Hop til indhold
Guest Avix

Lun på en GP

Recommended Posts

Guest Avix

Hej folkens jeg er sku faldet pladask for en GP hvad tror i chancen for at vi ville blive kærester er? (Hun kan også lide mig tror jeg) eller kunne det bare være en ekstrem veludført GFE eksperience hvor hun bliver ved med at skrive?

Redigeret af Avix
Manglede tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Avix skrev, for 3 minutter siden:

Hej folkens jeg er sku faldet pladask for en GP hvad tror i chancen for at vi ville blive kærester er? (Hun kan også lide mig) 

Hej @Avix

Du, er nok ikke den første ej heller den sidste. Til, at blive forelsket i en GP.  Det bedste råd, er. Tag en snak med den pågældende GP. Men vær forberedt på, at det ikke, er sikkert, hun har de samme følelser for dig. Som i sidste ende, kan skabe noget rod. Men knæk og bræk med det.

God dag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grip chancen når nu hun er SÅ dejlig, det værste der kan ske er at hun siger nej tak.

Husk livet belønner handlinger  <3

Ingen piger kan stå for blomster :)

Se nu at komme i gang ! 

lille_peter krydser fingre for det lykkedes ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 2 minutter siden:

Grip chancen når nu hun er SÅ dejlig, det værste der kan ske er at hun siger nej tak.

Husk livet belønner handlinger  <3

Ingen piger kan stå for blomster :)

Se nu at komme i gang ! 

lille_peter krydser fingre for det lykkedes ;)

 

Som min broder @lille_peter ønsker jeg dig held til det næste skridt,

ikke tænke alt for meget over det, i flere dage,, gør dig lækker, barber boller, og vask dig grundigt, sæt håret i en flot midter skilning, køb blomster og god chokolade og inviter hende på en date,, ude IRL

Pøj pøj :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare knep hende voldsomt og kør hende godt rundt og vis hende hvem der bestemmer og når du er lige ved at komme, så lader du hende bestemme hvor afleveringen skal falde.

Dét kan ingen piger stå for!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Avix
RicardoEverhardo skrev, for 21 minutter siden:

Hvem mon det kan være 

Ja det er jo ikke godt at vide:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 31 minutter siden:

13 procenters chance omtrent. Bare mit gæt.

Det er meget højt sat. Jeg tror du er 495% for højt med dit bud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Det er meget højt sat. Jeg tror du er 495% for højt med dit bud. 

Ville bare have en positiv indstilling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 37 minutter siden:

Bare knep hende voldsomt og kør hende godt rundt og vis hende hvem der bestemmer og når du er lige ved at komme, så lader du hende bestemme hvor afleveringen skal falde.

Dét kan ingen piger stå for!

Nåhr .... kender nogle der hurtigt skulle vise dig hvem som egentlig bestemmer...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Avix skrev, 1 time siden:

Hej folkens jeg er sku faldet pladask for en GP hvad tror i chancen for at vi ville blive kærester er? (Hun kan også lide mig tror jeg) eller kunne det bare være en ekstrem veludført GFE eksperience hvor hun bliver ved med at skrive?

book en tid hos hende, og fortæl hende du mener i skal droppe betalingsdelen, da i har et tættere forhold til hinanden,end normalt kunde/gp forhold. så ved du, om der er noget at bygge videre på.

når jeg selv har fået for mange følelser for en gp, har jeg holdt mig væk, er bange for sårede følelser.

men vi jo ikke alle ens, men mener det vigtigt, du hurtigt for svar på om der er chancer for jer.

held og lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, 1 time siden:

det værste der kan ske er at hun siger nej tak.

nej det værste der kan ske er at hun ikke ønsker ham som kunde længere

Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

, køb blomster og god chokolade og inviter hende på en date,, ude IRL

opskriften på en akavet situation hvis hun ikke er det mindste interesseret i at mødes og han ikke har afluret stemningen først

Del dette indlæg


Link til indlæg
Avix skrev, for 1 time siden:

Hej folkens jeg er sku faldet pladask for en GP hvad tror i chancen for at vi ville blive kærester er? (Hun kan også lide mig tror jeg) eller kunne det bare være en ekstrem veludført GFE eksperience hvor hun bliver ved med at skrive?

nogen gange bliver mænd sådan lidt forfjamskede over en smuk pige og lækker sex

er du sikker på du er faldet pladask for hende? Du har jo ikke oplevet hende når hun er pisse irriterende og præ menstruel,

eller når hun bliver mopset over du tager i byen når nu hun har planlagt romantisk drama på tv med ferskente og broccoli boller

eller når hun fråder som en trold over det våde håndklæde på soveværelse gulvet

eller laver din biludstilling på hylden om til et kæhler univers

eller bytter din burger ud med speltbrød og tofu

du har kun oplevet hende i happy moments med sol måne og stjerner

det er nemt at blive betaget i de perfekte øjeblikke men regnbuen opløses på et tidspunkt og så står man der i køen i Føtex og tænker hvad fanden skete der

eller også er hun måske skjult forelsket i dig og i lever lykkeligt til... en eller anden dag

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
aaisha skrev, for 50 minutter siden:

Du har jo ikke oplevet hende når hun er pisse irriterende og præ menstruel,

eller når hun bliver mopset over du tager i byen når nu hun har planlagt romantisk drama på tv med ferskente og broccoli boller

eller når hun fråder som en trold over det våde håndklæde på soveværelse gulvet

eller laver din biludstilling på hylden om til et kæhler univers

eller bytter din burger ud med speltbrød og tofu

Sådan er der sgu ingen kvinder der er. Jeg har aldrig oplevet andet end kvinder der hænger i røven af en som en hæmoride, og trækker slimede spor på parketgulvet

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
aaisha skrev, for 20 minutter siden:

 

er du sikker på du er faldet pladask for hende? Du har jo ikke oplevet hende når hun er pisse irriterende og præ menstruel,

eller når hun bliver mopset over du tager i byen når nu hun har planlagt romantisk drama på tv med ferskente og broccoli boller

eller når hun fråder som en trold over det våde håndklæde på soveværelse gulvet

eller laver din biludstilling på hylden om til et kæhler univers

eller bytter din burger ud med speltbrød og tofu

du har kun oplevet hende i happy moments med sol måne og stjerner

det er nemt at blive betaget i de perfekte øjeblikke men regnbuen opløses på et tidspunkt og så står man der i køen i Føtex og tænker hvad fanden skete der

 

Du er sgu da en rigtig hyggespreder :D Speltbrød og tofu er skilsmissegrund UDEN seperation :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 29 minutter siden:

nogen gange bliver mænd sådan lidt forfjamskede over en smuk pige og lækker sex

er du sikker på du er faldet pladask for hende? Du har jo ikke oplevet hende når hun er pisse irriterende og præ menstruel,

eller når hun bliver mopset over du tager i byen når nu hun har planlagt romantisk drama på tv med ferskente og broccoli boller

eller når hun fråder som en trold over det våde håndklæde på soveværelse gulvet

eller laver din biludstilling på hylden om til et kæhler univers

eller bytter din burger ud med speltbrød og tofu

du har kun oplevet hende i happy moments med sol måne og stjerner

det er nemt at blive betaget i de perfekte øjeblikke men regnbuen opløses på et tidspunkt og så står man der i køen i Føtex og tænker hvad fanden skete der

eller også er hun måske skjult forelsket i dig og i lever lykkeligt til... en eller anden dag

Føtex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
aaisha skrev, for 35 minutter siden:

nej det værste der kan ske er at hun ikke ønsker ham som kunde længere

opskriften på en akavet situation hvis hun ikke er det mindste interesseret i at mødes og han ikke har afluret stemningen først

Hvis hun ikke gengælder hans følelser vil han da ikke fortsætte med at være hendes kunde, det vil da blive ulideligt i længden. 

Mit råd til trådstarter er at få det afklaret i en fart. Evt som foreslået

Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

Som min broder @lille_peter ønsker jeg dig held til det næste skridt,

ikke tænke alt for meget over det, i flere dage,, gør dig lækker, barber boller, og vask dig grundigt, sæt håret i en flot midter skilning, køb blomster og god chokolade og inviter hende på en date,, ude IRL

Pøj pøj :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
aaisha skrev, for 38 minutter siden:

nogen gange bliver mænd sådan lidt forfjamskede over en smuk pige og lækker sex

Kun nogle gange??? Så gør jeg noget forkert. :rolleyes::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 25 minutter siden:

Sådan er der sgu ingen kvinder der er. Jeg har aldrig oplevet andet end kvinder der hænger i røven af en som en hæmoride, og trækker slimede sport på parketgulvet

du er sikkert også helt udenfor kategori på sådan en george clooney agtig måde :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, for 24 minutter siden:

Du er sgu da en rigtig hyggespreder :D 

jeg gør mit bedste:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...