Hop til indhold
Guest Nemtøs

Sex-event den 5. Oktober i Østjylland

Recommended Posts

Guest Nye-Eventyr
Hybris skrev, for 7 timer siden:

Det kan eg så stort garantere dig for, at det gør hun IKKE !

Nemtøs kan ordne en hel bataljon, hvis hun kom i tanke om det.

Jeg har sjældent mødt en kvinde, som er så pik-sulten !

Velvalgt navn til en så markant udtalelse :D Du får det jo næsten til at lyde, som om hun burde danne spydspids i den fredsbevarende indsats på vegne af Dannevang :) Well vi har øjensynligt en god kandidat til titlen som DKs ukronede GB Queen derovre i det jyske :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hybris skrev, for 8 timer siden:

Det kan eg så stort garantere dig for, at det gør hun IKKE !

Nemtøs kan ordne en hel bataljon, hvis hun kom i tanke om det.

Jeg har sjældent mødt en kvinde, som er så pik-sulten !

Hr. @Hybris jeg  rødmer  helt. Jeg  er  blot en  smule  liderlig. 

Jeg er  klar til at  lave  et  nyt  frækt  set-up  i dit  selskab  når  du  har  tid  og  lyst til det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Hr. @Hybris jeg  rødmer  helt. Jeg  er  blot en  smule  liderlig. 

Jeg er  klar til at  lave  et  nyt  frækt  set-up  i dit  selskab  når  du  har  tid  og  lyst til det. 

Ha ha ha ha, ...... lidt liderlig :D:D:D

Det er da årets underdrivelse !!!

Safterne driver af dig, når du får pik, som når arken driver rundt i 8 meter høje bølger .....

Aj, spøg til side. Men jeg kan jo godt lide dig - det ved du og jeg ser uendeligt meget frem til at vore "veje" igen krydses ..... og en helt masse andet, som jeg ikke behøver skrive her !

Ha´ en fantastisk dag smukke <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Nye-Eventyr skrev, for 8 timer siden:

Velvalgt navn til en så markant udtalelse :D Du får det jo næsten til at lyde, som om hun burde danne spydspids i den fredsbevarende indsats på vegne af Dannevang :) Well vi har øjensynligt en god kandidat til titlen som DKs ukronede GB Queen derovre i det jyske :)

Med garanti.

Nemtøs hun er årets ukronede GB dronning.

Ps. du kan kigge over, så skal du selv få en lille del af fornøjelsen ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hybris skrev, for 3 timer siden:

Ha ha ha ha, ...... lidt liderlig :D:D:D

Det er da årets underdrivelse !!!

Safterne driver af dig, når du får pik, som når arken driver rundt i 8 meter høje bølger .....

Aj, spøg til side. Men jeg kan jo godt lide dig - det ved du og jeg ser uendeligt meget frem til at vore "veje" igen krydses ..... og en helt masse andet, som jeg ikke behøver skrive her !

Ha´ en fantastisk dag smukke <3

Du  må  også  have en  fantastisk  dejlig dag <3

Glæder  mig  til  at  modtage  en  invitation  når  du  er  klar  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr
Hybris skrev, for 13 timer siden:

Med garanti.

Nemtøs hun er årets ukronede GB dronning.

Ps. du kan kigge over, så skal du selv få en lille del af fornøjelsen ....

Det er ikke så ofte at livet bringer mig til smilets by, men det er da hermed noteret :) Et rask setup ville ikke være den værste måde at påbegynde eller afslutte det næste besøg på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Nye-Eventyr skrev, for 7 timer siden:

Det er ikke så ofte at livet bringer mig til smilets by, men det er da hermed noteret :) Et rask setup ville ikke være den værste måde at påbegynde eller afslutte det næste besøg på :D

Jeg er faktisk lige ved at tro, at Nemtøs kan fristes til en tur til området omkring hovedstaden, hvis der er tilstrækkelig tilslutning til det.

Men I skal være nogle stykker og så skal altså være klar til at afgive lidt med en blot en lille portion sperm pr. mand.

Men hun må nok hellere tale for sig selv ………...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr
Hybris skrev, for 58 minutter siden:

Jeg er faktisk lige ved at tro, at Nemtøs kan fristes til en tur til området omkring hovedstaden, hvis der er tilstrækkelig tilslutning til det.

Men I skal være nogle stykker og så skal altså være klar til at afgive lidt med en blot en lille portion sperm pr. mand.

Men hun må nok hellere tale for sig selv ………...

Ja jeg tror også det er bedst at hun selv afgør, hvor i landet hun ønsker at husere, og så vil jeg undlade at afspore tråden yderligere og blot ønske alle parter en knaldgod dag i det jyske den 5. oktober :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Lige  en  lille  opdatering  - jeg  er  super  klar  til  at  være  jeres  villige  "kneppe-dukke" om  en  uge. 

Der  er  2 ledige  pladser  tilbage.

Jeg  glæder mig vildt  til  dette  sindsyge  frække  set-up 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere fiske efter, om Nemtøs ikke kunne få lyst til at berige os sjællænderne med sit besøg, men hun var afvisende :-(

Håber RIGTIG meget, at hun en dag skifter holdning. 

Nemtøs, kan du slet ikke fristes? :-)

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
Jørgensen skrev, for 21 minutter siden:

Jeg har tidligere fiske efter, om Nemtøs ikke kunne få lyst til at berige os sjællænderne med sit besøg, men hun var afvisende :-(

Håber RIGTIG meget, at hun en dag skifter holdning. 

Nemtøs, kan du slet ikke fristes? :-)

Nej.

I har den lille havfrue.

Vi har #Nemtøs

:rolleyes:

Kh

NF

Redigeret af NordFyr
Slåfejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jørgensen skrev, for 9 timer siden:

Jeg har tidligere fiske efter, om Nemtøs ikke kunne få lyst til at berige os sjællænderne med sit besøg, men hun var afvisende :-(

Håber RIGTIG meget, at hun en dag skifter holdning. 

Nemtøs, kan du slet ikke fristes? :-)

Søde  Hr. @Jørgensen jeg  har  stadig  ingen  planer  om  at  gæste  Sjælland. Som  der  blev  skrevet  i en  anden  tråd  har  I et  stort  udvalg  af  gp'er  på  jeres  ø.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 16 timer siden:

Søde  Hr. @Jørgensen jeg  har  stadig  ingen  planer  om  at  gæste  Sjælland. Som  der  blev  skrevet  i en  anden  tråd  har  I et  stort  udvalg  af  gp'er  på  jeres  ø.  

Ja, men bare ikke af din kaliber :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Der  er  stadig  3 ledige  pladser,  som  kan  bookes  via  min  mail  eller  pb  herinde. 

Få  dig  meldt  til  frække  mand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nemtøs skrev, den 1/10/2019 at 17:12:

Der  er  stadig  3 ledige  pladser,  som  kan  bookes  via  min  mail  eller  pb  herinde. 

Få  dig  meldt  til  frække  mand 

Der  er totalt  stille  - er det  set-up, tidspunkt  eller  mig  der  ikke  lokker  nok? Kom  med jeres  input  - tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Der  er totalt  stille  - er det  set-up, tidspunkt  eller  mig  der  ikke  lokker  nok? Kom  med jeres  input  - tak 

Jeg er skam rigeligt lokket, både af konceptet, de billeder jeg har set af dig, og af hvad du har skrevet forskellige steder. Det er stedet - Jylland (ja alt andet end KBH området passer mig dårligt) og tidspunktet - desværre ikke en af de ganske få dage om året hvor jeg kan snige mig afsted på besøg. Jeg ville det gerne, og vil gerne dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lauersen skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er skam rigeligt lokket, både af konceptet, de billeder jeg har set af dig, og af hvad du har skrevet forskellige steder. Det er stedet - Jylland (ja alt andet end KBH området passer mig dårligt) og tidspunktet - desværre ikke en af de ganske få dage om året hvor jeg kan snige mig afsted på besøg. Jeg ville det gerne, og vil gerne dig.

Har  tænkt  at  en  lørdag  kan  være  en  dårlig  dag  for  mange  - oplagt  for  mig  og  min  hjælper... så  koster  det  ikke  en  feriedag  fra  jobbet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Der  er totalt  stille  - er det  set-up, tidspunkt  eller  mig  der  ikke  lokker  nok? Kom  med jeres  input  - tak 

Hejsa frække,

dagen er perfekt tænker jeg, lørdag er en god dag for rigtig mange, der kan være dem der ikke har mulighed for at komme hjemmefra der har en udfordring,

setuppet er genial, og mega frækt og tænke på. 

Og dig, ja du tænder da helt vildt skønne frække kvinde. Alt i alt det er perfekt det du har sat op. 

Men du står alligevel til en lille røvfuld for at vælge den uge hvor jeg holder ferie og ikke er hjemme i DK.:P

håber du får en fræk og lækker dag. 

Knus 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hapsen skrev, for 6 minutter siden:

Hejsa frække,

dagen er perfekt tænker jeg, lørdag er en god dag for rigtig mange, der kan være dem der ikke har mulighed for at komme hjemmefra der har en udfordring,

setuppet er genial, og mega frækt og tænke på. 

Og dig, ja du tænder da helt vildt skønne frække kvinde. Alt i alt det er perfekt det du har sat op. 

Men du står alligevel til en lille røvfuld for at vælge den uge hvor jeg holder ferie og ikke er hjemme i DK.:P

håber du får en fræk og lækker dag. 

Knus 

 

Rigtig  god  ferie  og  glæder  mig  til  en  ordenlig  røvfuld... nu  har  du  lovet  mig  den 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 37 minutter siden:

Rigtig  god  ferie  og  glæder  mig  til  en  ordenlig  røvfuld... nu  har  du  lovet  mig  den 

Sidder allerede i varmen og nyder det hele:)

tro mig jeg husker det, måske med renter på:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...