Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har for nyligt haft fornøjelsen af at besøge “Superdejlige Liv”

Forhistorien er at jeg har gennem årene forsøgt mig med besøg hos alle tænkelige typer af glædespiger, lys, mørk, thai, blid, hård, klinik, privat, ung, moden osv. osv. Fællesnævneren for alle besøgende er at de sjældent har levet op til forventningerne, hvilket jeg selv påtager mig det fulde ansvar for, da jeg nok har været for god til at opbygge dem, og for dårlig til at videreformidle dem. Det korte af det lange er at jeg for snart mange år siden lagde “karrieren” på hylden. 

Jagten på de frække og perverse oplevelser, blev erstattet af en ønske om at finde en pige, som helt simpelt kunne hjælpe, når trangen presser sig på, med at give et godt handjob. Thai klinikkerne er ikke rigtigt for mig, ej heller længerevarende massage seancer med et strejf af spiritualitet. Mit eftersøgning gik derfor efter en pige som havde både lyst og selvtillid omkring ydelsen.

Lang historie kort, så meldte Liv sig på banen, og mente i al beskedenhed at hun havde et godt bud på om hvordan det skulle gøres. Jeg har ikke krydset veje med Liv tidligere, men efter at have læst hendes annonce, samt de anmeldelser der nu ligger, så jeg ikke nogen undskyldning for ikke at efterprøve hendes påstand, og fik derfor sat en aftale op om en halv time med “pirringssvensk”. 

På dagen finder jeg vej til Livs “arbejdslokale”, og ankommer næsten samtidig med hende. Nogen er til naboens datter, jeg er mest til naboens kone, og Liv passer perfekt ind i denne analogi. Hvordan hun ser ud ser man bedst i hendes annonce, hvor billederne passer 1:1 med virkeligheden. Liv er ligetil, har humor, og fremstår intelligent, hvilket for mig var beroligende. 

Jeg får besked om at afklæde mig, og sendes derefter ud på badeværelset til en afvaskning. Tilbage i lokalet bliver jeg spurgt om jeg vil bindes fast, hvortil jeg svarer ja, selvom det egentligt ikke var med i min oprindelige forestilling af hvad der skulle ske.Liv får sat nogle reb på sengen, og jeg bliver instrueret på plads i sengen, liggende på ryggen, med mine hænder (symbolsk) bundet fast til hjørnestolperne. Lynhurtigt derefter er jeg også påført en lille maske for øjnene. 

Liv starter ud med blid berøring af min krop, og herfra starter en oplevelse som ligger langt fra hvad jeg tidligere har prøvet. Liv har nogle silkebløde hænder, og hendes berøring alene imponerer mig. Efter lidt tid når hun ned mellem mine ben, og selvom hendes berøring havde fået forventningerne op, så må jeg bare sige at jeg fik en behandling som var ud over alle forventninger. Det startede ud med de mest behagelige berøringer jeg nogensinde har prøvet, og efterhånden som “trykket” blev bygget op, fik Liv bevist at hun er super dygtig til at fornemme hvor grænsen for udløsning er, og konstant holde sig tæt på den. Intet vare for evigt, og vores aftale om 30 minutter sætter naturligt en begrænsning, afslutningen giver næsten sig selv.

Efter at have sundet mig lidt, fået et hurtigt bad, og fået lidt koldt vand at drikke, er jeg ude af døren igen, helt blæst bagover af oplevelsen. Det var faktisk overhovedet ikke hvad jeg havde forestillet mig, men det var klart den mest dejlige og behagelige oplevelse jeg nogensinde har forkælet mig selv med. 

Konklusionen er at jeg har fundet hvad jeg søgte, og jeg kan kun bekræfte at Liv har ret i at hun er dygtig til det svenske, og at hun er som hun selv betegner sig - Superdejlig! Sådan mand til mand, vil jeg sige at det er en oplevelse man minimum skal forkæle sig selv med én gang. 

En afsluttende bemærkning er at jeg havde oplevelsen af et “duftneutralt” besøg, forstået på den måde at hverken Liv, hendes sted eller massageolier og sæbe havde kraftige dufte, hvilket virkeligt er noget jeg sætter pris på. 

Topkarakter herfra - det var helt sikkert ikke mit sidste besøg hos Liv.

Redigeret af Rabbit

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se det er lige det jeg også leder efter og bliver mere og mere overbevist om at jeg må og skal besøge Liv til sådan en oplevelse , har altid ment at et god og veludført HJ er Voldsomt undervurderet :)

Tak for dit indspark 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Rabbit! Tusind tak for den flotte anmeldelse :) Jeg tilbyder ikke noget, jeg ikke selv finder frækt eller sjovt, men lige præcis pirringssvensk er en af mine klare favoritter, og når legekammeraten så i den grad formår at give sig hen og give slip, som du gjorde, er det bare helt i top. Det var en fornøjelse at lege med dig, jeg glæder mig til flere besøg :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, for 3 timer siden:

Se det er lige det jeg også leder efter og bliver mere og mere overbevist om at jeg må og skal besøge Liv til sådan en oplevelse , har altid ment at et god og veludført HJ er Voldsomt undervurderet :)

Tak for dit indspark 

Du skal være mere end velkommen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan man bare se det jeg allerede var sikker på: der findes kvinder der nyder af at give handjobs - eller hvad det nu skal benævnes det du oplevede. Extended Super Magic Handjob De Luxe måske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Kan en sådan behandling kombineres med fransk eller giver det ingen mening ? 

Klodshans

Del dette indlæg


Link til indlæg
klodshans1972 skrev, for 55 minutter siden:

Kan en sådan behandling kombineres med fransk eller giver det ingen mening ? 

Klodshans

Alt kan vel kombineres; jeg har sommetider givet fransk undervejs eller været oppe og ride lidt, bare for at drille ;) Der er også folk, der ønsker smæk eller anal med i pakken, så finder vi jo ud af det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet

Tak for super god anmeldelse. Liv lyder virkelig som en dejlig kvinde man har lyst til at besøge :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra bunden af mit hjerte og helt ned til penisroden undres jeg over at Liv får så gode anmeldelser, hun er til dato en af de kedeligste gp’er jeg har mødt.

Jeg ærgrer mig rigtigt meget når jeg spilder mine penge og ikke mindst min tid. Jeg besøgte hende netop pga gode anmeldelser, der lærte jeg så, hvor forskellige standarter vi har !!

Redigeret af Albert7
Fejl i stsvning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 24 minutter siden:

Fra bunden af mit hjerte og helt ned til penisroden undres jeg over at Liv får så gode anmeldelser, hun er til dato en af de kedeligste gp’er jeg har mødt.

Jeg ærgrer mig rigtigt meget når jeg spilder mine penge og ikke mindst min tid. Jeg besøgte hende netop pga gode anmeldelser, der lærte jeg så, hvor forskellige standarter vi har !!

Jeg får gode anmeldelser bla. fordi jeg er sød og god til mit arbejde, men jeg er ikke noget overmenneske, jeg kan ikke tænde alle, ligesom jeg heller ikke selv tænder på alle ;) Jeg beklager naturligvis, hvis du har haft en dårlig oplevelse. Det er ærgerligt at du ikke kom med kritikken undervejs, så kunne vi måske ha gjort noget anderledes, så det var blevet et godt besøg. Eller du kunne ha vendt om i døren....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 14 minutter siden:

Jeg får gode anmeldelser bla. fordi jeg er sød og god til mit arbejde, men jeg er ikke noget overmenneske, jeg kan ikke tænde alle, ligesom jeg heller ikke selv tænder på alle ;) 

Ja jeg kunne være vendt om i døren, men jeg var kørt langt fra Kbh, til dit sted på Sjælland, som ligger langt ude, jeg vil ikke beskrive nærmere hvor det er, af diskretionshensyn, men det er i en lille landsby langt fra Kbh. så jeg gav det chancen, da jeg var ankommet, desværre, jeg skriver her fordi jeg ikke synes du er god til dit arbejde, det er muligt du er dygtig og sød i andre sammenhænge, men mig tænder du ikke, stedet synes jeg heller ikke var specielt fedt, baderummet var mega koldt måske var det utæt, jeg husker det ikke, jeg har forsøgt at ligge det bag mig, det forsøger jeg altid med dårlige oplevelser. Men selvfølgelig er der nogle der tænder på dig når du har været så længe i branchen. At du er kedelig kan man jo ikke lave om undervejs, det er jo en del af den måde du er på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 30 minutter siden:

Ja jeg kunne være vendt om i døren, men jeg var kørt langt fra Kbh, til dit sted på Sjælland, som ligger langt ude, jeg vil ikke beskrive nærmere hvor det er, af diskretionshensyn, men det er i en lille landsby langt fra Kbh. så jeg gav det chancen, da jeg var ankommet, desværre, jeg skriver her fordi jeg ikke synes du er god til dit arbejde, det er muligt du er dygtig og sød i andre sammenhænge, men mig tænder du ikke, stedet synes jeg heller ikke var specielt fedt, baderummet var mega koldt måske var det utæt, jeg husker det ikke, jeg har forsøgt at ligge det bag mig, det forsøger jeg altid med dårlige oplevelser. Men selvfølgelig er der nogle der tænder på dig når du har været så længe i branchen. At du er kedelig kan man jo ikke lave om undervejs, det er jo en del af den måde du er på.

Det viser bare, hvor uendelig vigtigt det er at vende om i døren, hvis man er skuffet allerede fra start. At vende dén er altså op ad bakke, så er alt man gør jo galt.... 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 6 minutter siden:

Det viser bare, hvor uendelig vigtigt det er at vende om i døren, hvis man er skuffet allerede fra start. At vende dén er altså op ad bakke, så er alt man gør jo galt.... 

 

 

Det er ikke helt sandt for jeg har også oplevet det modsatte, hvor jeg bagefter tænkte, godt jeg ikke fulgte min første indskydelse. Jeg kan komme på flere af de oplevelser som har givet mig nogle af de bedste oplevelser. Og her tænker jeg ikke kun indenfor dette univers.

Men livet var så enkelt, at man altid kunne stole på sin første indskydelse, ville det også være for nemt. 

Så dårlige oplevelser kan ikke helt undgås, det er også fint nok at kunne undres over hvor forskelligartede vi er. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var igen lige forbi Liv, i torsdags, denne gang til en gang pirringsbondage.

Wauuh endnu engang blev jeg overrasket over hende, sød kvikke bemærkninger, men også alvor, god til sin behandling, som sluttede med et bad, god tid.

 

Glæder mig allerede til næste gang.

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke noget som en massage med god li´r, det gode handjob er undervurderet. I love it.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ModenM skrev, for 2 timer siden:

Var igen lige forbi Liv, i torsdags, denne gang til en gang pirringsbondage.

Wauuh endnu engang blev jeg overrasket over hende, sød kvikke bemærkninger, men også alvor, god til sin behandling, som sluttede med et bad, god tid.

 

Glæder mig allerede til næste gang.

Lars

Tak for de pæne ord, Lars :wub: Det var som altid en fornøjelse at lege med dig, glæder mig til at se dig igen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, den 15.8.2019 at 16:34:

Ja jeg kunne være vendt om i døren, men jeg var kørt langt fra Kbh, til dit sted på Sjælland, som ligger langt ude, jeg vil ikke beskrive nærmere hvor det er, af diskretionshensyn, men det er i en lille landsby langt fra Kbh. så jeg gav det chancen, da jeg var ankommet, desværre, jeg skriver her fordi jeg ikke synes du er god til dit arbejde, det er muligt du er dygtig og sød i andre sammenhænge, men mig tænder du ikke, stedet synes jeg heller ikke var specielt fedt, baderummet var mega koldt måske var det utæt, jeg husker det ikke, jeg har forsøgt at ligge det bag mig, det forsøger jeg altid med dårlige oplevelser. Men selvfølgelig er der nogle der tænder på dig når du har været så længe i branchen. At du er kedelig kan man jo ikke lave om undervejs, det er jo en del af den måde du er på.

Jeg har ikke selv haft fornøjelsen af Liv (endnu ;) )  men det lader til, at du havde besluttet dig for, at det skulle være en af de dårlige oplevelser, eller bagefter ser hullerne i osten.

Jeg har selv prøvet, at oplevelsen ikke helt levede op til forventningerne, men ofte er jeg kommet frem til, at forventningerne måske var for høje, eller jeg var uoplagt.

Sjældent er det pigens skyld.

Liv har fået en masse god omtale, jeg erindrer i skrivende stund ikke, at hun har fået dårlig omtale, har været kedelig, at hendes sted er dårligt og badefaciliteter dårlige.

At du er kørt kort eller langt er uvæsentligt, du burde have vendt om i døren, eller da du opdagede kemien ikke var der - eller æde det i dig ;)

Men fint, at du er åben om din dårlige oplevelse, den står bare alene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I fantasien har jeg haft nogle rigtigt dejlige oplevelser med Liv. Men dem agter jeg ikke at gå in på, de er mellem mig og fantasien. Måske kan Liv senere også være med IRL.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 5 timer siden:

Jeg har ikke selv haft fornøjelsen af Liv (endnu ;) )  men det lader til, at du havde besluttet dig for, at det skulle være en af de dårlige oplevelser, eller bagefter ser hullerne i osten.

Jeg har selv prøvet, at oplevelsen ikke helt levede op til forventningerne, men ofte er jeg kommet frem til, at forventningerne måske var for høje, eller jeg var uoplagt.

Sjældent er det pigens skyld.

Liv har fået en masse god omtale, jeg erindrer i skrivende stund ikke, at hun har fået dårlig omtale, har været kedelig, at hendes sted er dårligt og badefaciliteter dårlige.

At du er kørt kort eller langt er uvæsentligt, du burde have vendt om i døren, eller da du opdagede kemien ikke var der - eller æde det i dig ;)

Men fint, at du er åben om din dårlige oplevelse, den står bare alene.

For mig er Liv, som eventyret om kejserens nye klæder. 

Smag er forskelligt, og hverken stedet hvor hun opholdt sig da jeg besøgte hende, eller Liv er noget for mig. Og jeg vender ikke om i døren, når pigen har fået gode anmeldelser, så lader jeg min indre tvivl komme pigen tilgode. Jeg har før fået en god oplevelse, selvom jeg havde en dårlig mavefornemmelse da jeg kom. Med Liv blev jeg bare skuffet. Hvis man bare kunne leve efter sin mavefornemmelse ville livet være for nemt. Det er godt st man indimellem kan blive positivt overrasket, det gjorde jeg ikke her.

Redigeret af Albert7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 19 timer siden:

Tak for de pæne ord, Lars :wub: Det var som altid en fornøjelse at lege med dig, glæder mig til at se dig igen :) 

I lige måde ;):P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...