Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

They have an ad that they are looking for an apartment so likely they've left the apartments in Søborg.

• Svar 54
  • Visninger 17.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Default User
    Default User

Man køber ikke tøsen.  Man lejer hende for en time eller mere. Når menneskehandel er forbudt, hvorfor kan man så handle fodboldspillere? Er de ikke mennesker?? Dyresex er også forbudt.  Alli

• Nu er jeg åbenbart én af de få der IKKE har besøgt det omtalte sted i Søborg. Ej heller har jeg besøgt det sted som minder om det i Hvidovre. Men jeg har læst et hav af anmeldelser om pigerne fra de s

• Var det muligt, at man kunne hæve debat niveauet blot en smule? Trafficking er en alvorlig ting.   Jeg har ingen anelse om, hvad der rigtigt eller forkert i den konkrete sag. Det kan vær

Skrevet

Lyder plausibelt!

Har aldrig som i aldrig set nogen tegn på menneskehandel det sted. Mon ikke bare det er chikane fra naboer der ikke ønsker dem i kvarteret eller konkurrenter?

Det lignende koncept i Valby blev vel også tvunget væk af truende naboer.

Skrevet

De har tilsyneladende fundet noget på Frederiksberg. Ejendommen i Søborg har været til salg (samme ejer som Hvidovre ejendommen og villaen i Valby) pigerne er nok ikke fulgt med i handlen ;)

Skrevet

Redigeret af mig selv. Jeg var vist gået lidt off topic. 

Redigeret af Blueberry

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.