Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Ss22
Ss22 skrev, for 2 timer siden:

Omk 55 forskellige kan sgu ik huske alle navnene men bla gina jaqueline, fie lauersen, skjoldmøen fra Aalborg, yasmina fra Kbh, seekingsugardaddy Kbh, classyblonde Kbh, alexandraaaa Kbh, annabanana Kbh, beutifullbutbroke/Stephanielorentzen Kbh, alysia amira kbh, thulden Kbh Therese Kbh, sugarbarbie Kbh, Monroe Kbh, Blueeyes (Julie) Kbh liderligstudent Kbh, Sia Kbh, kat Kbh og mange flere

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger skrev, den 9.7.2019 at 11:06:

Jeg har mødt Cille, Cassandra, Emilie, Mille, Freja og Anna;)

Cassandra - hvor var hun fra? Tror nemlig vi er hulsvoger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødte for 5 år siden min eks-kærestes super lækre unge veninde. Hun er den smukkeste pige, som jeg nogensinde har set IRL. Vi synes begge det var sjovt, at vi var på SD og blev enige om, at mødes. Mødet startede med, at vi puttede, snakkede ,grinede og kyssede dybt og det endte med, at jeg gennempulede hende i alle huller. Den oplevelse kan slet ikke beskrives. FUCK DET VAR LÆKKERT!!!  ;) 

Vi så hinanden 5-6 gange, men det endte desværre med, at jeg blev alt for glad for hende og hun var ikke klar til mere, så vi afbrød kontakten. Tænker stadig ofte på hende, men det nytter jo ikke noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterX skrev, for 3 timer siden:

Mødte for 5 år siden min eks-kærestes super lækre unge veninde. Hun er den smukkeste pige, som jeg nogensinde har set IRL. Vi synes begge det var sjovt, at vi var på SD og blev enige om, at mødes. Mødet startede med, at vi puttede, snakkede ,grinede og kyssede dybt og det endte med, at jeg gennempulede hende i alle huller. Den oplevelse kan slet ikke beskrives. FUCK DET VAR LÆKKERT!!!  ;) 

Vi så hinanden 5-6 gange, men det endte desværre med, at jeg blev alt for glad for hende og hun var ikke klar til mere, så vi afbrød kontakten. Tænker stadig ofte på hende, men det nytter jo ikke noget :)

Fik ikke fat i hendes navn/profil...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 52 minutter siden:

Fik ikke fat i hendes navn/profil...

Det er som sagt 5 år siden, så det husker jeg ikke. Hun er ikke SB mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22
Guest Jolly Roger skrev, den 9.7.2019 at 11:06:

Jeg har mødt Cille, Cassandra, Emilie, Mille, Freja og Anna;)

Cille hvad var hendes bruger navn ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er dem jeg har besøgt. 
Alfabetisk, ikke i den rækkefølge de er besøgt
Nogle er besøgt flere gange, andre kun en enkelt. 
 

Batter - Kbh
Det grå guld - Holmegaard
Eva83 - Kbh
Frække mis - Roskilde
Fall35 - Skovlunde
Kiki - kbh
KillerKittyCat - Ordrup
Liderlig så er det her - Valby
Loisie - Sydhavnen
MissAngel - Tåstrup
Mommy7 - Haslev
Sexyliva - Helsingør
Silotte - Hvidovre
Zeniab - Næstved

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...