Hop til indhold
Københavner

Kokosolie, Hjælp..

Recommended Posts

Jeg var bare kommet storsmilende hjem med favnen fuld af kokosnødder....."Så er der kokos......de næste 14 år" 

Min kone: "Hvad fanden holder du på med?" (hun er svensk....så det er sådan hun siger "hvad har du gang i". Har hørt den sætning ret tit :mellow:)

Og så googler vi "skilsmisseadvokat"

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Og så googler vi "skilsmisseadvokat"

Det er jo en total afsporing af tråden! 

Den skal flyttes til tråden "kvinderne forstå os ikke" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 19 timer siden:

"Åh kom lige til at tage pistolen med diesel ved en fejl, men nåede ikke at tanke, inden jeg opdagede det - men så kom jeg til at spilde lidt på mig selv"  ;-)

Men den holder nok ikke i byretten, hvis man er på cykel eller kører med offentlige transportmidler ;-)

eller gang på gang på gang på gang:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den med at tage i svømmehallen praktiserede jeg faktisk rigtigt meget da jeg var "praktiserende modtager af massage".

Jeg tog faktisk 20-30 minutter med en svømmetur en gang eller to om ugen.

Ren win/win, motion, altid nyvasket, og ingen forklaringsproblemerB)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Det gik fint, men bliver nok nød til at tage i svømmehallen et par gange mere, efter jeg ikke har været i svømmehal de sidste 10 år,

men nu er jeg igang, men der skal afsættes nogle time, når man lige skal forbi B2B :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Københavner skrev, for 18 minutter siden:

Hej

Det gik fint, men bliver nok nød til at tage i svømmehallen et par gange mere, efter jeg ikke har været i svømmehal de sidste 10 år,

men nu er jeg igang, men der skal afsættes nogle time, når man lige skal forbi B2B :-)

Tak for update.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Københavner skrev, for 48 minutter siden:

Hej

Det gik fint, men bliver nok nød til at tage i svømmehallen et par gange mere, efter jeg ikke har været i svømmehal de sidste 10 år,

men nu er jeg igang, men der skal afsættes nogle time, når man lige skal forbi B2B :-)

Nu har du så fået en ekstra interesse.  Den sidste tror jeg din kone bliver glad for.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Yes B2B er en fin interesse, og skønt hvis konen er glad for at husherren har denne nye interesse, så kan han slippe for svømmehal for at slippe for stanken af kokos olie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes egentlig at det er ret nemt at bortforklare lugten af kokosolie her om sommeren

Man køber blot en flaske sol olie der er lavet af kokos og smører lidt på armene 

Hvor svært kan det lige være :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...