Hop til indhold

Recommended Posts

Pippa, hun er en af de sødeste og lækreste piger som jeg var nogensinde med. Må godt anbæfale til alle der vurderer den renne skønhed, ærlighed, naturlig kvindehed og topklasse sex. En pige der vender man gerne mange gang tilbage til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tommyrubio skrev, for 26 minutter siden:

Pippa, hun er en af de sødeste og lækreste piger som jeg var nogensinde med. Må godt anbæfale til alle der vurderer den renne skønhed, ærlighed, naturlig kvindehed og topklasse sex. En pige der vender man gerne mange gang tilbage til.

 

Ny profil herinde med en positiv "anmeldelse".

Men NØJ, hvor Google translate bare ikke fungerer her!

O M G!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montesquieu skrev, for 16 minutter siden:

 

Ny profil herinde med en positiv "anmeldelse".

Men NØJ, hvor Google translate bare ikke fungerer her!

O M G!!

Hvorfor skriver du det her...? Måske skriver jeg ikke helt korrekt ( jeg er ikke dansk) men jeg skriver mine anmeldelse mig selv. Og alt jeg skrev det mener jeg også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Nvm, Tommy har ret ;)

 

Er lige kommet hjem fra Pippa, og hun er præcis så lækker og dejlig som hele tråden beskriver.

 

Fornuftig pige, alt godt til hende, når hun tager hjem for at studere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 7 minutter siden:

Ved du hvornår hun gør det? Og om hun kommer tilbage igen?

Ellers skal jeg spørge imorgen, har nemlig bestilt tid igen ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 minut siden:

Ellers skal jeg spørge imorgen, har nemlig bestilt tid igen ;-)

 

Bahhhh blærerøv... ;) Ja, må du meget gerne. :-) Men ellers må man jo bare erkende man ikke kan nå alle piger der kommer til byen. Og så håbe der kommer andet lækkert og spændende... :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Bahhhh blærerøv... ;) Ja, må du meget gerne. :-) Men ellers må man jo bare erkende man ikke kan nå alle piger der kommer til byen. Og så håbe der kommer andet lækkert og spændende... :-P 

Der kommer altid en pige og en spooorvogn til.....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Hun sagde hun skulle hjem, når hun var færdig i Odense for at læse medicin, og ikke videre på turné.

Så hvis det er to uger, så må hun være på vej hjem efter på søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun tager hjem d. 26-08, så der er stadig tid til besøg.

 Havde igen et godt besøg, men er ikke helt oppe at ringe, lige som sidst. Hun virkede ikke lige så sprudlende som første gang, dog var det stadig dejligt, og så det ansigt, det er sindssygt smukt.

@NoobGPexplorer hun er ikke noget for dig, når hun skriver: I don't do cum in mouth. I find it very unhygienic towards the lovers who want to kiss

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da ok hun ikke vil det. Jeg ville dog ikke bruge uhygiejnisk som begrundelse. Hun kan jo bare lade være med at tilbyde det uden at begrunde det. Nogen kunne jo også finde det uhygiejnisk at man kan sprøjte på brysterne hvis den næste besøgende så ønsker at kysse dem....

Nå men tilbage til anmeldelsen. Hun er da bestemt fristende og det vil ikke være cim eller ej der skulle afholde mig fra et besøg. Det er nok mere hendes unge alder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jana skrev, den 9.8.2019 at 12:14:

You hereby get my seal of approval to collect your free ride at no 62 for your slanderous negative and complete non informative review.

It may come as a shock to you but here everyone uses the same phone with the same templates and all places more or less does the same. 

Have a great day and bring my regards to Natalia 

 

 

 

Dear Marie / Jana.

I've never done bad reviews to you and the girls who work with you. I don't care who replies to messages and whether you are pimp or not. This is the opinion of someone who was there and writes correctly in Danish, but unfortunately I can't. SvendTveskæg and Kinky wrote that they receive the same answer each time. Please don't attack me every time, I really don't care about your apartment in Tarup and about your girls.

For me, you can do whatever you want, but get away from me.

 

Regards, Kitty / Kate not Natalia :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DKFyr skrev, den 9.8.2019 at 13:17:

Det lader til du går meget op i "Natalia".

Pigen jeg skrev en anmeldelse om fra, hvad jeg går ud fra er "dit" sted, skrev også noget med en Natalia.

Har besøgt stedet tæt på Tarup Centeret 2 gange nu og ja, det er samme korrespondance jeg har fået hver gang, templates, det giver mening.

Men jeg forstår ikke din fjendtlighed, du spyr omkring dig med anklager og af hvad det ser ud til, så får du pigerne med på vognen eller opretter profiler i deres navn.

Natalia må være en du virkelig ikke holder af.

God dag :)

HI.

I went to your profile and saw that you gave a bad opinion to another girl from this place and it is my fault again, ehhh hard life :P. I don't really know why this person got so attached. She should take care of her business and not write nonsense. "Natalia hurt everyone and is bad" It really ends because it is boring and childish I don't even know and haven't seen a person from Tarup, although I have heard various things about her but I'm not 7 years old and I won't write this in the forum because THIS IS NOT MY BUSINESS AND I DON'T CARE.

 

Regards , Kitty / Kate not Natalia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Hun tager hjem d. 26-08, så der er stadig tid til besøg.

 Havde igen et godt besøg, men er ikke helt oppe at ringe, lige som sidst. Hun virkede ikke lige så sprudlende som første gang, dog var det stadig dejligt, og så det ansigt, det er sindssygt smukt.

@NoobGPexplorer hun er ikke noget for dig, når hun skriver: I don't do cum in mouth. I find it very unhygienic towards the lovers who want to kiss

Hun ser ellers godt nok dejlig ud hende Pippa!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 4 timer siden:

Hun tager hjem d. 26-08, så der er stadig tid til besøg.

 Havde igen et godt besøg, men er ikke helt oppe at ringe, lige som sidst. Hun virkede ikke lige så sprudlende som første gang, dog var det stadig dejligt, og så det ansigt, det er sindssygt smukt.

Tak for info. Bliver nød til at se om jeg ikke kan besøge hende en af de næste dage. Nævnte hun noget om hvorvidt det var en engangsforestilling eller hun kommer igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Hun havde godt fat i pjorten på mig for at det ikke blev for voldsomt, åbenbart. Og jeg er 17 x 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 timer siden:

Tak for info. Bliver nød til at se om jeg ikke kan besøge hende en af de næste dage. Nævnte hun noget om hvorvidt det var en engangsforestilling eller hun kommer igen?

Det spurgte jeg desværre ikke om

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 13/8/2019 at 13:07:

Det er da ok hun ikke vil det. Jeg ville dog ikke bruge uhygiejnisk som begrundelse. Hun kan jo bare lade være med at tilbyde det uden at begrunde det. Nogen kunne jo også finde det uhygiejnisk at man kan sprøjte på brysterne hvis den næste besøgende så ønsker at kysse dem....

Nå men tilbage til anmeldelsen. Hun er da bestemt fristende og det vil ikke være cim eller ej der skulle afholde mig fra et besøg. Det er nok mere hendes unge alder 

Går de ikke i bad indimellem kunderne..?

ikke fedt hvis du lugter af sæd når man besøger hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...