Snuller 34 Skrevet 8. Juli, 2019 (edited) Besøgte Ten i går søndag. Som sædvanligt leverede hun varen 100% Man får en (i mine øjne) gudesmuk krop, super godt humør og rigtig dejlig sex! Kommer helt sikkert igen og igen og igen! https://annoncelight.dk/showad/274117 Redigeret 8. Juli, 2019 af Snuller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 9. Juli, 2019 Besøgte efter aftale imorges Ten igen for nu 15 gang. Endnu engang blev det til en hed og fræk omgang slik, knald og anal til hende. Som altid super service og en 100% gennemliderlig Ten som bare elsker at blive brugt. Jung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyde6 72 Skrevet 12. Juli, 2019 Jeg har i dag besøgt Ten, for første men slet ikke sidste gang, hun var super sød og dejlig. Lækkert massage og super skøn afslutning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hangaround 73 Skrevet 15. Juli, 2019 Er der nogen som kan svare på om Ten er et morgen menneske? Har prøvet en anden blomst der bestemt ikke er lige så medlevende kl. 09 som hun var kl 19.00. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnisse 73 Skrevet 16. Juli, 2019 Hangaround skrev, for 16 timer siden: Er der nogen som kan svare på om Ten er et morgen menneske? Har prøvet en anden blomst der bestemt ikke er lige så medlevende kl. 09 som hun var kl 19.00. På forhånd tak Hvis du kommer tidligere end kl 10, gnider hun stadig søvnen af øjnene, men når hun så starter ved 10-tiden, så er hun på fra starten ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hangaround 73 Skrevet 16. Juli, 2019 Gammelnisse skrev, for 1 minut siden: Hvis du kommer tidligere end kl 10, gnider hun stadig søvnen af øjnene, men når hun så starter ved 10-tiden, så er hun på fra starten ! Er der nogen som kan svare på om Ten er et morgen menneske? Har prøvet en anden blomst der bestemt ikke er lige så medlevende kl. 09 som hun var kl 19.00. På forhånd tak Super tak for svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckylife 58 Skrevet 12. August, 2019 Sidst jeg besøgte den dejlige kvinde var aftalen kl. 09.00, men jeg kom til Vejle noget før og tog chancen og skrev om hun var klar 08.30 - og DET var hun. Gik igen kl 09.00 totalt pumpet for vædske. Skæppe skønne Ten svigter aldrig. Gider ikke spilde tid på andre og håber hun bliver i Vejle altid. Har dog på fornemmelsen, at hun helst ikke starter for tidligt, men der var aldeles meget liv i makrellen trods den tidlige start Skal snart afsted igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham1988 23 Skrevet 12. August, 2019 Er hun til anal og er hun med på at gnide fissen på pikken uden kondom. Altså kun gnide, sex SKAL være med kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckylife 58 Skrevet 12. August, 2019 Ham1988 skrev, for 7 minutter siden: Er hun til anal og er hun med på at gnide fissen på pikken uden kondom. Altså kun gnide, sex SKAL være med kondom Ja - ikke noget problem - og hun nyder det tydeligvis når 2'eren får lidt opmærksomhed, men forvent at hun vil forsøge at gøre gengæld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham1988 23 Skrevet 12. August, 2019 luckylife skrev, for 26 minutter siden: Ja - ikke noget problem - og hun nyder det tydeligvis når 2'eren får lidt opmærksomhed, men forvent at hun vil forsøge at gøre gengæld Er hun også til pussy-massage som nogen kalder det? Altså hvor hun gnider fissen på pikken uden kondom? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckylife 58 Skrevet 12. August, 2019 Ham1988 skrev, for 9 minutter siden: Er hun også til pussy-massage som nogen kalder det? Altså hvor hun gnider fissen på pikken uden kondom? Jep. Hun kan alt Hun annoncerer ikke på AL for øjeblikket, så det er nok kun hvis du kender adressen eller telefon nummeret i forvejen, at du kan være heldig og få en fræk aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham1988 23 Skrevet 12. August, 2019 luckylife skrev, for 3 minutter siden: Jep. Hun kan alt Hun annoncerer ikke på AL for øjeblikket, så det er nok kun hvis du kender adressen eller telefon nummeret i forvejen, at du kan være heldig og få en fræk aftale Okay så må hun være et besøg værd må besøge hende i løbet af ugen. Er det diskret indgang? Hun annoncere på AL. https://annoncelight.dk/showad/274117 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckylife 58 Skrevet 12. August, 2019 Ham1988 skrev, for 12 minutter siden: Okay så må hun være et besøg værd må besøge hende i løbet af ugen. Er det diskret indgang? Hun annoncere på AL. https://annoncelight.dk/showad/274117 Pokkers også. så kan man jo ikke have hende i fred mere Er man stedkendt har hun en bagindgang, men det kan være lidt tricky. Men få hende til at guide og du skal nok finde det, ellers er der også en port til venstre for døren til klinikken man kan snige sig ind af uden det virker suspekt. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 12. August, 2019 luckylife skrev, for 2 timer siden: Pokkers også. så kan man jo ikke have hende i fred mere Er man stedkendt har hun en bagindgang, men det kan være lidt tricky. Men få hende til at guide og du skal nok finde det, ellers er der også en port til venstre for døren til klinikken man kan snige sig ind af uden det virker suspekt. God fornøjelse. Er det hende på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 12. August, 2019 dickens skrev, for 2 timer siden: Er det hende på billederne? Jo, det er hende 100% 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 12. August, 2019 Sebmus skrev, for 2 timer siden: Jo, det er hende 100% Okay ik så ringe endda. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckylife 58 Skrevet 13. August, 2019 luckylife skrev, for 21 timer siden: Sidst jeg besøgte den dejlige kvinde var aftalen kl. 09.00, men jeg kom til Vejle noget før og tog chancen og skrev om hun var klar 08.30 - og DET var hun. Gik igen kl 09.00 totalt pumpet for vædske. Skæppe skønne Ten svigter aldrig. Gider ikke spilde tid på andre og håber hun bliver i Vejle altid. Har dog på fornemmelsen, at hun helst ikke starter for tidligt, men der var aldeles meget liv i makrellen trods den tidlige start Skal snart afsted igen. RETTELSE - gik igen kl. 10.00 Så hurtig er jeg ikke med dejlige Ten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BaronVonKandis2 110 Skrevet 13. August, 2019 Hvordan er den skønnes bryster. Er de fixet, eller naturligt store. Kan hun massere, dusk eller bar.... fortæl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 13. August, 2019 (edited) Hun har hjulpet bryste, men jeg synes at de er dejligt blød, jeg er selv mere til naturlig udgave, men hendes er fint, og må gerne slikke, hun kan godt massere og hun er også dygtig til det MEN hun er virkelig frakker til voksne lege, hendes krop er virkelig lækkert og hun har som jeg fortrækker glatbarberet mis, virkelig anbefeling fra mig, var aldrig skuffet hos hende Redigeret 13. August, 2019 af Sebmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 13. August, 2019 BaronVonKandis2 skrev, 1 time siden: Hvordan er den skønnes bryster. Er de fixet, eller naturligt store. Kan hun massere, dusk eller bar.... fortæl Hun har hjulpet bryste, men jeg synes at de er dejligt blød, jeg er selv mere til naturlig udgave, men hendes er fint, og må gerne slikke, hun kan godt massere og hun er også dygtig til det MEN hun er virkelig frakker til voksne lege, hendes krop er virkelig lækkert og hun har som jeg fortrækker glatbarberet mis, virkelig anbefeling fra mig, var aldrig skuffet hos hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BaronVonKandis2 110 Skrevet 13. August, 2019 Sebmus skrev, for 5 timer siden: Hun har hjulpet bryste, men jeg synes at de er dejligt blød, jeg er selv mere til naturlig udgave, men hendes er fint, og må gerne slikke, hun kan godt massere og hun er også dygtig til det MEN hun er virkelig frakker til voksne lege, hendes krop er virkelig lækkert og hun har som jeg fortrækker glatbarberet mis, virkelig anbefeling fra mig, var aldrig skuffet hos hende Kysselæber også? Har ikke noget mod fixede bryster, de kan være ret frække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 19. August, 2019 Aften. Var her forbi Ten For satan når den kvinde bliver tændt, så er der ingen hæmninger. Blev helt flov da jeg var på vej ud af døren. Ten mindede mig diskret på at der var noget der hedder betaling. Vi ævlede Lystigt om Eroguide. Damn Anbefales Venligst 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckylife 58 Skrevet 20. August, 2019 8000 skrev, for 10 timer siden: Aften. Var her forbi Ten For satan når den kvinde bliver tændt, så er der ingen hæmninger. Blev helt flov da jeg var på vej ud af døren. Ten mindede mig diskret på at der var noget der hedder betaling. Vi ævlede Lystigt om Eroguide. Damn Anbefales Venligst 8000 Forrige gang jeg besøgte den skønne - glemte vi helt betaling - tror vi begge var helt væk fra denne klode . På vej til Århus fik jeg en SMS.... Overførte fluks på mobile pay. Det grinede vi meget af sidst vi mødtes. Der findes i min verden INGEN der er som Ten - dejlig person og sikken omgang man får - hver gang 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Køkkenchefen28 3 Skrevet 25. August, 2019 Hvordan oplever i andre at få fat på hende ? Har skrevet og ringet til hende i to dage på forskellige tidspunkter uden st få noget svar overhovedet.? Er vild efter at møde denne skønhed i alle snakker så pænt om, men desværre uden held endnu :/ køkkenchefen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg