Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi skønheden fredag, hun er sød og smuk og kundevenlig, men jeg tror det er godt hun snart skal have en pause efter at halvdelen af de fynske mænd har været på besøg, hun virker slidt og havde åbenlyst ikke meget lyst til sex længere, men hun er sød og smuk.

Næste gang hun kommer tilbage vil jeg vende tilbage som en af de første

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 38 minutter siden:

Var forbi skønheden fredag, hun er sød og smuk og kundevenlig, men jeg tror det er godt hun snart skal have en pause efter at halvdelen af de fynske mænd har været på besøg, hun virker slidt og havde åbenlyst ikke meget lyst til sex længere, men hun er sød og smuk.

Næste gang hun kommer tilbage vil jeg vende tilbage som en af de første

Vi får se hvem der er hurtigst.

mit første besøg var absolut også det bedste besøg, men lækker det er hun. Overvejer dog stadig om jeg skal nå endnu en gang inden hun rejser d. 26-08. Man ved jo ikke om hun nogensinde kommer tilbage.

8199 visninger, det har jeg aldrig prøvet på en anmeldelse før

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Var også lige en tur forbi Pippa. Og ja, det første man lægger mærke til er at hun er utrolig smuk, men også en meget lille og slank pige. Vil ikke skrive så meget om hende da alle sider og aspekter af hende er vendt og drejet. Som andre har skrevet er hun sød, giver god betjening og vil gerne gøre det godt for os mænd. Der har uden tvivl været rigtigt mange at besøge hende da det er yderst sjældent der er så ung, petit og "lolita-like" pige på Fyn. Det har så nok gjort at hun er ved at brænde ud, og det synes jeg også godt jeg kunne mærke. Entusiasmen var ved at være væk. Ikke dermed sagt at servicen ikke var god, for det var den absolut, men hun er nok ved at være brændt ud for denne gang. Håber reelt ikke for hende at hun bliver en uge mere, det tror jeg ikke er godt for hende.
Om jeg besøger hende en evt. anden gang ved jeg ikke rigtigt. Selvom hun er usædvanlig smuk er hun reelt ikke helt min "type of girl", men det skal naturligvis ikke stå hende til last.

God weekende herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thanks all :wub: I will be back but I am not sure when exactly.  I love it here and no I am not tiered but I had 2 bad experiences and 1 of them was nasty and dangerous and that it is hard to shake of. I apologize if that has made me seem tired please forgive me I am trying my best to move on.

This was my first time in this business and lessons learned are many. No 1 is listen to my guts. If I get bad vibe from start then refuse the client. No 2 is don't have open every day. No 3 would be don't write anything online to avoid toxic people. 

Today I will relax and go sightseeing so will only take very limited booking :) 

Love you all :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pippa_18 skrev, 1 time siden:

Today I will relax and go sightseeing so will only take very limited booking :) 

Hi

This is a VERY good idea. Take good care of ourself. :-) 

Have a nice weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

meget lille

Så lille er hun vel heller ikke. Der står at hun er 173 cm høj. Men det er måske en fejl?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 12 minutter siden:

Så lille er hun vel heller ikke. Der står at hun er 173 cm høj. Men det er måske en fejl?

He talk about my pussy. His dick is huge and it was hard to get inside

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Træls når folk ikke behandler pigerne med respekt. Det er fandme for ringe. 

Take care Pippa. Go see the flower-festival at flakhaven. 

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pippa_18 skrev, den 7/8/2019 at 14:40:

Thanks for the good review :)

 

I understand some of you ask about my age. I am 18 yo. I attached a selfie with close up of my face and the newspaper so you can assure yourself that I am not a fake or cheating with my age. 

Welcome all and thanks <3

IMG-20190807-WA0007.jpg

Jeg havde nok valgt hende der i avisen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes hun fortjener stor respekt, 

hun har rejst sig siden hendes grimme uheld 

 

var der idag og jeg fik lige hvad jeg betalte for, sød og smuk pige , ingen kiggeb på tid,! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har tidligere været nævnt i en tråd at det ikke er pigerne selv, der svarer i Tarup. Jeg har selv været ude for at skrive via sms, og modtage de sædvanlige velformulerede beskeder på engelsk og så møde en pige der knap forstod engelsk overhovedet, og også besøgt en pige der direkte fortalte at det ikke var hende der svarede. Jeg har fået bekræftelser på at pigen gav cim, men det kendte pigen absolut intet til, og lød oprigtig forundret.

Jeg skriver blot dette for at gøre opmærksom på at Pippas svar her måske ikke er forfattet af hende selv. Det gør dem jo ikke nødvendigvis misvisende, men min erfaring er at den der svarer på pigernes vegne ikke clearer svarene med pigerne

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 8 timer siden:

Jeg skriver blot dette for at gøre opmærksom på at Pippas svar her måske ikke er forfattet af hende selv.

Jeg vil så benytte lejligheden til at gøre opmærksom på at måske ER svarene forfattet af Pippa selv, men ligesom dig har jeg reelt ingen viden om hvorvidt de er eller ej. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 10 timer siden:

måske ER svarene

Bestemt en mulighed - og vel også implicit i formuleringen "måske ikke", men rigtigt er jo at jeg kun ved at pigerne ikke selv svarer smsér

Og jeg sætter overhovedet ikke spørgsmålstegn ved at anmeldelserne er ægte

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 12 timer siden:

Jeg vil så benytte lejligheden til at gøre opmærksom på at måske ER svarene forfattet af Pippa selv, men ligesom dig har jeg reelt ingen viden om hvorvidt de er eller ej. :huh:

Da jeg bestilte til mit første besøg, havde jeg læst herinde, at en anden svarede på SMS for pigerne. Derfor skrev jeg i min SMS: “er Pippa ledig kl. “

Så kom svar retur med “ hvorfor skriver du til mig i 3 person” så er lidt i tvivl om hvem der svarer, og det betyder heller intet for mig, så længe pigen ved hvad og hvornår man har bestilt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Pippa og kan bekræfte at højden på 173 cm nok skal passe. Så lille er hun ikke, men ret køn og slank og faktisk mere lækker end på billederne. Hun virker bestemt ikke som om hun er træt af at være her og servicen er der heller ikke noget at udsætte på. Hun er ret god til at ride og holder et pænt tempo, så da hun samtidig er ret stram og hviskede frække ting i øret blev jeg færdig næsten på rekordtid. Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen inden hun rejser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med alle de dejlige og flotte anmeldelser,  har også overvejet at besøge denne utrolig søde pige. Men et eller andet har holdt mig tilbage uden jeg helt vidste hvorfor.

Det ved jeg i dag! Jeg er medio 50 og de billeder jeg udbevidst fik på på nethinden - var et billede af mit barn/barnebarn.!!

Må jeg bede om en voksen kvinde, tak! :)

Er jeg forarget?? Nej - kun lidt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 1 time siden:

Må jeg bede om en voksen kvinde, tak! :)

Hvad er voksen i din verden? Pippa er 18 hvilket i min verden er voksen. Specielt hvis/når de opfører sig som en voksen.

:)

Månestjerne skrev, for 1 time siden:

Er jeg forarget?? Nej - kun lidt :)

Lidt forarget over hvad? :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg som medio 50 opsøger en pige på 18 ville jeg blive noget forarget på mig selv - det klinger ikke rigtigt i mine ører.

Og så kan jeg nok ikke sige mig helt fri for at blive lidt forarget over mine "brødre" på samme alder som opsøger så ung en pige. Men omvendt så er det hver og ens eget valg. Jeg kender ikke baggrunden for den enkeltes valg. :) 

Men du har da ret - der er stor forskel på hvordan en ung pige agerer. Jeg besøgte for noget tid siden en pige ultimo 20 . Hun var også en flot og sød pige, men intet kvinde over hende. Så har jeg nylig besøgt en pige på 32 - som jo også en ung i forhold til mig. Og i det tilfælge var det noget helt andet - hun var KVINDE.

Sådan er vi forskellige : Nogen vælger moderen andre datteren - og den måde er der en til os alle. I dette tilfælde ville jeg vælge moderen - hvis muligt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 19/8/2019 at 07:55:

Så kom svar retur med “ hvorfor skriver du til mig i 3 person” så er lidt i tvivl om hvem der svarer, og det betyder heller intet for mig, så længe pigen ved hvad og hvornår man har bestilt.

Hmm? Så hun kan skrive på dansk? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, den 26.8.2019 at 23:43:

Bare rolig - jeg er midt i 20'erne :P

Og tak Topperharley! B)

22 cm and thick skrev, den 17.8.2019 at 10:26:

Hej med jer

Var også lige en tur forbi Pippa. Og ja, det første man lægger mærke til er at hun er utrolig smuk, men også en meget lille og slank pige. Vil ikke skrive så meget om hende da alle sider og aspekter af hende er vendt og drejet. Som andre har skrevet er hun sød, giver god betjening og vil gerne gøre det godt for os mænd. Der har uden tvivl været rigtigt mange at besøge hende da det er yderst sjældent der er så ung, petit og "lolita-like" pige på Fyn. Det har så nok gjort at hun er ved at brænde ud, og det synes jeg også godt jeg kunne mærke. Entusiasmen var ved at være væk. Ikke dermed sagt at servicen ikke var god, for det var den absolut, men hun er nok ved at være brændt ud for denne gang. Håber reelt ikke for hende at hun bliver en uge mere, det tror jeg ikke er godt for hende.
Om jeg besøger hende en evt. anden gang ved jeg ikke rigtigt. Selvom hun er usædvanlig smuk er hun reelt ikke helt min "type of girl", men det skal naturligvis ikke stå hende til last.

God weekende herfra.

Jeg er ret ny i det her game og efter at have læst en masse anmeldelser tænkte jeg at det kunne være sjovt at prøve. Vi aftalte tid og jeg fik adressen og alt gik nemt med at få aftalen sat i hus.

Kom ind og blev mødt med små kys og vi ordnede det praktiske. Jeg tilkøbte tunge kys da jeg synes det er ret frækt når man ligesom varmer op inden man skal have sex. Jeg lagde mig på sengen og hun kravlede op og kælede og krammede sig op af min krop, så tæt man kunne kysse hendes små bryster og samtidig tage godt fat i hendes røv. Hurtig blev hendes undretøj pillet af og hun listede sig ned og gav blowjob med kondom. Efter et udemærket blowjob hvor man lige skulle holde lidt igen, lagde hun sig på ryggen til en missionær, herefter over i næste stilling og så en doggy som var helt fantastisk. Vi gik tilbage i missinær kort og så ville jeg gerne smage hende i en 69. Dog faldt banditten ret hurtigt da der var smurt alt for meget glidecreme på - det er et mega turnoff sorry. Hun lagde sig op til mig og jeg tog kondomet af og fik selv gang i banditten igen, hvor jeg spurgte om hun ikke ville ride mig da jeg var meget tæt på. Så hende op og ride hvilket var helt fantastisk... Her fik jeg afsluttet ret hurtigt.

Jeg må nok tilslutte mig 22cm and thick´s anmeldelse. Havde måske sat forventningerne for højt men havde lidt samme følelse at entusiasmen ikke var helt til stede - men nu læste jeg også lige efterfølgende at der var sket en hændelse.

- God service

- Flot kvinde der matcher billederne

- Dejlig oplevelse i helhed

Minusser: Alt for meget glidecreme, Ingen tungekys selvom der var betalt for det,  Blowjob med kondom ( annoncen siger uden )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...