Hop til indhold
Exile-63

Hovedbanegården i Hvidovre

Recommended Posts

kort tid? Mener du så piger på turist visum?

Peter pedal

Som du selv skriver "at det vidst høre under stedet private oplysninger om hvordan stedet fungere", så lad dog være med at koge mere suppe på det. vi siger at de er der for tidlige og sene kunder.

og velbekomme Jesper. Håber du får en god oplevelse hos Sawadee... ;)

Teerak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner stadigvæk On - hun var godt nok lækker og sød. Min nye favorit er helt klart Nancy. Vildt lækker røv, sødt smil og altid i super godt humør. Knap så wacked som den "gamle" Nancy, der godt kunne være lidt for vild nogen gange. Har aldrig problemer med andre på stedet. Ind imellem løber jeg ind i en anden, men det betyder ikke noget. Nikker bare høfligt til vedkommende og så er den da ikke længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist at negativ omtale af et sted ikke er velkommen Peter Pedal.

Jeg har besøgt stedet igennem meget langt tid og kan kun sige at stedet ikke er, hvad det har været og det er blevet en hovedbanegård, hvor der er mulighed for at møde mange mennesker på stedet, hvilket jeg personligt syntes er turn off.

De er desuden blevet meget pengegriske på stedet og det er ikke ok over for stamkunder også min mening Peter Pedal og det kan du ikke lave om på.

Der er ofte mange piger på stedet og kvaliteten af disse er også faldet betydeligt igennem en lang periode, der er dog enkelte lyspunkter bl.a. en super smuk ung thai pige i øjeblikket og hun er nok undtagelsen.

Er på ingen måde længere betaget af Nancy, der er blevet lidt for scenevant på stedet, desværre, da hun i starten var helt fantatisk og gik til den.

Jeg har nu selv fundet et andet favoritsted og denne gang undlader jeg helt at beskrive pigerne så kan det være det holder lidt længere med den gode service.

God fornøjelse til jer, der skal på hovedbanegården på Gammel Køge Landevej 505 i Hvidovre :|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist at negativ omtale af et sted ikke er velkommen Peter Pedal.

Øhh. Hvad mener du? Det er ikke fordi negativ omtale af et sted ikke er iorden. Tværtimod. Men hvis man nu er stamkunde et sted skal man måske holde det man snakker om og ved om et sted for sig selv. Det er jo en tillid der er uskrevet som må være imellem stedet og en selv som kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan overhovedet ikke genkende din beskrivelse Thaielsker. Jeg kommer der ca. hver 2. uge og er kun yderst sjældent rent ind i andre kunder og det har på ingen måde været noget problem. Pigerne skifter en del på stedet, men både Em og Nancy har jeg haft fantastiske stunder med de sidste par måneder. Ingen af de 2 piger er pengegriske - tværtimod. sidst jeg besøgte Nancy ville hun slet ikke have penge for "extra" og jeg måtte nærmest tvinge hende til at tage imod drikkepenge, så jeg selv kunne forlade stedet med god samvittighed. Det er fint nok du har haft en dårlig oplevelse på stedet, men det er altså tilsyneladende ikke det generelle billede der tegner sig af Sawadee. Synes også det er værd at nævne at det er én af de få steder jeg har mødt 10'ere: Nam, Pim og On.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...