Hop til indhold

Recommended Posts

Mr Thai skrev, for 6 timer siden:

Ten er på banen igen..

jeg har ihvertfald lige booket en time iaften kl 19:00.. :-p

Der er åbenbart nogen der kan komme igennem til hende ;)

glæd dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep - kan bekræfte at Ten er frisk igen - ihvertfald var der fuld fart på hende da jeg mødte hende igen, igen til en noget længere seance end normalt. 

Forrygende dejlig og fræk er hun og med på den værste :-) Vi var på fra tirsdag aften til onsdag morgen hvor jeg afleverede hende - hu ha da da for en tur - dejlig kvinde, som bare topper alt jeg har prøvet, så ingen slinger - Ten er og bliver min star og gider ikke prøve andet og håber hun kan blive.

Det er iøvrigt vildt at blive vækket kl. 3 om natten af en dejlig liderlig pige, men måtte give op da jeg simpelthen var tømt fra første runde tirsdag aften - men hun fik mig kampklar onsdag morgen inden morgenmaden - dejlig start på dagen :-) Tak for en dejlig tur Ten - ved du kigger lidt med her :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, for 6 timer siden:

Jep - kan bekræfte at Ten er frisk igen - ihvertfald var der fuld fart på hende da jeg mødte hende igen, igen til en noget længere seance end normalt. 

Forrygende dejlig og fræk er hun og med på den værste :-) Vi var på fra tirsdag aften til onsdag morgen hvor jeg afleverede hende - hu ha da da for en tur - dejlig kvinde, som bare topper alt jeg har prøvet, så ingen slinger - Ten er og bliver min star og gider ikke prøve andet og håber hun kan blive.

Det er iøvrigt vildt at blive vækket kl. 3 om natten af en dejlig liderlig pige, men måtte give op da jeg simpelthen var tømt fra første runde tirsdag aften - men hun fik mig kampklar onsdag morgen inden morgenmaden - dejlig start på dagen :-) Tak for en dejlig tur Ten - ved du kigger lidt med her :-) 

Lyder sku lækkert. Hvordan og hvorledes??

og pris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Køkkenchefen28 skrev, den ‎25‎-‎08‎-‎2019 at 19:11:

Hvordan oplever i andre at få fat på hende ? Har skrevet og ringet til hende i to dage på forskellige tidspunkter uden st få noget svar overhovedet.? 

 

Er vild efter at møde denne skønhed i alle snakker så pænt om, men desværre uden held endnu :/ 

køkkenchefen 

Samme oplevelse.  Men giv ikke op, hun lever op til alle de positive anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 4 timer siden:

Lyder sku lækkert. Hvordan og hvorledes??

og pris

Prøv at høre hende ad. Tror det er lidt individuelt alt efter kemi. Vær god ved hende og det betaler sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft fornøjelsen af Ten flere gange, men de seneste måneder synes jeg det har været svært at få kontakt. Måske jeg ikke er ihærdig nok!. Billederne skifter hyppigt, har den skønne kvinde på det seneste tillagt sig lidt ekstra “sul” på maveregionen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niels R skrev, for 9 timer siden:

Har haft fornøjelsen af Ten flere gange, men de seneste måneder synes jeg det har været svært at få kontakt. Måske jeg ikke er ihærdig nok!. Billederne skifter hyppigt, har den skønne kvinde på det seneste tillagt sig lidt ekstra “sul” på maveregionen?

Sjov tendens herinde i tiden nogle har overfor pigerne, især de som kan stå på egne ben, og når jeg så ser en ny bruger kommer med den slags kritik har jeg svært ved at tro på det, endnu mere når jeg jeg lige som i fredags havde kontakt med Ten og hun svarede i løbet af 10min og fik en aftale sidst på dagen hvilket jeg bestemt ikke fortrød. Ten er sgu for sprød og dejlig og nej hun har ikke lagt sig ud, men okay jeg kender hende heller ikke år tilbage. Men sød og god kemi, og så fik hun da også løsnet min knude i skulderen som irreterede mig gevaldigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bette mand skrev, for 10 timer siden:

Sjov tendens herinde i tiden nogle har overfor pigerne, især de som kan stå på egne ben, og når jeg så ser en ny bruger kommer med den slags kritik har jeg svært ved at tro på det, endnu mere når jeg jeg lige som i fredags havde kontakt med Ten og hun svarede i løbet af 10min og fik en aftale sidst på dagen hvilket jeg bestemt ikke fortrød. Ten er sgu for sprød og dejlig og nej hun har ikke lagt sig ud, men okay jeg kender hende heller ikke år tilbage. Men sød og god kemi, og så fik hun da også løsnet min knude i skulderen som irreterede mig gevaldigt.

det er da også sjovt,  når du med din egen status som "Ny bruger "  

skriver "og når jeg så ser en ny bruger kommer med den slags kritik har jeg svært ved at tro på det"

:)

men vi får jo nok alle sammen lidt vinter sul på kroppen ..... personligt vil jeg heller ha en lidt blødere kvinde med kemi og GFE

end en stram og spændstig hurtig model som bare skal ha dig videre ... 

så Ten får min fulde opbakning .... :P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne en stram og spændstig model med kemi og gfe - end en blød og halvfed trunte der bare skal ha det overstået. :):) 

 Mon ikke det handler om vi selv må finde den kvinde der passer til de ønsker og behov vi har. Andres fodspor kan være en ledesnor, men aldrig en sikkerhed for du finder lige netop den pige du svinger med.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
airman skrev, for 11 timer siden:

Nogen som har været forbi for nyligt og kan fortælle om det høje niveau stadig er til stede?

Det skal du ikke være i tvivl om ved hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bette mand skrev, for 8 minutter siden:

Det skal du ikke være i tvivl om ved hende.

Nej hun er stadig det helt sikre valg, hvis man vil havde en på opleveren.  Eneste minus er, at hun kun kan besøges på hverdage:unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 2 minutter siden:

Nej hun er stadig det helt sikre valg, hvis man vil havde en på opleveren.  Eneste minus er, at hun kun kan besøges på hverdage:unsure:

Hvornår er det sket for det kunne man da sagtens i den forgangne uge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bette mand skrev, for 2 timer siden:

Hvornår er det sket for det kunne man da sagtens i den forgangne uge

Nå godt at høre. Så har jeg bare ikke haft heldet med mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, Lige nu:

Nå godt at høre. Så har jeg bare ikke haft heldet med mig...

Hun kan være svær at komme i kontakt med til tider ja, men det er nu bare at klø på:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...