Hop til indhold
Borge

The jule kalender - thai relaterede beretninger

Recommended Posts

Opdateret:

I den tråd som jeg lavede, fordi jeg fornemmede at mindst to af deltagerne i dette forum, er forelskede i deres prostiruerede, en fonemmelse bare, men det er jo spændende, er der flere beretninger, hvor løgn og bedrag er med. Hjerteskærende, for den som det går ud over. Det fremgår også af de indlæg der handler om d e t

Stump, først vil jeg gøre det helt klart at jeg ikke "kører" på dig. Jeg har en dyb interese thaipiger, og forsøger derfor at suge så meget info til mig som muligt.

Jeg forstår bare ikke hvad du mener i ovenstående.

Hvilken tråd? Hvilke indlæg. Kan du ikke prøve at konkritisere det? På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Stump, først vil jeg gøre det helt klart at jeg ikke "kører" på dig. Jeg har en dyb interese thaipiger, og forsøger derfor at suge så meget info til mig som muligt.

Jeg forstår bare ikke hvad du mener i ovenstående.

Hvilken tråd? Hvilke indlæg. Kan du ikke prøve at konkritisere det? På forhånd tak

Jeg fik ikke klikket linket ind, det er tråden om at blive forelsket i prostituerede.

http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=16&t=3199

NB: Jeg tænker nogle gange på, at danske mænd, som møder thaiprostituerede i Danmark, uden bare at have et minimum af erfaring med thailandske omgangsformer i selve Thailand, ikke har ret mange chancer for at fatte bare 1 % af, hvad der sker i kommunikationen på en thaiklinik. Jeg tænker på det sociale, smilene, de små bemærkninger, de indirekte løfter, osv.

I tråden med linket her over, er der en åben og ærlig medbruger, som fortæller om hvordan en gift thaikvinde fyldte ham med løgn. det usædvanlige i den beretning var, at Mama San og de øvige prostituerede på den klinik holdt med ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, det er godt og vel at der findes kvinder der lyver for mænd. Og måske er det som Stump siger; at løgnen er en del af den thailandske kulturen. Jeg har jo aldrig været i Thailand, og ved det ikke. Men for mig synes det være en generalisering i et af de større formater. Et helt land der lyver...???

Og som altid findes der to sider af møntet. Mindst. Og en lang rund kant derimellem.

Stump fortæller om alle de mænd der bliver lurede af listige thaikvinder. Men der findes andre historier. Om faranger der lurer thaikvinderne. It's a rough game out there. Og alle hvide mænd der har råd med ferie i Thailand, ved at der findes dejlige frugter at plokke. Rigtigt dejlige, og i overflod. Jeg har hørt mange historier - også fra folk jeg kender desværre - om faranger der lyver sig blå for at få så meget som muligt ud af sin ferie. Lyver om sin alder, sin formue, sit civilstand, sit erhverv etc etc. Og når de så tar hjem, har de ikke en tanke på at holde kontakten med pigen ved liv.

"Du skal kun sige at du er rig og ikke har en kæreste, så byder hun ind dig i paradiset", sagde en af mine bekendte grinende når han kom hjem fra sin sidste ferie som singel, for at giftes med sin svenske kæreste. I en måned havde han en thailandsk "kæreste", der troede hun havde fundet en mand til sin fremtid.

Og han fortalte mig at det er sådan rigtigt mange faranger gør.

Og der står thaikvinderne kvar, som halvspiste frugter, røvrendte og ydmygede.

Vi skal måske, Stump og alle andre, være lidt ydmyge indenfor det faktum at det i virkeligheden ikke kun er en masse venlige, naive og rare mænd der tar til Thailand, og at det i virkeligheden ikke kun er en masse løgnagtige, listige og pengegale kvinder der tager imod dem.

Venligst

Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Stump..

Jeg bakker ud, Jeg fatter ikke en fed ged at hvad du argumenterer for. Jeg ville så gerne, men dine referencer og krydsreferencer kræver man lever hele sit liv på dette forum. Det kan jeg desværre ikke. Er det muligt du kan sætte din dagsorden op i kort punktform?

Vil du blot generelt fortælle os at vi skal holde os fra thaipiger

Vil du blot generelt fortælle os at kun få thai piger er troværdige

Vil du blot generelt fortælle os at vi skal nyde men ikke yde

.. jeg er sgu noget forvirret. Hjælp!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi skal måske, Stump og alle andre, være lidt ydmyge indenfor det faktum at det i virkeligheden ikke kun er en masse venlige, naive og rare mænd der tar til Thailand, og at det i virkeligheden ikke kun er en masse løgnagtige, listige og pengegale kvinder der tager imod dem.

Yeps - a banana in bulls eye

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

@Stump..

Jeg bakker ud, Jeg fatter ikke en fed ged at hvad du argumenterer for. Jeg ville så gerne, men dine referencer og krydsreferencer kræver man lever hele sit liv på dette forum. Det kan jeg desværre ikke. Er det muligt du kan sætte din dagsorden op i kort punktform?

Vil du blot generelt fortælle os at vi skal holde os fra thaipiger

Vil du blot generelt fortælle os at kun få thai piger er troværdige

Vil du blot generelt fortælle os at vi skal nyde men ikke yde

.. jeg er sgu noget forvirret. Hjælp!!!

Ja men det gør jeg også. Læs det jeg skriver, og dan dine egne meninger om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men det gør jeg også.

Lever dit liv her på forum, eller hvad mener du? Jeg kan da ikke sidde og læse alle dine indlæg igennem. Har et liv ved siden af.

Du har selv i nogle af dine indlæg tilkendegivet at du ikke orker at gennemlæse hele tråde, men alligevel argumenter du. Jeg beder dig blot om at sætte din dagsorden i nogle få punkter. Ellers dør debatten. Uden fakta intet grundlag for debat! Synes ikke det er en urimelig bøn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Well, det er godt og vel at der findes kvinder der lyver for mænd. Og måske er det som Stump siger; at løgnen er en del af den thailandske kulturen. Jeg har jo aldrig været i Thailand, og ved det ikke. Men for mig synes det være en generalisering i et af de større formater. Et helt land der lyver...???

Og som altid findes der to sider af møntet. Mindst. Og en lang rund kant derimellem.

Bananas. kender du noget til "Tabe eller fastholde ansigt" kulturen. det er det som det handler om. man smiler, fortæller det folk helst vil høre, for blandt andet at undgå, at de selv eller vi taber ansigt. det er den med at hvis man spørger om vej, og de ikke kender noget til det, så fortæller de dig helle noget sludder, end at vise at de er uvindende om det du spørger om.

Stump fortæller om alle de mænd der bliver lurede af listige thaikvinder. Men der findes andre historier. Om faranger der lurer thaikvinderne. It's a rough game out there. Og alle hvide mænd der har råd med ferie i Thailand, ved at der findes dejlige frugter at plokke. Rigtigt dejlige, og i overflod. Jeg har hørt mange historier - også fra folk jeg kender desværre - om faranger der lyver sig blå for at få så meget som muligt ud af sin ferie. Lyver om sin alder, sin formue, sit civilstand, sit erhverv etc etc. Og når de så tar hjem, har de ikke en tanke på at holde kontakten med pigen ved liv.

"Du skal kun sige at du er rig og ikke har en kæreste, så byder hun ind dig i paradiset", sagde en af mine bekendte grinende når han kom hjem fra sin sidste ferie som singel, for at giftes med sin svenske kæreste. I en måned havde han en thailandsk "kæreste", der troede hun havde fundet en mand til sin fremtid.

Ja men du har helt ret. Du behøver ikke at omtale mig i tredjeperson, vi kan sagtens snakke om det. tag bare de danske kunder til de "danske" thaiklinikker, hvor mange af dem er deres nuværende partnere utro.

Og han fortalte mig at det er sådan rigtigt mange faranger gør.

Og der står thaikvinderne kvar, som halvspiste frugter, røvrendte og ydmygede.

Vi skal måske, Stump og alle andre, være lidt ydmyge indenfor det faktum at det i virkeligheden ikke kun er en masse venlige, naive og rare mænd der tar til Thailand, og at det i virkeligheden ikke kun er en masse løgnagtige, listige og pengegale kvinder der tager imod dem.

Venligst

Bananas

Der er masser af danske mænd som kommer til Thailand, som opfører sig som svin. jeg kender et par stykker eller 100.

I en af de første låger i julekalenderen er der en beretning, om én der opfører sig grimt.

Gift mand på grissebassen

http://thailandidanmark.blogspot.com/2012/12/julekalender-4-gift-lgner-pa-grisestien.html

Der er en uge tilbage, og en ny julekalender næste år, så flere beretninger kan skrives uden problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Lever dit liv her på forum, eller hvad mener du? Jeg kan da ikke sidde og læse alle dine indlæg igennem. Har et liv ved siden af.

Du har selv i nogle af dine indlæg tilkendegivet at du ikke orker at gennemlæse hele tråde, men alligevel argumenter du. Jeg beder dig blot om at sætte din dagsorden i nogle få punkter. Ellers dør debatten. Uden fakta intet grundlag for debat! Synes ikke det er en urimelig bøn.

Jeg står af samtalen med dig.

Jeg lever ikke mit liv på dette forum. Lige nu tager det lidt tid, en time per dag måske, men det er fint nok. Det er bestemt også spændende. Jeg hader hygge for hyggens skyld. Så lige nu er det OK.

Jeg vil ikke skrive afhandlinger om mine skriverier.

Læs mine ting hvis du har lyst, dan dig en mening, kasser det som vås, eller lær af det.

Om løgnene i Thailandsk/ asiatisk kultur, jeg har svaret en anden bruger tre fire fem indlæg oppe i tråden.

Jeg selv ville ikke tro på noget som helst af hvad en thaimassøse i Århus eller andre steder i DK ville fortælle mig. det har jeg set og hørt for meget til. Ikke ret meget af det selvoplevet. det sparede jeg mig selv for :lol::lol::lol:

Men det er meget meget svært, at snakke om thai kultur med folk som aldrig har gennemlevet det. Det er som en samtale mellem to, om at bestige Mount Everest, den ene har Himmelbjerget som speciale, den andet har været oppe på Mount Everets fem gange.

Er det jeg skriver ikke det du søger, Århuselsker, så find noget andet, der er skrevet millioner af artikler om thaiprostituerede, og deres beundrere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok Stump. Det er helt ok. Vi kan alle komme til et punkt hvor vi må give op mod manglende indsigt, i det man selv er ekspert i. God vind :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

ÅrhusE, læs dog stumps blog og dan dit eget indryk. Jeg forstår sagtens stump men jeg er uforstående overfor det du har gang i på denne debat.

Min egen kommentar er at jeg har besøgt mange thaier i Danmark men har aldrig oplevet at nogen har bagt på mig specielt meget og jeg er også ligeglad hvis de har og måske jeg har overset deres signaler som stump skriver de har mange af og som vi ikke ser men det er jeg også ligeglad med, det generer jo ikke mig.

Jeg synes mange thaier er søde smukke og giver en super service. Jeg har aldrig været tæt på at blive forelsket i dem, da jeg ikke ønsker en glædespige som kæreste af andre årsager som er denne debat ligegyldig. Men jeg nyder deres behagelige selskab. Mange af dem taler jo heller ikke hverken dansk eller ret meget engelsk.

Jeg et også ligeglad med om de lyver når de siger you are nice osv. Bare de giver mig god sex og virker søde og glade så er jeg tilfreds, og det gør og er mange af dem.

Så selvom stumps blog er spændende så kan man altså sagtens dyrke thaierne i danmark og kun have det fedt med det uden nogen forpligtigelser. Men det er da spændende at læse om stumps erfaringer og forhåbentlig kan de være med til at nogle naive mænd tænker sig lidt om. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

OD, så du det sted hvor jeg skrev, at mange ikke forstår de thailanske signaler?

Det er mere end almindelige spørgsmål. Eller det kan de være.

Og noget som hvide løgne er simpelthen en del af den asiatiske kultur, alle, eller 99.9999% af asiatere bruger dagligt hvide løgne, hvis de er i kontakt med andre.

Jeg forstår udmærket de signaler thailandske piger udsender når jeg er sammen med dem, eller er det kun dig der forstår stump?

Det er begrænset hvad man spørger et menneske om som man ikke kender, men det er da helt naturligt at spørge om man har børn om man er gift, hvor man bor eller hvad man beskæftiger sig med, fuldstændig de samme spørgsmål som når man er til frisør.

Jeg kan forstå på dig at hvis en thailænder stiller disse spørgsmål så er der 99,9999 % chance for at det er får at blive gift med dig, så hun kan tage alle dine penge?

Det er muligt at det forholder sig således nogle af de steder du har opholdt dig, i Thailand.

Men at mene at alle de søde smukke unge piger som arbejder på stederne herhjemme, er helt og aldeles ude på at snøre dig synes jeg simpelthen ikke er rimeligt.

Jeg oplever de fleste som særdeles værdige og søde mennesker og derfor jeg har besøgt nogle hundrede af dem de senere år.

Som jeg nævnte tidligere føler mange af dem det nedværdigende af halvgamle danske mænd konstant lægger an på dem bare fordi de giver en god behandling og er fra Thailand.

Og hvorfor skulle de piger generelt være interesseret i at komme i et fast forhold til en ældre dansk mand?

De piger der opholder sig her i kortere eller længere perioder har indtægter på 3 - 5 gange den typiske tilbeder!

Hvis det var så nemt, var der nok nogle flere der var kærester med unge thailandske piger.

Der er nok mange flere mænd der vil have fat i thaipigerne, og mange flere mænd der lyver, for at få fat i dem end omvendt.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

ÅrhusE, læs dog stumps blog og dan dit eget indryk. Jeg forstår sagtens stump men jeg er uforstående overfor det du har gang i på denne debat.

Min egen kommentar er at jeg har besøgt mange thaier i Danmark men har aldrig oplevet at nogen har bagt på mig specielt meget og jeg er også ligeglad hvis de har og måske jeg har overset deres signaler som stump skriver de har mange af og som vi ikke ser men det er jeg også ligeglad med, det generer jo ikke mig.

Jeg synes mange thaier er søde smukke og giver en super service. Jeg har aldrig været tæt på at blive forelsket i dem, da jeg ikke ønsker en glædespige som kæreste af andre årsager som er denne debat ligegyldig. Men jeg nyder deres behagelige selskab. Mange af dem taler jo heller ikke hverken dansk eller ret meget engelsk.

Jeg et også ligeglad med om de lyver når de siger you are nice osv. Bare de giver mig god sex og virker søde og glade så er jeg tilfreds, og det gør og er mange af dem.

Så selvom stumps blog er spændende så kan man altså sagtens dyrke thaierne i danmark og kun have det fedt med det uden nogen forpligtigelser. Men det er da spændende at læse om stumps erfaringer og forhåbentlig kan de være med til at nogle naive mænd tænker sig lidt om. ;)

Tak for din uddybende kommentar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg et også ligeglad med om de lyver når de siger you are nice osv. Bare de giver mig god sex og virker søde og glade så er jeg tilfreds, og det gør og er mange af dem.

Så selvom stumps blog er spændende så kan man altså sagtens dyrke thaierne i danmark og kun have det fedt med det uden nogen forpligtigelser. Men det er da spændende at læse om stumps erfaringer og forhåbentlig kan de være med til at nogle naive mænd tænker sig lidt om. ;)

Der er nok tale om to forskellige verdener, som møder danske mænd i forbindelse med thai sex.

Der er den som mænd der tager til Thailand møder, og så er der den, som man møder hvis man bruger thai prostituerede i Danmark.

Min svaghed er, er jeg ikke ved ret meget om den danske del af thaisex branchen, og derfor skriver jeg mest om danskeres skæbner i Thailand.

I dette forum fornemmer jeg, at der er en overvægt af mænd, som aldrig har været i Thailand, men som udelukkende har deres thaierfaringer fra prostituerede i Danmark.

Aros, du har jo ret, man kan sagtens hygge sig med thaiprostituerede, uden at bekymre sig om hvad de siger og gør, udenfor dobbeltsengen.

Det er den metode, jeg selv har anvendt gennem mange år i Thailand :roll:

En af de kommende dage vil jeg prøve at lave en kulturguide, mest fokuseret på den thailandske/ asiatiske omgangsform, som bygger på "tabe ansigt" systemet. Et system der fungerer, fordi hvide løgne er en naturlig del af omgangsformen. Man lyver helt bevidst, for at opnå noget, men bestemt også for at undgå, at man selv, eller andre, taber ansigt.

Giv mig nogle dage, så kommer den på bloggen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min svaghed er, er jeg ikke ved ret meget om den danske del af thaisex branchen, og derfor skriver jeg mest om danskeres skæbner i Thailand.

I dette forum fornemmer jeg, at der er en overvægt af mænd, som aldrig har været i Thailand, men som udelukkende har deres thaierfaringer fra prostituerede i Danmark.

Aros, du har jo ret, man kan sagtens hygge sig med thaiprostituerede, uden at bekymre sig om hvad de siger og gør, udenfor dobbeltsengen.

Langt de fleste herhjemme vil jeg knap nok betegne som prostituerede, de yder thai/oliemassage

og hvis lysten skulle være der også et håndjob.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Langt de fleste herhjemme vil jeg knap nok betegne som prostituerede, de yder thai/oliemassage

og hvis lysten skulle være der også et håndjob.

-OD

OD- jeg ved det er svært at give et tal, men hvor mange procent giver HJ? Jeg husker en bruger her fortalte, at han havde været på klinik 60 gange, og én eneste gang var der blevet sagt nej til en eller anden form for sex.

De giver lidt mindre end 2 %, som ikke giver sex. Kan det bruges som et generelt talt?

Fra min altan er en kvinde som yder sex mod betaling en prostitueret. Så er der folk som flirter med den idé, at eksempelvis HJ ikke er sex.

Men igen, fra min altan, er enhver form for kontakt, og service, som skal endelig med en seksuel udløsning, sex. Hvis det ikke er sex, når en kvinde for orgasmen, eller en mand sender en ladning sperm af sted, så under jeg mig meget. Er vi så ovre i Clinton definationer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

OD- jeg ved det er svært at give et tal, men hvor mange procent giver HJ? Jeg husker en bruger her fortalte, at han havde været på klinik 60 gange, og én eneste gang var der blevet sagt nej til en eller anden form for sex.

De giver lidt mindre end 2 %, som ikke giver sex. Kan det bruges som et generelt talt?

Fra min altan er en kvinde som yder sex mod betaling en prostitueret. Så er der folk som flirter med den idé, at eksempelvis HJ ikke er sex.

Men igen, fra min altan, er enhver form for kontakt, og service, som skal endelig med en seksuel udløsning, sex. Hvis det ikke er sex, når en kvinde for orgasmen, eller en mand sender en ladning sperm af sted, så under jeg mig meget. Er vi så ovre i Clinton definationer?

Jeg har været meget tæt på 100 steder i københavn og omegn, heraf 4 stk. i Jylland.

Kun 2 steder er jeg ikke blevet spurgt om håndjob, vel at mærke uden at spørge efter det.

Så det er i mit tilfælde nemt at sætte % på, 98% spørger mig, 2 % har ikke tilbudt noget, måske

hvis jeg spurgte?

Så er der nogle piger nogle steder, der tilbyder sex (fuldpakke) vel hvert tredje sted, men ikke

det jeg "normalt" går efter, så kan ikke sige det med sikkerhed.

Hverken thaipigerne eller jeg betragter dem som prostituerede, fordi de giver en spiller, men

synes det er en naturlig del af massagen.

Men det vil der helt sikkert være delte meninger om.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været meget tæt på 100 steder i københavn og omegn, heraf 4 stk. i Jylland.

Kun 2 steder er jeg ikke blevet spurgt om håndjob, vel at mærke uden at spørge efter det.

Så det er i mit tilfælde nemt at sætte % på, 98% spørger mig, 2 % har ikke tilbudt noget, måske

hvis jeg spurgte?

Så er der nogle piger nogle steder, der tilbyder sex (fuldpakke) vel hvert tredje sted, men ikke

det jeg "normalt" går efter, så kan ikke sige det med sikkerhed.

Hverken thaipigerne eller jeg betragter dem som prostituerede, fordi de giver en spiller, men

synes det er en naturlig del af massagen.

Men det vil der helt sikkert være delte meninger om.

VH

OD

Jeg må tilstå, at jeg har ganske andre erfaringer!

På de ca. 10 steder, jeg gennem tiderne har besøgt mellem Aarhus og grænsen, er der kun 2 steder, hvor jeg er blevet spurgt.

Nu taler jeg kun om kropsmassagesteder og ikke egentlige bordeller, og på disse "seriøse" steder, hvor massagen har været fokuspunktet, er der som sagt kun 2 steder, hvor jeg er blevet opfordret til at købe såvel handjob som fuld pakke med mellemløsninger.

Nogle steder skal man beholde underhylerne på, andre steder ikke, men det er ikke der, vandene skiller.

Nogle steder har kvinden udseendemæssigt heller ikke givet nogen lyst til tilkøbsydelser overhovedet, men det er så en anden sag. :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været meget tæt på 100 steder i københavn og omegn, heraf 4 stk. i Jylland.

Kun 2 steder er jeg ikke blevet spurgt om håndjob, vel at mærke uden at spørge efter det.

Så det er i mit tilfælde nemt at sætte % på, 98% spørger mig, 2 % har ikke tilbudt noget, måske

hvis jeg spurgte?

Så er der nogle piger nogle steder, der tilbyder sex (fuldpakke) vel hvert tredje sted, men ikke

det jeg "normalt" går efter, så kan ikke sige det med sikkerhed.

Hverken thaipigerne eller jeg betragter dem som prostituerede, fordi de giver en spiller, men

synes det er en naturlig del af massagen.

Men det vil der helt sikkert være delte meninger om.

VH

OD

Ja, det er ok.

Det er den store kulturforskel, der er blevet tydelig.

Godt at have et forum som dette, hvor det kan blive beskerevet og tydeliggjort.

Der er jo en forside og bagside ved alle handlinger.

Fortsat gang i debatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og noget som hvide løgne er simpelthen en del af den asiatiske kultur, alle, eller 99.9999% af asiatere bruger dagligt hvide løgne, hvis de er i kontakt med andre.

Det var sgu da ellers noget af en påstand, havde du sagt at sådan var det blandt barpigerne i Pattaya havde jeg gerne troede på det, men alle asiater, i think not so :roll:

Jeg har ganske vist aldrig været i Thailand, men en del andre steder i Asien og jeg syntes ikke din påstand holder en meter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg synes Stumps julekalender som sagt er spændende fordi den helt sikkert fortæller både om thailandske golddiggere, og de er der jo og det kan altså være en øjenåbner for at en dansk mand ikke sælger alt hvad han ejer i Danmark for at flytte sammen med en thailandsk glædespige og køber kæmpevilla i hendes navn (udlændinge må jo ikke eje fast bolig i Thailand), for derefter at få sparket af hende og så står han der og ejer ikke kongens mønt og med et knust hjerte. Stump er ikke den første der fortæller sådanne beretninger, de er jo velkendte de historier.

Der hvor jeg så bare mener det kammer lidt over for Stump er når han sådan går helt over i grøften og putter alle thai'er i samme golddigger-pose. Jeg ved fra en ven som hverken er specielt rig eller lign, men han er altså gift på 15. år med en thaipige og de har det rigtig godt sammen. Jeg ved fra hans omgangskreds, at der findes lignende historier. Jeg ved også fra min ven at der findes flere eksempler som bekræfter Stumps fortællinger, men det altså at stramme den, at generalisere så kraftigt som Stump gør.

Jeg synes ikke verden er helt så sort hvid som Stump gør den til selvom hans spændende fortællinger er vedkommende og essensen i dem også til dels velkendte. Man skal bare ikke generalisere så meget synes jeg, men formålet med at fortælle dem er absolut positivt og interessant.

Jeg får næsten altid tilbudt et HJ-job og de fleste gange siger pigerne ja hvis jeg i stedet foreslår den fulde pakke, når jeg besøger en thai-massage-klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Det var sgu da ellers noget af en påstand, havde du sagt at sådan var det blandt barpigerne i Pattaya havde jeg gerne troede på det, men alle asiater, i think not so :roll:

Jeg har ganske vist aldrig været i Thailand, men en del andre steder i Asien og jeg syntes ikke din påstand holder en meter.

Det er tabe ansigt systemet, jeg taler om. I det system bruges løgn til at undgå, at man ikke selv taber ansigt, og at andre heller ikke gør det.

Jeg kan godt forstå, at det lyder voldsomt for dig, når jeg skriver at alle lyver, men sådan er det bare. Så du ikke det link, Red nationen, stop de hvide løgne, som jeg lagde ind i denne tråd?

Og denne låge handler også om hvide løgne (som vel er sorte- fordi de hvide løgne skabte indtægsttav osv.: http://thailandidanmark.blogspot.com/2012/12/en-mand-fra-slagelse-og-de-hvide.html

http://thailandidanmark.blogspot.com/20 ... hvide.html

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Der hvor jeg så bare mener det kammer lidt over for Stump er når han sådan går helt over i grøften og putter alle thai'er i samme golddigger-pose. Jeg ved fra en ven som hverken er specielt rig eller lign, men han er altså gift på 15. år med en thaipige og de har det rigtig godt sammen. Jeg ved fra hans omgangskreds, at der findes lignende historier. Jeg ved også fra min ven at der findes flere eksempler som bekræfter Stumps fortællinger, men det altså at stramme den, at generalisere så kraftigt som Stump gør.

Aros, jeg kender også dansk thailandske forhold, som har holdt længe.

Du skriver at jeg putter alle thaier over i golddigger kategorien. Hvor gør jeg det?

Hvor har jeg skrevet, at alle thailandske kvinder stener deres mænd ud af det hus de mænd selv har betalt? Hvor skriver jeg lignende?

Det som jeg mener er rablende, men som jo er op til den enkelte, er at investere store beløb, de er i hvert fald store for den thaifamilie som modtager dem, uden sikkerhed. Køb af hus, bygning af hus, køb af biler, forretning. osv.

Det er jo også lidt tragikomisk, at mange af de mænd, som protesterer mest vildt over mine skriverier, aaaaaaldrig har været i Thailand.

Det har jeg altså. Og jeg har set landet fra flere vinkler, end mænd fra normalt oplever det.

Jeg er jo ikke missionær. Jeg skriver om de aktuelle problematikker, fordi jeg er oprørt over hvad der sker, og fordi der er stor interesse for emnet.

Længere er den ikke.

God dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Stump, jeg skriver da ikke at alle thaier stener deres mænd ud af deres hus. Lad være med at tillægge mig synspunkter jeg ikke har skrevet. Jeg mener at du putter al alle thaier i en sæk når du skriver at alle er fyldt med løgn. Jeg har korrekt ikke været i thailand men jeg kender nogle thaier i Danmark og de er ikke fyldt med løgn, andre på denne debat har været dernede og siger noget tilsvarende. Jeg har rost din blog men derfor må jeg vel også udtrykke mig lidt kritisk hvis du udtaler dig om alle thaier, ligesom andre gør. Jeg kender personligt andre mænd der har en thaikone og har været dernede mange gange. Som jeg også skriver så kan jeg genkende noget af det du skriver og de siger men din opfattelse er lidt mere sort hvid end deres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Stump, jeg skriver da ikke at alle thaier stener deres mænd ud af deres hus. Lad være med at tillægge mig synspunkter jeg ikke har skrevet. Jeg mener at du putter al alle thaier i en sæk når du skriver at alle er fyldt med løgn. Jeg har korrekt ikke været i thailand men jeg kender nogle thaier i Danmark og de er ikke fyldt med løgn, andre på denne debat har været dernede og siger noget tilsvarende. Jeg har rost din blog men derfor må jeg vel også udtrykke mig lidt kritisk hvis du udtaler dig om alle thaier, ligesom andre gør.

Nej det gør du ikke. Aros. Du skriver ikke at alle stener deres udenlandske mænd.

Løgnen. Uh ha da da.

Ja jeg siger, at alle thailændere lyver. Og gentager det gerne. For det er sandt. At det er sandt. Og jeg kan godt forstå, hvis mange har svært ved at kapere den slags påstande.

Jeg har lavet en særlig tråd med det, og låge 5 i julekalenderen handler om det, og lågen i morgen kommer til at handle om det.

Alle thailændere lyver, fordi de bruger "tabe ansigt systemet", som næsten 2 mia. asiatere i øvrigt også gør.

Thailændere lyver i konfliktsituaioner, for at undgå at tabe ansigt, i situationer hvor de ikke vil skuffe andre. De siger måske ja, selv om de 100% sikkert mener nej. De siger ja, og senere, når løftet skal leveres, så ignorerer de det, og måske, lidt hårdt presset, forklarer de eksempelvis, at der er opstået et problem, men de vidste allerede at de aldrig ville kunne opfylde deres JA, da det udtalte det.

Det med de hvide løgne, de gør det hele tiden, flere gange dagligt, af naturlige grunde mest overfor hinanden.

Tjek venligst tråden, og de indlæg, jeg har lavet om Hvide løgne her i dette forum. jeg har henvist til det højere oppe i denne tråd.

Aros, tak for en sober toneart. dejligt at kunne diskutere som vi gør lige nu. Tak.

Men kan vi ikke fortsætte ovre i hvide løgne tråden?

Den er her:

http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=16&t=3247

På forhånd tak. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...