Hop til indhold
gry

Problemer med rejsning...

Recommended Posts

Jeg oplever en gang imellen at de mænd jeg har en aftale med har problemer med rejsning.

Jeg forsøger altid ikke og påtale men istedet fortsætte med og nusse og lege, da jeg tænker det værste man kan gøre er at påtale problemet, da det så

bliver endnu sværere og få rejsning.

Men nogle gange kan man gøre alverdens ting uden held, og jeg tænker lidt der, hvad er løsningen så, er det bedst og bare opgive og sige det gik desværre

ikke idag, eller hvad??

Nogle kunder mener de har ret til længere tid hos mig, eller deres penge retur.

Jeg mener ikke det er min skyld da jeg gør alt der står i min magt for at de får en god oplevelse.

 

Hvad gør i andre glædespiger?

og som kunde hvad vil i ønske vi som glædespiger gør?

 

Mvh Gry

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan aldrig blive dit problem, at en kunde ikke kan få lillemanden op og stå. Personligt vil jeg nok sige, at det ikke går i dag (jeg har ikke stået i situationen før), og foreslå om vi skal spille Ludo eller om du måske vil massere mig i stedet.
Selv kan jeg ikke komme under BJ (men jeg nyder det stadigvæk), og jeg siger det altid til GPen, så hun er klar over det.

Uanset hvad, er det ikke din skyld, og du skal absolut ikke give længere tid eller pengene tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

HVIS han tænder på dig, men alligevel ikke får rejsning: Nusse, kysse, forkæle ... men lad pikken være. Hvis du prøver for meget, så er risikoen at det kun bliver værre for ham. Lad pikken være og slappe af med kys og andre berøringer. Byd hans tunge og fingre (hvis du er til det) ind til din mis. Vis ham du er liderlig, men ikke kræver pik for at kunne nyde.

 

HVIS han ikke tænder på dig: Ikke meget at gøre, men kan tænke mig at det er i det fald han vil have pengene tilbage?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det problem en gang i mellem.

Der er ikke så meget hverken pigen eller manden kan gøre, og det er stressende som ind i satan at vide at klokken tikker ned (hvilket bare slet ikke hjælper)

Sex er nogle gange fantastisk, og nogle gange fantastisk frustrerende.

Jeg er heldigvis ret glad for at give orgasmer med tunge og hænder, så det går ikke så meget ud over pigen.

Det er ret ubehøvlet at bede om mere tid eller penge tilbage, selvom jeg godt kan følge tanken "jeg fik ikke hvad jeg betalte for". Det er bare ikke en udløsning man køber. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er sikkert mange som har problem med rejsning. Det er bare ikke noget en rigtig mand taler om.  

Årsagen til problem med rejsning kan være mange og er vel lige gyldig i denne sammenhæng. 

For mig er det bedste du kan gøre, er at nusse videre :-)

det er absulot ikke din fejl, at manden har problemer og eftersom han har fået den aftalte tid mener jeg ikke han have krav på at få penge igen. 

Selvfølgelig kan det ske at I har så dårlig kemi at det bare ikke fungere for jer, men det er den risiko som der altid er ved første besøg. Men det er hans valg at besøge dig så heller ikke har synes jeg han kan bede om at få pengene igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Engang imellem bliver man mødt til at tale om elefanten i rummet. Spørg om det har været en stressende dag, oghvad han kunne tænke sig, at du gjorde for at gøre hans dag bedre. Jeg har en enkelt gang sammen med min absolutte favoritpige ikke kunnet få udløsning. Hun var oprigtigt ked af det og tænkte, om der var noget galt med hende. Forklaringen kom senere på dagen, hvor den i fluenza, der åbenbart havde skjult sig i kroppen, brød ud. Vikar set hinanden flere gange efter, hvor jeg ikke havde problemer...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har (som regel) ikke problemer med at få rejsning, men ......oplever ind imellem at jeg ikke kan holde den.

Det sker oftest hvis pigen ikke er "aktiv" (læs : virker kold) eller hvis de ikke kysser (for mig er det en STOR del af seancen).

Og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste med det "problem".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg frygtede før de besøg jeg har været på at det måske ikke ville lykkedes med rejsningen, og havde egentlig også forberedt mig mentalt på at så kunne vi evt. lave et eller andet der ikke nødvendigvis involverede en stiv pik. Det lykkedes dog fint i situationerne for mig at få rejsning, men det er endnu ikke lykkedes mig at få udløsning sammen med en glædespige. Jeg er dog vild med at bruge min tunge, smage, lugte, føle berøring osv., og jeg er er da også kommet mange gange for mig selv mens jeg har tænkt på de søde piger.

Jeg har et par gange i andre sammenhænge fået blow hvor jeg var helt slap. Det var faktisk helt ok. Der er så meget andet man kan gøre seksuelt, så til både pige og kunde: Slip fokus på den stive pik, og frigør lysten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skam prøvet at besøg en pige som jeg selv mener ser god ud men ja fik problemer med at få den op at stå, men vi lavet så meget andet sammen og det var hyggeligt, kunne aldrig finde på at give pigen skylden eller sige jeg vil ha mere tid eller penge tilbage, det er jo ikke pigen skyld at jeg ikke kunne få den op...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet det en enkelt gang.

Det var med en pige, jeg ikke havde set før, men som indledningsvis havde kontaktet mig (!). Vi havde en forudgående korrespondance, men grundet geografien tog det fire måneder at få en aftale i stand. Vi mødtes først til et glas hvidvin på en bar og fik skudt os ind på hinanden, inden vi sammen opsøgte "gerningsstedet".

Første akt, hvor hun glubsk guffede gren, gik fint. Sjældent havde Lille X været i så fin form, men da han skulle til at være aktiv og skabende for at give hende, hvad der tilkom hende, faldt han sammen. Pigen forsøgte tålmodigt både det ene og det andet, men Lille X ville ikke rigtigt samarbejde. Pigen spurgte nu, hvad jeg ville have, hun skulle gøre, og jeg svarede, som sandt var, at jeg ikke vidste det, eftersom jeg aldrig havde været ude for det før. Svaret var nok ikke det bedste, jeg kunne give pigen i situationen, da det læssede skylden over på hende.

Mødet, som vi længe havde set frem til, endte derfor helt uforløst for os begge. Jeg brugte lang tid på at analysere, hvad der gik galt, og det bedste svar, jeg nåede frem til, var: Ren psykologi, som afstedkom præstationsangst.

Jeg havde nemlig hjemme sagt, at jeg kom noget senere hjem, da jeg skulle "hjælpe en gammel kollega med at flytte nogle ting". Ikke noget problem her. Det bestod nærmere i, at jeg over sengen midt i løjerne pludselig fik øje på et ur, der ubønhørligt fortalte mig, at konen nu var kommet hjem, og da mine "udflugter" altid har været foretaget, mens hun var på arbejde, er jeg antagelig blevet nervøs over, om/hvordan jeg kunne holde masken, når jeg engang kom hjem.

Så psykologien er altså altafgørende. Jeg har læst, at impotens og præstationssvigt kun sjældent forårsages af fysiske forhold.

PS: Da jeg endelig var ved at være hjemme, indløb der en sms fra konen om, at hun direkte fra arbejde var taget på pizzaria med en veninde og ville komme senere hjem :ph34r:.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin1963 skrev, for 48 minutter siden:

Jeg har (som regel) ikke problemer med at få rejsning, men ......oplever ind imellem at jeg ikke kan holde den.

Det sker oftest hvis pigen ikke er "aktiv" (læs : virker kold) eller hvis de ikke kysser (for mig er det en STOR del af seancen).

Og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste med det "problem".

 

Jeg oplever det samme som @Martin1963 når det så er sagt.

Det vil aldrig kunne være dit problem jeg synes det er flot at du prøver.

gry skrev, 1 time siden:

Jeg forsøger altid ikke og påtale men istedet fortsætte med og nusse og lege, da jeg tænker det værste man kan gøre er at påtale problemet, da det så

bliver endnu sværere og få rejsning.

Husk at der kan være flere årsager til at den bliver blød eller helt slap, ofte er det en psykologisk ting der er årsagen til dette.

Dem jeg selv kender er.

1) Præstationsangst.

2) Det er lidt for dejligt så vi tænker på alt andet så vi ikke får udløsning for hurtigt vil jo gerne nyde det hele vi har betalt for.

3) dårligt blodomløb og ikke selv er aktiv nok i seancen.

Men sådan kan vi være forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem var det der sagde at der ikke findes mænd med rejsnings problemer, men kun grimme piger? 

Nej, spøg til side, alle får en gang i mellem problemer med rejsningen, af forskellige årsager, men det kan da ikke være pigens skyld. 

I "Langt fra Las Vegas" kaldte de det for "en fister" situation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte en pige i dag som jrg har haft i tankerne meget længe. Desværre har jeg lidt rejsningsproblemer pt, og i den grad præstationsangst over at møde hende :wub:, men jeg var ærlig og fortalte hvordan det var - det finder vi ud af.. og ja  det hjalp at jeg var ærlig, jeg fik en super tur med en lækker pige og så jeg tror det kan betale sig at være ærlig, så pige ved det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid kunne holde længe og et vindpust har altid kunne give mig jern på, men min første gang hos en GP gik som du beskrev, med rejsnings problem og da det så skete lavede jeg et "one hit wonder".

Det var nok mest samvittigheden dengang, der ødelagde det for mig.

 

Pigen derimod, var ekstremt sød omkring det hele og brugte resten af tiden jeg havde betalt for, på at massere og hyggesnakke. og det gjorde at jeg kom tilbage en anden dag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@gry kan godt nikke genkendende til det du skriver.

Ofte driller det mig lidt med rejsningen, og især at holde rejsningen. Det er selvfølgeligt lidt surt når man ligger sammen med en dejlig pige og bare så gerne vil..... 

Men det er da ikke pigens skyld at det driller for mig. 

De fleste gange lykkes det dog, og især med hjælp fra dygtige piger.

Har dog en enkelt gang besøgt en pige som kunne dræbe rejsningen da det endeligt var lykkes at få den op at stå. Vi var i gang i missionæren da hun efter kort tid vrisser at jeg da vist skulle have købt 3-4 timer så langsom som jeg var.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan være mange grunde til manglende rejsning fx sygdom, medicin, præstationsangst eller andre psykiske blokeringer, men fælles er, at det ikke er din skyld og du hverken skal give mere tid eller penge tilbage. Sex er andet end samleje. Selvfølgelig kan du give lidt ekstra tid, hvis du har tid og lyst, og det er tæt på, men hvis der ikke er udsigt til udløsning, så stop og sig, “Nå, det vil den vist ikke i dag” eller noget i den dur.

De fleste der har udfordringer med rejsningen er søde at sige til på forhånd, så man ved at de ikke kan få rejsning, men måske godt kan få udløsning. Ellers må man spørge, “ Nå, den driller vist lidt, tror du den vil noget?”. Det samme med dem, der godt kan få rejsning, men ikke kan komme....

Mere om emnet her: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 timer siden:

 

PS: Da jeg endelig var ved at være hjemme, indløb der en sms fra konen om, at hun direkte fra arbejde var taget på pizzaria med en veninde og ville komme senere hjem :ph34r:.

Hun var taget på pizzaria med en veninde ligesom du var taget ud for at hjælpe en ven med at flytte.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
gry skrev, for 9 timer siden:

Jeg oplever en gang imellen at de mænd jeg har en aftale med har problemer med rejsning.

Jeg forsøger altid ikke og påtale men istedet fortsætte med og nusse og lege, da jeg tænker det værste man kan gøre er at påtale problemet, da det så

bliver endnu sværere og få rejsning.

Men nogle gange kan man gøre alverdens ting uden held, og jeg tænker lidt der, hvad er løsningen så, er det bedst og bare opgive og sige det gik desværre

ikke idag, eller hvad??

Nogle kunder mener de har ret til længere tid hos mig, eller deres penge retur.

Jeg mener ikke det er min skyld da jeg gør alt der står i min magt for at de får en god oplevelse.

 

Hvad gør i andre glædespiger?

og som kunde hvad vil i ønske vi som glædespiger gør?

 

Mvh Gry

 

Sæt dig op på hans ansigt. Det letter stemningen. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 4 timer siden:

Hun var taget på pizzaria med en veninde ligesom du var taget ud for at hjælpe en ven med at flytte.:D

Haha, hun havde faktisk noget af pizzaen med hjem i en pose :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 5 timer siden:

Sæt dig op på hans ansigt. Det letter stemningen

Åh, hvis bare man var så heldig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Manglende potens/svigtende potens kan have mange årsager, til dem der mister rejsning under "akten" vil jeg blot sige, prøv en penis ring, en forholdsvis billig og enkelt løsning, der forhindre blodet i at "løbe tilbage" og derved holder stangen stiv, så at sige :)

Til de øvrige, kan jeg kun opfordre at få sagen undersøgt, hvor pinligt den enkelte nu synes problemet er ,det kan virkelig være alt, lige fra et mindre problem, til en livstruende sygdom.

Når først man har fået mekanikken undersøgt, og der ikke er "noget galt" der, kan man jo, for det første slappe af og ikke være bange for sygdom, og derefter begynder at arbejde med de psykologiske sider af sagen, For mange kan en potenspille også være løsningen, men sørg nu for at blive tjekket først af  lægen, der er ingenlunde ufarligt at indtage potensmidler hvis man feks, har en hjerte kar sygdom.

Sidst, min kæphest, alle mænd over 45-50 år, få nu tjekket jeres PSA tal, en simpel blodprøve, det kan indikerer (men behøver ikke at være)! kræft i prostata, og der behøver IKKE være nogen symptomer!!!, men mange vil nok opleve netop rejsningsbesvær og måske lidt blod i urin eller sæd.

Jeg er selv ved at dø af den lortesygdom, Ja dø bogstaveligt!!  fordi den blev opdaget for sent og havde spredt sig så meget at den er uhelbredelig!, og jeg havde INGEN symptomer, det blev opdaget ved et rutinetjek hvor lægen uopfordret havde taget denne blodprøve. Prostata kræft er den største dræber indenfor kræftsygdomme blandt mænd, der dør årligt DOBBELT SÅ MANGE Mænd af kræft i Prostata, end der er kvinder der dør af brystkræft (kilde, Kræftens bekæmpelse)

Så hvis i oplever gentagne rejsningsbesvær, bliv nu undersøgt, hellere i dag end i morgen !

God sommer til jeg alle (det bliver nok min sidste)

Kærligst Misjo1

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at dele din historie @Misjo1 Det er vigtig viden, andre mænd kan ha gavn af. Det er uendeligt trist, at du ikke selv får det :( Det er efter sådan et indlæg, man får lyst til at gøre noget, sige noget, men indser at der intet er at gøre, og at ord er svære, når det gælder sygdom og død. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Liv skrev, for 31 minutter siden:

Tak for at dele din historie @Misjo1 Det er vigtig viden, andre mænd kan ha gavn af. Det er uendeligt trist, at du ikke selv får det :( Det er efter sådan et indlæg, man får lyst til at gøre noget, sige noget, men indser at der intet er at gøre, og at ord er svære, når det gælder sygdom og død. 

 

Tak @Liv Dine ord varmer, og jeg kan mærke et mentalt kram :) Tak for det.!

Jeg søger nu ikke medynk og er så afklaret med min skæbne som man kan blive, men jeg synes det er en vigtig historie at dele, for det er trods alt en sygdom man kan kurreres 100 % for, hvis den bliver opdaget i tide vel og mærke. Jeg tror at dette forum rammer mange mænd i målgruppen (+45 år,) hvor dette er aktuelt, så kan jeg lokke nogen stykker til lægen og måske potentielt redde bare en enkelt fra min skæbne, ja så har dette skriv det ikke været forgæves. 

Rigtig god sommer !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

 

Til de øvrige, kan jeg kun opfordre at få sagen undersøgt, hvor pinligt den enkelte nu synes problemet er ,det kan virkelig være alt, lige fra et mindre problem, til en livstruende sygdom.

Sidst, min kæphest, alle mænd over 45-50 år, få nu tjekket jeres PSA tal, en simpel blodprøve, det kan indikerer (men behøver ikke at være)! kræft i prostata, og der behøver IKKE være nogen symptomer!!!, men mange vil nok opleve netop rejsningsbesvær og måske lidt blod i urin eller sæd.

Jeg er selv ved at dø af den lortesygdom, Ja dø bogstaveligt!!  fordi den blev opdaget for sent og havde spredt sig så meget at den er uhelbredelig!, og jeg havde INGEN symptomer, det blev opdaget ved et rutinetjek hvor lægen uopfordret havde taget denne blodprøve. Prostata kræft er den største dræber indenfor kræftsygdomme blandt mænd, der dør årligt DOBBELT SÅ MANGE Mænd af kræft i Prostata, end der er kvinder der dør af brystkræft (kilde, Kræftens bekæmpelse)

Så hvis i oplever gentagne rejsningsbesvær, bliv nu undersøgt, hellere i dag end i morgen !

God sommer til jeg alle (det bliver nok min sidste)

Kærligst Misjo1

Jeg vil tage det som en opfordring til at komme afsted til check selvom jeg ikke står med bare den mindste mistanke. Har ikke været til lægen med "mig selv" i lang tid (køen på Bispebjerg tæller ikke).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Haha, hun havde faktisk noget af pizzaen med hjem i en pose :)

Hun er bare bedre til at kamuflere end dig. Kvinder i en nøddeskal. 

Undskyld afsløringen(afsporingen);)

Redigeret af Borge
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...