Hop til indhold
latinerkvarteret

22-årig, TOP LIDERLIG, studine med den vildeste PIKSUTTEMUND

Recommended Posts

Jeg synes altid, at der er en god grund til at tage en tur til Århus, fra København.

En overnatning kunne kombineres med et besøg af hende, men hun yder nok kun blow, men det lyder til at være godt.

Er bare lidt forbeholden, når en angivelig dansk studine viser billeder, der påståes at være hende.

Det er ikke så sandsynlig at danske piger gør det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 13 minutter siden:

Jeg synes altid, at der er en god grund til at tage en tur til Århus, fra København.

En overnatning kunne kombineres med et besøg af hende, men hun yder nok kun blow, men det lyder til at være godt.

Er bare lidt forbeholden, når en angivelig dansk studine viser billeder, der påståes at være hende.

Det er ikke så sandsynlig at danske piger gør det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er hende på billederne, nyd hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gør hun på ingen måde.. men enig hun er sød, lidt stor i det.. jeg var ikke imponeret men kemi er jo vigtigt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er dansk og hun følges af sin kæreste som tager imod pengene og lige tjekker at alt er i orden. I mine øjne en dejlig naturlig ung kvinde med gode former. Ja nok lidt rund men fast og hendes ben er smukke og velformede. Jeg så dem fordi hun kom i shorts på en varm dag. Brysterne må røres - man spørger bare om hun vil smide overtøj og bh. Ja det er lidt sjovt at hun viser ægte ansigtsbilleder. Jeg kan forsikre om at hun er sød, nem at tale med, er meget veloplagt. Man tror på hende, når hun siger at hun selv kan lide det og tænder på at give blowjob.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vent til den dag hvor kommer og er helt væk på stoffer, og det er nok heller ikke hendes kæreste, men hendes alfons som tager hendes penge. Det er et rigtig sørgeligt eksempel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Rocco35 skrev, for 9 minutter siden:

Så vent til den dag hvor kommer og er helt væk på stoffer, og det er nok heller ikke hendes kæreste, men hendes alfons som tager hendes penge. Det er et rigtig sørgeligt eksempel. 

Sikke et pis indlæg - hvad vil du med det og hvad bygger du dine gætterier på. ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå et pis indlæg ligefrem. Ja hvad tror du jeg bygger det på. Tror du bare det er gætterier.  Det er naturligvis erfaringer fra et besøg. Også find lige en anden tone tak !!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hey @Rocco35 rolig nu! Kan du ikke uddybe lidt? Det er naturligvis fint for dig at du har det indtryk af hende/dem, men kunne du ikke prøve at præcisere hvad der får dig til at tro det så man får lidt mere klarhed over hvad der er op og ned?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har givet en klar og tydelig anmeldelse af pigen, før hun skiftede profilnavn og tlf nummer. 

Jeg kan godt kort repetere. 

Havde besøg af hende 1 gang, der gik det fint. 

Bestilte hende 2 dage efter igen, hun kom og hun var så skæv at hun ikke anede hvor hun var eller hvad hun lavede, det var tangerende til uhyggeligt, og hendes alfons som hun tydeligvis har respekt for, og hvorfor mon dog !!! Venter kun på at hun skulle komme ud med pengene, og hun var meget nervøs anlagt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder bestemt som et foretagende jeg ville holde mig langt fra.....MEGET BEKYMRENDE!

En ung kvinde i store misbrugsproblemer, der finansierer sit misbrug via prostitution...ja, og hvem er hendes chauffør hmmm, min sunde fornuft siger, hendes pusher som hun skylder penge.

Den eneste grund til han kommer ind og sikrer sig, at alt er i orden er kun fordi han skal være sikker på, at han får sine penge og du er en person der kan betale....han tænker sgu da ikke på den stakkels pige!

:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 4 timer siden:

Lyder bestemt som et foretagende jeg ville holde mig langt fra.....MEGET BEKYMRENDE!

En ung kvinde i store misbrugsproblemer, der finansierer sit misbrug via prostitution...ja, og hvem er hendes chauffør hmmm, min sunde fornuft siger, hendes pusher som hun skylder penge.

Den eneste grund til han kommer ind og sikrer sig, at alt er i orden er kun fordi han skal være sikker på, at han får sine penge og du er en person der kan betale....han tænker sgu da ikke på den stakkels pige!

Der kan jo være mange årsager til at en person ligger en dårlig anmeldelse.

Der er trods alt flere gode oplevelser med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
GIANT COCK skrev, for 9 timer siden:

Der er i denne tråd en del gode anmeldelser af hende og så er der én dårlig, som først bliver til en anmeldelse efter lidt spørgen ind til den lidt forblommede advarsel. 
Mon ikke man skal lave en afvejning her ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 1.9.2019 at 17:46:

Der er i denne tråd en del gode anmeldelser af hende og så er der én dårlig, som først bliver til en anmeldelse efter lidt spørgen ind til den lidt forblommede advarsel. 
Mon ikke man skal lave en afvejning her ;) 

Retfærdigvis må det siges at Rocco35 faktisk har skrevet en anmeldelse af pigen tidligere. Uden at jeg i øvrigt kan afgøre hvad der er op og ned her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Midtvestagurken skrev, for 8 timer siden:

Retfærdigvis må det siges at Rocco35 faktisk har skrevet en anmeldelse af pigen tidligere. Uden at jeg i øvrigt kan afgøre hvad der er op og ned her.

Igen har Rocco en dårlig oplevelse, mens andre har en god. Det er sgu sært

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...