Hop til indhold
Guest Nemtøs

Sex-event den 5. Oktober i Østjylland

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Hjælp  mig  med  at  blive  godt  gennemkneppet lørdag  den  5 oktober. 

Jeg  vil  ligge  blindfolded og bundet  i sengen og  bare  vente  på  du  knepper  mig  i  20 minutter. 

https://annoncelight.dk/showad/283003

Tilmelding  via  mail [email protected] eller  via  pb. 

Vælg  den  tid  der  passer  dig bedst 

Glæder  mig  til  at  få  udlevet  min  fantasi 

 

Nemtøs 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt

Held og lykke med din event.

Lækker fræk annoncetekst.

Håber din fantasi bliver udlevet.

Redigeret af Pik sprøjt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
rebellen skrev, for 29 minutter siden:

jeg bliver fristet :wub:

Du  er  meget  velkommen til at  nyde/bruge  mig  

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Skide frækt!

Bare lige af nysgerrighed, hvordan kan du være sikker på at det bliver med gummi? Altså medmindre ham "vennen" lurer lidt med ;)

Gælder det ikke lidt om at have gensidig respekt i en sådan situation. Selfølgeligt skal der kun et røvhul til at ødelægge en sådan respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 1 time siden:

Skide frækt!

Bare lige af nysgerrighed, hvordan kan du være sikker på at det bliver med gummi? Altså medmindre ham "vennen" lurer lidt med ;)

Hvis man får at vide at det er med gummi kan jeg ikke forestille mig at nogen normal mand kan finde på at listen den ind uden. Gør han det er han selv ude om det hvis han får et par på hovdet (det ene eller andet af hovederne).

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Hvis man får at vide at det er med gummi kan jeg ikke forestille mig at nogen normal mand kan finde på at listen den ind uden. Gør han det er han selv ude om det hvis han får et par på hovdet (det ene eller andet af hovederne).

Ovenpå at have læst dette fora gennem et stykke tid så kan jeg nu sagtens forestille mig det, ret nemt endda, deraf også mit spørgsmål.

jeg vil ikke afspore denne tråd på nogen måder, som sagt var jeg bare nysgerrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Hjælp  mig  med  at  blive  godt  gennemkneppet lørdag  den  5 oktober. 

Jeg  vil  ligge  blindfolded og bundet  i sengen og  bare  vente  på  du  knepper  mig  i  20 minutter. 

https://annoncelight.dk/showad/283003

Tilmelding  via  mail [email protected] eller  via  pb. 

Vælg  den  tid  der  passer  dig bedst 

Glæder  mig  til  at  få  udlevet  min  fantasi 

 

Nemtøs 

Jeg håber virkelig du får hvad du har brug for, og får udlevet din fantasi sammen med en flok frække mænd. Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det skulle lykkes mig at være i Hadsten den dag. Jeg håber da der kommer en dag hvor stjernerne bare står rigtigt.

Uanset det er det da bestemt en lidt "crazy" fantasi for mig at være sammen med en kneppedukke  med ægte følelser og bankende hjerte. Jeg er altså også uforbedrelig nysgerrig, så jeg håber jeg lige må spørge:

Hvor "all-in" går du på kneppedukke konceptet? Vil du kunne være helt slatten med åben suttemund mens det står på og bare ligge som du bliver placeret?

Jeg har for lang tid siden med en ex leget med at give hende kunstigt åndedræt og puste luft i tarmen på hende, vi legede også lidt med nåle. Vil du kunne gå så langt som at lade dig puste op, og så blive punkteret til sidst?

Der findes "dollification" dragter - mest til mænd der vil forvandles til dukker - men også nogen der passer til kvinder, hvor der er indbyggede femidomer. Er det også noget der ligger indenfor din fantasi?

Nå, om ikke andet så håber jeg det bliver en fantastisk og smaskliderlig dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Kære venner !

Med Nemtøs får I simpelthen en fantastisk dejlig oplevelse. Jeg har selv haft hele fornøjelsen for kort tid siden.

Nemtøs er så dejlig, medgørlig, pik-hungrende og liderlig, så man skal lede længe efter een tilsvarende.

Når man nogle stykker har ordnet hende, så safter, herunder sperm, mundvand og kussesaft står ud til alle sider, alt det man kan, så er Nemtøs klar til at få endnu mere PIK !

Så hun er nærmest umættelig.

Dem der deltager i hendes "happening" her, får noget for pengene. Det kan jeg godt love jer for. Nemtøs stopper ikke før den sidste pik er tømt ...... HELT TØMT !

Om hun ligefrem lader sig stikke med nåle, kan jeg godt tvivle på, men ellers mangler der IKKE noget. Hun er så medgørlig, tilnærmelig og inviterende, at det halve kan være nok.

Held og lykke med arrangementet.

Ps. I får noget at bruge jeres pik til - det er helt sikkert !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe
Lauersen skrev, 1 time siden:

 

Hvor "all-in" går du på kneppedukke konceptet? Vil du kunne være helt slatten med åben suttemund mens det står på og bare ligge som du bliver placeret?

Jeg har for lang tid siden med en ex leget med at give hende kunstigt åndedræt og puste luft i tarmen på hende, vi legede også lidt med nåle. Vil du kunne gå så langt som at lade dig puste op, og så blive punkteret til sidst?

Der findes "dollification" dragter - mest til mænd der vil forvandles til dukker - men også nogen der passer til kvinder, hvor der er indbyggede femidomer. Er det også noget der ligger indenfor din fantasi?

Hold nu op Lauersen, der røg jeg da lige ud af min comfort zone, og blev punkteret. Kan godt se jeg er håbløst bagud. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, 1 time siden:

Jeg håber virkelig du får hvad du har brug for, og får udlevet din fantasi sammen med en flok frække mænd. Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det skulle lykkes mig at være i Hadsten den dag. Jeg håber da der kommer en dag hvor stjernerne bare står rigtigt.

Uanset det er det da bestemt en lidt "crazy" fantasi for mig at være sammen med en kneppedukke  med ægte følelser og bankende hjerte. Jeg er altså også uforbedrelig nysgerrig, så jeg håber jeg lige må spørge:

Hvor "all-in" går du på kneppedukke konceptet? Vil du kunne være helt slatten med åben suttemund mens det står på og bare ligge som du bliver placeret?

Jeg har for lang tid siden med en ex leget med at give hende kunstigt åndedræt og puste luft i tarmen på hende, vi legede også lidt med nåle. Vil du kunne gå så langt som at lade dig puste op, og så blive punkteret til sidst?

Der findes "dollification" dragter - mest til mænd der vil forvandles til dukker - men også nogen der passer til kvinder, hvor der er indbyggede femidomer. Er det også noget der ligger indenfor din fantasi?

Nå, om ikke andet så håber jeg det bliver en fantastisk og smaskliderlig dag.

Der står i annoncen, som der linkes til, at der ikke indgår s/m, og jeg vil tro at nåle hører under s/m.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MrLovaLova skrev, for 1 time siden:

Ovenpå at have læst dette fora gennem et stykke tid så kan jeg nu sagtens forestille mig det, ret nemt endda, deraf også mit spørgsmål.

jeg vil ikke afspore denne tråd på nogen måder, som sagt var jeg bare nysgerrig.

Gensidig  tillid  og  respekt  - når  jeg  angiver  at  sex  er  med  kondom.  Forventer  jeg  at  der  bliver  brugt  kondom... alt  andet  vil  være  et  overgreb/voldtægt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lauersen skrev, for 1 time siden:

Jeg håber virkelig du får hvad du har brug for, og får udlevet din fantasi sammen med en flok frække mænd. Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det skulle lykkes mig at være i Hadsten den dag. Jeg håber da der kommer en dag hvor stjernerne bare står rigtigt.

Uanset det er det da bestemt en lidt "crazy" fantasi for mig at være sammen med en kneppedukke  med ægte følelser og bankende hjerte. Jeg er altså også uforbedrelig nysgerrig, så jeg håber jeg lige må spørge:

Hvor "all-in" går du på kneppedukke konceptet? Vil du kunne være helt slatten med åben suttemund mens det står på og bare ligge som du bliver placeret?

Jeg har for lang tid siden med en ex leget med at give hende kunstigt åndedræt og puste luft i tarmen på hende, vi legede også lidt med nåle. Vil du kunne gå så langt som at lade dig puste op, og så blive punkteret til sidst?

Der findes "dollification" dragter - mest til mænd der vil forvandles til dukker - men også nogen der passer til kvinder, hvor der er indbyggede femidomer. Er det også noget der ligger indenfor din fantasi?

Nå, om ikke andet så håber jeg det bliver en fantastisk og smaskliderlig dag.

Kneppe-dukke  ved  at  jeg  ligger  klar,  bundet  og  blindfolded.  De  mænd  som  deltager  skal  bare  fokusere  på  deres  lyst  til  at  kneppe  mig. 

(Jeg  er  ikke  til  nåle) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hybris skrev, for 1 time siden:

Kære venner !

Med Nemtøs får I simpelthen en fantastisk dejlig oplevelse. Jeg har selv haft hele fornøjelsen for kort tid siden.

Nemtøs er så dejlig, medgørlig, pik-hungrende og liderlig, så man skal lede længe efter een tilsvarende.

Når man nogle stykker har ordnet hende, så safter, herunder sperm, mundvand og kussesaft står ud til alle sider, alt det man kan, så er Nemtøs klar til at få endnu mere PIK !

Så hun er nærmest umættelig.

Dem der deltager i hendes "happening" her, får noget for pengene. Det kan jeg godt love jer for. Nemtøs stopper ikke før den sidste pik er tømt ...... HELT TØMT !

Om hun ligefrem lader sig stikke med nåle, kan jeg godt tvivle på, men ellers mangler der IKKE noget. Hun er så medgørlig, tilnærmelig og inviterende, at det halve kan være nok.

Held og lykke med arrangementet.

Ps. I får noget at bruge jeres pik til - det er helt sikkert !

Mange  tak  @Hybris - jeg  håber  vi  kan  finde  ud  af  et  frækt  set-up  igen. 

Jeg  er  klar til  leg  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt

Alle der deltager i dette aragement, og lignende, benytter selvfølgelig kondom,  for pigens, andres, og egen sikkerhed.

God fornøjelse, held og lykke til Nemtøs, 

du fortjener alt det pik du kan få.

Redigeret af Pik sprøjt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Kneppe-dukke  ved  at  jeg  ligger  klar,  bundet  og  blindfolded.  De  mænd  som  deltager  skal  bare  fokusere  på  deres  lyst  til  at  kneppe  mig. 

(Jeg  er  ikke  til  nåle) 

Nå ja, sorry. Min fantasi stak vist lige lidt af der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lauersen skrev, for 8 minutter siden:

Nå ja, sorry. Min fantasi stak vist lige lidt af der.

Helt  i orden,  kun  dejligt  at  fantasien  kan  sættes  i  omdrejninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Nemtøs skrev, for 29 minutter siden:

Kneppe-dukke  ved  at  jeg  ligger  klar,  bundet  og  blindfolded.  De  mænd  som  deltager  skal  bare  fokusere  på  deres  lyst  til  at  kneppe  mig.

Alle stive pikke til Nemtøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pik sprøjt skrev, for 7 timer siden:

Alle stive pikke til Nemtøs.

Ved godt at det er en total afsporing, men nøj hvor det irritere mig at du poster med formateret skrift. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
AalborgLook skrev, for 10 timer siden:

Ved godt at det er en total afsporing, men nøj hvor det irritere mig at du poster med formateret skrift. 

Undskyld, sker ikke fremover, tak for informationen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Nemtøs  er  glad  for  de  tilmeldinger  som  allerede  er  kommet  - få  enkelte  ledige  pladser  tilbage. 

Fuck  jeg  glæder mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Nemtøs  er  glad  for  de  tilmeldinger  som  allerede  er  kommet  - få  enkelte  ledige  pladser  tilbage. 

Fuck  jeg  glæder mig 

Håber ikke for dig du IGEN på dagen kommer med den melding at du bliver nød til at aflyse pga manglende tilmelding og folk har sprunget fra.......Og den ENESTE grund til jeg ikke er meldt til det er, at jeg skal med tog fra Fyn for at kunne deltage, og hvis jeg så evt har købt en orange billet for at være på forkant, og du så pludselig skriver det IKKE bliver til noget, ja så står man der med en billet til ingen verdens nytte.....hvis du forstår frække Nemtøs.... <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
lurepikken skrev, 1 time siden:

Håber ikke for dig du IGEN på dagen kommer med den melding at du bliver nød til at aflyse pga manglende tilmelding og folk har sprunget fra.......Og den ENESTE grund til jeg ikke er meldt til det er, at jeg skal med tog fra Fyn for at kunne deltage, og hvis jeg så evt har købt en orange billet for at være på forkant, og du så pludselig skriver det IKKE bliver til noget, ja så står man der med en billet til ingen verdens nytte.....hvis du forstår frække Nemtøs.... <3

Jeg  afholder  dette  set-up... med  de mænd  som  møder  op. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...