Hop til indhold
Guest Trinetease

Yndlings Morgenmad :-)

Recommended Posts

Guest Trinetease

Hvad er jeres yndlings morgenmad?

Jeg er pt faldet dybt og halv manisk i pakken ( pakkerne ) med guldkorn :D

Så det er kun guldkorn eller Cafe Nordens morgenmad der virker for mig. 

Har i en yndlings morgenmad restaurant ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Hvad er jeres yndlings morgenmad?

Jeg er pt faldet dybt og halv manisk i pakken ( pakkerne ) med guldkorn :D

Så det er kun guldkorn eller Cafe Nordens morgenmad der virker for mig. 

Har i en yndlings morgenmad restaurant ? 

Det eneste der er bedre end guldkorn. Er guldkorn med kakaomælk. ......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fyr33

2 stykker ristede rugbrød, den ene med scramble æg med purløg, den anden med tyndtskåret advocado, chili og oliven olie

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bor på hotel over 100 dage om året, så når jeg er hjemme er en rugbrød med ost eller en ristet franskbrød med smør bare dejligt simpelt og lækkert :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Du ligner da ellers en der spiser skyr, Trine :D. Og det gør jeg så. Altså, spiser skyr. Hver morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kirsebæryoughurt med müsli. Er jeg på hotel er det rundstykker med smør og blødkogte æg.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smørrebrød er min absolut favorit morgenmad, indtaget et sted i naturen, mens jeg læser mine morgenmails og planlægger dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr33 skrev, for 17 minutter siden:

2 stykker ristede rugbrød, den ene med scramble æg med purløg, den anden med tyndtskåret advocado, chili og oliven olie

 

 

Lyder ikke dårligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 15 minutter siden:

Rå havregryn med letmælk. Der drysses nødder, rosiner og tørret frugt på toppen.

Så kører maskinen på fuld hammer hele dagen og det ligger godt i maven.

Det samme her. Dog er mælken skiftet ud med en eller andet acidophilus-produkt af hensyn til mælkesyrebakterierne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Kirsebæryoughurt med müsli. Er jeg på hotel er det rundstykker med smør og blødkogte æg.

Hvor køber du kirsebær yoghurt ? Det er verdens bedste <3

 

Landsbytossen skrev, for 4 minutter siden:

Smørrebrød er min absolut favorit morgenmad, indtaget et sted i naturen, mens jeg læser mine morgenmails og planlægger dagen.

Smørrebrød er godt til ALT! Kartoffelmadder og fiskefilet med remolade :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arepa med ost, et spejlæg, tørstegt hakket oksekød, stegt banan og frisk avocado.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På en normal dag varmer jeg en sandwichbolle og tager skinke på den "underen", og blåbærsyltetøj på "overen". Og så en god spand kaffe til.

Min helt klare favorit når jeg har tid og overskud må være en "Full English" (eller evt. den irske eller skotske variant):

gxw2cxet82f01.jpg

Jeg spiser alt af det ovenstående hvis jeg har mulighed for det, og så må man jo bare dyrke en form for aktivitet for at forbrænde det igen.

Min favorit morgenmadsrestaurant må være Mad og Kaffe (har kun været i Vesterbro afdelingen): https://madogkaffe.dk/menukort-2/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Müslie, den hjemmelavede uden sukker og søde bananchips. Mælk og grøntsagsjuice + kafffffff. 

Weekend, hjemmebagte grovboller med ost, grøntsagsjuice og kafffffff. 

Sådan har det været de sidste 50 år ( hold kæft hvor har jeg bagt mange boller, manner) og det bliver nok ved sådan de sidste 7,5 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fyr33
Trinetease skrev, for 42 minutter siden:

@Fyr33 Det er også bare en super morgenmad :-) 

@Krølle Bølle Jr. Det spiste jeg som en gal før jeg faldt i guldkornene - Det smager af lykkelig barndom ♥️

Og så en tur i høet med dig efter maden, så er det ikke en helt tosset start på morgenen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Havregrød gavmildt drysset med nødder, rosiner og æblestykker. Og så efter 2-3 uger bliver jeg træt af det, og kører derefter 2-3 uger med en skive rugbrød med ost og en skive franskbrød med marmelade. Og for fra. Sådan gik det liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag är en del av Team Laursen, delvis av tvång.    Jag har Typ-2 Diabetes (ärvd) och vill undvika insulinet så länge jag över huvud taget kan.  Insulin blir för mig en life-changer då det innebär att jag förlorar ett antal certifieringar jag behöver i yrket eller för hobby.

Typ-2 Diabetes går ofta att hantera med kostbehandling och annan medicin än Insulin.  Så jag börjar dagen med en ”Full English”, äter en medelkraftig sallad till lunch, och endast lätt middag efter att gått av bussen tre hållplatser hemifrån på hemvägen.

Jag har bättre långtidssockervärden än många friska - men är single.   Det är inte många kvinnor som står ut med en make som gör olika varianter av ”full english” nästan varje dag i veckan...

 Vid närmare eftertanke...   Jag kan tänka mig att göra en annan morgenmad om jag har @Trinetease på besök.

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal jeg ikke tilberede det selv, så Eggs Benedict og en espresso. Og de bedste jeg har fået var i Paris. Det er langt at gå efter morgenmad.
Hælder meget til Full English men man kan ikke få de rigtige bacon og pølser i Danmark, med mindre man er meget meget heldig.

Så jeg plejer bare at nøjes med kaffen og springer morgenmaden over.
Eller sådan en omgang her

 

Redigeret af MC5tooge2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Breakfast, well a beutiful woman is never wrong to start the day. As well as there is Dinner at the Y one could also have Breakfast at the Y-_-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...