Hop til indhold
Guest Nemtøs

Tilbud om købesex?

Recommended Posts

Liv skrev, for 1 minut siden:

Ja, men nu har købesex jo en pris, derfor skrives der om pris.

Altså, jeg går udfra. At den pågældende mand jo ikke, kunne vide. At Nemt er GP.. Og derfor, går, han jo hen til hende i mine tanker for, at få sex uden penge. Derfor mit skriv.

Det du skriver bagefter. Er jeg helt enig i. 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

Altså, jeg går udfra. At den pågældende mand jo ikke, kunne vide. At Nemt er GP.. Og derfor, går, han jo hen til hende i mine tanker for, at få sex uden penge. Derfor mit skriv.

Det du skriver bagefter. Er jeg helt enig i. 

KK

Læs nu trådstarten søde Kanonkonge ;) 

God weekend ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
AalborgLook skrev, for 3 timer siden:

Der er ligeså upassende hvis en kvinde uopfordret på en parkeringsplads spørger en mand. 

Har lagt mærke til at du gør meget i at tro du ved hvad andre mener. 

 

Nu er det jo engang måden at mennesker kommer i kontakt med hinanden, og det gældende i alle sammenhæng...på baggrund af, at fantasien engang imellem stikker af i nogle indlæg, kan man jo kun forholde sig til.

Ifølge ts indlæg drejede henvendelsen sig om lidt hygge, og ikke om købesex....hvis personen spurgte om pigen ville kneppe for en tusse, ja...så ville det være upassende.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Jeg  har  brug  for  lidt hjælp.

Jeg  har  netop  holdt  pause  på  en  rasteplads. Der kom  en  mand  hen  til  mig  og  spurgte  om  jeg  søgte  lidt  selskab.. mit  parat svar  var  selvfølgelig  et  nej. 

Han  kommenterede  at  jeg  var  en  flot  kvinde  og  det  var  ærgeligt. 

Kunne  jeg  havde  tilbudt  ham  købe sex - og  hvad  ville  I have  sagt  til  ham?

Umiddelbart læser jeg dit indlæg som "jeg kunne egentligt godt, mod betaling tænke mig at kneppe med ham"  Du havde så ikke modet til at sige det du reelt havde lyst ;)

Nu er du jo en voksen kvinde, så mon ikke du har lært, at resultatet er vigtigere end fremgangsmåden.  At mange synes manden er for frembrusende, er jo fucking lige meget, såfremt det skabe interesse hos dig.  Hvis du havde sagt "Jooo vi kan måske godt finde ud af noget, hvis du smider lidt sedler efter det"  kan Emma Gad jo også være ligemeget hvis i begge opnåede det i ville.

I øvrigt kan nogen mennesker sige hvad som helst og slippe godt fra det.  Andre skal bare sig "hej" Hvorefter de bliver ramt af en tsunami.  Tager man ingen chancer her i livet, så bliver livet også herefter.  

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

En gang i mine unge dage, ret unge dage, blev jeg tilbudt sex meget direkte af en noget ældre men attraktiv kvinde, som tilfældigt var på samme cafe som jeg var. Direkte. Uden omsvøb. Uden vi var i samtale først. Kendte hende ikke. Og det var ikke fordi hun "solgte" sex heller. Og det var heller ikke fordi hun var useriøs. 

Det tog jeg som et kompliment. Sådan kan man jo også se det. I hvert fald når det er kvinden der opfører sig sådan ;) Gad vide hvor mange mænd, der ville tage det ilde op at blive tilbudt sex direkte ? Der er i hvert fald sikkert en del, der vil synes godt om det, tænker jeg. 

Og nej, det er bestemt ikke fordi, jeg mener, at mænd skal gå rundt og spørge som det manden gjorde overfor Nemtøs. Det er selvfølgelig ikke en acceptabel opførsel. Men påpeger blot, at man også kan vende det lidt om, fremfor udelukkende at blive forarget.

Han har jo synes, at Nemtøs var en så attraktiv en kvinde, at han måtte give det et forsøg. Så midt i hans uacceptable opførsel gemmer der sig også et kompliment til Nemtøs, synes jeg i hvert fald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Læs nu trådstarten søde Kanonkonge ;) 

God weekend ❤️

At læse hvad der bliver skrevet inden man kommenter på noget! 

Jeg troede at man på EG kommentere på hvad man tror andre skriver. At forholde sig til det der faktisk skrives er alt for kedeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Droopy skrev, den 14/9/2019 at 19:22:

At han - efter din mening - først opfører sig upassende, giver ikke lov til, at man selv kan opføre sig upassende.

Derudover er der stor forskel på, at opfordre til almindelig gensidig sex (upassende eller ej) og at opfordre til kommerciel købesex.

Et almindeligt menneske i et almindeligt offentligt rum, i en kontekst der ikke indikerer rygning, købesex eller andre afhængighedsskabende aktiviteter, har en ret til ikke at blive konfronteret hermed/ufrivilligt opfordret hertil.

Alt for mange mennesker der er endt i en form for afhængighed, er startet med en simpel reklame/opfordring fra en kommerciel udbyder.

Og da købesex-branchen netop er kommerciel og ekstremt ureguleret, synes jeg, at alle udbydere af kommerciel sex bør udvise et ekstra stort ansvar for ikke at proppe købesex ned i halsen på mennesker, som ikke selv aktivt opsøger det.

Min afhængighed er heldigvis ikke længere et problem. Jeg har været ud af det i flere år.

Beklager hvis du synes, at min formulering er voldsom. Jeg har i min afvænningsprocess mødt mange mennesker, hvor købesex har haft store og dybe personlige konsekvenser. Både for dem selv, samlevere og børn. Hvis man negligere dette, som jeg mener at I gør i dette tilfælde, så tillader jeg mig også, at være lidt hård i min formulering.

Hmm omvendt bliver man også udsat for spilreklamer mv. Så med din tanke på at folk kan blive afhængige af at blive eksponeret for noget, så findes der umiddelbart mange problematiske områder.

personligt er sukker mit dope og det bliver man eksponeret for i alverdens reklamer, gratis smagsprøver osv.

Stiller man et upassende spørgsmål, risikerer man et upassende svar. I mine øjne er det sgu ikke @Nemtøs ansvar, at tænke på hvorvidt manden har et afhængigheds problem når han henvender sig på den måde.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...