Hop til indhold
Guest M54Årh.

»Min mis er omskåret«

Recommended Posts

Guest Nemtøs
M54Årh. skrev, for 10 minutter siden:

Jeg håber da godt nok, at det er google translate, som har spillet et puds her:

https://annoncelight.dk/showad/270668

Flere  og  flere  vælger  at  få  fjernet  skamlæber  helt  eller  delvist  - så  tror  ikke  det  er  en  fejl 

 

Lidt  info  om  indgrebet  og  hvorfor 

https://arosph.dk/vores-klinikker/plastikkirurgisk-center/konslaebereduktion

Redigeret af Nemtøs
Nu med link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
M54Årh. skrev, for 10 minutter siden:

Fandme en mærkelig verden.

Hos  nogen  kvinder  genere  de  indre  skamlæber,  så  ikke  altid  bare  en  kosmetisk  operation.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  kiggede  lige  lidt  grundigere  i  det  link  jeg  har sat  ind  og  de  mænd  som  har  lyst  til  fisse  skal  ikke  kigge  billeder  

 

20190629_194829.jpg

20190629_194857.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Jeg  kiggede  lige  lidt  grundigere  i  det  link  jeg  har sat  ind  og  de  mænd  som  har  lyst  til  fisse  skal  ikke  kigge  billeder  

 

20190629_194829.jpg

20190629_194857.jpg

Pause :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har set langt værre ting på motherless. Synes ikke lige jeg vil poste billeder af det her.

Synes fig. 13 og fig. 21 (patient 1) var kønnest før, men kan dog godt forstå hvorfor patient 2 ville have foretaget indgrebet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lauersen skrev, for 3 timer siden:

Jeg har set langt værre ting på motherless. Synes ikke lige jeg vil poste billeder af det her.

Synes fig. 13 og fig. 21 (patient 1) var kønnest før, men kan dog godt forstå hvorfor patient 2 ville have foretaget indgrebet.

Jeg  er  helt  enig med dig  - nok  fordi jeg  selv  har  store  skamlæber  og  har affundet mig  med  dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes nok alle var kønnest før. Ligesom alle naturlige bryster jeg har haft glæden at få opleve har været kønnere end de opererede jeg har mødt. 

Hun skriver i sin annonce: Min mis er omskåret og jeg har derfor en fin lille pige mis.

En lille pige mis??? Wtf. Hun er MILF og opererer sig til en "lille pige mis". 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet med de operationer er at der danner sig arvæv. Så opstår der ganske alm problem ved fisting/udblokning som revner Det er ikke sjovt.

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at det er helt forkert at tale om omskæring. Herved kommer man til at tænke på bl.a. somaliere, der i værste fald får fjernet clit og det hele samt bliver syet til. Ren skamfering.

Det, der er tale om her i tråden, er en kosmetisk operation, der ofte har til formål at få udhængende indre skamlæber reduceret, så de dækkes af de ydre (som f.eks figur 22). Jeg så engang en amerikansk udsendelse om fænomenet, og her kaldte de resultatet en "designer vagina". Og det er altså noget helt andet end omskæring.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes, at det er helt forkert at tale om omskæring. Herved kommer man til at tænke på bl.a. somaliere, der i værste fald får fjernet clit og det hele samt bliver syet til. Ren skamfering.

Helt enig, og dine beskrevne associationer var netop mine bevæggrunde for at oprette tråden.

Så jeg er faktisk blevet en smule klogere på såvel den kvindelige anatomi som kvinders behov for at ændre på den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er pære dansk.  

Mine skamlæber er skåret af og derfor er jeg omskåret.  Kalder det ikke bare en lille stram mis som alle andre.  Den er omskåret så kalder en spade for en spade. Jeg ER dansk. Pære dansk.  Indgrebet blev fortaget da jeg var færdig udviklet 12 år gammel.  Jeg elsker min fisse. Og elsker at den gør mænd nysgerrige.  Det er en del af mit job.  Dessuden går jeg på ferie snart.  Og stopper helt inden længe efter ferien.   Så skal vi ses skal det være snart. 

Hav en fræk våd og liderlig dag alle sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ciasmor skrev, for 20 minutter siden:

Jeg er pære dansk.  

Mine skamlæber er skåret af og derfor er jeg omskåret.  Kalder det ikke bare en lille stram mis som alle andre.  Den er omskåret så kalder en spade for en spade. Jeg ER dansk. Pære dansk.  Indgrebet blev fortaget da jeg var færdig udviklet 12 år gammel.  Jeg elsker min fisse.

Altså dine indre kønslæber er skåret af? Må jeg spørge hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

12 år? Hmmm, jeg troede ikke, læger måtte den slags ultimative indgreb, før patienten var i hvert fald 18 :huh:

Redigeret af Borende X
Ord faldet ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 40 minutter siden:

12 år? Hmmm, jeg troede ikke, læger måtte den slags ultimative , før patienten var i hvert fald 18 :huh:

Jeg tror også nærmere der sidder en og trækker andres næser lange :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror også nærmere der sidder en og trækker andres næser lange :mrgreen:

Jeg nøjes da med at få trukket næsen lang :mrgreen:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 30.6.2019 at 00:21:

Jeg  er  helt  enig med dig  - nok  fordi jeg  selv  har  store  skamlæber  og  har affundet mig  med  dem. 

Altså smuksak - affundet dig med dem? Jeg har også store kønslæber - de indre - og jeg har aldrig nogensinde fået en klage over dem - tværtimod har jeg mange, mange, mange gange fået at vide, at det er frækt og lækkert... jeg har en designer mis - altså - den er rent genetisk designet til netop min krop - og derfor er jeg glad og tilfreds med den :P Den her trang til kirurgisk at ændre på det naturlige står mig til stadighed som noget komplet uforståeligt (jeg forstår dog selvfølgelig godt, hvis der er omstændigheder, der gør det nødvendigt såsom genetiske mutationer, skamfering eller brystreduktioner) - alt det andet er modefænomener - om det er kæmpebryster, kvinder, der får operationer, så deres bagdele bliver meget større eller andet i samme stil...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...