Hop til indhold

Recommended Posts

Fik besøgt den skønne kvinde Ten igen, igen i går. Havde en lidt fleksibel aftale med hensyn til tidspunkt da jeg ikke helt vidste, om hvor lang tid jeg skulle bruge hos lægen i Vejle. Var tidligt færdig hos lægen og skrev til Ten om hun var klar - kl. 08.40 - hun mente vi havde aftalt 09.30 - men om 15 minutter var det OK - Jeg sagde nej - NU og tog hende bogstavelig taget på sengen - hun var lige væltet ud af køjen for at få lidt morgen mad he he. Trusseløs under kjolen - dejlig morgenmad.

Vi besluttede os for at hygge os i hendes seng og efter halvanden time med sut, slik og dejlig sex i alle tænkelige og utænkelige stillinger og efter 2 skud hvor det første var i en 69 hvor ALT blev gjort rent.... det andet skud ud over mave og bryster. Den pige er virkelig SUPER fantastisk og det ærgrer mig hun er i Vejle, for det er langt væk (måske godt for bank kontoen). 

Der var gang i legetøj til hende også og det er helt utroligt hvad hun kan finde på. Der er kun EN GP, som jeg gider besøge og det er TEN - hellere vente på noget godt, end at spilde tid på andet, som måske ikke er noget. Ten er sikker HVER gang og vi har nok også opbygget en god kemi og snakker om alt mellem himmel og jord. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dino51 skrev, for 1 minut siden:

Hejsa

hun lyder dejlig, tungekysser hun??

 

//

Dino

Ja hvis hun har lyst. 

Hun er ikke en sart pige, hvis i har kemi skal det nok blive sjovt. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

Havde lavet en aftale og var på vej 2x90 km - hvorefter en sms dukkede op at hun var forhindret idag.

Seriøst ?

Hun er ikke på min to-do liste længere - blot et indspark til ovenstående roser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Triatlet skrev, for 4 minutter siden:

Havde lavet en aftale og var på vej 2x90 km - hvorefter en sms dukkede op at hun var forhindret idag.

Seriøst ?

Hun er ikke på min to-do liste længere - blot et indspark til ovenstående roser.

Tja, det er da altid noget hun aflyser og ikke bare bliver væk. Men hun kunne jo godt have gjort det før :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triatlet skrev, for 20 minutter siden:

Havde lavet en aftale og var på vej 2x90 km - hvorefter en sms dukkede op at hun var forhindret idag.

Seriøst ?

Hun er ikke på min to-do liste længere - blot et indspark til ovenstående roser.

Det har jeg så også prøvet en enkelt gang - fordi hun havde fået det røde. Det kalder jeg da service frem for at dukke op til en halv omgang :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været udsat for det samme en enkelt gang. Hun meldte fra dagen før så ingen problemer fra min side af.  Hun har altid overholdt alle de andre aftaler vi har haft. Stor ros til denne dejlige thai pige:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go’aften

jeg har besøgt Ten i dag, der er ikke så meget at sige, eller det kunne der faktisk godt være:-), men ganske kortfattet, ud over at hun har en rigtig dejlig krop og en supersød pige, så er hun virkelig ‘one of a kind’. Hun er så meget på, at jeg sjældent har oplevet noget lignende, bestilte 90 min, fik ultimativ valuta for pengene, service og indstilling i top, både hvad angår massage og sex. 

Kommer bestemt igen:-)

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Meandyou skrev, for 1 time siden:

Lyder godt med Ten

har tænkt på 1 time 

men ka ik lige se hvad den omgang koster - er vi på

1000-1200kr?

Ja

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun vil ikke svare på mine opkald eller sms mere, ved ikke hvorfor, vi var ellers stam kunde, men det stoppede da plusligt ;(

Del dette indlæg


Link til indlæg
saccy skrev, for 15 timer siden:

hun vil ikke svare på mine opkald eller sms mere, ved ikke hvorfor, vi var ellers stam kunde, men det stoppede da plusligt ;(

Min erfaring er at hun generelt ikke svarer mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jacobsen skrev, for 14 minutter siden:

Min erfaring er at hun generelt ikke svarer mere.

Der er desværre en god grund til, at hun ikke er så aktiv p.t. - opdatering følger onsdag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, for 2 timer siden:

Der er desværre en god grund til, at hun ikke er så aktiv p.t. - opdatering følger onsdag. 

Ten er på banen igen..

jeg har ihvertfald lige booket en time iaften kl 19:00.. :-p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...