Hop til indhold
69er

For venskabeligt....:(

Recommended Posts

Bebop skrev, Lige nu:

Okay, så du mener hun endnu ikke selv var afklaret. For ellers må det have føltes temmelig forkert for hende at modtage pengene.

Der er også den mulighed at hun så det som en fremvoksende "sugardating-agtig" relation og åbnede for anden form for samvær med pengekompensation. Men det er jo gætterier - du kan have ret.

Ja, mulighederne er mange :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Der findes lige så mange mænd som ‘gør’ det samme. De starter med at besøge en og alt er skønt og dejligt - og langsomt vil de have mere og mere af en. 

Det er en balancegang fra begge sider. Og selv om det er ‘sex for penge’ - så kan det godt udvikle sig til dybere relationer, hvor man kan blive oprigtigt trist når de ophører. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SlemmeLine

Da jeg var aktiv blev jeg sgu skuffet, hvis min aftale hellere ville tale end knalde.

Helt ærligt...er det ik nemmere bare at italesætte problemet og så lige tage forventningsafstemningen fra ny.....

Mødte jeg en mand jeg gerne ville tale med, så inviterede jeg ham ud på frokost på min regning :)

Eller blev længere tid uden beregning. Faktisk plejede jeg at ringe sammen med nogle af mine bekendskaber, hvis jeg trængte til at vende noget. Det er vel almindelig pli/ gensidig respekt at kommunikere uden der behøver være kold mammon involveret.

Faktisk har jeg i løbet af i aften sms'et med en ganske interessant penneven jeg har haft det sidste års tid.

Vi er ganske vist ikke enige om "jagt" begrebet- men for søren han vækker noget til live der har ulmet i lang tid;)

Og tak for det.......

Line.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...