Hop til indhold
Københavner

Kokosolie, Hjælp..

Recommended Posts

Hej

Er der nogle der har et gods trick, når man har fået en B2B , og skal hjem til konen, uden at hun opdager,  man har fået en oliebehandling, jeg kan selv lugte kokosolien, efter grundigt bad flere gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit bedste råd, virker kun hvis du er fra København, og det tyder dit handle jo på at du er.

Rhein. v. Hauen, http://rvh.dk/vores-butikker-2/, sælger nogle rigtig gode kokostoppe/kokosmakroner - og i nogle Irma-butikker får de dem også leveret. 

Køb en stor stak af dem, og skynd dig at spise den første, inden du byder konen. Så er det OK du lugter af kokos....... 

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Køb en mere neutral olie og hav den med når du skal have massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Skal det være kokosolie? Ellers ville jeg nok købe en flaske parfumefri babyolie og tage med til massøren :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger det gamle dieseltrick. Sørg for at tanke om kom tilfældigt til at spilde en dråbe eller to på kraven. Det overdøver alt. Men virker selvfølgelig kun hvis du kører diesel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 3 minutter siden:

Skal det være kokosolie? Ellers ville jeg nok købe en flaske parfumefri babyolie og tage med til massøren :)

Altså hvis det ikke er kokos-olie, hvad skulle undskyldningen for at købe kokoskmakroner så være??? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 8 minutter siden:

Køb en mere neutral olie og hav den med når du skal have massage.

Ja men det er for sent, lige nu dufter jeg af en kokosplantage, men måske den men lidt diesel og så bare smøre ovenpå 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Bum bum ... Hvis mine hænder lugter af f.eks fisk, så hjælper det at vaske dem i tandpasta. Prøv at smøre tandpasta ud på en svamp og vask kroppen med riiigeligt tandpasta  ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du kan nå det, så smut i svømmehalen.  Når du kommer hjem stinker du af klor, men det er vel nemmere at forklare.  Fremadrettet medbring din egen duftfri olie.

Tilføjet

Havde ikke set at Krølle Bølle allerede havde forslået det

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Hvis du kan nå det, så smut i svømmehalen.  Når du kommer hjem stinker du af klor, men det er vel nemmere at forklare.  Fremadrettet medbring din egen duftfri olie.

Tilføjet

Havde ikke set at Krølle Bølle allerede havde forslået det

 

TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Hvis du kan nå det, så smut i svømmehalen.  Når du kommer hjem stinker du af klor, men det er vel nemmere at forklare.  Fremadrettet medbring din egen duftfri olie.

Tilføjet

Havde ikke set at Krølle Bølle allerede havde forslået det

Det lyder som en rigtig god ide, den prøver jeg, det er næsten en vind,vind :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Behøver man olie når man får massage? Jeg plejer at fravælge det men får ind imellem at vide af pige at så er det ikke lige så nemt at give massagen.

Hvad gør olien egentlig godt for?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
Kim Petersen skrev, for 15 minutter siden:

Behøver man olie når man får massage? Jeg plejer at fravælge det men får ind imellem at vide af pige at så er det ikke lige så nemt at give massagen.

Hvad gør olien egentlig godt for?

Man kan slet ikke glide på samme måde uden olie. Jeg synes det er noget nær umuligt at give massage uden olie. Prøv på dit eget lår.

Når gæster insisterer på at undvære olie hos mig laver jeg massagen helt anderledes, så den er baseret på tryk frem for glid. Ikke så sexet - man kan godt få en god stemning op at køre med en oliemassage, faktisk :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 14 minutter siden:

man kan godt få en god stemning op at køre med en oliemassage, faktisk 

JA??? :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 18 minutter siden:

Man kan slet ikke glide på samme måde uden olie. Jeg synes det er noget nær umuligt at give massage uden olie. Prøv på dit eget lår.

Når gæster insisterer på at undvære olie hos mig laver jeg massagen helt anderledes, så den er baseret på tryk frem for glid. Ikke så sexet - man kan godt få en god stemning op at køre med en oliemassage, faktisk :rolleyes:

Blot du kommer ind i rummet, stiger stemningen

Undskyld, afsporing

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000Flemming skrev, for 2 timer siden:

Jeg bruger det gamle dieseltrick. Sørg for at tanke om kom tilfældigt til at spilde en dråbe eller to på kraven. Det overdøver alt. Men virker selvfølgelig kun hvis du kører diesel :)

"Åh kom lige til at tage pistolen med diesel ved en fejl, men nåede ikke at tanke, inden jeg opdagede det - men så kom jeg til at spilde lidt på mig selv"  ;-)

Men den holder nok ikke i byretten, hvis man er på cykel eller kører med offentlige transportmidler ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Men den holder nok ikke i byretten, hvis man er på cykel eller kører med offentlige transportmidler ;-)

"Jeg var nede for at hente benzin til min plæneklipper, og kom lige til at tage pistolen med diesel ved en fejl, men nåede ikke at tanke, inden jeg opdagede det - men så kom jeg til at spilde lidt på mig selv" ?? Den virker også på cykel;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den store luxusvask nede hos Circle K....

Den har både fælgrens, undervognsskyl, insektfjerner, voks og ekstra tørring  

Så er du fiiiiin når du kommer hjem med den buket blomster du lige greb med i forbifarten da du købte vasken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du køber noget kokusse olie. Når du kommer hjem flår du låget af flasken og råber: "Læg dig kvinde, jeg vil massere dig". Det vil hun naturligvis ikke, men du har reddet den, og så råber: SÅ massere jeg sgu mig selv, og skrider ud på badeværelset med flasken. 

Sådan, så er den fikset - for evigt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 1 time siden:

"Jeg var nede for at hente benzin til min plæneklipper, og kom lige til at tage pistolen med diesel ved en fejl, men nåede ikke at tanke, inden jeg opdagede det - men så kom jeg til at spilde lidt på mig selv" ?? Den virker også på cykel;)

Nogle tankstationer, cafeterier mv. tilbyder også chaufførvask, hvor de har et lille baderum med en automat man skal stoppe penge i - man skal bare selv medbringe sæbe og håndklæde - og den må man lige se at smugle med i vaskemaskinen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æd en rullekebab med ekstra hvidløgsdressing på vejen hjem. 

Træd i en hundelort og behold skoene på når du kommer hjem. 

Gå i Matas og prøv to forskellige aftershave’s...... spørg konen hvilken hun bedst kan lide. (Hvis hun siger den med kokus, så må der godt fnises)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Københavner skrev, for 8 timer siden:

Er der nogle der har et gods trick, når man har fået en B2B , og skal hjem til konen, uden at hun opdager,  man har fået en oliebehandling, jeg kan selv lugte kokosolien, efter grundigt bad flere gange.

Med alle de kreative indslag der er kommet i kølvandet på dit indlæg, så vil jeg da foreslå at du jo kunne invitere din kone med næste gang du skal ha' body-2-body? Uden tvivl noget som vil ku' gi' en anderledes stemning med hver jeres masseuse i samme rum. Aldrig til at vide hvordan en sådan seance ender... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Du får bare konen til at forstå at kokosolie er den grønneste og billigste og mest effektive fugtighedscreme der findes. For det første er det ik engang løwn, og for det andet vil der så være fri, fuld og ubegrænset adgang til uhæmmet b2b....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...