Hop til indhold

Recommended Posts

Albert7 skrev, for 4 timer siden:

For mig er Liv, som eventyret om kejserens nye klæder. 

Smag er forskelligt, og hverken stedet hvor hun opholdt sig da jeg besøgte hende, eller Liv er noget for mig. Og jeg vender ikke om i døren, når pigen har fået gode anmeldelser, så lader jeg min indre tvivl komme pigen tilgode. Jeg har før fået en god oplevelse, selvom jeg havde en dårlig mavefornemmelse da jeg kom. Med Liv blev jeg bare skuffet. Hvis man bare kunne leve efter sin mavefornemmelse ville livet være for nemt. Det er godt st man indimellem kan blive positivt overrasket, det gjorde jeg ikke her.

Fair nok...Men igen var det måske fordi forventningerne var skruet for højt op, netop pga de mange positive anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Liv en del gange efterhånden og vi har dyrket en for mig perfekt blanding af verbal stimulans parret med dejlig fysisk kontakt, og kan absolut ikke genkende at Liv skulle være kedelig. Vi har så også fra første email haft en særdeles god kemi og hun har altid fuldt mine på forhånd beskrevne ønsker ganske præcist.

Kender hende kun som fræk og ganske åbenhjertig.

Kram til Liv

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...