Hop til indhold
Nofear

Fik Herpes

Recommended Posts

Bebop skrev, for 3 timer siden:

Det er et klassisk argument, men ikke sandt. Fx kondylomer og herpes kan man sagtens få med brug af kondom (derfor er det heller ikke givet, at ts er smittet via økofransk). Oralsex til kvinder kan selvfølgelig indeholde "gummi" i form af slikkelapper, men det er sjældent det, der menes med "gummi". Gummi tager man sjældent på hjemmefra, og derfor kan fx syfilis også sagtens overføres ved "sikker sex".   tak for info så har jeg også lært lidt i dag. Mht oralsex så har det aldrig rigtigt været mig - hverken give eller modtage, og sikkert også til skuffelse for nogle af de kvinder jeg har været sammen med i tidens løb

Hvorfor har du så egentlig fundet herind? (Jeg synes det er helt fint, men jeg er nysgerrig). - ah du jeg er helt sikker ikke den eneste ikke sexkøber herinde

Kære Bebop:)

Hvorfor har du så egentlig fundet herind? (Jeg synes det er helt fint, men jeg er nysgerrig)    - det er OK du er nysgerrig

Hvordan jeg tilbage i 2012 kom herind husker jeg ikke; men efter et par måneder blev det mere og mere spændende fordi lige pludselig vendte tilbage en verden hvor jeg selv har været temmelig meget lige nøjagtigt indtil sommeren 1986 ?? -  ja for der blev HIV en alvorlig trussel og der skulle lige pludselig kneppes med gummi, det havde jeg stort set aldrig gjort og samtidig gad jeg ikke mere mit "syndige liv" som indbefattede mine annoncer i EB bagsider hvor jeg søgte kvinder og GPérne søgte mænd. Og før annoncerne i EB  også alle mulige gadepiger på selve Istedgade og halmtorvet - selv deltage i liveshow på Istdgade - de maaaange bordeller på Istedgade - så var der også datidens danske udgaver af nutidens tyske FKK det var bla. Studie Marlene, Continental saunaclub begge på Strøget og Relaxing Club på Godthåbsvej og rundt i provinsen og nogle steder i udlandet. Det allersidste jeg lavede var at sidde oppe i øverste etage på Illum i restauranten med en kop kaffe og 2 sukkerknald stablet oven på hinanden, det var signalet til de "tilfældigt besøgene " kvinder i restauranten : jeg er ledig.

Jeg har været langt omkring og prøvet meget; men aldrig noget jeg har fortrudt!!!!! - og mæt meget mæt - jeg gad ikke mere, og lagde et tungt betondæksel over den del af mit liv. Ingen ved noget - kun jer herinde;) -  faktisk er jeg et afsuttet bolsje. Den del af mit liv sluttede og kort efter dumpede min kæreste/kone de næste 20 år ind i mit liv (hun ved heller intet).Hun var ung, saftig,pissefræk,kløe, fremmelig så hun fortsatte sådan set bare hvor de frække piger slap - tak kære x.

Efter skilsmisse i 2004 og et par år med sygdom blev jeg igen trængende efter fræk fisse, og der var datingsiderne pludselig dukket op, og sikke da en gave, det var en god profil - så fisse fisse.

I 2012 hvor jeg kommer herind bliver det mere og mere spændende, minderne fra de "gamle dage" dukker op igen og jeg kan se at der er sket alt og intet ?? - nu foregår det digitalt og intet det drejer sig stadig om købefisse - købesex.

Jeg har lært utroligt meget om mig selv og andre ved at være herinde og ikke mindst de mange skønne Gpér:wub: der er med herinde - tak fordi i herinde.

Så er der de mange tråde og de mange mere eller mindre seriøse debatter, der synes jeg, at der ind i mellem er nogle gode pointer og læring i de gode seriøse indlæg - for de findes vitterlig, og det gælder også under politik.

Det er rigtigt nok at jeg ikke køber sex, det har jeg ikke gjort siden i 83 - 84 - det har jeg siden skilsmisse klaret på andre måder : kærester - dating - fester - i byen.

Men efter vistnok snart 6 år herinde er jeg snart lokket så meget "i fordærv" at jeg igen skal ud og prøve og finde en dejlig pige:wub:  -  jeg er pt single jeg har ikke noget bagland - forland - sideland at tage hensyn til, så hvorfor ikke bare gøre det ??? - jeg er nok stadig lidt nervøs for at gøre det - og det selv med min egen fortid; men det kommer nærmere kan jeg mærke og det bliver nok en af de mange skønne piger der af og til skriver med herinde, fordi jeg læser hvad der skrives og ikke mindst hvad ser skrives mellem linjerne !!!! - det er meget vigtigt for mig at det både er en succes for hende såvel mig selv.

Noget du - i er blevet klogere på.

Et alt for langt skriv - håber det går alligevel.

Mange hilsner

Nye tider

 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Campisten

Jeg har i hele mit liv kun fået babbet gren ude gummi, har aldrig fået noget 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange der nogle gange kommer kampagner osv., omkring sikker sex.

Ydermere er der selvfølgelig ikke anmelde pligt herinde, hvis man har fanget en kønssygdom. 

Men hvis man tænker lidt over, hvor mange der i dette døgn har usikker sex, hvis halvdelen fik en kønssygdom i gave, så holdte det nok ret hurtigt op. 

Men jeg mener naturligvis, at sikker sex er den gode beslutning at tage. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 6 minutter siden:

Til forskel fra andre sygdomme, så er risikoen til gengæld ikke større ved at være sammen med en GP end en jomfru - de er jo en ikke-kønssygdom der pludselig går hen og bliver en kønssygdom.

Det med GP eller en hvilken som helst seksuelt aktiv kvinde gør ingen større forskel på risikoen vedrørende nogle sygdomme. Faktum er at risikoen er lidt mindre med en GP end med en ikke GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Bananas skrev, den 10/7/2019 at 18:21:

Det med GP eller en hvilken som helst seksuelt aktiv kvinde gør ingen større forskel på risikoen vedrørende nogle sygdomme. Faktum er at risikoen er lidt mindre med en GP end med en ikke GP.

Jeg vil alligevel påstå at hvis en GP tilbyder ydelser uden kondom Til alt og alle, så er risikoen større end hvis du knalder Britta fra Bodegaen en enkelt gang.

En GP som bla giver fransk uden, har Da en højere risiko, netop pga de flere partnere.

 

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 10 timer siden:

Jeg vil alligevel påstå at hvis en GP tilbyder ydelser uden kondom Til alt og alle, så er risikoen større end hvis du knalder Britta fra Bodegaen en enkelt gang.

En GP som bla giver fransk uden, har Da en højere risiko, netop pga de flere partnere.

 

Kommer  vel  an  på  hvor  mange  kunder  en  gp  har  hver uge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 18 timer siden:

Kommer  vel  an  på  hvor  mange  kunder  en  gp  har  hver uge 

Ja, pointen er, at langt de fleste GP'er (trods alt) har sex med flere mænd end selv Bodega-Britta. Alene derfor, antallet af kontakter til potentielle smittekilder, er risikoen større. Men når man samtidig tænker på, at "gp-kunder til sex uden gummi" har været i kontakt med flere GP'er uden gummi, som har været i kontakt med flere kunder osv., så er det ikke bare 1:1 af kontakter mellem GP og Britta. GP-kunden vil have større sandsynlighed fordi GP'en der sælger uden gummi har osv. Det er en selvforstærkende effekt, matematisk set.

Men, lige præcis oral uden gummi sælger nærmest alle GP'er jo - altså fisseslik. Det er nærmest kun piksut, hvor nogle er forbeholdne. Men manden har svært ved at smitte ved fisseslik og kvinden har svært ved at smitte ved piksut, så derfor gælder den selvforstærkende spiral ikke helt ved gummifri oralsex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bebop skrev, for 50 minutter siden:

Ja, pointen er, at langt de fleste GP'er (trods alt) har sex med flere mænd end selv Bodega-Britta. Alene derfor, antallet af kontakter til potentielle smittekilder, er risikoen større. Men når man samtidig tænker på, at "gp-kunder til sex uden gummi" har været i kontakt med flere GP'er uden gummi, som har været i kontakt med flere kunder osv., så er det ikke bare 1:1 af kontakter mellem GP og Britta. GP-kunden vil have større sandsynlighed fordi GP'en der sælger uden gummi har osv. Det er en selvforstærkende effekt, matematisk set.

Men, lige præcis oral uden gummi sælger nærmest alle GP'er jo - altså fisseslik. Det er nærmest kun piksut, hvor nogle er forbeholdne. Men manden har svært ved at smitte ved fisseslik og kvinden har svært ved at smitte ved piksut, så derfor gælder den selvforstærkende spiral ikke helt ved gummifri oralsex.

 

Det  jeg  har  noget  imod  er  den  generalisering/påstande  der  gang  på  gang  bliver  smidt  op  i  det  her  forum. 

Der  er  ingen  evidens for  mange  af  de generaliseringer. 

Billige  Bente  som  vralter  ned  på  den  lokale  bodeka kl 13.45 hver  dag, og  har  en  ny  mand  med  hjem  hver  dag.  Hun  dyrker  sex  uden  kondom,  bliver  ikke  tjekket,  da  det ikke  er  en  bekymring  for  hende.  Hvor mange  mænd  vil  hun  være  i stand  til  at  smitte?? Og  jeg  er  sikker  på  at  hver  by  med  en  bodega/værtshus/bar/diskotek  har  min. en  billig Bente. Måske  ikke  alle  sidder  der  hver  dag. 

 

Men  ja,  jeg  er  enig  i din  betragning  at  Gp'er som  tager  imod  mange  kunder  og  som  er  smittebærer - kan  nå  at  smitte  rigtig  mange af  deres  kunder.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 56 minutter siden:

Men  ja,  jeg  er  enig  i din  betragning  at  Gp'er som  tager  imod  mange  kunder  og  som  er  smittebærer - kan  nå  at  smitte  rigtig  mange af  deres  kunder.  

Det er jo rigtigt.  Det er også rigtigt at en ung mand/kvinde der er blevet smittet, og endnu ikke ved, kan igangsætte en domino-effekt, selv om denne person ikke dyrker sex med mange.  efterfølgende kan det sprede sig vildt, hvis de få der er blevet smittet, når at du sex med nogle andre i inkubationstiden.   Det er således ikke nok at man taler ensidigt om antal.  Det er jo en kombination af længden på inkubationstiden, og det forhold at man dyrker ubeskyttet sex med andre.  Hvis der skete et skred i folks sexvaner, således at man venter med at dyrke ubeskyttet sex med en fremmed indtil man kender personen, så ville antallet at smittetilfælde bestemt falde til et markant laverede antal.  

Man er således ikke homefree når man tager til Roskilde festeval, og møder andre søde og ordentlige mennesker.  Det tror mange.  Det er ej heller med livet som indsats at dyrke sex med en GP. Det tror derimod mange.  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TheVoice skrev, for 21 minutter siden:

Det er jo rigtigt.  Det er også rigtigt at en ung mand/kvinde der er blevet smittet, og endnu ikke ved, kan igangsætte en domino-effekt, selv om denne person ikke dyrker sex med mange.  efterfølgende kan det sprede sig vildt, hvis de få der er blevet smittet, når at du sex med nogle andre i inkubationstiden.   Det er således ikke nok at man taler ensidigt om antal.  Det er jo en kombination af længden på inkubationstiden, og det forhold at man dyrker ubeskyttet sex med andre.  Hvis der skete et skred i folks sexvaner, således at man venter med at dyrke ubeskyttet sex med en fremmed indtil man kender personen, så ville antallet at smittetilfælde bestemt falde til et markant laverede antal.  

Man er således ikke homefree når man tager til Roskilde festeval, og møder andre søde og ordentlige mennesker.  Det tror mange.  Det er ej heller med livet som indsats at dyrke sex med en GP. Det tror derimod mange.  :) 

Jeg  er  helt  enig med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...