Guest M54Årh. Skrevet 29. Juni, 2019 Jeg håber da godt nok, at det er google translate, som har spillet et puds her: https://annoncelight.dk/showad/270668 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1726 Skrevet 29. Juni, 2019 Står ellers at hun er dansker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BadbiBoy87 39 Skrevet 29. Juni, 2019 Er hun ikke dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Juni, 2019 (edited) M54Årh. skrev, for 10 minutter siden: Jeg håber da godt nok, at det er google translate, som har spillet et puds her: https://annoncelight.dk/showad/270668 Flere og flere vælger at få fjernet skamlæber helt eller delvist - så tror ikke det er en fejl Lidt info om indgrebet og hvorfor https://arosph.dk/vores-klinikker/plastikkirurgisk-center/konslaebereduktion Redigeret 29. Juni, 2019 af Nemtøs Nu med link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 29. Juni, 2019 https://www.eroguide.dk/forum/topic/96851-nymfomanen-jannie/?tab=comments#comment-899409 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 29. Juni, 2019 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Flere og flere vælger at få fjernet skamlæber helt eller delvist - så tror ikke det er en fejl Lidt info om indgrebet og hvorfor https://arosph.dk/vores-klinikker/plastikkirurgisk-center/konslaebereduktion Fandme en mærkelig verden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BadbiBoy87 39 Skrevet 29. Juni, 2019 Lidt uheldigt ordvalg efter min mening.... Så heller "bare" skrive jeg har en dejlig våd stram mis efter min mening Jeg er selv til naturlige eller længere bløde læber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Juni, 2019 M54Årh. skrev, for 10 minutter siden: Fandme en mærkelig verden. Hos nogen kvinder genere de indre skamlæber, så ikke altid bare en kosmetisk operation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 29. Juni, 2019 Ok, tjae, hvad ved bønder om agurkesalat, som man siger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Juni, 2019 Jeg kiggede lige lidt grundigere i det link jeg har sat ind og de mænd som har lyst til fisse skal ikke kigge billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 29. Juni, 2019 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Jeg kiggede lige lidt grundigere i det link jeg har sat ind og de mænd som har lyst til fisse skal ikke kigge billeder Pause Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BadbiBoy87 39 Skrevet 29. Juni, 2019 Nu synes jeg faktisk det er blevet lidt ubehageligt Tager også en pause Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 29. Juni, 2019 Jeg har set langt værre ting på motherless. Synes ikke lige jeg vil poste billeder af det her. Synes fig. 13 og fig. 21 (patient 1) var kønnest før, men kan dog godt forstå hvorfor patient 2 ville have foretaget indgrebet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Juni, 2019 Lauersen skrev, for 3 timer siden: Jeg har set langt værre ting på motherless. Synes ikke lige jeg vil poste billeder af det her. Synes fig. 13 og fig. 21 (patient 1) var kønnest før, men kan dog godt forstå hvorfor patient 2 ville have foretaget indgrebet. Jeg er helt enig med dig - nok fordi jeg selv har store skamlæber og har affundet mig med dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 29. Juni, 2019 (edited) Synes nok alle var kønnest før. Ligesom alle naturlige bryster jeg har haft glæden at få opleve har været kønnere end de opererede jeg har mødt. Hun skriver i sin annonce: Min mis er omskåret og jeg har derfor en fin lille pige mis. En lille pige mis??? Wtf. Hun er MILF og opererer sig til en "lille pige mis". Redigeret 29. Juni, 2019 af Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5255 Skrevet 29. Juni, 2019 (edited) Problemet med de operationer er at der danner sig arvæv. Så opstår der ganske alm problem ved fisting/udblokning som revner Det er ikke sjovt. Redigeret 29. Juni, 2019 af Frodige Ida 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 6. Juli, 2019 Jeg synes det ser pænt og frækt ud hvis de er omskåret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Juli, 2019 (edited) Jeg synes, at det er helt forkert at tale om omskæring. Herved kommer man til at tænke på bl.a. somaliere, der i værste fald får fjernet clit og det hele samt bliver syet til. Ren skamfering. Det, der er tale om her i tråden, er en kosmetisk operation, der ofte har til formål at få udhængende indre skamlæber reduceret, så de dækkes af de ydre (som f.eks figur 22). Jeg så engang en amerikansk udsendelse om fænomenet, og her kaldte de resultatet en "designer vagina". Og det er altså noget helt andet end omskæring. Redigeret 6. Juli, 2019 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 6. Juli, 2019 Borende X skrev, for 2 timer siden: Jeg synes, at det er helt forkert at tale om omskæring. Herved kommer man til at tænke på bl.a. somaliere, der i værste fald får fjernet clit og det hele samt bliver syet til. Ren skamfering. Helt enig, og dine beskrevne associationer var netop mine bevæggrunde for at oprette tråden. Så jeg er faktisk blevet en smule klogere på såvel den kvindelige anatomi som kvinders behov for at ændre på den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ciasmor 0 Skrevet 21. Juli, 2019 Jeg er pære dansk. Mine skamlæber er skåret af og derfor er jeg omskåret. Kalder det ikke bare en lille stram mis som alle andre. Den er omskåret så kalder en spade for en spade. Jeg ER dansk. Pære dansk. Indgrebet blev fortaget da jeg var færdig udviklet 12 år gammel. Jeg elsker min fisse. Og elsker at den gør mænd nysgerrige. Det er en del af mit job. Dessuden går jeg på ferie snart. Og stopper helt inden længe efter ferien. Så skal vi ses skal det være snart. Hav en fræk våd og liderlig dag alle sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 21. Juli, 2019 Ciasmor skrev, for 20 minutter siden: Jeg er pære dansk. Mine skamlæber er skåret af og derfor er jeg omskåret. Kalder det ikke bare en lille stram mis som alle andre. Den er omskåret så kalder en spade for en spade. Jeg ER dansk. Pære dansk. Indgrebet blev fortaget da jeg var færdig udviklet 12 år gammel. Jeg elsker min fisse. Altså dine indre kønslæber er skåret af? Må jeg spørge hvorfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. Juli, 2019 (edited) 12 år? Hmmm, jeg troede ikke, læger måtte den slags ultimative indgreb, før patienten var i hvert fald 18 Redigeret 21. Juli, 2019 af Borende X Ord faldet ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Juli, 2019 Borende X skrev, for 40 minutter siden: 12 år? Hmmm, jeg troede ikke, læger måtte den slags ultimative , før patienten var i hvert fald 18 Jeg tror også nærmere der sidder en og trækker andres næser lange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. Juli, 2019 (edited) Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Jeg tror også nærmere der sidder en og trækker andres næser lange Jeg nøjes da med at få trukket næsen lang Redigeret 21. Juli, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 21. Juli, 2019 Nemtøs skrev, den 30.6.2019 at 00:21: Jeg er helt enig med dig - nok fordi jeg selv har store skamlæber og har affundet mig med dem. Altså smuksak - affundet dig med dem? Jeg har også store kønslæber - de indre - og jeg har aldrig nogensinde fået en klage over dem - tværtimod har jeg mange, mange, mange gange fået at vide, at det er frækt og lækkert... jeg har en designer mis - altså - den er rent genetisk designet til netop min krop - og derfor er jeg glad og tilfreds med den Den her trang til kirurgisk at ændre på det naturlige står mig til stadighed som noget komplet uforståeligt (jeg forstår dog selvfølgelig godt, hvis der er omstændigheder, der gør det nødvendigt såsom genetiske mutationer, skamfering eller brystreduktioner) - alt det andet er modefænomener - om det er kæmpebryster, kvinder, der får operationer, så deres bagdele bliver meget større eller andet i samme stil... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg