Hop til indhold

Recommended Posts

Kæmpede mig gennem et heftigt regnskyld i dag, for at mødes med Rebeca, der ifølge hende selv er 20 år. Det viste sig at være en fremragende beslutning. Det er hende på fotos og de 20 år passer meget godt. Menuen stod på 15 min til 500,-, da jeg blot havde lyst til et hurtigt knald. Først og fremmest har hun en vidunderlig og petite teen-krop. Virkelig fin og stram! Haps! Dernæst var hun sød, snaksaglig og imødekommende. Åh, den følelse at stikke pikken dybt ind i hendes stramme og unge fisse. Love it! :)

Ergo. En top oplevelse for små penge! 

Redigeret af greeneyes
korrektur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, hun er ikke ny overhovedet. Men toplækker og helt naturlig. I hvert fald da jeg besøgte hende sidst - men det er da rigtigt nok, @slapman : På nogle af billederne kunne det godt se ud som om der er kommet noget i dem. Det ville dog være hærværk, og det tror jeg simpelthen ikke nogen kunne finde på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh, la, la! She looks lovely! Just the right size for a 1.90 guy like me. I live to toss and flip the small chicks that enjoys the fun. Definitively a great candidate after ad and your review.

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, for 11 timer siden:

Oh, la, la! She looks lovely! Just the right size for a 1.90 guy like me. I live to toss and flip the small chicks that enjoys the fun. Definitively a great candidate after ad and your review.

:D

“Small” is the word! Som jeg har skrevet i et andet indlæg, så er hun decideret børnehøjde (ca 145-147 cm)

Del dette indlæg


Link til indlæg

She is not new, I remember visiting her  a couple of months back. She is pretty and petite. She is actually older than you would think and she is slightly on the heavier side for her height. Plus she is not at all submissive which means she won't allow you to toss and flip her. I booked her for hour with sf, the experience was quite average, especially the sf was below average as she just touched the tip and didn't go even halfway. Please note that she doesn't allow kiss on lips. She also has another person living in the same apartment.

Overall had an average time.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.G. skrev, for 7 timer siden:

“Small” is the word! Som jeg har skrevet i et andet indlæg, så er hun decideret børnehøjde (ca 145-147 cm)

Hun skriver 160 cm i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"She is actually older than you would think and she is slightly on the heavier side for her height."

i really get upset of this kind of crap .

instead of try to indicate she is older then better tell ehat age you mean she is !!!!

and worst bullshit that she on the heavy side for her height . she is absolutely slim and dont have 1 gram to much on buddy except if you fancy skinny people from concentration camps.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Softcore skrev, for 10 timer siden:

 she is absolutely slim and dont have 1 gram to much on buddy 

Skriv på dansk, dit engelsk er virkelig ringe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 19 minutter siden:

Skriv på dansk, dit engelsk er virkelig ringe.

skulle nok have være 'body', men Bebop ,vi kan ikke alle være så perfekt som du. foruden er mit danskr nok ligeså slemt )))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Softcore skrev, for 7 minutter siden:

skulle nok have være 'body', men Bebop ,vi kan ikke alle være så perfekt som du. foruden er mit danskr nok ligeså slemt )))

og "doesn't" og "too" og der mangler "her". Det var bare det lille udsnit. Google translate gør det bedre, så min pointe er blot, at det er smartere du skriver på dansk - det andet gør ondt i øjnene. Jeg går ikke ind for perfekthed og retter heller ikke dine danskfejl. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 4 minutter siden:

og "doesn't" og "too" og der mangler "her". Det var bare det lille udsnit. Google translate gør det bedre, så min pointe er blot, at det er smartere du skriver på dansk - det andet gør ondt i øjnene. Jeg går ikke ind for perfekthed og retter heller ikke dine danskfejl. ;)

 

hehe , jada ser ikke for kønt ud . problemer var bare at indlægget var på engelsk så svarer jeg på mit dårlige men forståelige engelsk .

men ps .. hvis mit engelsk kaldes 'pivringe' , så vil jeg sige du er pivringe til at bedømme ting ;)

Redigeret af Softcore

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget ville være vundet, hvis EG blev holdt som et dansksproget forum, hvilket det også var tidligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Meget ville være vundet, hvis EG blev holdt som et dansksproget forum, hvilket det også var tidligere.

I agree :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.G. skrev, den 10/8/2019 at 07:27:

“Small” is the word! Som jeg har skrevet i et andet indlæg, så er hun decideret børnehøjde (ca 145-147 cm)

Måske lidt lite ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Rebeca (tidl Rebecca) på Nørrebro i dag. Jeg forsøgte for et års tid siden samme sted uden held, men denne gang lykkedes det altså. Det var til forskel fra sidst, ret let at lave en aftale med hende, og hun lukkede mig prompte ind, da jeg kom. Jeg tror faktisk, at hun, som der bliver skrevet længere oppe, har taget et par kilo på siden de billeder, jeg så den gang. Ikke at hun er fed overhovedet, men hun er ikke åleslank eller "petite" mere. Faktisk synes jeg at udtrykket "petite" i alt for høj grad anvendes i annoncerne om om kortlemmede, plumpe piger, og sådan forstår jeg det altså ikke. Jeg synes ikke altså, at Rebeca er petite, men hun har en fin, fast/tæt krop, med flotte bryster. Og der er ikke noget som helst "børneagtigt" over hende, så lad nu være med at bruge sådan et negativ-opmærksomhed-tiltrækkende ord her på forum, tak.

Og så suger hun som en Nilfisk :) Vældigt energisk. Og jeg skulle måske have ´ladet det blive ved det, for selvom jeg fik lov at bruge et af mine egne, elskede kondomer, så satte hun det på inden jeg var blevet stiv, og derfor var kalorius jo tæt indpakket i ca 1/3 kondom, da den svulmede op. Det blev en noget stram affære - på den dårlige måde - og det ødelagde fornøjelsen/afslutningen for mig.

Det gjorde desværre hele forskellen på et tilfredstillende besøg og en lidt uafsluttet og tillige mekanisk affære. Jeg kommer nok ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man ikke bare bede om at vente med kondomet til der er noget nær fuld rejsning? Jeg har kun én gang prøvet det andet og vil aldrig gå med til det igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Softcore skrev, den 8/11/2019 at 1:01 AM:

Actually older than you would think and she is slightly Heavier on the side of this height."

I noticed that as well and it surprised me too. For such a slim girl this kind weight was not expected. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...