Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, jeg er forholdsvis ny på SD, og ser mange spændende profiler, men savner nogle konkrete erfaringer ligesom dem vi deler med de andre piger. Er det slet ikke muligt, eller foregår det bare et andet sted?? Eller er vi måske ret få der bruger de forholdsvis mange penge det koster at være tilstede på SD??

Håber at høre nogle erfaringer fra jer der er aktive. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt svært, brugerne kommer og går hurtigt - det er sjældent en bruger er derinde ret længe.

Jeg kunne godt komme med en laaaang liste (Alt for lang) men tvivler på ret mange eller nogen af dem stadigt er aktive, og selv om de var tror jeg ikke jeg kan huske deres brugernavne :) og en liste med fornavn og by... Den er vel ret ubrugelig ;)

Med mindre du mener "hvem ser du lige nu" der tror jeg de fleste vil være lidt tilbageholdte,  noget med diskretion og at dele sit "legetøj" med andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Jeg har mødt Cille, Cassandra, Emilie, Mille, Freja og Anna;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Mette, Merete, Alexandra, Mette og Carina plus nogle jeg ikke længere kan huske navnet på 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen hvis det er brugbar information - game on.

Nanna, Greve
Mette, Greve
Camilla, Amager
Sabine, København NV
Marie, Frederikssund
Maria, Roskilde
Mia, Vanløse
Marie, Ørestaden
Ina, København
Julie, Søborg
Sanne, Glostrup
Diana, København
Kresta, Århus
Sarah, Århus

Og utroligt mange kopper kaffe og enkelte timer med piger der nu er navnløse i min hukommelse :)

Det er latterligt mange penge der er gået til "besværlig prostitution" - de fleste har dog absolut været det værd :)

Jeg tænker ikke det giver nogen mening at skrive en anmeldelse af nogen af dem :D menmen smid en PM hvis vi er potentielle hulfætre :)

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne på SD ønsker jo ikke at blive omtalt herinde. Så her er de piger jeg har besøgt uden at jeg afsløre deres identitet. 

1. En lidt buttet og sød ung pige. Okay, oplevelse. Virkelig indlevende. Men ikke tilstrækkelig lækker nok til jeg gad at besøge hende igen. 

2. En ældre luder. Dårlig oplevelse. Billederne i hendes profil er forældtet for længst og hun er minimum 15 år ældre end hvad billederne angiver.

3. En virkelig lækker ung blond pige. Nok den 3. lækreste pige jeg har set i SD. Jeg fik kneppet hende uden kondom. Og jeg havde mit livs bedste sex oplevelse. Dog er der sket det væreste der kunne ske. Jeg har fået en crush for hende og hun vil ikke se mig mere desværre. Nu forsøger jeg at få hende ud af mine tanker og glemme hende. 

4. Endnu en pige med misvisende billeder. Hun er i virkeligheden virkelig fed. Og hun havde ekstrem dårlig hygiejne. Mit livs dårligste sex oplevelse. 

5. En ung brunette. Dårlig oplevelse. Ingen indlevelse fra hendes side. Og dårlig hygiejne. 

6. En pige med nok de flotteste og største naturlige bryster. Sød og indlevende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 10 minutter siden:

 

3. En virkelig lækker ung blond pige. Nok den 3. lækreste pige jeg har set i SD. Jeg fik kneppet hende uden kondom. Og jeg havde mit livs bedste sex oplevelse. Dog er der sket det væreste der kunne ske. Jeg har fået en crush for hende og hun vil ikke se mig mere desværre. Nu forsøger jeg at få hende ud af mine tanker og glemme hende. 

Ærgerligt, hvor mange gange så du hende før crushed opstod?

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 26 minutter siden:

Ærgerligt, hvor mange gange så du hende før crushed opstod?

Jeg har kun været sammen med hende en gang. Hun er som mange piger i SD meget ustabil. Og hun har det dårligt med at sælge sig selv. Derfor er det virkelig svært at lave en aftale med hende. På den anden side er jeg også glad for at hun ikke vil se mig mere, da piger der er arbejder som luder er ikke ligefrem de piger jeg ønsker at leve sammen med. Jeg har tidligere også haft mange crush med piger som jeg ikke kunne få eller ikke passer sammen med, derfor er jeg blevet meget bedre til at håndtere følelserne og glemme pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Carl72 skrev, for 7 minutter siden:

da piger der er arbejder som luder er ikke ligefrem de piger jeg ønsker at leve sammen med

Jeg forstår godt hvad du mener men synes personligt at dette er en temmelig respektløs bemærkning set udfra at medmenneskeligt synspunkt - og du kontaktede hende vel selv fra begyndelsen af?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nr. 6 lyder interessant. Kan du røbe hendes alder og hvor i landet man kan møde hende?

Det burde ikke være nok til at identificere hende men nok til at søgningen bliver overskuelig.

Kevin

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Carl72 jeg tror du forveksler "crush" med liderlighed og besidder trang?

Carl72 skrev, for 59 minutter siden:

På den anden side er jeg også glad for at hun ikke vil se mig mere, da piger der er arbejder som luder er ikke ligefrem de piger jeg ønsker at leve sammen med

Jeg er ked af at sige det, men hvis du knalder hende, og betaler hende for det... Så er hun luder :)

Hvorfor du ikke ønsker at leve sammen med en af "De piger" forstår jeg ikke helt, men tænker der måske er en fælles konsensus omkring det :)

Tatra skrev, for 51 minutter siden:

Jeg forstår godt hvad du mener men synes personligt at dette er en temmelig respektløs bemærkning set udfra at medmenneskeligt synspunkt

Tror ikke helt jeg forstår hvad han mener - kan du oplyse mig? Umiddelbart lyder det nemlig sindssygt respektløst :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
EksilKøbenhavner skrev, for 4 minutter siden:

@Carl72 jeg tror du forveksler "crush" med liderlighed og besidder trang?

 

Nå du nåede aldrig at møde Amalie Prinsessen?!?! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kevin skrev, 1 time siden:

Nr. 6 lyder interessant. Kan du røbe hendes alder og hvor i landet man kan møde hende?

Det burde ikke være nok til at identificere hende men nok til at søgningen bliver overskuelig.

Kevin

 

 

Jeg tror ikke at hun er på SD længere. Det er kun nummer 2 og 4 og 5 der stadig er aktiv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
EksilKøbenhavner skrev, for 4 timer siden:

Tror ikke helt jeg forstår hvad han mener - kan du oplyse mig? Umiddelbart lyder det nemlig sindssygt respektløst :(

Ikke for at tærske langhalm, eller hvad det nu end er man tærsker, men det jeg opfatter at han mener er at han for penge køber et hul til at lege put-i-hul-leg med men ikke er specielt interesseret i mennesket, der "leverer hullet". Tvært imod har han lært at håndtere følelserne og glemme pigen, som han selv skriver; han betragter pigen uden om hullet som en luder (her negativt ment), som han iøvrigt ikke ligefrem ønsker at være sammen med.

Om du, EksilKøbenhavner, således er oplyst ved jeg ikke, men det er altså hvad jeg opfatter - og tror egentlig at vi er ganske enige i vores synspunkter iøvrigt. I alt fald opfatter jeg de piger som jeg har været sammen med, gp´ere, sugarpiger eller andre, som medmennesker som hver især har nogle unikke karaktertræk og personligheder som kan deles og nydes, og jeg har dyb respekt for dem som for alle andre medmennesker der krydser min vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen som har haft kontakt med Nina København 

Mia Vejle

Queen Vandel

Nadi8210

Enig i respekt for Pigerne og måske der findes nogle erfaringer med disse piger populære er de i stjerner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, den 9.7.2019 at 13:52:

Jeg forstår godt hvad du mener men synes personligt at dette er en temmelig respektløs bemærkning set udfra at medmenneskeligt synspunkt - og du kontaktede hende vel selv fra begyndelsen af?

Bortset fra at jeg ikke syntes at Carls sprogvalg er det mest heldige, så forstår jeg ærlig talt ikke forargelsen.

Jeg har det faktisk på samme måde. Jeg ville ikke have lyst til at indlede et reelt forhold til en kvinde der prostituerede sig selv ved siden af. Og så er det underordnet om hun kalder sig GP eller SB. Hvis det var noget hun helt havde lagt bag sig, ville det sikkert være en anden sag.

Han har uden tvivl kontaktet hende fordi at han følte sig fysisk tiltrukket af kvinden på billedet. Sandsynligvis ikke fordi at han regnede med at indlede et seriøst forhold til hende. SD er som bekendt primært en side hvor der formidles prostitution.

Man kan ikke altid lige styre hvem det er man falder for. Så det er jo bare en erkendelse af, at nogen personer under alle omstændigheder bare er et bedre match end andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 3 timer siden:

Bortset fra at jeg ikke syntes at Carls sprogvalg er det mest heldige, så forstår jeg ærlig talt ikke forargelsen.

Jeg har det faktisk på samme måde. Jeg ville ikke have lyst til at indlede et reelt forhold til en kvinde der prostituerede sig selv ved siden af. Og så er det underordnet om hun kalder sig GP eller SB. Hvis det var noget hun helt havde lagt bag sig, ville det sikkert være en anden sag.

Han har uden tvivl kontaktet hende fordi at han følte sig fysisk tiltrukket af kvinden på billedet. Sandsynligvis ikke fordi at han regnede med at indlede et seriøst forhold til hende. SD er som bekendt primært en side hvor der formidles prostitution.

Man kan ikke altid lige styre hvem det er man falder for. Så det er jo bare en erkendelse af, at nogen personer under alle omstændigheder bare er et bedre match end andre.

Lige mine ord :) Det har ikke noget at gøre med at jeg ikke respektere GP'er eller SB'er. Jeg har respekt for pigerne i denne branche. Det har bare noget at gøre med, at jeg ikke kunne finde på at indlede et seriøst forhold med en GP/SB, da det bare ligger langt fra hvad jeg føler mig tilpas med. Nogle mennesker føler sig bedre tilpas med ufaglærte og nogle med akademiker og andre med rockertyper osv. Iøvrigt så synes jeg ikke at der ligger noget mærkeligt ved ikke at dele de samme værdier som GP'er gør. Specielt ikke hvis GP'en eller SB'en er ude af balance (som mange er), så vil jeg aldrig kunne finde på at få børn med hende. Jeg tror bare at de blev småfornærmet fordi at jeg brugte et forkert sprogvalg og brugte ordet "luder". Næste gang så skal jeg nok bruge ordene GP eller SB selvom det har den samme betydning. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Altså, fordi jeg som udgangspunkt ikke ønsker at leve sammen med/have forhold til en pige jeg møder på sd, er det jo ikke det samme som at det ikke kan ske. Jeg tror nu heller ikke at pigerne synes at mænd mødt på sd rummer specielt meget kærestemateriale. And, just for the record, er jeg altså ligeglad med om i synes hun er luder, prostitueret eller what ever i vælger at kalde det;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, den 9.7.2019 at 12:56:

Pigerne på SD ønsker jo ikke at blive omtalt herinde. Så her er de piger jeg har besøgt uden at jeg afsløre deres identitet. 

1. En lidt buttet og sød ung pige. Okay, oplevelse. Virkelig indlevende. Men ikke tilstrækkelig lækker nok til jeg gad at besøge hende igen. 

2. En ældre luder. Dårlig oplevelse. Billederne i hendes profil er forældtet for længst og hun er minimum 15 år ældre end hvad billederne angiver.

3. En virkelig lækker ung blond pige. Nok den 3. lækreste pige jeg har set i SD. Jeg fik kneppet hende uden kondom. Og jeg havde mit livs bedste sex oplevelse. Dog er der sket det væreste der kunne ske. Jeg har fået en crush for hende og hun vil ikke se mig mere desværre. Nu forsøger jeg at få hende ud af mine tanker og glemme hende. 

4. Endnu en pige med misvisende billeder. Hun er i virkeligheden virkelig fed. Og hun havde ekstrem dårlig hygiejne. Mit livs dårligste sex oplevelse. 

5. En ung brunette. Dårlig oplevelse. Ingen indlevelse fra hendes side. Og dårlig hygiejne. 

6. En pige med nok de flotteste og største naturlige bryster. Sød og indlevende. 

 

Er nr. 6 fra nordsjællands området? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ChampagneBaby i Aalborg.

HvorErHan i Aalborg.

SexyB i Aalborg.

Askepot i Aalborg.

Sommersugar i Aalborg.

FriskMa i Aalborg.

dedee i Brønshøj.

Cuteie18 i Silkeborg.

Frøken7 i Kolding.

Ssomsugar i Jelling.

Sugarfille i Aarhus.

Blonde007 i Balle.

Mille95 i Esbjerg.

Jessicas85 i Randers.

Delicious Denice i Rødovre.

Mylady i København.

Og en del andre. :D

Har en fræk aftale med en lækker babe i aften også.

 

Redigeret af Pikken 69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil ikke lave en liste, men tråden fik mig da tænke på alle de møder, oplevelser og samtaler man har haft med folk på SD.

Vidunderligt skørt sted!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22

Omk 55 forskellige kan sgu ik huske alle navnene men bla gina jaqueline, fie lauersen, skjoldmøen fra Aalborg, yasmina fra Kbh, seekingsugardaddy Kbh, classyblonde Kbh, alexandraaaa Kbh, annabanana Kbh, beutifullbutbroke/Stephanielorentzen Kbh, alysia amira kbh mfl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...