Hop til indhold
Exile-63

Hovedbanegården i Hvidovre

Recommended Posts

Var blevet lokket af de gode anmeldelser af Sawadee i Hvidovre – og nu skulle det være tid til en tur… Lad det være sagt med det samme – det var en oplevelse på godt og ondt.

Lad mig tage det gode først. Jeg bestilte en times thaimassage, som hurtigt endte ovre i Oliemassage. Pigen var ikke speciet god til Thai – men til gengæld ferm til olien… Har desværre glemt hendes navn, men hun havde en tattoo på det øverste af ryggen/skulderen, måske en stamgæst kan sige hvem det er ?

Vi hyggede os med snak, massage, og til sidst skulle vi jo også lige tale om extras…. Efter lidt forhandling endte vi på 700 kr ekstra for den fulde pakke – og hun gik ud og hentede kondom osv. Det blev så nu tid til den store tur, og efter at hun havde givet mig en ordentlig gufler – så var det nu min tur, og det var sgu frækt… hendes lækre krop blev spændt som en flitsbue, og hun stønnede og vred sig så jeg havde svært ved at tro det var skuespil, og safterne væltede ud af hende inden hun efter et godt stykke tid sagde… ”Fuck me”….. og så kørte vi derud i en rigtig lækker omgang dansk indtil jeg kom med et brag…. Det var en gudetur – og jeg ville egentlig godt have givet hende en tur til men tiden var gået og der var gang i butikken….. og her er det at filmen knækker…

Ja – det gjorde den måske allerede da jeg ankom, for da jeg ringede på og blev lukket ind – ja så rendte jeg lige ind i en kunde på vej ud… lidt akavet i min verden, men her slutter det ikke…. Da vi skulle i bad efter overstående seance gik vi ud af rummet og rendte lige ind i 2 gutter som stod/sad ude ved sofaen/hovedindgangen… så jeg blev smidt ind på værelset igen. Så var der fri bane og afgang mod badet, her kunne jeg så både se og høre en Fyr sidde ude i køkkenet og underholde damerne, om det er stedets ejer eller hvad – så gider jeg det ikke når jeg besøger et sådant sted…

Efter et dejligt bad sammen med skønheden – hvor hun lige gav mig et hj, så var det tid til at gå tilbage til rummet…. Og så rendte vi sgu ind i de samme to fyre fra før, hvoraf den ene var halvvejs inde i rummet hvor jeg havde alle min ting liggende….. fandeme ufedt, og her var jeg ligeglad med at være i håndklæde, så jeg smuttede ind og begyndte at tage tøj på….. Efter påklædning og knus til den lille mødte jeg på vej ud igen en af fyrene fra før, stadig siddende i sofaen, igen ikke noget jeg gider…

Så alt i alt som overskriften siger …. Det var en Hovedbanegård, og den bruger jeg kun hvis jeg er med toget. Jeg tror ikke jeg kommer igen, det virker lidt for kaotisk og meget lidt diskret… men ærgerligt nok, for pigen var dæleme lækker og klart en jeg gerne ville prøve igen…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var en Hovedbanegård, og den bruger jeg kun hvis jeg er med toget. Jeg tror ikke jeg kommer igen, det virker lidt for kaotisk og meget lidt diskret… men ærgerligt nok, for pigen var dæleme lækker og klart en jeg gerne ville prøve igen…

Jeg har kun en enkelt gang løbet ind i en ligesindet og har været der en del gange.

Stedet er populært så chancerne er måske lidt større her end så mange andre steder,

især hvis man kommer i myldretiden.

Men hvis ellers massagen, pigen og oplevelsen er god, ville ja da give det en chance til,

måske om formiddagen.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, det kan være lidt travlt i døren på 505, og diskretion er ikke deres stærkeste side.

Det er derimod pigerne. Hvis det var en motorcykel du så på hendes ryg, så var det nok Nancy.

Og som OD siger, prøv om formiddagen.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom meget på 505 før i tiden, men det er slut pga. traffikken der.Synes det er meget ubehageligt at rende ind i andre fyre, enten på vej i bad eller ud af badet. Sidde i sofaen og høre på folk man ikke har lyst til at høre på (Pga. situationen) Det er synd for stedet som har nogle søde piger.

Teerak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.

Hvornår er egentlig myldretiden på Sawadee?:)

Kunne godt tænke mig en tur derud hvor chancen for at møde andre mænd er lille og muligheden for at vælge mellem flere piger er stor..;)

Bedste hilsner

Jesper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår er egentlig myldretiden på Sawadee?:)

Kunne godt tænke mig en tur derud hvor chancen for at møde andre mænd er lille og muligheden for at vælge mellem flere piger er stor..;)

Bedste hilsner

Jesper

Den værste myldretid er om eftermiddagen (når folk er på vej hjem fra arbejde) men også om aftenen.

Største chance for ikke at møde andre er som sagt om formiddagen.

De har det sidste stykke tid delt "gavekort" ud med gratis massage, det har nok medvirket

til endnu flere kunder, også når det skal indløses.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold da op der er gang i svingdøren.. :)

Mon ikke stedet kunne finde økonomi, til ansættelse, af en rutineret dansk telefondame, som kunne lære lidt fra sig omkring diskretion osv. ;)

Selvfølgelig ved jeg godt, man ikke altid er dagens første. Enkelte gange har jeg hørt skridt og et afskedskys, men jeg har aldrig, stået face to face med en anden gæst eller besøgende i baglokalet på et dansk bordel.

OK at vide han har været der, men ligefrem en direkte konfrontation... Nej Tak!

Så hellere lade diskretionen koste lidt ekstra. :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enkelte gange har jeg hørt skridt og et afskedskys, men jeg har aldrig, stået face to face med en anden gæst eller besøgende i baglokalet på et dansk bordel.

Jo jo, men de har jo ikke så mange kunder, højst 2 piger på vagt, har jeg forstået. :D

Sædvanligvis gør de fleste steder meget ud af diskretion.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu kæft en hønsegård der er her.

Jeg har besøgt stedet rigtig mange gang og det er ganske få gange jeg er blevet mødt af andre og min erfaring er at de gør hvad de kan for at være diskrete. Men det er jo ind imellem svært når man har 4-6 piger på vagt og lige så mange kunder af gangen det meste af dagen.

Men skulle man nu møde en anden i døren så sig bare hej og ikke anden. Det behøver jo ikke blive et spørgeprogram bare fordi man møder en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De 2 gange jeg har været der har det ikke været en "hønsegård" (begge gange over ½ år siden) - men massagen på det sted er efter min mening elendig :( - Stedet er efter min mening udelukkende fokuserende på andre ydelser ? - disse kan jeg dog ikke beskrive kvaliteten af da det ikke ikke er det jeg primært efterspørger, jo HJ er i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.

Den værste myldretid er om eftermiddagen (når folk er på vej hjem fra arbejde) men også om aftenen.

Største chance for ikke at møde andre er som sagt om formiddagen.

De har det sidste stykke tid delt "gavekort" ud med gratis massage, det har nok medvirket

til endnu flere kunder, også når det skal indløses.

-OD

Tak for det :) Overså at formiddagen allerede var nævnt flere gange...

Men godt at vide. Vil tage derud kl 9 tror jeg, og håbe på et fuldt lineup af smukke kvinder, selv om det er tidligt på dagen...

Hilsen Jesper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jesper

Du skal nok ikke regne med der er mange piger kl. 09.00 Der er de to der bor i huset og så en lille svensker en gang imellem...

Teerak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.

Jesper

Du skal nok ikke regne med der er mange piger kl. 09.00 Der er de to der bor i huset og så en lille svensker en gang imellem...

Teerak

Hej Teerak,

Tak for inputtet :)

Kan du sige hvem det er der bor der i huset pt.?

Og hvor langt hen på dagen skal man før alle pigerne er ved at være der..?

På forhånd tak

Jesper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jesper,

Det kan sagtens også være dejligt at komme tideligt og vække de søde væsen. Jeg husker en tidelig morgen - jeg havde kommet med fly og en bedre morgenmad end den legendariske Nancy (en anden Nancy) kunne jeg ikke forestille mig.

Når jeg kom sov hun stadig, men kom op og bød mig ind i værelset med søvndrukke øjne og hæs stemme.

Og så vågnede vi op sammen. Sløvt, langsamt og utroligt sexet. Som det kun kan være om morgenen.

Og i øvrigt var det helt stille i butikken.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.

Hej Jesper,

Det kan sagtens også være dejligt at komme tideligt og vække de søde væsen. Jeg husker en tidelig morgen - jeg havde kommet med fly og en bedre morgenmad end den legendariske Nancy (en anden Nancy) kunne jeg ikke forestille mig.

Når jeg kom sov hun stadig, men kom op og bød mig ind i værelset med søvndrukke øjne og hæs stemme.

Og så vågnede vi op sammen. Sløvt, langsamt og utroligt sexet. Som det kun kan være om morgenen.

Og i øvrigt var det helt stille i butikken.

B

Lyder bestemt dejligt ..:)

Synes bare også det er vildt frækt at møde op og få mulighed for at blive præsenteret for flere piger at vælge imellem. Det frække spil begynder ligesom der...:)

Hvis det så oven i købet kan ske når der ikke er så megen travlhed, er det jo perfekt..

Mvh Jesper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jesper

Jeg tror ikke engang mutter kan fortælle dig præcist hvornår der er en stribe ledige piger

du kan vælge imellem, medmindre du ringer derned og forhører dig jævnligt.

Jeg har dog aldrig bestilt tid i forvejen, men der har altid været en god en til mig. ;)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.

Hej Jesper

Jeg tror ikke engang mutter kan fortælle dig præcist hvornår der er en stribe ledige piger

du kan vælge imellem, medmindre du ringer derned og forhører dig jævnligt.

Jeg har dog aldrig bestilt tid i forvejen, men der har altid været en god en til mig. ;)

-OD

:) ved jeg godt, vil bare helst ikke komme kl 8, hvis det erfaringsmæssigt er alt for tidligt i. Forhold til at få valgmuligheder ...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jesper

Nej jeg kan ikke fortælle dig hvem som bor i huset for tiden, for det er jo dem som kun er her i kort tid, og jeg har som skrevet ikke været der længe... Mine erfaringer fra da jeg kom der, var fra kl.14.00 der var der gerne 4-6 piger og så kunne man jo tage to piger... ;)

Teerak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jesper

Nej jeg kan ikke fortælle dig hvem som bor i huset for tiden, for det er jo dem som kun er her i kort tid, og jeg har som skrevet ikke været der længe... Mine erfaringer fra da jeg kom der, var fra kl.14.00 der var der gerne 4-6 piger og så kunne man jo tage to piger... ;)

Teerak

Teerak. Hvis du endelig skal lyve for alle her på siden så skal du gøre det om noget der ikke er andre der ved noget om.

Der bor ikke nogen af pigerne i huset fast men de har mulighed for at overnatte hvis de har en kunde som kommer sent eller tidlig.

Men det betyder jo ikke at de BOR der.

En anden ting er at det vidst høre under stedet private oplysninger om hvordan stedet fungere og ikke er noget du behøver dele med hele verden her på siden.

Der er noget der hedder diskretion fra både kunder og stedets side. Den grænse er du for længest overtrådt efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Teerak. Hvis du endelig skal lyve for alle her på siden så skal du gøre det om noget der ikke er andre der ved noget om.

Der bor ikke nogen af pigerne i huset fast men de har mulighed for at overnatte hvis de har en kunde som kommer sent eller tidlig.

Men det betyder jo ikke at de BOR der.

En anden ting er at det vidst høre under stedet private oplysninger om hvordan stedet fungere og ikke er noget du behøver dele med hele verden her på siden.

Der er noget der hedder diskretion fra både kunder og stedets side. Den grænse er du for længest overtrådt efter min mening.

Peter pedal

Jamen så må jeg jo hellere omformulere mig, for vi kan da ikke have at jeg lyver???

Der bor ikke nogle piger i huset, men der er nogle for kort tid af gangen. som du selv skriver...Hmm..Det var vel også det jeg skrev

Del dette indlæg


Link til indlæg

Peter pedal

Jamen så må jeg jo hellere omformulere mig, for vi kan da ikke have at jeg lyver???

Der bor ikke nogle piger i huset, men der er nogle for kort tid af gangen. som du selv skriver...Hmm..Det var vel også det jeg skrev

kort tid? Mener du så piger på turist visum?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.

Hej Jesper

Nej jeg kan ikke fortælle dig hvem som bor i huset for tiden, for det er jo dem som kun er her i kort tid, og jeg har som skrevet ikke været der længe... Mine erfaringer fra da jeg kom der, var fra kl.14.00 der var der gerne 4-6 piger og så kunne man jo tage to piger... ;)

Teerak

Hej Teerak,

Tak for svar og undskyld at mit spørgsmål skabte polimik.

Vil drage ud og gøre mig mine egne erfaringer omkring et morgenbesøg.. :)

Bedste hilsner

Jesper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...