Hop til indhold

Recommended Posts

Thelawyer skrev, for 12 timer siden:

At der angiveligt er en, der hopper ud fra første sal med g-strengs trussen fyldt med € eller $ og så løber fra adressen til Buddinge Station, hvorefter staklen napper S-toget til Kastrup for i samme mundering at tage flyet hjem, passer selvfølgelig ikke.

Hun kunne jo bare være taget hen til en lokation, hvor hun har baggage og måske en seng? Det er jo kun dig, der har det skitserede scenarie.

Default User skrev, for 32 minutter siden:

 

Vi skal heller ikke glemme, at betjentene skal havelidt fisse ind imellem. Og helst gratis.

Svjv er det fast procedure at have en kvindelig betjent med ved den slags besøg aht. både de prostituerede og de mandlige kolleger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Hun kunne jo bare være taget hen til en lokation, hvor hun har baggage og måske en seng? Det er jo kun dig, der har det skitserede scenarie.

Svjv er det fast procedure at have en kvindelig betjent med ved den slags besøg aht. både de prostituerede og de mandlige kolleger.

Der er sgu da heller ingen sidegevinster længere....:mad:  Men mon ikke de mandlige betjente kunne aflægge "inspektion" uden for arbejdstid?

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 33 minutter siden:

Men mon ikke de mandlige betjente kunne aflægge "inspektion" uden for arbejdstid?

Sikkert. Jeg har i hvert fald set mange dokumentarfilm om den slags, fx her: https://screwthecops.com/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trafficking eller ej.

Jeg skal ikke gøre mig klog på ovenstående, men det er lidt påfaldende, at der er så mange unge piger på 18 - 22 år fra "fattige lande", som pludselig har råd til at tage til København og uden besvær "skaffer" sig en lejlighed i København, hvor de har deres forretning. 

Jeg ved, at pigerne typisk betaler 50% af omsætningen i leje af værelset/lejligheden. Man kan så kalde det trafficking, bordel drift eller hvad pokker man ønsker, men i alle tilfælde sidder der en bagmand bagved og stabler sine penge.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal dog ikke glemme, at i de allerfleste tilfælde ved pigerne fra "de fattige lande" udmærket hvad de går ind til. I de fleste tilfælde skaffer de sig på den måde et eksistensgrundlag for sig selv, deres familie, og måske en stor del af landsbyen. Og I landene på den anden side af Uralbjergene er kussen ikke et helligt dyr, men en nyttig brugsgenstand.

Men der er alfonser, et nødvendigt onde, der rekrutterer dem, sørger for billetter, udgifter, , visum, et sted at bo og arbejde. Problemet her er, at disse alfonser tager sig dybt overbetalt, og somme tider holder pigerne fast i situationen ved trusler, tilbageholdelse af pas, osv. Og det skal der naturligvis sættes ind overfor.

Men trods alt skal der lyde et hurra for de østerlandske/asaistiske unge piger, som med en stram fisse formår at gøre min danske pik stor og eksplodere i deres unge indre.

Spær alfonserne inde, men vær god ved pigerne. Stol ikke på kvindesagskvinderne, og vær kritisk overfor begrebet "kvindehandel".

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 1 time siden:

og vær kritisk overfor begrebet "kvindehandel".

Jeg er sådan set enig, men lovgivningen er altså klar, og som jeg skrev kan kunden straffes, hvis han burde have indset, at der var tale om "menneskehandel" (altså "grov økonomisk udnyttelse").

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 11/8/2019 at 11:51:

Hun kunne jo bare være taget hen til en lokation, hvor hun har baggage og måske en seng? Det er jo kun dig, der har det skitserede scenarie.

Det er jeg da helt klar over ikke er er realistisk scenarie, men jeg er ret sikker på, at det er mere realistisk end at forstille sig, at staklen hoppede ud fra 1 sal kun iført trusser uden overhovedet at komme til skade.....

Historien her kan ikke passe, men er et glimrende input og støtte til min hovedmantra. 

“Se dig for og tænk dig om, før du lader der nederste hoved overtage hjernefunktionen” :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men gad vide, hvor lang tid dette fortsætter - for allerede før sommerferien var jeg på besøg et sted, der også fik besøg af Politiet. Vi var 3 gæster, der blev "registeret", ligesom telefoner - det er her man er lidt ked af, at det var den arbejdsgiver betalte!

Men det må vel sætte sig spor i både udvalg og priser - er de ikke på vej op?

Fire

Del dette indlæg


Link til indlæg
fireman skrev, for 1 time siden:

Men gad vide, hvor lang tid dette fortsætter - for allerede før sommerferien var jeg på besøg et sted, der også fik besøg af Politiet. Vi var 3 gæster, der blev "registeret", ligesom telefoner - det er her man er lidt ked af, at det var den arbejdsgiver betalte!

 

Der er skiftet regering. Forslaget om at forbyde besøg hos prostituerede. som Mette Frederiksen var bannerfører for, blev i sin tid forhindret ved et kompromis om navnlig at skærpe indsatsen mod kvindehandel. 

Nu er Mette Frederiksen så blevet statsminister.

Jeg gætter på, at politiet er kommet i tanke om, hvad de (også) fik ekstra ressourcer til i sin tid og nu har travlt med at få indhentet det forsømte. Det vil i alle tilfælde være klogt af dem, så mon ikke det fortsætter et stykke tid endnu.

Under alle omstændigheder og uden sammenhæng hermed:

Default User skrev, for 8 timer siden:

Men trods alt skal der lyde et hurra for de østerlandske/asaistiske unge piger, som med en stram fisse formår at gøre min danske pik stor og eksplodere i deres unge indre..

Jeg har været rigtig glad for Forum, men også ind imellem fået kvalme af misogynien og primitiviteten i enkelte af de indlæg, jeg har set og læst.

Men @Default User topper det meste. Hvis det citerede og hans indlæg i øvrigt i denne tråd er normen og i orden, er jeg ude.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
cobham skrev, 1 time siden:

Der er skiftet regering. Forslaget om at forbyde besøg hos prostituerede. som Mette Frederiksen var bannerfører for, blev i sin tid forhindret ved et kompromis om navnlig at skærpe indsatsen mod kvindehandel. 

Nu er Mette Frederiksen så blevet statsminister.

Jeg gætter på, at politiet er kommet i tanke om, hvad de (også) fik ekstra ressourcer til i sin tid og nu har travlt med at få indhentet det forsømte. Det vil i alle tilfælde være klogt af dem, så mon ikke det fortsætter et stykke tid endnu.

Under alle omstændigheder og uden sammenhæng hermed:

Jeg har været rigtig glad for Forum, men også ind imellem fået kvalme af misogynien og primitiviteten i enkelte af de indlæg, jeg har set og læst.

Men @Default User topper det meste. Hvis det citerede og hans indlæg i øvrigt i denne tråd er normen og i orden, er jeg ude.

Cobham

Farvel da, cobham. Du vil ikke blive savnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 51 minutter siden:

Farvel da, cobham. Du vil ikke blive savnet.

Jo af mig og jeg håber da også af andre.”!

At denne tråd er blevet noget afsporet ift anmeldelser ændrer ikke på at anmeldelser og indlæg fra @cobham har hjulpet mig på vej igennem junglen af dejlige kvinder, der tilbyder en time eller to i himmerige.

håber at tråden lukkes så vi igen kan jage de gode oplevelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for mange indlæg - til min - ret kedelige oplevelse. Jeg kan dertil knytte kommentaren - at oplevelsen, desværre, var alt for virkelig for mig. Den pågældende hoppede ud af et vippevindue i køkkenet - vel 4,5 m ned på græs. Det viste sig for mig, at der var lignende piger både i nabolejligheden og i næste opgang.

Jeg havde ikke indtryk af - at det skulle være en person der var udsat for traficing. Men - i realiteten - ved jeg det jo naturligvis ikke.

Jeg kontaktede en jeg også havde skrevet til i naboindgangen, som sagde politiet var kommet for at se papirer - og at hun fortsat var aktiv.

Betjenten - var efter nogen tid - meget venlig - og udtrykte - at jeg skulle passe på.

Det er jo korrekt - så er det så det kvalificerede gæt kommer op. Hvorledes finder man så steder hvor man kan passe på?

Det må vel være - dér hvor pigerne taler dansk?

Gælder samme risiko også for de flere - meget flotte brasilianske piger?

For på denne adresse -hvor jeg havde været før - dér havde jeg besøgt Salma (Brasiliansk meget smuk og sød kvinde) samt en meget sød - russisk yngre usikker kvinde - som bad mig komme igen - efter både hun og jeg havde fået tilfredsstillet hinanden.

Men at tage dertil igen, selv om stedet var pænt rent og i et OK kvarter, med lyse nye lejligheder - det tror jeg næppe kan promovere min lyst endsige jeg tror - det i den grad ville dæmpe den.

Det er dobbelt trist - for det var et sted jeg egentligt meget gerne ville frekventere.

Jeg forstår godt at man kan tror det er spam eller løgnagtigt.

Til det kan jeg blot sige - det kunne jeg have håbet - for det var en oplevelse jeg meget gerne ville have været foruden.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

PPS - jeg så ikke hvor pigen løb hen anden end væk i haven - jeg fik travlt med at tage tøj på - og så åbne for de meget højt bankende betjente

Del dette indlæg


Link til indlæg
PMik skrev, for 2 timer siden:

For på denne adresse -hvor jeg havde været før - dér havde jeg besøgt Salma (Brasiliansk meget smuk og sød kvinde) samt en meget sød - russisk yngre usikker kvinde

Bemærk, Salma, Roxanna, Patricia og div andre var der vel før det blev lavet til en afdeling af VB

Del dette indlæg


Link til indlæg
PMik skrev, for 2 timer siden:

Jeg havde ikke indtryk af - at det skulle være en person der var udsat for traficing. Men - i realiteten - ved jeg det jo naturligvis ikke.

Et eller andet er jo helt galt, hvis en person vælger at springe 4,5 meter ned, når politiet banker på. Vi andre åbner bare døren....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot til orientering - fra en der nåede Emily inden trådstarters specielle oplevelse - så er I ikke gået glip af noget vildt fantastisk. Ganske vist var hun både lækker, smuk og sød. Og tatoveringer (som jeg normalt ikke er vilde med) klædte hende også ret godt -MEN hun var for passiv og virkede uerfaren. Hun virkede også betydelig yngre end på billederne. Og helt klar for ung til mig. Men altså ung, glat, blød og nærmest nuttet sød, men altså bare ikke fræk.

Nu skal dette ikke være en anmeldelse for hun kommer vel næppe tilbage. Praktisk info i stedet.

Hun skulle være polsk. Hendes room mate vist fra Afganistan. 

Jeg gætter en anden person svarer på SMS (noget på modtagelse af hendes roommate, der måtte kalde på Emily, reaktionen i forhold til at vi havde lige SMS 5 min før..). Måske kendte hun heller ikke beskrivelsen i annoncen - alt (også blow) med kondom... Prøvede forskellig, spurgte til bl.a til alder. Måske viste hun irritation (jeg burde vide). Hun sagde hun var 75 og jeg kvitterede med at der så kun var 2 år imellem os...lidt jokes, men hæmmet af et lidt mangelfuldt engelsk. 

Der var ikke noget, der virkede som om hun på nogen måde skulle være tvunget til. Omvendt virkede det ikke som nogen rigtig nydelse for hende :-)

Uden på nogen måde at være sikker på, at jeg har forstået oplysningerne om deres ophav... - så er der vel forskel på om man er kommet hertil med et polsk statsborgerskab eller med en visum fra Afganistan(?)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest upsj

Jeg var der i mandags. Og mødet en super sød pige. Købet 20 min og gik selv efter 45 min kunne godt have blev længere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...