Hop til indhold
fatimeee

Modne kvinder eller Unge kvinder

Recommended Posts

Det er let nojk at definere 'Ung' men kan man få en definiiton på 'Moden' ?

Jeg har set annoncer hvor en kvinde på '71' betegnede sig som moden og andre hvor  piger på 35-40  også kaldte sig modne.

Selv er jeg medio 50 og synes at en pige på 40 er rimelig ung og samtidig voksen, men jeg har da også mødt piger i slut 20erne, der var megetmodne i deres være måde (tænker ikke kun GP'er elelr seksuelt).

Personligt foretrækker jeg  GP'er der er yngre end jeg er,helst 35-50 og helst ikke væsentligt ældre end jeg er .

Rent privat vil jeg gerne møde en dejlig kvinde på min alder (+/-) et par år, men  hende jeg er lidt lun på, er  desværre afsat

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Lady C skrev, for 5 timer siden:

Lige mit indspark: 

Med alderen bliver kvinder mere fortrolige med deres egen krop. Og mere frisindede. De har den erfaring og kropsforståelse der skal til for bedre at kunne smide hæmningerne.  Måske der er kommet lidt flere deller til og løs hud men de hviler mere i sig selv og har forstået at mænd elsker når en kvinde tør vise sin liderlighed. Derfor vil sexen blive bedre med en moden kvinde fremfor en helt ung.  ( ja jeg ved det er en generalisering ). Men det  er ihvertfald min erfaring. Og det har jeg hørt mange modne kvinder fortælle.

Og rent personligt kan jeg også nikke genkendende til det . Da jeg var purung kan det godt være at jeg var sprødere og strammere i huden men jeg var usikker på mig selv og meget selvbevidst. Hvordan så jeg ud i den og den stilling. osv.  Jeg var mere genert og tilbageholdende og mere blufærdig. Nu hvor jeg har nået en moden alder er jeg løssluppen, ligeglad med uperfektheder og sikker på mig selv og min egen seksuelle styrke. 

Sex har aldrig været så fantastisk som den er efter at jeg har nået en moden alder.  

@Lady C enig langt hen ad vejen, men tror nu ikke frisindethed kan ligestilles med at være mere moden. Tror langt mere, at det handler om at jo ældre man bliver jo mere hviler man i sig selv og at man bliver mere bevidst om ens seksualitet. Selvom jeg efterhånden er halvgammel nyder jeg stadig at betragte unge kvinder med flotte kurver, men foretrækker modne kvinder til seksuel leg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
fatimeee skrev, for 19 timer siden:

Flot indspark Lady C, fortrækker du også Modne Dejlige kvinder frem for unge Frække kvinder? :)

Det jeg falder for hos en kvinde er selvsikkerhed og at blive forført ( elsker at blive forført) men for at mestre kunsten at forføre skal man  være lidt modig og kende sin krops magt. Det har jeg været heldig at opleve nogle få gange. Og det har været med kvinder lidt yngre end jeg men ikke meget unge. Så det er igrunden ikke alderen der betyder det store men deres evne til at forføre.  Og om de hviler i sig selv. Og her tror jeg det hjælper at have noget erfaring :)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 23 timer siden:

Det jeg falder for hos en kvinde er selvsikkerhed og at blive forført ( elsker at blive forført) men for at mestre kunsten at forføre skal man  være lidt modig og kende sin krops magt. Det har jeg været heldig at opleve nogle få gange. Og det har været med kvinder lidt yngre end jeg men ikke meget unge. Så det er igrunden ikke alderen der betyder det store men deres evne til at forføre.  Og om de hviler i sig selv. Og her tror jeg det hjælper at have noget erfaring :)

Tak for dit indblik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 23 timer siden:

Det jeg falder for hos en kvinde er selvsikkerhed og at blive forført ( elsker at blive forført) men for at mestre kunsten at forføre skal man  være lidt modig og kende sin krops magt. Det har jeg været heldig at opleve nogle få gange. Og det har været med kvinder lidt yngre end jeg men ikke meget unge. Så det er igrunden ikke alderen der betyder det store men deres evne til at forføre.  Og om de hviler i sig selv. Og her tror jeg det hjælper at have noget erfaring :)

Er enig, men tror også det med at hvile i sig selv kommer igennem alderen. Fortrækker selv modne kvinder, de giver mig den bedste oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 3 minutter siden:

Og så er der alle os midt imellem, som ingen vil have :D:D:D 

Det behøver jo ikke have noget med alderen at gøre :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, Lige nu:

Det behøver jo ikke have noget med alderen at gøre :rolleyes:

Nej, det er sandt... Men nu var det specifikt alderen, der var emnet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 timer siden:

Og så er der alle os midt imellem, som ingen vil have :D:D:D 

så har du noget at glæde dig til om nogle år smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 6 timer siden:

Nej, det er sandt... Men nu var det specifikt alderen, der var emnet. 

Mon ikke der er en moden kvinde derude som kan lide en mellemting :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver alder, sin tiltrækning, tænker jeg.
De fleste jeg har besøgt har været ca. 30-35 år.
Ideelt set, ville jeg faktisk gerne besøge et par piger mellem ca. 30 og 40 som fast gæst, fordi de har lidt mere livserfaring og kunne være gode at snakke med, og fordi de nok er bedre i forbindelse med diverse erotiske 'aldersskavanker' ... ;) 

På den anden side, så har jeg i tidens løb besøgt to danske piger under 25 ... og det var rigtig gode oplevelser.
De to piger passede bestemt ikke med det @Lady C skrev:
      " jeg var usikker på mig selv og meget selvbevidst. Hvordan så jeg ud i den og den stilling. osv.  Jeg var mere genert og tilbageholdende og mere blufærdig"
Må indrømme jeg var ret målløs over de to ... 
Og så kan jeg godt li' det uspolerede ved kvinder i dén alder ... 
Fuld fart på og mod og humør på tilværelsen, den sidste af de to havde ikke så lidt eventyrer-blod i årerne - vi havde lidt go' snak ... 

Nikita Darling skrev, for 8 timer siden:

Og så er der alle os midt imellem, som ingen vil have :D:D:D

Øøhh .. ??
Masser - nok de fleste - af de danske piger, der annoncerer rundt omkring, er da i alderen  30-45 ... 

Tror I piger er en god del for aldersforskrækkede ... 
Den sidste jeg besøgte - hun var vel 23 eller 24 - var bekymret over om mændene ikke ville hende længere nu da hun nærmede sig de 25 ... 
Tænker nogle gange det er - som med 'skønhed' - en kvindeting, I projicerer over på mændende ... 
De fleste af os er ret ligeglade med om I er 25, 30 eller 45 ... 
Hvem vi tiltrækkes af og tænder på, handler mere om 'type' ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 8 timer siden:

Øøhh .. ??
Masser - nok de fleste - af de danske piger, der annoncerer rundt omkring, er da i alderen  30-45 ... 

Ehm, det var egentlig bare mit (åbenbart mislykkede) forsøg på at lave sjov med den her lidt underlige debat omkring alder. Jeg troede de adskillige grine-smileyer var nok til at gøre min intension klar :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Selvtillid - udstråling og intelligens, så betyder nummeret på kalenderen ikke det store, hvis så indpakningen er i orden også, ja så er det bare bonus, men mindre betydende.

Hvis man dertil tillægger dine øvrige skills @Nikita Darling (qva din lokation :-) ) indenfor syning og gastronomi, ja så er det hele jo top dollar :wub: så bare rolig der er nok en del der dreje din vej også :D:D:P

For så at svare på spørgsmålet, er jeg i min aktive tid nok altid gået efter segmentet 30+ ud fra devisen at det, i reglen, er mennesker der er afklaret med og hviler godt i sig selv med det de laver, og samtidig har livserfaring nok til at føre en samtale ud over enstavelsesord.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fatimeee skrev, den ‎01‎-‎08‎-‎2019 at 22:05:

Hej, jeg har længe tænkt over hvad besøger folk mest? jeg har læst frem til at ældre mænd besøger unge piger og unge mænd besøger modne kvinder? hvad syntes i :)

Skal man generalisere giver det nok mere mening at sige at hovedparten vælger ud fra

  • En bestemt type kvinde
  • Seksuelle præferencer
  • Geografi
  • Koncept
  • Tilgængelighed  
  • Pris
  • Lyst til at besøge flest mulige forskellige kontra potentiale for at blive stamgæst

Alder kan således hurtigt blive en sekundær parameter. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, den 5.8.2019 at 14:48:

Nej, det er sandt... Men nu var det specifikt alderen, der var emnet. 

Point taken ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 11 timer siden:

Ehm, det var egentlig bare mit (åbenbart mislykkede) forsøg på at lave sjov med den her lidt underlige debat omkring alder. Jeg troede de adskillige grine-smileyer var nok til at gøre min intension klar :blink:

OK .. det var bare mig, der var langsom i opfattelsen ...  :)

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 49 minutter siden:

Point taken ... 

.. nu går der da helt ged i den .. det indlæg sku' ha' været slettet ... :D :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...