Københavner 59 Skrevet 29. Juli, 2019 Hej Er der nogle der har et gods trick, når man har fået en B2B , og skal hjem til konen, uden at hun opdager, man har fået en oliebehandling, jeg kan selv lugte kokosolien, efter grundigt bad flere gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Juli, 2019 (edited) Mit bedste råd, virker kun hvis du er fra København, og det tyder dit handle jo på at du er. Rhein. v. Hauen, http://rvh.dk/vores-butikker-2/, sælger nogle rigtig gode kokostoppe/kokosmakroner - og i nogle Irma-butikker får de dem også leveret. Køb en stor stak af dem, og skynd dig at spise den første, inden du byder konen. Så er det OK du lugter af kokos....... Redigeret 29. Juli, 2019 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 29. Juli, 2019 Køb en mere neutral olie og hav den med når du skal have massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 29. Juli, 2019 Skal det være kokosolie? Ellers ville jeg nok købe en flaske parfumefri babyolie og tage med til massøren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000Flemming 120 Skrevet 29. Juli, 2019 Jeg bruger det gamle dieseltrick. Sørg for at tanke om kom tilfældigt til at spilde en dråbe eller to på kraven. Det overdøver alt. Men virker selvfølgelig kun hvis du kører diesel :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Juli, 2019 Richard Kimble skrev, for 3 minutter siden: Skal det være kokosolie? Ellers ville jeg nok købe en flaske parfumefri babyolie og tage med til massøren Altså hvis det ikke er kokos-olie, hvad skulle undskyldningen for at købe kokoskmakroner så være??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 29. Juli, 2019 AmandaCassiopeia skrev, for 8 minutter siden: Køb en mere neutral olie og hav den med når du skal have massage. Ja men det er for sent, lige nu dufter jeg af en kokosplantage, men måske den men lidt diesel og så bare smøre ovenpå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 29. Juli, 2019 Det er slet ikke ok at bruge kokosolie med lugt... Jeg bruger selv kokosolie her, men UDEN smag og lugt... Hva du gør nu ved jeg ikk, men ja den med diesel virker måske... Håber du finder en go løsning.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Richard Kimble Skrevet 29. Juli, 2019 Bum bum ... Hvis mine hænder lugter af f.eks fisk, så hjælper det at vaske dem i tandpasta. Prøv at smøre tandpasta ud på en svamp og vask kroppen med riiigeligt tandpasta ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 29. Juli, 2019 Tag et godt langt bad i nærmeste svømmehal. Brug en skrubbebørste. De ligger sikkert til fri afbenyttelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 29. Juli, 2019 (edited) Hvis du kan nå det, så smut i svømmehalen. Når du kommer hjem stinker du af klor, men det er vel nemmere at forklare. Fremadrettet medbring din egen duftfri olie. Tilføjet Havde ikke set at Krølle Bølle allerede havde forslået det Redigeret 29. Juli, 2019 af TheVoice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 29. Juli, 2019 TheVoice skrev, for 8 minutter siden: Hvis du kan nå det, så smut i svømmehalen. Når du kommer hjem stinker du af klor, men det er vel nemmere at forklare. Fremadrettet medbring din egen duftfri olie. Tilføjet Havde ikke set at Krølle Bølle allerede havde forslået det TheVoice skrev, for 8 minutter siden: Hvis du kan nå det, så smut i svømmehalen. Når du kommer hjem stinker du af klor, men det er vel nemmere at forklare. Fremadrettet medbring din egen duftfri olie. Tilføjet Havde ikke set at Krølle Bølle allerede havde forslået det Det lyder som en rigtig god ide, den prøver jeg, det er næsten en vind,vind :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 29. Juli, 2019 Behøver man olie når man får massage? Jeg plejer at fravælge det men får ind imellem at vide af pige at så er det ikke lige så nemt at give massagen. Hvad gør olien egentlig godt for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 29. Juli, 2019 Kim Petersen skrev, for 15 minutter siden: Behøver man olie når man får massage? Jeg plejer at fravælge det men får ind imellem at vide af pige at så er det ikke lige så nemt at give massagen. Hvad gør olien egentlig godt for? Man kan slet ikke glide på samme måde uden olie. Jeg synes det er noget nær umuligt at give massage uden olie. Prøv på dit eget lår. Når gæster insisterer på at undvære olie hos mig laver jeg massagen helt anderledes, så den er baseret på tryk frem for glid. Ikke så sexet - man kan godt få en god stemning op at køre med en oliemassage, faktisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Juli, 2019 AmandaCassiopeia skrev, for 14 minutter siden: man kan godt få en god stemning op at køre med en oliemassage, faktisk JA??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 29. Juli, 2019 AmandaCassiopeia skrev, for 18 minutter siden: Man kan slet ikke glide på samme måde uden olie. Jeg synes det er noget nær umuligt at give massage uden olie. Prøv på dit eget lår. Når gæster insisterer på at undvære olie hos mig laver jeg massagen helt anderledes, så den er baseret på tryk frem for glid. Ikke så sexet - man kan godt få en god stemning op at køre med en oliemassage, faktisk Blot du kommer ind i rummet, stiger stemningen Undskyld, afsporing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 29. Juli, 2019 (edited) 8000Flemming skrev, for 2 timer siden: Jeg bruger det gamle dieseltrick. Sørg for at tanke om kom tilfældigt til at spilde en dråbe eller to på kraven. Det overdøver alt. Men virker selvfølgelig kun hvis du kører diesel "Åh kom lige til at tage pistolen med diesel ved en fejl, men nåede ikke at tanke, inden jeg opdagede det - men så kom jeg til at spilde lidt på mig selv" Men den holder nok ikke i byretten, hvis man er på cykel eller kører med offentlige transportmidler Redigeret 29. Juli, 2019 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Juli, 2019 Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden: Men den holder nok ikke i byretten, hvis man er på cykel eller kører med offentlige transportmidler "Jeg var nede for at hente benzin til min plæneklipper, og kom lige til at tage pistolen med diesel ved en fejl, men nåede ikke at tanke, inden jeg opdagede det - men så kom jeg til at spilde lidt på mig selv" ?? Den virker også på cykel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 29. Juli, 2019 Den store luxusvask nede hos Circle K.... Den har både fælgrens, undervognsskyl, insektfjerner, voks og ekstra tørring Så er du fiiiiin når du kommer hjem med den buket blomster du lige greb med i forbifarten da du købte vasken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Juli, 2019 Du køber noget kokusse olie. Når du kommer hjem flår du låget af flasken og råber: "Læg dig kvinde, jeg vil massere dig". Det vil hun naturligvis ikke, men du har reddet den, og så råber: SÅ massere jeg sgu mig selv, og skrider ud på badeværelset med flasken. Sådan, så er den fikset - for evigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 29. Juli, 2019 tvr skrev, for 1 time siden: "Jeg var nede for at hente benzin til min plæneklipper, og kom lige til at tage pistolen med diesel ved en fejl, men nåede ikke at tanke, inden jeg opdagede det - men så kom jeg til at spilde lidt på mig selv" ?? Den virker også på cykel Nogle tankstationer, cafeterier mv. tilbyder også chaufførvask, hvor de har et lille baderum med en automat man skal stoppe penge i - man skal bare selv medbringe sæbe og håndklæde - og den må man lige se at smugle med i vaskemaskinen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 29. Juli, 2019 Æd en rullekebab med ekstra hvidløgsdressing på vejen hjem. Træd i en hundelort og behold skoene på når du kommer hjem. Gå i Matas og prøv to forskellige aftershave’s...... spørg konen hvilken hun bedst kan lide. (Hvis hun siger den med kokus, så må der godt fnises) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kosteskaftet Skrevet 29. Juli, 2019 Københavner skrev, for 8 timer siden: Er der nogle der har et gods trick, når man har fået en B2B , og skal hjem til konen, uden at hun opdager, man har fået en oliebehandling, jeg kan selv lugte kokosolien, efter grundigt bad flere gange. Med alle de kreative indslag der er kommet i kølvandet på dit indlæg, så vil jeg da foreslå at du jo kunne invitere din kone med næste gang du skal ha' body-2-body? Uden tvivl noget som vil ku' gi' en anderledes stemning med hver jeres masseuse i samme rum. Aldrig til at vide hvordan en sådan seance ender... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 29. Juli, 2019 Man får helt lyst til en Piña Colada 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 29. Juli, 2019 Du får bare konen til at forstå at kokosolie er den grønneste og billigste og mest effektive fugtighedscreme der findes. For det første er det ik engang løwn, og for det andet vil der så være fri, fuld og ubegrænset adgang til uhæmmet b2b.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg