Line c 1254 Skrevet 17. Juni, 2019 Keder mig lidt her mandag aften så tænker jeg trænger til lidt spas Hvis du fik 1 time med mig hvor du kunne gøre lige hvad du ville sammen med mig hvordan ville vi så bruge den time sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 17. Juni, 2019 Flette hår og male negle.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 17. Juni, 2019 Hjælpe mig med at gøre rent! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 17. Juni, 2019 Hmm... - en kop kaffe og et stykke chokolade - lidt læsning - måske et lille put... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 17. Juni, 2019 drikke en øl fra flaske på en bænk i solskinnet og få et spil backgammon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1254 Skrevet 17. Juni, 2019 Runaldo skrev, for 7 minutter siden: Flette hår og male negle.... Det bliver en lang time kan jeg høre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1254 Skrevet 17. Juni, 2019 MrLovaLova skrev, for 5 minutter siden: drikke en øl fra flaske på en bænk i solskinnet og få et spil backgammon Det lyder som en hyggelig time 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 448 Skrevet 17. Juni, 2019 Det vil ihvertfald blive noget med en seng, kondomer og massere af safter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 17. Juni, 2019 Line c skrev, for 9 minutter siden: Det bliver en lang time kan jeg høre Kan godt lave det om til 20min og så resten hvor du sidder i reverse cowgirl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 17. Juni, 2019 Jeg ville vise dig min frimærkesamling. Jeg har læst at kvinder tænder på den slags. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 17. Juni, 2019 Du ville få lagt så meget vandrør ind, at du ikke kunne gå i en uge... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 17. Juni, 2019 Hey @Line c Vi, skulle da lege. Støvsugerlegen. Du, finder min slange frem, kører den frem og tilbage. Og til sidst tømmer du posen. God aften KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1254 Skrevet 17. Juni, 2019 Ratata skrev, for 5 minutter siden: Du ville få lagt så meget vandrør ind, at du ikke kunne gå i en uge... Hahahhaa lige min type håndværker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1254 Skrevet 17. Juni, 2019 kanonkongen skrev, for 5 minutter siden: Hey @Line c Vi, skulle da lege. Støvsugerlegen. Du, finder min slange frem, kører den frem og tilbage. Og til sidst tømmer du posen. God aften KK Hahaha i love it 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 745 Skrevet 17. Juni, 2019 Du ville i hvert fald ikke nyde at cykle, i den næste uges tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 17. Juni, 2019 SÅ VILLE JEG SLUKKE LYSET !!!! Så ville jeg tænde alle de små medbragte fyrrefadslys og brede det medbragte beige silkelagen ud over vores elskovsleje. Efter endt bad ville jeg lægge dig på maven ( i dit fødselsdagstøj ) og starte en blid massage med ganske lidt ( tilfældig pirring ) . Så ville jeg vende dig om og blind folde dig ( med dem man bruger i flyet ) , og fortsætte massagen med behørig afstand og alligevel tilfældig berøring af erogene områder. Men stadig lækker massage. På et tidspunkt kommer de svage suk som siger: mere - mere, men nej sukkene skal blive dybere og mere intense inden jeg forbarmer mig og masserer forsigtigt omkring de ædlere dele . Jeg er sikker på du nu er så tændt , når mine fine slanke fingre har bearbejdet dig, at det eneste du ønsker er at mærke min pik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 17. Juni, 2019 Jeg tror, at en stor del af timen skulle foregå i en 69'er, hvor min tungespids ville lege med din frække piercing. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1254 Skrevet 17. Juni, 2019 powerpoint skrev, for 16 minutter siden: SÅ VILLE JEG SLUKKE LYSET !!!! Så ville jeg tænde alle de små medbragte fyrrefadslys og brede det medbragte beige silkelagen ud over vores elskovsleje. Efter endt bad ville jeg lægge dig på maven ( i dit fødselsdagstøj ) og starte en blid massage med ganske lidt ( tilfældig pirring ) . Så ville jeg vende dig om og blind folde dig ( med dem man bruger i flyet ) , og fortsætte massagen med behørig afstand og alligevel tilfældig berøring af erogene områder. Men stadig lækker massage. På et tidspunkt kommer de svage suk som siger: mere - mere, men nej sukkene skal blive dybere og mere intense inden jeg forbarmer mig og masserer forsigtigt omkring de ædlere dele . Jeg er sikker på du nu er så tændt , når mine fine slanke fingre har bearbejdet dig, at det eneste du ønsker er at mærke min pik. Hvornår kommer du sagde du ?? Hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 17. Juni, 2019 Line c skrev, for 1 minut siden: Hvornår kommer du sagde du ?? Hehe I'm on my way Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1254 Skrevet 17. Juni, 2019 powerpoint skrev, for 4 minutter siden: I'm on my way I can't wait Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 17. Juni, 2019 Jeg tænker at vi godt kan nå to flasker rødvin på en time og jeg tænker også, at vi har mange sjove og gode anekdoter at udveksle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Juni, 2019 Det tøøøøøøør jeg sletter ikke. Er du bims manner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1254 Skrevet 17. Juni, 2019 MizzAnne skrev, for 17 minutter siden: Jeg tænker at vi godt kan nå to flasker rødvin på en time og jeg tænker også, at vi har mange sjove og gode anekdoter at udveksle Det tror jeg du har ret i ville ellers være hyggeligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 17. Juni, 2019 Det skulle starte med lidt jordbær og vin/champagne derefter skal du have en gang massage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 17. Juni, 2019 HÆS blæsende sex.... Og de resterende 53,5 minutter, bruger vi på at ligge i ske, nusse, kramme, og på at finde ud af hvordan jeg kan give dig orgasmer uden at bruge min Lillehammer(TM) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg