Hop til indhold
Line c

Dig og mig alene i 1 time

Recommended Posts

Keder mig lidt her mandag aften så tænker jeg trænger til lidt spas :D

Hvis du fik 1 time med mig hvor du kunne gøre lige hvad du ville sammen med mig hvordan ville vi så bruge den time sammen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972

Hmm...

- en kop kaffe og et stykke chokolade

- lidt læsning

- måske et lille put...

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 5 minutter siden:

drikke en øl fra flaske på en bænk i solskinnet og få et spil backgammon

Det lyder som en hyggelig time :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
Line c skrev, for 9 minutter siden:

Det bliver en lang time kan jeg høre :D

Kan godt lave det om til 20min og så resten hvor du sidder i reverse cowgirl :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ratata skrev, for 5 minutter siden:

Du ville få lagt så meget vandrør ind, at du ikke kunne gå i en uge...:wub:

Hahahhaa lige min type håndværker :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 5 minutter siden:

Hey @Line c

Vi, skulle da lege. Støvsugerlegen. :rolleyes:

Du, finder min slange frem, kører den frem og tilbage. Og til sidst tømmer du posen. :P

God aften

KK

Hahaha i love it

Del dette indlæg

Link til indlæg

SÅ VILLE JEG SLUKKE LYSET !!!!:lol:

Så ville jeg tænde alle de små medbragte fyrrefadslys og brede det medbragte beige silkelagen ud over vores elskovsleje. Efter endt bad ville jeg lægge dig på maven ( i dit fødselsdagstøj ) og starte en blid massage med ganske lidt ( tilfældig pirring ) . Så ville jeg vende dig om og blind folde dig ( med dem man bruger i flyet ) , og fortsætte massagen med behørig afstand og alligevel tilfældig berøring af erogene områder. Men stadig lækker massage. På et tidspunkt kommer de svage suk som siger:  mere - mere, men nej sukkene skal blive dybere og mere intense inden jeg forbarmer mig og masserer forsigtigt omkring de ædlere dele . Jeg er sikker på du nu er så tændt , når mine fine slanke fingre har bearbejdet dig, at det eneste du ønsker er at mærke min pik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M54Årh.

Jeg tror, at en stor del af timen skulle foregå i en 69'er, hvor min tungespids ville lege med din frække piercing.

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerpoint skrev, for 16 minutter siden:

SÅ VILLE JEG SLUKKE LYSET !!!!:lol:

Så ville jeg tænde alle de små medbragte fyrrefadslys og brede det medbragte beige silkelagen ud over vores elskovsleje. Efter endt bad ville jeg lægge dig på maven ( i dit fødselsdagstøj ) og starte en blid massage med ganske lidt ( tilfældig pirring ) . Så ville jeg vende dig om og blind folde dig ( med dem man bruger i flyet ) , og fortsætte massagen med behørig afstand og alligevel tilfældig berøring af erogene områder. Men stadig lækker massage. På et tidspunkt kommer de svage suk som siger:  mere - mere, men nej sukkene skal blive dybere og mere intense inden jeg forbarmer mig og masserer forsigtigt omkring de ædlere dele . Jeg er sikker på du nu er så tændt , når mine fine slanke fingre har bearbejdet dig, at det eneste du ønsker er at mærke min pik. 

Hvornår kommer du sagde du ?? Hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker at vi godt kan nå to flasker rødvin på en time :P og jeg tænker også, at vi har mange sjove og gode anekdoter at udveksle ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det tøøøøøøør jeg sletter ikke. Er du bims manner

Del dette indlæg

Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 17 minutter siden:

Jeg tænker at vi godt kan nå to flasker rødvin på en time :P og jeg tænker også, at vi har mange sjove og gode anekdoter at udveksle ;) 

Det tror jeg du har ret i ville ellers være hyggeligt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

HÆS blæsende sex.... Og de resterende 53,5 minutter, bruger vi på at ligge i ske, nusse, kramme, og på at finde ud af hvordan jeg kan give dig orgasmer uden at bruge min Lillehammer(TM)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...