Hop til indhold

Recommended Posts

Enterrtainment skrev, for 21 timer siden:

I noticed that as well and it surprised me too. For such a slim girl this kind weight was not expected. 

What do you mean "as well"? You are the only user on Eroguide with this claim. You have quoted yourself but made it look like you quoted Softcore, which is either manipulation or pretty poor skills.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slapman skrev, for 12 timer siden:

"Heavier"? I dont get this. Certainly not by the look of her new pictures.

Ignorer ham, han er 1 mod 10 på sin karakteristik, så den siger nok mere om ham end hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop wrote 4 hours ago:

What do you mean "as well"? You are the only user on Eroguide with this claim. You have quoted yourself but made it look like you quoted Softcore, which is either manipulation or pretty poor skills.

I saw softcore's post once again and you are right, it seems I am the only one with this claim :P .. Softcore doesn't seem to agree with me.

 

Redigeret af Enterrtainment

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Enterrtainment

siden jeg ikke er god nok på engelsk i flg bebop :)) så på dansk

hvad fanden har du gang i? 

jeg citerer dig og så tager du mine ord som om jeg har sagt det samme og at jeg bekræftiger din mening . 

Er det bevidst at du forsøger jo at forvrænge sanheden ?

de billeder er helt nye  og der er ikke pillet ved dem . så hun har sgu ikke et gram for meget, undtagen hvis man kan lide underernæret piger .

og alders diskutionen .lad os lukke den . hun er lige fyldt 21 for få dage siden. 

/soft , 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Softcore skrev, den 11.8.2019 at 12:22:

skulle nok have være 'body', men Bebop ,vi kan ikke alle være så perfekt som du. foruden er mit danskr nok ligeså slemt )))

Hvis ikke nogle er imperfekte kan ikke nogen være perfekt. Derfor elsker vi både dig og Bebop - sammen gør i at maskineriet ruller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

beklager , ser ud til at jeg kommenterede på noget som var påpeget . jeg skal åbenbart også lære at kikke og læse på side 2 )))

/soft 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Softcore skrev, den 8/22/2019 at 10:22 PM:

Is it deliberate that you are trying to distort the truth?

It's not deliberate and as you can see i mentioned that I misunderstood your quote in the beginning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Just visited her. 

NICE SMALL GIRL. And her breasts are simply amazing. I didnt feel any silicone in them , so if they are false then I want the number for that doctor for my future wife hahah.

I only stayed 15 min, so not much to write except that it was amazing to watch my dick sliding in and out of that body from behind. Im pretty sure there will be a next time and then its gonna be 30 min. 

For info; No fingering allowed, at least not for that price. 

 

And now I realize that i wrote it all in english, men jeg er simplethen for doven til at lavet det ovenstående om til dansk. Men igen Hun er sgu et helt vildt lækkert stykke pigebarn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er blevet sommer og man bliver jo hel vildt opstemt at at kigge på alle de dejlige, sexede, unge kvinder, der går rundt uden særligt meget tøj på i disse dage. Jeg bliver helt ærligt svært liderlig og jeg blev simpelthen nød til at få lettet trykket hos en ung GP. Jeg besøgte derfor Rebeca for 2. gang (første gang var sidste sommer) og det var igen en fornøjelse. Ikke mindst på grund af hendes super-stramme og meget petite krop. Dén røv og de bryster!!! :) (ansigtet ser dog lidt hærget ud af en eller anden grund). Hun er sød og imødekommende og jeg skød hurtigt kanonen af i hendes stramme mis... love it!   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg genbesøgte hende også i sidste uge, og hun er fuldstændigt ligeså lækker som første gang: En 100% naturlig, stram og petit lækkerbidsken. Sød oveni, endda. Hvis man kan lide nips, så er hun obligatorisk på pensum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...