Hop til indhold
gry

Problemer med rejsning...

Recommended Posts

Misjo1 skrev, den 28.6.2019 at 08:20:

God sommer til jeg alle (det bliver nok min sidste)

Kærligst Misjo1

 

Hej @Misjo1

Det er med gåsehud over hele kroppen og en kæmpe klump i halsen at jeg skriver nu.

Tak for dit ærlige skriv. Vi har skrevet lidt sammen på andre tråde og lidt på PB. Jeg havde godt nok lidt på fornemmelsen at der var "noget", men kan ikke undgå at blive påvirket alligevel.

Du ønsker ikke ynk (det kan sagtens forstå), og det får du heller ikke herfra.

Jeg har ikke haft sygdom og død så tæt på men lidt mere perifært sidste jul. Her lovede jeg mig selv at jeg ville leve 2019 som jeg ikke ville opleve 2020. Det har givet mig de videste oplevelser og det indtil nu bedste halve år i mit liv. Jeg har aldrig været så meget i live siden jeg inviterede døden lidt indenfor.

Det skriv lige her, kaster faktisk endnu mere benzin på det brændende bål. Jeg er halvvejs nu i 2019 og er i færd med at strege de sidste ting ud på min bucket liste jeg lavede mellem jul og nytår. Men lige nu, har dit skriv nok også givet mig et skub til at få gjort noget ved nogen af de lidt sværere ting fra listen, og få taget nogle af de beslutninger som man i "dovenskab" ikke lige får taget, da man har tid nok.

Om ikke andet, så tak for et mentalt los i røven og et kæmpe kram herfra. Tak.

Filantropen

PS. Ønsker dig held og lykke med det vi skrev sammen om på PB, du har fortjent at der lykkes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filantropen skrev, for 2 timer siden:

Hej @Misjo1

Det er med gåsehud over hele kroppen og en kæmpe klump i halsen at jeg skriver nu.

Tak for dit ærlige skriv. Vi har skrevet lidt sammen på andre tråde og lidt på PB. Jeg havde godt nok lidt på fornemmelsen at der var "noget", men kan ikke undgå at blive påvirket alligevel.

Du ønsker ikke ynk (det kan sagtens forstå), og det får du heller ikke herfra.

Jeg har ikke haft sygdom og død så tæt på men lidt mere perifært sidste jul. Her lovede jeg mig selv at jeg ville leve 2019 som jeg ikke ville opleve 2020. Det har givet mig de videste oplevelser og det indtil nu bedste halve år i mit liv. Jeg har aldrig været så meget i live siden jeg inviterede døden lidt indenfor.

Det skriv lige her, kaster faktisk endnu mere benzin på det brændende bål. Jeg er halvvejs nu i 2019 og er i færd med at strege de sidste ting ud på min bucket liste jeg lavede mellem jul og nytår. Men lige nu, har dit skriv nok også givet mig et skub til at få gjort noget ved nogen af de lidt sværere ting fra listen, og få taget nogle af de beslutninger som man i "dovenskab" ikke lige får taget, da man har tid nok.

Om ikke andet, så tak for et mentalt los i røven og et kæmpe kram herfra. Tak.

Filantropen

PS. Ønsker dig held og lykke med det vi skrev sammen om på PB, du har fortjent at der lykkes.

Tak for dit indlæg. Og tak for, at du skrev noget af det, jeg ikke selv er parat til i øjeblikket.

Jeg har nemlig selv lige mistet – ikke noget med mig selv, men i den allernærmeste familie – og jeg ømmer mig stadig. Det giver imidlertid – endnu en gang – et perspektiv på tilværelsen, fordi vi reelt lever på spidsen af en kniv og faktisk kan få overbalance hvert øjeblik, det skal være.

Derudover river det efterfølgende så utroligt mange ting med sig, både af følelsesmæssig-, materiel- og ikke mindst af bureaukratisk natur.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 27.6.2019 at 16:25:

Jeg har prøvet det en enkelt gang.

Det var med en pige, jeg ikke havde set før, men som indledningsvis havde kontaktet mig (!). Vi havde en forudgående korrespondance, men grundet geografien tog det fire måneder at få en aftale i stand. Vi mødtes først til et glas hvidvin på en bar og fik skudt os ind på hinanden, inden vi sammen opsøgte "gerningsstedet".

Første akt, hvor hun glubsk guffede gren, gik fint. Sjældent havde Lille X været i så fin form, men da han skulle til at være aktiv og skabende for at give hende, hvad der tilkom hende, faldt han sammen. Pigen forsøgte tålmodigt både det ene og det andet, men Lille X ville ikke rigtigt samarbejde. Pigen spurgte nu, hvad jeg ville have, hun skulle gøre, og jeg svarede, som sandt var, at jeg ikke vidste det, eftersom jeg aldrig havde været ude for det før. Svaret var nok ikke det bedste, jeg kunne give pigen i situationen, da det læssede skylden over på hende.

Mødet, som vi længe havde set frem til, endte derfor helt uforløst for os begge. Jeg brugte lang tid på at analysere, hvad der gik galt, og det bedste svar, jeg nåede frem til, var: Ren psykologi, som afstedkom præstationsangst.

Jeg havde nemlig hjemme sagt, at jeg kom noget senere hjem, da jeg skulle "hjælpe en gammel kollega med at flytte nogle ting". Ikke noget problem her. Det bestod nærmere i, at jeg over sengen midt i løjerne pludselig fik øje på et ur, der ubønhørligt fortalte mig, at konen nu var kommet hjem, og da mine "udflugter" altid har været foretaget, mens hun var på arbejde, er jeg antagelig blevet nervøs over, om/hvordan jeg kunne holde masken, når jeg engang kom hjem.

Så psykologien er altså altafgørende. Jeg har læst, at impotens og præstationssvigt kun sjældent forårsages af fysiske forhold.

PS: Da jeg endelig var ved at være hjemme, indløb der en sms fra konen om, at hun direkte fra arbejde var taget på pizzaria med en veninde og ville komme senere hjem :ph34r:.

Problemet viste sig heldigvis kun at være temporært for mit vedkommende. Bare synd, at det skulle gå ud over netop dén pige, som jeg havde planlagt alt med forud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...