Hop til indhold
nyiklassen

Mændenes alder.

Recommended Posts

Jeg er lidt nysgerrig. Er jeg alderspræsident i at besøge gp’ere? Jeg er 64 år, men jeg føler efterhånden at jeg er en gammel gris. Jeg mener ikke min alder betyder noget hvis partneren/gp’en var samme alder. Men når jeg kunne være far til  gp’en, er det måske på tide at stoppe med besøgene. Jeg holder af besøgene og er aldrig blevet afvist, men hvad siger pigerne, er jeg for gammel(og det spørgsmål er af respekt for jer piger).

Og hvor gamle er I andre mænd? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De piger der har restriktioner på alderen, plejer at være rigtigt gode til at skrive det i deres annoncer :)

Jeg tror de fleste tænker "kom bare du" 

Jeg er selv 36, føler mig gammel men ved godt det ikke er tilfældet. Men når jeg var sammen med en pige der var 15 år yngre end mig, kunne jeg godt føler mig lidt grisset :)

Min nuværende kæreste (som for øvrigt er 8 år yngre), har været sammen med en mand der var 25 år ældre end hende (sugardating) - det syntes jeg for at være helt ærlig, er lidt gustent - Hun kan derimod ikke se noget "gustent" i det.

Så jeg tænker at du bare skal hygge dig med det, nyde livet og pigerne. Så kan det være skide ligegyldigt hvad sådan nogle "stivnakker" som mig tænker :)

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Sålænge damerne og du trives med dine besøg så er alt ok jeg er en del år ældre end dig :) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nyiklassen skrev, for 36 minutter siden:

Jeg er lidt nysgerrig. Er jeg alderspræsident i at besøge gp’ere? Jeg er 64 år, men jeg føler efterhånden at jeg er en gammel gris. Jeg mener ikke min alder betyder noget hvis partneren/gp’en var samme alder. Men når jeg kunne være far til  gp’en, er det måske på tide at stoppe med besøgene. Jeg holder af besøgene og er aldrig blevet afvist, men hvad siger pigerne, er jeg for gammel(og det spørgsmål er af respekt for jer piger).

Og hvor gamle er I andre mænd? 

Rolig nu, du har da mindst 20 gode år at købe sex i endnu ;) 

Det afhænger lidt af pigens alder; hvis hun er 18, er det måske lige i overkanten, men er hun 30+ har det ikke samme betydning, du kan jo altid lige ringe i forvejen og spørge, om det er ok. Sålænge pigen er ok med det, ser jeg ingen fare :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Liv skrev, for 57 minutter siden:

Rolig nu, du har da mindst 20 gode år at købe sex i endnu

 

Sødt af dig at skrive det Liv, men uden at have personligt kendskab til det, som du måske har, har jeg nu ikke på fornemmelsen at det er de fleste på 85 som stadig rent fysisk er i vigør til at kunne forlyste sig på lagenet.

Ved hvilken alder går grænsen for dette typisk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 1 minut siden:

Ved hvilken alder går grænsen for dette typisk?

Gætter på, at det først sker når pikken ikke længere kan stå, selvom man har spist en håndfuld blåplller.  :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
nyiklassen skrev, for 1 time siden:

Jeg er 64 år, men jeg føler efterhånden at jeg er en gammel gris. Jeg mener ikke min alder betyder noget hvis partneren/gp’en var samme alder. Men når jeg kunne være far til  gp’en, er det måske på tide at stoppe med besøgene.

Er situationen ikke nærmere den at midaldrende mænd ikke gider bolle en mormor og hellere vil betale en ung og lækker steg for en times god sex?

Spørgsmålet er vel også hvor dyrt det i virkeligheden er. Da jeg var i 20-erne og gik på diskotek hver weekend og spenderede en formue kunne jeg aldrig være sikker på at score. Med en GP er man derimod sikker på at komme i kassen med en lækker tøs for mindre end det ville koste at gå i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 6 minutter siden:

Sødt af dig at skrive det Liv, men uden at have personligt kendskab til det, som du måske har, har jeg nu ikke på fornemmelsen at det er de fleste på 85 som stadig rent fysisk er i vigør til at kunne forlyste sig på lagenet.

Ved hvilken alder går grænsen for dette typisk?

Det er svært at sige, jeg har kun mødt få i den alder (de har så til gengæld været forbløffende friske og velholdte). Det handler nok om at holde sig i gang, og undgå sygdom og den slags. Meget medicin har indvirkning på potensen. Når det er sagt, så er sex andet end samleje, og mange kommer jo for samværet, og for massage og en håndtrold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 4 minutter siden:

Er situationen ikke nærmere den at midaldrende mænd ikke gider bolle en mormor og hellere vil betale en ung og lækker steg for en times god sex?

Det kan man nok ikke generalisere på; jeg oplever ofte kunder, der ønsker en voksen kvinde, netop fordi de føler det forkert med en pige, de kunne være far (eller bedstefar) til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 12 minutter siden:

Gætter på, at det først sker når pikken ikke længere kan stå, selvom man har spist en håndfuld blåplller.  :) 

 

Man kan godt besøge damer selvom man ikke kan få rejsning ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Liv skrev, for 5 minutter siden:

Man kan godt besøge damer selvom man ikke kan få rejsning ;) 

Så er det nok bare ikke så sjovt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Man kan godt besøge damer selvom man ikke kan få rejsning ;) 

Ved jeg godt, man det ødelægger jo ligesom lidt det selvhumoristiske omkring os mænd ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 14 minutter siden:

Så er det nok bare ikke så sjovt?

Tænker du, at dit sexliv vil gå i stå, hvis du ikke kan få rejsning? Der er masser af mænd (i alle aldre), der af den ene eller anden grund, ikke kan få rejsning, men som godt kan få udløsning...

Del dette indlæg


Link til indlæg
nyiklassen skrev, for 4 timer siden:

Jeg er lidt nysgerrig. Er jeg alderspræsident i at besøge gp’ere? Jeg er 64 år, men jeg føler efterhånden at jeg er en gammel gris. Jeg mener ikke min alder betyder noget hvis partneren/gp’en var samme alder. Men når jeg kunne være far til  gp’en, er det måske på tide at stoppe med besøgene. Jeg holder af besøgene og er aldrig blevet afvist, men hvad siger pigerne, er jeg for gammel(og det spørgsmål er af respekt for jer piger).

Og hvor gamle er I andre mænd? 

Så længe pigen er ok med det, er der ikke noget problem IMHO. 

Engang imellem søger jeg voksne kvinder, andre gange en ung pige i 20'erne. En del af kicket er til tider at kunne føle sig ung igen i en time. At det er en illusion, jojo, ja men pyt da være med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

Gætter på, at det først sker når pikken ikke længere kan stå, selvom man har spist en håndfuld blåplller.  :) 

 

Ja, det er nok rigtigt, selv ungpigeelskeren Jørgen Leth har indrømmet at han har fundet sin grænse og har været tørlagt i flere år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig kunnet forstå det med gammel gris som man så tit hører.

 

Jeg har ikke det ringeste problem med at jeg er ældre end hendes far. Med mindre selvfølgelig hun har et problem med det, og der ligger der en fare for hende, hvis hun indlader sig på noget som hun  ikke har det godt med.   

Redigeret af Lake

Del dette indlæg


Link til indlæg
nyiklassen skrev, for 13 timer siden:

Jeg er lidt nysgerrig. Er jeg alderspræsident i at besøge gp’ere? Jeg er 64 år, men jeg føler efterhånden at jeg er en gammel gris. Jeg mener ikke min alder betyder noget hvis partneren/gp’en var samme alder. Men når jeg kunne være far til  gp’en, er det måske på tide at stoppe med besøgene. Jeg holder af besøgene og er aldrig blevet afvist, men hvad siger pigerne, er jeg for gammel(og det spørgsmål er af respekt for jer piger).

Og hvor gamle er I andre mænd? 

Jeg er ikke gammel......:ph34r:

Erfaren nok til ofte at vide bedre, men ung nok til at gøre det alligevel B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 9 timer siden:

Så længe pigen er ok med det, er der ikke noget problem IMHO. 

Engang imellem søger jeg voksne kvinder, andre gange en ung pige i 20'erne. En del af kicket er til tider at kunne føle sig ung igen i en time. At det er en illusion, jojo, ja men pyt da være med det.

Samme her. - Jeg er 65
Jeg har ikke indtryk af at alderen er noget problem for de fleste.
Snarere tvært imod, og dét er kommet bag på mig.
Det har været oppe og vende i flere tråde herinde, og en del piger skrev, at de faktisk godt - eller bedre . kan li' de ældre gæster.

Jeg synes heller ikke det med rejsning og udløsning nødvendigvis er så vigtigt.
Men det kommer jo også an på, hvad man selv går efter.
Jeg er meget en "kropskysser", kramme-kæle, og elsker at give fransk hvis jeg oplever pigen er modtagelig.
Men kan ikke rigtig holde rejsningen, og det er lidt et 'turn-off' for mig ... så gider jeg heller ikke udløsning.
Det er ikke noget større problem med mine 'præferencer', så ta'r jeg bare fantasien med mig hjem, så at sige - og så er der ingen problemer ... 
Man skal bare lige 'lande' på dén ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nyiklassen skrev, for 15 timer siden:

Jeg er lidt nysgerrig. Er jeg alderspræsident i at besøge gp’ere? Jeg er 64 år, men jeg føler efterhånden at jeg er en gammel gris. Jeg mener ikke min alder betyder noget hvis partneren/gp’en var samme alder. Men når jeg kunne være far til  gp’en, er det måske på tide at stoppe med besøgene. Jeg holder af besøgene og er aldrig blevet afvist, men hvad siger pigerne, er jeg for gammel(og det spørgsmål er af respekt for jer piger).

Og hvor gamle er I andre mænd? 

Der var noget der hed "7-års reglen" som tommelfingerregel omkring aldersforskel mellem kærester før man bliver en gammel gris, den kan måske også bruges til GP'ere. 

Det er ganske enkelt ½-delen af den ældstes alder + 7år. 

Så hvis man er 64 kan man besøge GP'ere på 32+7=39 eller ældre. Det burde give nogle muligheder et stykke tid endnu ;) (en af dem skriver i denne tråd) ;) 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er 61 og har haft fornøjelsen af GP'er i knap 40 år, sådan on and off.

Jeg tror at bliver ved så længe jeg kan, fejler ikke noget, men branchen har jo ændret sig meget.

Jeg tror at den bedste periode var mellem 1995 og frem til ca 2010.

Nu er markedet ved at blive overtaget af udenlandske piger, og antallet af klinikker med danske piger/kvinder er i stærkt aftagende.

Den by hvor jeg bor var der 4-5 klinikker, nu er der kun en.

Jeg foretrækker at besøge den samme, når hun så holder op, tager det noget tid at finde en den rigtige ny.

Så muligheden for at møde en danske GP er aftagende pga mindre udvalg, og udenlandske piger er kedelige.

Man kan ikke rigtig tale med dem, deres attitude er ikke særlig imødekommende, og de steder de holder til er ofte af ret lav standard.

Så mine besøg bliver færre og færre :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 9 minutter siden:

Der var noget der hed "7-års reglen" som tommelfingerregel omkring aldersforskel mellem kærester før man bliver en gammel gris, den kan måske også bruges til GP'ere. 

Det er ganske enkelt ½-delen af den ældstes alder + 7år. 

Så hvis man er 64 kan man besøge GP'ere på 32+7=39 eller ældre. Det burde give nogle muligheder et stykke tid endnu ;) (en af dem skriver i denne tråd) ;) 

Personligt kan jeg ikke følge dette her. Hvorfor er alder et problem, hvis det ikke er et problem for de to involverede?   Her tænker jeg både på købesex og gratissex.

Men hvis man skulle tage emnet alvorligt i forhold til købesex, ville Bears regnestykke give problemer, når gp'er kan finde på at lyve sig en del yngre end de er. 

 

En anden ting er at gp'er har en overvægt af unge (taget ud fra den oplyste alder), mens jeg vil tro at køberne gennemsnitligt ligger noget højere i alder end gp'erne.  Hvis man derfor sætter grænser op, risikerer man at der er nogle af de unge gp'er der får færre kunder.

Det kunne være interessant, hvis der var nogle gp'er under 30 der ville skrive lidt om, hvor gamle deres kunder er, og hvordan de har det med aldersforskellen og problematikken "gammel gris" og "han kunne være min far".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lake skrev, for 20 minutter siden:

Personligt kan jeg ikke følge dette her. Hvorfor er alder et problem, hvis det ikke er et problem for de to involverede?   Her tænker jeg både på købesex og gratissex.

Det er en tommelfingerregel i forhold til hvornår man måske kommer til at føle sig som "en gammel gris" ;) Det skal ikke tages som en lovfæstet regel ;) 

Lake skrev, for 20 minutter siden:

Men hvis man skulle tage emnet alvorligt i forhold til købesex, ville Bears regnestykke give problemer, når gp'er kan finde på at lyve sig en del yngre end de er. 

Det kunne være at de holdt op med det, hvis de mistede de ældre kunder ;) 

Lake skrev, for 20 minutter siden:

En anden ting er at gp'er har en overvægt af unge (taget ud fra den oplyste alder), mens jeg vil tro at køberne gennemsnitligt ligger noget højere i alder end gp'erne.  Hvis man derfor sætter grænser op, risikerer man at der er nogle af de unge gp'er der får færre kunder.

Som sagt, det er ikke en lovfæstet regel, men et svar til TS der havde et problem med at være sammen med for unge piger. 

Lake skrev, for 20 minutter siden:

Det kunne være interessant, hvis der var nogle gp'er under 30 der ville skrive lidt om, hvor gamle deres kunder er, og hvordan de har det med aldersforskellen og problematikken "gammel gris" og "han kunne være min far".

Det sidste får du nok næppe svar på, enten har de allerede en aldersgrænse eller også vil de nok næppe ødelægge deres forretning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke, hvorfor der skal være så meget fokus på alder - eller aldersforskel. Jeg er selv 44 og har 4 gange i år købt sex af en pige på 22. Jeg føler mig ikke som en gammel gris - og aldersforskellen påvirker på ingen måde den sex og det samvær vi har sammen. Jeg går 100 procent efter den type piger/kvinder, der tænder mig og oplever ikke at aldersforskel er noget pigerne har stor fokus på. Det skal siges at jeg nærmest udelukkende går efter danske piger - da jeg der har langt større succes med at få den sex og det samvær, som jeg søger. 

Det virker som om at det vigtigste for at få gode oplevelser - uanset aldersforskelle - er at man viser, at man er seriøs og overholder aftaler og behandler pigerne med respekt. Det virker i hvert fald for mig. :)

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 3 minutter siden:

Det virker som om at det vigtigste for at få gode oplevelser - uanset aldersforskelle - er at man viser, at man er seriøs og overholder aftaler og behandler pigerne med respekt. Det virker i hvert fald for mig.

Ja, også for mig. Plus naturligvis et charmerende væsen, en six-pack og en 42cm møbelbanker i buksen..... host host.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE
Kim Petersen skrev, for 15 timer siden:

Er situationen ikke nærmere den at midaldrende mænd ikke gider bolle en mormor og hellere vil betale en ung og lækker steg for en times god sex?

Heldigvis eksisterer de modsatte phenomen også = yngre, virile mænd, som gerne vil dyrke hed sex med en kvinde, som kunne være deres mor eller tæt på mormor. Og hvis man er velholdt - uanset om man er mand eller kvinde, så kan alderen jo være totalt underordnet. Det er og bliver jo kun et tal...

Redigeret af Milf GFE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...