/08/06/eu-vil-indfoere-to-maaneders-oeremaerket-graviditet-til-maend/

Stripklub: Vi booker også kun kvindelige kunstnere

Asiatiske temashow
Mirko Burić er ikke afvisende over for at forsøge sig med lidt mere diversitet i programmet, og han vil for alt i verden ikke lægge sig ud med Ligebehandlingsnævnet, hvis afgørelser han tager særdeles alvorligt.

“Vi har faktisk tidligere eksperimenteret med asiatiske temashow, hvor det var lidt mere uklart, hvem der optrådte. Det var meget populært som sceneshow, men når kunderne modtog ydelser under mere private omstændigheder og fik syn for sagen … Ja, lad os bare sige, at vi modtog en del sure smileyer i den periode. Vi fik adskillige påtaler fra Forbrugerstyrelsen om manglende varedeklarering.”

http://rokokoposten.dk/2018/11/25/stripklub-vi-booker-ogsaa-kun-kvindelige-kunstnere/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, 1 time siden:

Men stadig er der sq forskel på mand og kvinde og har været det lige fra mennesket satte sine første skridt på jorden. Og i min optik vil der altid være det. 

Ligestilling betyder ikke at vi skal være ens, men at begge køn er lige meget værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Kamilla 

Jeg tror, at mange kvinder har det som dig. 

Mange af dine medsøstre har bare ikke tænkt over, at det der med tiltrækningen, liderligheden og sexen;

Ja det begynder længe inden du når indtil glædens leje med din mand....;-) 

Redigeret af Leglover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 8 minutter siden:

Ligestilling betyder ikke at vi skal være ens, men at begge køn er lige meget værd.

Nemlig det handler om at begge køn er ligeværdige på arbejdsmarkedet, i skolen, i parforhold i familie m.v.   At kønnene er ligeværdige udelukker bestemt ikke, at kvinder kan dyrke deres feminine univers og mændene det maskuline.   Det ville blive trist vist spillet imellem kønnene forsvandt.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 15 minutter siden:

Ligestilling betyder ikke at vi skal være ens, men at begge køn er lige meget værd.

.... og har lige muligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Twerk Queen Louise (som jeg almindeligvis synes godt om) fortalte fornyeligt om denne personlige ven, som hun godt kunne lide at have sex med. Men så en dag, MIDT i sexakten, mistede hun lysten og sagde stop. Og eftersom han ikke stoppede, blev det så udråbt som krænkende adfærd fra hans side,  på grænsen til voldtægt.

Når man hører om den slags historier, bliver det endnu mere svært at være man anno 2019. Vi skal opføre os ordentlig i byen. Jovist. Vi skal ikke shame kvinderne. Den er jeg helt med på. Vi skal også være 100% sikker på samtykke. Ok, den køber jeg, men selv efter samtykke og fortrolighed skal vi stadig have fuld kontrol over de dyriske drifter og finde lystens sluk-knap på sekundet. Hvis mænd om 10 år ikke længere tør dyrke sex med kæresten eller finde vilddyret frem i nattens hede, så er det måske fordi vi er på vej mod et kulturelt kyskhedsbælte monteret på manden.

Jeg vil vitterligt gerne respektere kvindens grænser, men jeg har også brug for en højtråbende kvinde i medierne der siger “Mand, hold din fede kæft og knep mig for fanden!”

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 3 timer siden:

Men hvad er jeres ? Og hvordan foretrækker I det modsatte køns rolle ? 

 

Jeg må sige at jeg er enig med dig langt hen ad vejen, i hvert fald på det seksuelle plan. Helt konkret blev mit eventyr ind i "denne verden" lidt af en øjenåbner for mig da jeg for første gang prøvede købesex her i april måned i år. Aftalen var at jeg måtte tage styringen, og egentlig gøre hvad jeg havde lyst til (indenfor ret så vide rammer). Først var jeg lidt nervøs, men hurtigt fandt jeg en eller anden vildskab frem fra mit indre der havde ligget og ulmet et eller andet sted. Jeg fik udstødt dyriske lyde jeg ikke troede jeg havde i mig, og stillingsskiftene foregik ved at jeg fysisk møvede og moslede hende rundt så jeg kunne få hende som jeg ville. Jeg nåede 2 andre aftaler med hende siden, og selvom konceptet ændrede sig lidt følte jeg mig virkelig som mand i mødet med hende.

Derhjemme i ægtesengen er det lidt småt med sexlivet. Jeg har i alt nået 5 besøg hos GP'er, og jeg tror ikke vi er nået op på samme tal derhjemme i år. Vores sexliv har da været ok i mange år, men det har været meget lige-for-lige, og ikke så meget at jeg har taget hende. Jeg ville egentlig gerne introducere min nufundne lyst til at tage hende med storm og overvinde hende, men det er sgu op ad bakke efter det hele har fået lov til lige så stille at forstene. Jeg får en del stikpiller for tiden om "er det på grund af mig at vi ikke dyrker sex for tiden" og "jeg havde lidt kvalme og frygtede jeg var blevet gravid, men så, nåå nej". Det hyggenus vi før har brugt til sætte hinanden igang virker i hvert fald ikke rigtigt mere. Der skal et eller andet til, og det er sikkert noget jeg skal have fundet frem fra mit indre.

Så jo, helt urmenneskelig mand-tager-kvinde sex er bestemt noget jeg er vild med, men tingen er bare at det ikke nødvendigvis er det eneste jeg synes virker for mig. Et af de andre besøg jeg var på var hos en virkelig dygtig og vidende kvinde på det seksuelle, og jeg kunne sagtens acceptere en rollefordeling hvor hun forførte mig og gav mig undervisning/oplæring. Jeg har da også masser af fantasier om at blive domineret og tingsliggjort af en kvinde der virkelig ved hvad hun vil have, og tager det fra mig. Jeg drømmer da også om at blive taget med en strapon, men det er ikke et spring jeg har taget endnu. I min ungdom var sexen med de skiftende kærerster gerne lidt legende uden der var en der klart tog den anden, og det virkede bestemt også for mig.

Når vi så når uden for sengen (køkkenbordet, prøverummet osv), er jeg i en branche som de seneste år er blevet ret kvindedomineret. Det er simpelthen dem der er de dygtigste, flittigste og med bedst fokus på målet. Det ville være ubegribeligt dyrt for samfundsøkonomien hvis alle de dygtige og veluddannede kvinder skulle hjem til kødgryderne, og der ville slet ikke være mænd til rådighed der kunne erstatte dem på arbejdsmarkedet. Jeg tror nu også at dem der går med de tanker må have indset at det løb er kørt forlængst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har egentlig ikke noge at sige imod dit indlæg KK. Det har bare ikke ret meget med ligestilling at gøre, synes jeg. Som både @Liv og @TheVoice er inde på så betyder ikke ligestilling mellem mænd og kvinder at mænd og kvinder skal være ens. Spillet mellem kønerne er noget delikat noget, men der findes rigtigt mange piger og kvinder derude som ønsker at de maskuline magtdemonstrationer de er blevet udsat for i seksuelle sammenhæng, havde været lidt .... mere på deres egne vilkår, for at udtrykke det mildt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Det handler om at føle sig som en kvinde.  Vi skal hylde forskellene istedet for at bekæmpe dem.

Men jeg har en lidt anden vinkel: 

For jeg  er af de kvinder der føler mig allermest powerful og kvindelig og feminin når jeg står med mine lange støvler i stramt tøj og lader en mand forgude mig.  Jeg  nyder det begær jeg ser i min partners øjne når han fuld af beundring kigger på min krop og lader mig overtage kontrollen over hans seksualitet og hans pik. Jeg nyder at være forføreren - nyder at jeg er nået den livserfaring at jeg tør stole på at jeg kan alt hvad jeg vil og sætter mig for. At jeg kan få en mand til hvad som helst  - alene via min seksualitet. Tænk hvilken berusende magt at have som kvinde <3

Det at hvile i sig selv. Være forføreren og tage initiativet er for mig super kvindeligt. Jeg behøver ikke at være passiv og afvente længere. Jeg er stærk og superfeminin og elsker min rolle som Domina :)  Jeg elsker at være den der styrer - den der har kontrollen. Og jeg synes ikke der findes noget mere feminint end en kvinde der står stolt og knejsende i sin seksualitet mens hun peger på den mand hun ønsker til at tilfredsstille sig.

Det er feminitet og kvindelighed for mig . Og jeg ved ikke om det er ligestilling eller ej at have det sådan. Men jeg ved at der er flere måde at anskue maskulinitet og feminitet på.  

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alonso skrev, for 3 timer siden:

Ligestilling er noget som mænd skal tage hensyn til, men ikke kvinder. Det er fandme ikk i orden 

Jeg har i hvert fald altid undret mig over det med ligestilling. For når man så spørger pågældende kvinder om de ikke også mener det vil være ret og rimeligt at kvinder skal aftjene værnepligt, så er svaret nej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg så en af de mænd som har fået sprængt trommehinden i min sjæl, af feminist skriget.

Selv om jeg er et følsomt gemyt, så nyder jeg at være seksuelt aggressiv. Jeg føler bare ikke jeg kan være det uden at være helt sikker på at det er noget kvinden kan lide.

(Også) Derfor er jeg rigtig glad for jer piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mennesker er heldigvis meget forskellige. 

Nogle vil have det på den ene måde, nogen på den anden.

Men jeg giver Kamilla K. fuldstændig ret - Det er ved at løbe af sporet med "krænketheden". Det begynder at ændre menneskers naturlige drifter, fordi man konstant skal passe på som mand i dag. Hvor jeg især står af, er da det med at man skal spørge kvinden, når man har kysset og udvekslet savl og diverse andre ting oralt, og man har smidt det meste af tøjet, om det er iorden at man putter sin pik op i hende! Det burde sgu' da være en følelse man mærker om det er iorden eller ej!  

Når jeg har været i et længerevarende forhold, tager jeg gerne styringen over hvornår og hvor tit vi skal have sex. Men jeg gør det altid respektfuldt, fordi sådan er jeg opbygget menneskeligt. Jeg har respekterer andres behov eller mangel på samme - Mærker lynhurtigt om hun har lyst eller ikke lyst. Prøver gerne grænser af ved sex, men har altid "en føler" ude, om hun nu også er med på legen.

Jeg er bestemt ikke huleboer-typen hvad sex angår, jeg har alt for meget respekt for andre mennesker til dét. Jeg elsker at forgude kvindens krop, kysse og kærtegne til hun vrider sig af lyst. Omvendt Kamilla K. vil jeg gerne have kvinden til at være dominerende nogle gange. Hun må gerne sætte sig overskrævs på mit ansigt, og gnide sine safter ud over mit ansigt, mens hendes ben holder mig fast. Jeg elsker også hvis kvinden rider mig, fordi så mærker jeg virkelig hvordan hun bruger og nyder min pik. 

Så ja, vi er også nogle mænd, der gerne vil "bruges" af kvinden, så det er ikke altid kun kvinden der skal "bruges.;)

Redigeret af Kunstneren
fortrydelse af ordvalg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sexuelt, der er jeg vild med at "få lov" til at tage styringen. Jeg kan dog godt ind imellem vælge at respektere et "kan det ikke vente?" Og jeg har da også oplevet at ville have LIDT for mange quickies ind imellem, hvor hun ender op med at være helt rød og hævet, og skal have et par dages pause, sidde med en underlig creme i underlivet i en times tid eller lign. (så er det godt der er mere end et hul). Og det skal jeg selvfølgelig lære at kontrollere, jeg ønsker jo ikke at skade min partner.  Jeg elsker at være den der "det er MIG der sætter tempoet for sex" person, uden at ignorere hendes ønsker. For vi skal jo begge have lov til at udtrykke vores lyster, også selvom det er mig der bestemmer hvornår, hvordan og hvor meget. .

Jeg ser det dog ikke som et ligestillings-issue. Jeg ser det nærmere som et kønsrolle-issue. Eller bare et rollefordelings-issue, måske ? Kvinder skal have lov til at være kvinder, og mænd skal have lov til at være mænd. Dermed ikke sagt at manden ikke kan lave mad, og at kvinden ikke kan samle IKEA reolen... Det handler jo om hvad man i sit forhold har af styrker, og ønsker. Og fordeler man forholdets mange roller imellem sig, og får manden rollen som den der er sexuelt dominerende, så bliver det jo sådan. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede
Lady C skrev, den 19/9/2019 at 00:31:

Det handler om at føle sig som en kvinde.  Vi skal hylde forskellene istedet for at bekæmpe dem.

Men jeg har en lidt anden vinkel: 

For jeg  er af de kvinder der føler mig allermest powerful og kvindelig og feminin når jeg står med mine lange støvler i stramt tøj og lader en mand forgude mig.  Jeg  nyder det begær jeg ser i min partners øjne når han fuld af beundring kigger på min krop og lader mig overtage kontrollen over hans seksualitet og hans pik. Jeg nyder at være forføreren - nyder at jeg er nået den livserfaring at jeg tør stole på at jeg kan alt hvad jeg vil og sætter mig for. At jeg kan få en mand til hvad som helst  - alene via min seksualitet. Tænk hvilken berusende magt at have som kvinde <3

Det at hvile i sig selv. Være forføreren og tage initiativet er for mig super kvindeligt. Jeg behøver ikke at være passiv og afvente længere. Jeg er stærk og superfeminin og elsker min rolle som Domina :)  Jeg elsker at være den der styrer - den der har kontrollen. Og jeg synes ikke der findes noget mere feminint end en kvinde der står stolt og knejsende i sin seksualitet mens hun peger på den mand hun ønsker til at tilfredsstille sig.

Det er feminitet og kvindelighed for mig . Og jeg ved ikke om det er ligestilling eller ej at have det sådan. Men jeg ved at der er flere måde at anskue maskulinitet og feminitet på.  

Og den “ fordeling” er der også rigtig mange Mænd der er glade for! Ikke mig, men mange. 

Jeg kan bedst lide det stik modsatte. Altså hvor jeg styrer det hele og hun er sexslaven som står til rådighed. Ikke nødvendigvis med ydmygelse og smerte osv, men hvor jeg styrer og gør det hele. Evt hvor hun er bundet. 

Elsker at have en nøgen kvinde til rådighed på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Altså jeg vil da nok betakke mig fra at skulle være handymand. Men jeg vil sateme gerne have lige Løn for lige arbejde. 

Ligestilling og den seksuelle rollefordeling er langt fra det samme. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 12 minutter siden:

Men jeg vil sateme gerne have lige Løn for lige arbejde. 

Men er der ligeløn indenfor sex-branchen? - jeg har fået det indtryk at piger/kvinder har mulighed for at tjene langt mere end drenge/mænd - eller tager jeg fejl :shock:;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
bigfoot skrev, for 26 minutter siden:

Men er der ligeløn indenfor sex-branchen? - jeg har fået det indtryk at piger/kvinder har mulighed for at tjene langt mere end drenge/mænd - eller tager jeg fejl :shock:;)

Uden at vide det konkret, tror jeg ikke forskellen er så stor, tag f.eks.. transvisiter, deres prisniveau ligge da ofte over den alm. GP`s priser, og jeg er rimelig sikker på, af prof. gigologer sagtens kan følge med prisen også.:)

Er i øvrigt enig med @Lady Cherie jeg er heller ikke "fan" af L.... ordet, medmindre det indgår som en del af legen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...