Hop til indhold
fatimeee

Modne kvinder eller Unge kvinder

Recommended Posts

Hej, jeg har længe tænkt over hvad besøger folk mest? jeg har læst frem til at ældre mænd besøger unge piger og unge mænd besøger modne kvinder? hvad syntes i :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg ikke der kan laves en generel regel for, jeg er 36 og vil meget nødigt være sammen med en under 25, jeg ville føle mig utilpas og "gusten" ved det.

Men jeg antager at det langt fra er alle de lider under den belastning og godt for dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 11 minutter siden:

Det tror jeg ikke der kan laves en generel regel for, jeg er 36 og vil meget nødigt være sammen med en under 25, jeg ville føle mig utilpas og "gusten" ved det.

Men jeg antager at det langt fra er alle de lider under den belastning og godt for dem :)

okey, tak for dit indblik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var single og besøgte en del forskellige GP, så vær det modne kvinder i +40 års alderen, mest danske. Næsten kun gode oplevelser :D

Jeg selv er +50.

Senere så blev jeg bare totalt indtaget af thai kvinder og der er det jo luksus, når man er sammen med en på 55 år, så ligner de en på 45 og er man sammen med en på 36 år så ligner de en på 25 år, så vedrørende thai kvinder der er det helt ok de er omkring de 30 og op til 55, de er bare skønne.

Ja det var mine besøgs aldre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Er til begge dele.

Jeg kan virkelig nyde synet af en smuk ung kvindekrop - kan betragte den som det fineste kunst. Jeg får en langt bedre helhedsoplevelse og kemi med en kvinde på +30, hvis ellers hun stadig holder sig flot.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Alder har for mig ingen betydning, hvis hendes billeder ser ægte ud og hun tilbyder det jrg søger, så får hun besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer an på oplevelsen. Er det den dybe vilde sex går jeg efter de ældre for de har som regel meget mere erfaring. Er det en slank petit type så 21-22 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

Nu er spændet jo snævert da alle ved at GP'er er mellem 18 og 29 hvor tælleren på magisk vis stopper. Min egen præference ligger så ved dem hvor tælleren enten er meget tæt på at stoppe, eller hvor den har været stoppet nogle år. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 2 timer siden:

Fortrækker modene danske kvinder, der ved hvad det drejer sig om. :)

Enig, der er noget frækt over en moden dansk kvinde

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var ung var det en moden kvinde der tændte mig mest. Når der skulle hives i bananen (og det var ret tit), så var det altid en milf med i tankerne.:D 

Nu er jeg midt 40'erne og heldigvis er jeg stadig så heldig at jeg kan date/score kvinder i 30- 40 års alderen. Så når jeg skal på købemarked er det de unge kvinder jeg går efter.  Med mindre jeg falder over en moden/jævnalderen kvinde som er speciel i mine øjne :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 57 minutter siden:

Da jeg var ung var det en moden kvinde der tændte mig mest. Når der skulle hives i bananen (og det var ret tit), så var det altid en milf med i tankerne.:D 

Nu er jeg midt 40'erne og heldigvis er jeg stadig så heldig at jeg kan date/score kvinder i 30- 40 års alderen. Så når jeg skal på købemarked er det de unge kvinder jeg går efter.  Med mindre jeg falder over en moden/jævnalderen kvinde som er speciel i mine øjne :wub: 

passer perfekt til min beskrivelse øverst ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at jeg er blevet skilt, gider jeg ikke rigtig hvide kvinder, så alle mine preferencer peger mod thai. 

Nogen har jeg besøgt flere gange, det kommer mest an på deres evne til at kommunikere, på dansk eller engelsk.

Nogen har jeg også genbesøgt, fordi de knepper dejligt, men det er sjældent at det er sket, hvis de ikke også har kommunikationen med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede

I købesex verdenen er jeg mest sammen med unge Piger. Ingen regel uden undtagelser.

Det skyldes, at jeg har lettere ved at score Kvinder, der matcher mit udseende og alder. Og så er der ikke så megen ide i, at betale for noget tilsvarende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

en kvinde på 40-60 år, der har passet på sin krop med sund livsstil, kan se og virke yngre ud, end en på 25-30 der har ført et hårdt liv.

så kigger ikke på dåbsattesten, men mere på det øjet ser.

og håber så den gode kemi opstår, og hun er medlevende eller spille rollen, så jeg tror på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
fatimeee skrev, den 1/8/2019 at 22:05:

Hej, jeg har længe tænkt over hvad besøger folk mest? jeg har læst frem til at ældre mænd besøger unge piger og unge mænd besøger modne kvinder? hvad syntes i :)

Hej med jer

sjovt spørgsmål, eller debat du rejser her

 

jeg kigger normalt ikke på alder, mere om hvem der er ledige området, og om mine lyster passer til hendes tilbud og priser.

det kan lige så godt være en dansk kvinde på + 50 som det kan være en mørk på 24, fælles for alke er, at jeg kommer tilbage, hvis de udfører sexet godt, og modsat vender jeg aldrig tilbage til em fuser

go weekend til jer

fatimeee skrev, den 1/8/2019 at 22:05:

Hej, jeg har længe tænkt over hvad besøger folk mest? jeg har læst frem til at ældre mænd besøger unge piger og unge mænd besøger modne kvinder? hvad syntes i :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Lige mit indspark: 

Med alderen bliver kvinder mere fortrolige med deres egen krop. Og mere frisindede. De har den erfaring og kropsforståelse der skal til for bedre at kunne smide hæmningerne.  Måske der er kommet lidt flere deller til og løs hud men de hviler mere i sig selv og har forstået at mænd elsker når en kvinde tør vise sin liderlighed. Derfor vil sexen blive bedre med en moden kvinde fremfor en helt ung.  ( ja jeg ved det er en generalisering ). Men det  er ihvertfald min erfaring. Og det har jeg hørt mange modne kvinder fortælle.

Og rent personligt kan jeg også nikke genkendende til det . Da jeg var purung kan det godt være at jeg var sprødere og strammere i huden men jeg var usikker på mig selv og meget selvbevidst. Hvordan så jeg ud i den og den stilling. osv.  Jeg var mere genert og tilbageholdende og mere blufærdig. Nu hvor jeg har nået en moden alder er jeg løssluppen, ligeglad med uperfektheder og sikker på mig selv og min egen seksuelle styrke. 

Sex har aldrig været så fantastisk som den er efter at jeg har nået en moden alder.  

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Lige mit indspark: 

Med alderen bliver kvinder mere fortrolige med deres egen krop. Og mere frisindede. De har den erfaring og kropsforståelse der skal til for bedre at kunne smide hæmningerne.  Måske der er kommet lidt flere deller til og løs hud men de hviler mere i sig selv og har forstået at mænd elsker når en kvinde tør vise sin liderlighed. Derfor vil sexen blive bedre med en moden kvinde fremfor en helt ung.  ( ja jeg ved det er en generalisering ). Men det  er ihvertfald min erfaring. Og det har jeg hørt mange modne kvinder fortælle.

Og rent personligt kan jeg også nikke genkendende til det . Da jeg var purung kan det godt være at jeg var sprødere og strammere i huden men jeg var usikker på mig selv og meget selvbevidst. Hvordan så jeg ud i den og den stilling. osv.  Jeg var mere genert og tilbageholdende og mere blufærdig. Nu hvor jeg har nået en moden alder er jeg løssluppen, ligeglad med uperfektheder og sikker på mig selv og min egen seksuelle styrke. 

Sex har aldrig været så fantastisk som den er efter at jeg har nået en moden alder.  

Flot indspark Lady C, fortrækker du også Modne Dejlige kvinder frem for unge Frække kvinder? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Lige mit indspark: 

Med alderen bliver kvinder mere fortrolige med deres egen krop. Og mere frisindede. De har den erfaring og kropsforståelse der skal til for bedre at kunne smide hæmningerne.  Måske der er kommet lidt flere deller til og løs hud men de hviler mere i sig selv og har forstået at mænd elsker når en kvinde tør vise sin liderlighed. Derfor vil sexen blive bedre med en moden kvinde fremfor en helt ung.  ( ja jeg ved det er en generalisering ). Men det  er ihvertfald min erfaring. Og det har jeg hørt mange modne kvinder fortælle.

Og rent personligt kan jeg også nikke genkendende til det . Da jeg var purung kan det godt være at jeg var sprødere og strammere i huden men jeg var usikker på mig selv og meget selvbevidst. Hvordan så jeg ud i den og den stilling. osv.  Jeg var mere genert og tilbageholdende og mere blufærdig. Nu hvor jeg har nået en moden alder er jeg løssluppen, ligeglad med uperfektheder og sikker på mig selv og min egen seksuelle styrke. 

Sex har aldrig været så fantastisk som den er efter at jeg har nået en moden alder.  

Kan  ikke  være  mere  enig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaa...nu er jeg efterhånden kommet lidt op i alderen, men jeg er nok til små, stramme og unge kvinder mellem 20-25 år.

Jeg ved godt, at jeg sandsynligvist får mest seksuelt ud af det med en ældre kvinde, men det visuelle ved en ung kvinde tænder mig bare helt vildt. Betyder det så, at jeg ikke finder glæde i en der er på samme alder eller ældre - nej, det gør det ikke. Det er klart med dem, jeg finder den største intimitet.

 

 

Slowhead

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...