Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte efter aftale imorges Ten igen for nu 15 gang.

Endnu engang blev det til en hed og fræk omgang slik, knald og anal til hende.

Som altid super service og en 100% gennemliderlig Ten som bare elsker at blive brugt.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som kan svare på om Ten er et morgen menneske? Har prøvet en anden blomst der bestemt ikke er lige så medlevende kl. 09 som hun var kl 19.00. 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hangaround skrev, for 16 timer siden:

Er der nogen som kan svare på om Ten er et morgen menneske? Har prøvet en anden blomst der bestemt ikke er lige så medlevende kl. 09 som hun var kl 19.00. 

På forhånd tak

Hvis du kommer tidligere end kl 10, gnider hun stadig søvnen af øjnene, men når hun så starter ved 10-tiden, så er hun på fra starten !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, for 1 minut siden:

Hvis du kommer tidligere end kl 10, gnider hun stadig søvnen af øjnene, men når hun så starter ved 10-tiden, så er hun på fra starten !

Er der nogen som kan svare på om Ten er et morgen menneske? Har prøvet en anden blomst der bestemt ikke er lige så medlevende kl. 09 som hun var kl 19.00. 

På forhånd tak

 

Super tak for svaret 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg besøgte den dejlige kvinde var aftalen kl. 09.00, men jeg kom til Vejle noget før og tog chancen og skrev om hun var klar 08.30 - og DET var hun. Gik igen kl 09.00 totalt pumpet for  vædske. Skæppe skønne Ten svigter aldrig. Gider ikke spilde tid på andre og håber hun bliver i Vejle altid. 

Har dog på fornemmelsen, at hun helst ikke starter for tidligt, men der var aldeles meget liv i makrellen trods den tidlige start :-) Skal snart afsted igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 7 minutter siden:

Er hun til anal og er hun med på at gnide fissen på pikken uden kondom. Altså kun gnide, sex SKAL være med kondom :) 

Ja - ikke noget problem - og hun nyder det tydeligvis når 2'eren får lidt opmærksomhed, men forvent at hun vil forsøge at gøre gengæld :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, for 26 minutter siden:

Ja - ikke noget problem - og hun nyder det tydeligvis når 2'eren får lidt opmærksomhed, men forvent at hun vil forsøge at gøre gengæld :-) 

Er hun også til pussy-massage som nogen kalder det? Altså hvor hun gnider fissen på pikken uden kondom? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 9 minutter siden:

Er hun også til pussy-massage som nogen kalder det? Altså hvor hun gnider fissen på pikken uden kondom? :) 

Jep. Hun kan alt :-) Hun annoncerer ikke på AL for øjeblikket, så det er nok kun hvis du kender adressen eller telefon nummeret i forvejen, at du kan være heldig og få en fræk aftale :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, for 3 minutter siden:

Jep. Hun kan alt :-) Hun annoncerer ikke på AL for øjeblikket, så det er nok kun hvis du kender adressen eller telefon nummeret i forvejen, at du kan være heldig og få en fræk aftale :-)

Okay så må hun være et besøg værd :) må besøge hende i løbet af ugen. Er det diskret indgang? 

Hun annoncere på AL. 

https://annoncelight.dk/showad/274117

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 12 minutter siden:

Okay så må hun være et besøg værd :) må besøge hende i løbet af ugen. Er det diskret indgang? 

Hun annoncere på AL. 

https://annoncelight.dk/showad/274117

Pokkers også. så kan man jo ikke have hende i fred mere :-) Er man stedkendt har hun en bagindgang, men det kan være lidt tricky. Men få hende til at guide og du skal nok finde det, ellers er der også en port til venstre for døren til klinikken man kan snige sig ind af uden det virker suspekt. God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, for 2 timer siden:

Pokkers også. så kan man jo ikke have hende i fred mere :-) Er man stedkendt har hun en bagindgang, men det kan være lidt tricky. Men få hende til at guide og du skal nok finde det, ellers er der også en port til venstre for døren til klinikken man kan snige sig ind af uden det virker suspekt. God fornøjelse.

Er det hende på billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 2 timer siden:

Er det hende på billederne?

Jo, det er hende 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, for 21 timer siden:

Sidst jeg besøgte den dejlige kvinde var aftalen kl. 09.00, men jeg kom til Vejle noget før og tog chancen og skrev om hun var klar 08.30 - og DET var hun. Gik igen kl 09.00 totalt pumpet for  vædske. Skæppe skønne Ten svigter aldrig. Gider ikke spilde tid på andre og håber hun bliver i Vejle altid. 

Har dog på fornemmelsen, at hun helst ikke starter for tidligt, men der var aldeles meget liv i makrellen trods den tidlige start :-) Skal snart afsted igen. 

RETTELSE - gik igen kl. 10.00 :-) :-) Så hurtig er jeg ikke med dejlige Ten :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har hjulpet bryste, men jeg synes at de er dejligt blød, jeg er selv mere til naturlig udgave, men hendes er fint, og må gerne slikke, hun kan godt massere og hun er også dygtig til det MEN hun er virkelig frakker til voksne lege, hendes krop er virkelig lækkert og hun har som jeg fortrækker glatbarberet mis, virkelig anbefeling fra mig, var aldrig skuffet hos hende 

Redigeret af Sebmus

Del dette indlæg


Link til indlæg
BaronVonKandis2 skrev, 1 time siden:

Hvordan er den skønnes bryster. Er de fixet, eller naturligt store. Kan hun massere, dusk eller bar.... fortæl

Hun har hjulpet bryste, men jeg synes at de er dejligt blød, jeg er selv mere til naturlig udgave, men hendes er fint, og må gerne slikke, hun kan godt massere og hun er også dygtig til det MEN hun er virkelig frakker til voksne lege, hendes krop er virkelig lækkert og hun har som jeg fortrækker glatbarberet mis, virkelig anbefeling fra mig, var aldrig skuffet hos hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 5 timer siden:

Hun har hjulpet bryste, men jeg synes at de er dejligt blød, jeg er selv mere til naturlig udgave, men hendes er fint, og må gerne slikke, hun kan godt massere og hun er også dygtig til det MEN hun er virkelig frakker til voksne lege, hendes krop er virkelig lækkert og hun har som jeg fortrækker glatbarberet mis, virkelig anbefeling fra mig, var aldrig skuffet hos hende 

Kysselæber også? Har ikke noget mod fixede bryster, de kan være ret frække

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften. 

Var her forbi Ten 

For satan når den kvinde bliver tændt, så er der ingen hæmninger. 

Blev helt flov da jeg var på vej ud af døren. Ten mindede mig diskret på at der var noget der hedder betaling. Vi ævlede Lystigt om Eroguide. Damn

Anbefales

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 10 timer siden:

Aften. 

Var her forbi Ten 

For satan når den kvinde bliver tændt, så er der ingen hæmninger. 

Blev helt flov da jeg var på vej ud af døren. Ten mindede mig diskret på at der var noget der hedder betaling. Vi ævlede Lystigt om Eroguide. Damn

Anbefales

Venligst 8000

Forrige gang jeg besøgte den skønne - glemte vi helt betaling - tror vi begge var helt væk fra denne klode :-) . På vej til Århus fik jeg en SMS.... Overførte fluks på mobile pay. Det grinede vi meget af sidst vi mødtes. Der findes i min verden INGEN der er som Ten - dejlig person og sikken omgang man får - hver gang :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan oplever i andre at få fat på hende ? Har skrevet og ringet til hende i to dage på forskellige tidspunkter uden st få noget svar overhovedet.? 

 

Er vild efter at møde denne skønhed i alle snakker så pænt om, men desværre uden held endnu :/ 

køkkenchefen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...