Hop til indhold
Guest M54Årh.

»Min mis er omskåret«

Recommended Posts

Guest Thaimig

Hvorfor kan mennesker ikk bare akcepter at vi er forskellige, det vil gøre det hele meget nemmere :rolleyes:

Vi ser ikk ens ud, (heldigvis) igen et + til Gud,  vi tænker forskelligt, igen et + 

Så hvorfor skal vores kønsorganer ikk også være forskellige, tænk hvis de var ens, uha uha, ja så røg side 9 

Ja tænk engang hvis pigerne ku gå ind og kik på dagens side mand, av min arm, så vil al sex stoppe :P

Ja, Fotomodeller, bliver vi nok aldrig, så hvorfor ikk bare akcepter med det vi har :-o

Sorry, men blot min vurdering :P

Go aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, 1 time siden:

Ja, Fotomodeller, bliver vi nok aldrig, så hvorfor ikk bare akcepter med det vi har :-o

Sorry, men blot min vurdering :P

Go aften 

En ret god vurdering.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MizzAnne skrev, for 15 timer siden:

Altså smuksak - affundet dig med dem? Jeg har også store kønslæber - de indre - og jeg har aldrig nogensinde fået en klage over dem - tværtimod har jeg mange, mange, mange gange fået at vide, at det er frækt og lækkert... jeg har en designer mis - altså - den er rent genetisk designet til netop min krop - og derfor er jeg glad og tilfreds med den :P Den her trang til kirurgisk at ændre på det naturlige står mig til stadighed som noget komplet uforståeligt (jeg forstår dog selvfølgelig godt, hvis der er omstændigheder, der gør det nødvendigt såsom genetiske mutationer, skamfering eller brystreduktioner) - alt det andet er modefænomener - om det er kæmpebryster, kvinder, der får operationer, så deres bagdele bliver meget større eller andet i samme stil...

Ja  affundet mig  med  mine  skamlæber! Har  i mine  yngre  dage  cyklet  en  del  og  der  har  mine  skamlæber  generet  mig. 

Jeg  er  pænt  ligeglad om  mænd  kan  lide  mine  skamlæber eller  ikke.  Jeg  lægger  ikke  skjul  på  hvordan  min  krop  ser  ud,  og  de  mænd  som  ikke  er til  den  type  af  krop  som  jeg  er  udstyret  med, går  jeg  ud  fra  undlader  at  kontakte  mig. 

Jeg  kunne  ikke  drømme  om  at  ændre  min  krop  kosmetisk  blot  fordi modedillen  siger  jeg  skal  se  anderledes  ud  eller  fordi  mænd  foretrækker noget  andet. 

Så  nej @MizzAnne jeg  overvejer  ikke  at  ændre  min krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Så  nej @MizzAnne jeg  overvejer  ikke  at  ændre  min krop.

Det tænkte jeg nu heller ikke at du overvejede :) og cyklingen forstår jeg - det kan være generende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
MizzAnne skrev, for 8 timer siden:

cyklingen forstår jeg - det kan være generende :D

Og her troede jeg kun det var os med kugler der havde det problem. Ligestillingen vinder frem...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kaspersen skrev, for 8 minutter siden:

Og her troede jeg kun det var os med kugler der havde det problem. Ligestillingen vinder frem...:D

Skamlæber der  sætter  sig  fast  i  trussekanten, eller  bare  sidder  forkert  når  der  cykles.  Nogen  kvinder  kan  også  være  tvunget  til  at  rette  på tjjjaa  du  ved  nok  hvad.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 39 minutter siden:

Skamlæber der  sætter  sig  fast  i  trussekanten, eller  bare  sidder  forkert  når  der  cykles.  Nogen  kvinder  kan  også  være  tvunget  til  at  rette  på tjjjaa  du  ved  nok  hvad.. 

Helt rigtigt. Der skal ligge medicinske årsager bag og ikke kosmetiske. Helt på linie med mænd med forhudsforsnævring, der kan få fjernet "kasketten". Men indgrebet skal altså være medicinsk begrundet og ikke religiøst eller kosmetisk/forfængelighedsmæssigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Innie eller outie... 

Vist nok mest brugt vedrørende navler, men det er også en lidt sød betegnelse for kønslæberne og størrelsen på disse :) 

Jeg selv har en innie, men når jeg tænker på, at jeg kun har fået forespørgsler på, om jeg nu havde en outie - ikke en innie - (sådan blev det så ikke beskrevet :D) så forestiller jeg mig, at store indre kønslæber faktisk er bredt eftertragtet hos i hvert fald mændene?

Jeg husker egentlig også en veninde, der nævnte det med store kønslæber og en irriterende saddel, og så forstår jeg godt fristelsen i at korrigere, men jeg går dog også ind for, at alle skal have lov at rette på de ting, de nu har lyst til - også af kosmetiske årsager - hvis det er med til at give en bedre selvfølelse. Det er jo så populært, at vi skal elske vores krop uanset hvad, og det er da også en dejlig dille, men det burde derimod ikke være et tabu, at der er visse ting, man måske er utilfreds med og gerne så ændret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Skamlæber der  sætter  sig  fast  i  trussekanten, eller  bare  sidder  forkert  når  der  cykles.  Nogen  kvinder  kan  også  være  tvunget  til  at  rette  på tjjjaa  du  ved  nok  hvad.. 

Det er der en løsning på, nemlig at bruge rigtige cykelbukser med indlæg så man ikke behøver trusser under. 

Ved i forøvrigt hvorfor cykelbukser næsten altid er sorte? 

 

20190722_182853.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Det er der en løsning på, nemlig at bruge rigtige cykelbukser med indlæg så man ikke behøver trusser under. 

Ved i forøvrigt hvorfor cykelbukser næsten altid er sorte? 

 

20190722_182853.jpg

Ham med Poul Nyrup-hjelmenføringen ser ud til at have 3 nødder......:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Det er der en løsning på, nemlig at bruge rigtige cykelbukser med indlæg så man ikke behøver trusser under. 

Ved i forøvrigt hvorfor cykelbukser næsten altid er sorte? 

 

20190722_182853.jpg

Sig mig, står de foran et bordel? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dejligt at du har affundet dig med dine skamlæber søde. Hvis I nu tænker jer rigtig godt om så er der ingen 12 årig pige der har selv bestemmelse i sådan en grad at hun kan få fortaget sådan et kirurgisk indgreb. Det er sket fordi lægerne ventede på at jeg var færdig udviklet nok, til at de så kunne fjernes. Når de er så lange at det er et fysisk problem så skal de godt nok fjernes. Helt uden at man behøver bringe Somalia eller religion eller snyd og bedrag ind i det. Min fisse er omskåret. Den er ikke længere (det var kun læberne der var det) jeg har ingen indre skamlæber og vil ikke på nogen måder ha kunne leve med de andre jeg havde. Mit liv min fisse. Og når den nu ER speciel på alle måder er det klart jeg praler med den. Hvilken mand med over 25 cm praler ikke ? (De fleste gør) 

God aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...