Hop til indhold
69er

For venskabeligt....:(

Recommended Posts

Jeg har fået mig en fast GP, det havde jeg aldrig troet jeg ville få. Det startede naturligvis med dejlig sex, kinky sex, alt hvad jeg tændte på, det kørte virkelig bare på skinner , super god kemi, ekstra tid og hun var bare den perfekte kvinde.. "i min verden i hvert fald".. da vi når besøg 6-7 stykker - knækker filmen lidt, sex'en bliver mere ordinær og fylder ikke så meget, hun vil hellere fjolle og snakke - det er også ganske hyggeligt, men ikke til 1.800 i timen. Jeg var hos hende den anden dag, og der ramte vi lavmålet, hun var glad og på.. snakkede løs, dansede rundt i lokalet, og hun vare bare glad... men jeg skulle hele tiden minde hende om at jeg rent faktisk gerne ville have sex med hende, og ikke bare snakke og fjolle rundt. Det siv aldrig rigtig ind, hun ville hellere bare kysse, nusse og fortælle om sit liv, sine kunder, hendes bagmænd, hendes fortid og drømme... suk.. det er ærgerligt, jeg kommer ikke hos hende igen. Vil egentlig gerne forklare hende hvorfor og takke pænt af - men omvendt.. naaah. Det er som det er.....Vil egentlig bare være "ny" kunde hos hende igen. Men det bliver jo svært.

Har andre "brødre" været i samme båd ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Ja, det har jeg prøvet ofte. Derfor er jeg ikke fast kunde hos nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Ja og nej. 

Ja, det har jeg, og nej, ikke helt da det med betaling så er blevet droppet. Det blev det åbenbart ikke for dig.

At det efterfølgende kom til at koste det hvide ud af øjnene i flyrejser til Bukarest og Sao Paulo er en anden sag, men sjovt var det og i alt fald gav det oplevelser jeg ellers ikke ville have fået:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 13 minutter siden:

Ja, det har jeg prøvet ofte. Derfor er jeg ikke fast kunde hos nogen.

ja man lærer hele tiden Mr. Kimble ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 6 minutter siden:

Ja og nej. 

Ja, det har jeg, og nej, ikke helt da det med betaling så er blevet droppet. Det blev det åbenbart ikke for dig.

At det efterfølgende kom til at koste det hvide ud af øjnene i flyrejser til Bukarest og Sao Paulo er en anden sag, men sjovt var det og i alt fald gav det oplevelser jeg ellers ikke ville have fået:)

no.. ingen freebies.. jeg ved også hun er i høj kurs og tjener kassen, men jeg ville jo bare ha' det gode sex.. guess not :-|

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Jeps. Det sker som regel efter 6-8 besøg, men nogen forstår da heldigvis balancen. 

 

vil gerne finde sådan én lol :D.. nåh .. men ellers er der jo så mange dejlige trunter derude,... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 20 minutter siden:

Synes det er lidt trist for jer begge, at det bare slutter således.  

ja enig... men hvad skal jeg gøre?.. har prøvet på en pæn måde at fortælle hende at jeg stadig vil ha' den gode kinky sex, det siver ikke rigtig ind desværre, såååh må tiden jo være inde til at gå på nye opdagelser.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
69er skrev, for 4 minutter siden:

ja enig... men hvad skal jeg gøre?.. har prøvet på en pæn måde at fortælle hende at jeg stadig vil ha' den gode kinky sex, det siver ikke rigtig ind desværre, såååh må tiden jo være inde til at gå på nye opdagelser.....

Hvis din eneste interesse i hende er kinky sex, kan jeg måske bedre forstå, at du ikke føler et behov for at tale lidt om mulighederne for en anden slags relation.  På mig virkede det lidt ligesom at hun gerne ville noget andet med dig.  

Vi er selvfølgelige forskellige.  Du har så på en pænt måde indikeret, at hvad du vil, så mon ikke hun selv kan regne det ud så ?  I din situation havde jeg nok sagt det direkte "Det har været en fornøjelse, men jeg kommer ikke mere, hav det godt osv osv"

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Hvis din eneste interesse i hende er kinky sex, kan jeg måske bedre forstå, at du ikke føler et behov for at tale lidt om mulighederne for en anden slags relation.  På mig virkede det lidt ligesom at hun gerne ville noget andet med dig.  

Vi er selvfølgelige forskellige.  Du har så på en pænt måde indikeret, at hvad du vil, så mon ikke hun selv kan regne det ud så ?  I din situation havde jeg nok sagt det direkte "Det har været en fornøjelse, men jeg kommer ikke mere, hav det godt osv osv"

vi havde et mix af kinky og gfe sex. hun er generelt ret kinky og det lægger hun ikke skjul på. Jeg nyder bestemt hendes selskab når vi har blid sex også, meeen når hun hellere vil lægge i ske, så bliver det svært.. især for 1.800 i timen lol. det er lidt svært at forklare.. det er bare mega ærgerligt fordi det var så fantastisk i starten. Jeg tror hun er 100 % på at jeg kommer i næste uge.. meen det gør jeg jo nok ikke.

Hun er heller ikke interesseret i "andet" er jeg sikker på, hun er lidt en high-end girl, så en anden slags relation er nok ret udelukket.... tak for input :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det endeligt skal være så skriv hende et pænt farvel brev, hvor du forklarer at du ikke har lyst til at betale 1800 for at opfylde hendes behov imens dine ikke bliver opfyldt. Det et vist i bund og grund det som er hoved problemet.

Det som er vigtigt er at du skriver det tydeligt. Der bliver snakket så meget om at mænd er dumme og ikke forstår hentydninger, men det er altså også en pæn mængde kvinder der hører i "vores" lejr.

Og imens jeg er igang med "hentydninger" emnet, så er hendes opførsel måske fordi hun vil noget mere, så du kunne også spørge hende om hun vil med ud og spise, sådan privat..... Den kunne også betyde at hun er gået lidt død, men stadig nyder din personlighed. Nu har jeg aldrig påstået at være en smart person, så det kan også være at hun bare vil have i pose og sæk. :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om du har forsøgt at forklare men uden lydhørhed fra hendes side, så der er nok ikke andet at gøre end det du gør.

Jeg havde engang en fast jeg mødtes med mange gange og flere af gangene med overnatning.  De sidste gange var sex delen faldende og hyggedelen i top, det var egentligt  rart da jeg var singel, så næsten som en "kæreste".

Vi var altid nøgne hvor vi mødtes, men til sidst måske kun sex 2 gange på et døgn, så mere som "ægtefolk" end "kærester" til sidst :-o nå ja det er vel et godt ægteskab med 2 gange i døgnet:lol:

Jeg skrev til hende at jeg ikke kunne mødes mere og det var ikke noget med hende, måske lidt vattet, men så vidste hun det. Hun svarede at hun håbede alt var ok og hun havde været glad for at være sammen med mig og ønskede mig alt godt.

@69er håber du finder en der igen kan være god hele vejen rundt

Redigeret af KnudSan
Mere tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange gange 69 :) Men i mange afskygninger, grå er det nye sort!

Har faktisk et par tøser i udlandet som jeg kun mødte 1 gang og så klikkede det, så ringede vi sammen og så har jeg besøgt dem sidenhen mere privat hængt ud, hygget os, med og uden sex, og uden betaling. For mig er det vigtigt at betalingen forsvinder, hvis man overgår til en mere personlig relation, ellers kan jeg ikke.

Har også set en del tøser flere gange her i DK, hvor det langsomt er blevet mere intimt, nært og personligt og det er nok typisk når man krydser de 5-6 gange. Egentligt er det jo også bare ganske naturligt, da pigerne jo blot er mennesker som du og jeg, med de samme følelser og drømme.

I nogen tilfælde er sexen bare blevet bedre og bedre, men så sniger djævlen sig jo alligevel ind på een, da man jo gerne vil prøve noget nyt! I andre tilfælde har jeg oplevet det du beskriver, hvor pigen bliver mere talende og venskabelig og sexen bliver mindre (Akkurat lissom i den virklige verden...suk!!) I de tilfælde trapper jeg også hurtigt ud men vælger af og til at holde kontakten, hvis jeg synes hun er sød og så istedet bare sige det som det er og måske bare spørge om hun har lyst at drikke en kop kaffe, hvilket en del faktisk har (igen de er jo mennesker som du og jeg). 

Jeg er ret påpasselig med ikke at få følelser i klemme, kan jeg mærke det kan ske, så stopper jeg med det samme, men derfor kan man jo sagtens have gode følelser for dem og tænke på om de har det godt osv. Et par af de unge udenlandske piger som jeg har mødt, skriver jeg med og følger regelmæssigt op på om de er ok og kommer videre i livet og træffer nogle rigtige valg. Dvs. ingen sex eller penge involveret, men jeg føler jeg giver lidt tilbage til nogle piger som måske ikke har haft den samme støtte fra forældre og samfund som vi nyder godt af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@riberhus godt skrevet. Min erfaring er nu, at undtaget dem med skumle bagmænd,  så er det ofte et tilvalg for pigerne at prostituere sig. Pengene bliver simpelthen for vigtige.

 

Jeg har også haft længere forhold til et par stykker. Det kan ikke anbefales, det bliver hurtigt for rodet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte
69er skrev, for 15 timer siden:

Jeg har fået mig en fast GP, det havde jeg aldrig troet jeg ville få. Det startede naturligvis med dejlig sex, kinky sex, alt hvad jeg tændte på, det kørte virkelig bare på skinner , super god kemi, ekstra tid og hun var bare den perfekte kvinde.. "i min verden i hvert fald".. da vi når besøg 6-7 stykker - knækker filmen lidt, sex'en bliver mere ordinær og fylder ikke så meget, hun vil hellere fjolle og snakke - det er også ganske hyggeligt, men ikke til 1.800 i timen. Jeg var hos hende den anden dag, og der ramte vi lavmålet, hun var glad og på.. snakkede løs, dansede rundt i lokalet, og hun vare bare glad... men jeg skulle hele tiden minde hende om at jeg rent faktisk gerne ville have sex med hende, og ikke bare snakke og fjolle rundt. Det siv aldrig rigtig ind, hun ville hellere bare kysse, nusse og fortælle om sit liv, sine kunder, hendes bagmænd, hendes fortid og drømme... suk.. det er ærgerligt, jeg kommer ikke hos hende igen. Vil egentlig gerne forklare hende hvorfor og takke pænt af - men omvendt.. naaah. Det er som det er.....Vil egentlig bare være "ny" kunde hos hende igen. Men det bliver jo svært.

Har andre "brødre" været i samme båd ??

Det kan jeg også svare ja til, og det er sku en svær situation at være i.

Jeg fandt en pige som jeg synes var fantastisk og fik mig til at føle mig super godt tilpas endda i sådan en grad at jeg besøgte hende flere gange når hun var i DK, jeg havde altid en fornemmelse af at være noget specielt da jeg tit oplevede at vi gik over tiden, blev budt på kaffe bagefter og når hun var hjemme så skrev vi sammen om alt mellem himmel og jord. 

Så jeg sørgede altid for at finde ledige tider i min kalender så jeg kunne komme forbi og få mit "fix" en af gangene kørte jeg 2 timer hver vej for at være sammen med hende så ramt var/er jeg

Sidste gang vi var sammen fik jeg fornemmelsen af at være en kunde i modsætning til de forrige gange og det tog mig et par dage rigtig at indse det, selvom jeg havde en mærkelig anelse da jeg kørte derfra...

Nu er det over et stykke tid siden vi sås sidst og det har ikke været den vanlige kontakt mellem os, så jeg har haft de samme tanker som dig om jeg skulle skrive til hende og sige pænt farvel og tak for nogle trods alt gode stunder sammen eller om jeg bare skulle indse at "det var det".

I bagklogskabens klare lys er jeg så småt kommet til den konklusion at hun har været rigtig god til sit arbejde og har fået mig til at føle mig som noget specielt, måske derfor det gør "ondt" når illusionen brister.

Redigeret af Gil3tte
Fjernet lidt detaljer

Del dette indlæg


Link til indlæg
69er skrev, for 23 timer siden:

Jeg har fået mig en fast GP, det havde jeg aldrig troet jeg ville få. Det startede naturligvis med dejlig sex, kinky sex, alt hvad jeg tændte på, det kørte virkelig bare på skinner , super god kemi, ekstra tid og hun var bare den perfekte kvinde.. "i min verden i hvert fald".. da vi når besøg 6-7 stykker - knækker filmen lidt, sex'en bliver mere ordinær og fylder ikke så meget, hun vil hellere fjolle og snakke - det er også ganske hyggeligt, men ikke til 1.800 i timen. Jeg var hos hende den anden dag, og der ramte vi lavmålet, hun var glad og på.. snakkede løs, dansede rundt i lokalet, og hun vare bare glad... men jeg skulle hele tiden minde hende om at jeg rent faktisk gerne ville have sex med hende, og ikke bare snakke og fjolle rundt. Det siv aldrig rigtig ind, hun ville hellere bare kysse, nusse og fortælle om sit liv, sine kunder, hendes bagmænd, hendes fortid og drømme... suk.. det er ærgerligt, jeg kommer ikke hos hende igen. Vil egentlig gerne forklare hende hvorfor og takke pænt af - men omvendt.. naaah. Det er som det er.....Vil egentlig bare være "ny" kunde hos hende igen. Men det bliver jo svært.

Har andre "brødre" været i samme båd ??

hej, kan du skrive pb hvem denne lidenskabelige kvinde er ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

I min aktive tid gik jeg altid efter "faste" GPèr, altså længerevarende relationer. Det giver ganske enkelt bedre sex :-) 

Så det var vel kun naturligt at det udviklede sig til mere nære relationer, jeg har dog altid kunne holde tingene adskilt, hvis jeg opsøgte pigen i "arbejdstiden" ja så var der penge på bordet, det kunne så være at hvis tiden var til det, (læs, den næste ikke stod og ventede ved døren :-) ) jo så kunne vi godt hygge lidt ekstra eller bare snakke, nusse ect.

Hvis vi mødtes uden for arbejdstid, ja så var det ofte praktiske ting, hjælp af en eller anden form, ( er/var handy mand og kender en del til regnskab og lovgivning ect.), det kunne, men langt fra altid ende i sex, det var lige så ofte bare hygge snak, en middag eller et glas vin på terrassen. Jeg tror det er vigtigt at hold tingene adslilt, medmindre at man vi gå ind i et egentlig forhold, men det er jo en helt anden snak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de mange svar :)

Jeg valgte at skrive til hende at jeg har fået en kæreste, og derfor må holde en pause med mine besøg. Hun svarede tilbage at det kunne hun godt forstå, men at jeg ikke må glemme hende. Så det var vel en ok afslutning - jeg har dog tænkt mig at skrive til hende om noget tid, og bare spørge hvordan hun har det og lidt simpelt small-talk. Jeg holder jo lidt af hende på en eller anden finurlig måde :wink:

69'er. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede

Jeg er flere gange stødt ind i problemet. Enten det bliver for hyggeligt (på pigens opfordring) eller Pigen får for meget focus på egne fremfor mine behov. Jeg har egentlig bare valgt, at stoppe med at besøge Pigen. Synes egentlig ikke, jeg skylder nogen forklaring. Når hun kræver penge for noget, så skal hun da have focus på, hvad kunden ønsker, fremfor at sætte egne behov/ønsker i første række.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ligeledes oplevet problemet flere gange, dog kun i junglehytterne. Her er jeg ofte stødt på piger, der er "alene og langt hjemmefra".
Jeg foretrækker klart at besøge samme pige flere gange, netop fordi sex'en som oftest bliver bedre når der kommer noget nærvær ind over.
Med pigerne i junglehytterne og mit kendskab til deres hjemland, kultur og skikke har det været forholdsvis nemt at få et lidt tættere forhold. Ikke for at få noget gratis, men mere for at få nogle mere intense oplevelser. Netop det med at tage ud og spise sammen eller et weekendophold, er klart medvirkende til de tættere, anderledes, sjove, mærkelige og skingrene skøre vanvittige oplevelser. Jeg har altid insisteret på at betale, netop for at vise at jeg holder en distance. Nærmest et sugarforhold - og jeg har ikke lagt skjul på at det kun er det.
Jeg er ikke i fast forhold eller andet lignende, så derfor sætter jeg også stor pris på det ekstra nærvær disse "forhold" giver.
Og ja, nogle gange er det så kammet over og de har taget det for mere end hvad jeg lagde i det. 
Nogle har ringet og skrevet i et væk - og her er jeg glad for at jeg altid benytter bollofonen samt en ekstra, men meget anonym, facebook profil. Dette har gjort det meget nemmere at droppe kontakter der er kommet for tæt på. 
Så risikerer jeg heller ikke at de en dag står uden for døren og råber og skriger :razz:
Dog har langt de fleste en god forståelse for, at det kun er til fælles gensidig fornøjelse <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 31.7.2019 at 22:55:

 På mig virkede det lidt ligesom at hun gerne ville noget andet med dig.  

Men hvis det var rigtigt, hvorfor så tage imod så mange penge fortsat?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 17 minutter siden:

Men hvis det var rigtigt, hvorfor så tage imod så mange penge fortsat?

Måske fordi samtalen aldrig rigtig kom i gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 40 minutter siden:

Måske fordi samtalen aldrig rigtig kom i gang :)

Okay, så du mener hun endnu ikke selv var afklaret. For ellers må det have føltes temmelig forkert for hende at modtage pengene.

Der er også den mulighed at hun så det som en fremvoksende "sugardating-agtig" relation og åbnede for anden form for samvær med pengekompensation. Men det er jo gætterier - du kan have ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...