Hop til indhold
Borebissen

Stram nu op!

Recommended Posts

Kære moderator,

Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv. Men jeg er - undskyld mit franske - ved at være pissetræt af, at en lille hård kerne af "debatører" smadrer snart hver eneste tråd herinde. Ja, jeg ved godt, at jeg kan sætte dem på ignore, men det løser bare ikke hele problemet. For det lykkes dem jo gang på gang at kuppe tråden og afspore debatten - så det hele ender i børnehave-kævl. Om hvem der er dum, hvem der er grim og det kan du selv være.

Hvis jeg må komme med et fromt juleønske, så måtte "dommeren" godt være mere rundhåndet med de gule og de røde kort, så vi kan få luget lidt ud i skabhalsene.

Jeg vil skynde mig at understrege, at jeg synes debat er fint. At folk har deres grundlovssikrede ret til at ha' egne meninger. Men det er jo ikke debat, når man blot konsekvent sviner hinanden til. Skal vi ikke bare allesammen aftale, at det her forum er for voksne mennesker - og begynde at opføre os sådan. Og med den behørige respekt, man bør have for hinanden?

Glædelig jul!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I går blev der sendt pms ud til nogen grundet deres indlæg i den senere tid, og vi går ud fra at dette vil hjælpe, ellers må vi jo overveje andre tiltag.

Derudover bør alle acceptere og respektere hinanden, selvom man har forskellige holdninger.

Lad være med at kræve af andre at de skal mene det samme som en selv, det har vi også set tendenser til, men diskuter gerne jeres uenigheder i en ordentlig tone og giv plads til forskelligheder.

Hvis balladen forsætter griber vi ind, men der skal også være plads til diskussioner og forskelligheder, bare det forgår i en ordentlig tone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Glædelig jul Borebis!

Dit indlæg er ganske godt placeret, i en tid, hvor vi skal være gode mod hinanden.. :) Jeg vil gi' dig helt ret, trådene er blevet ødelagt af for meget personlig mudderkastning, i et ellers super godt forum.

Jeg har til tider, selv været deltagende, og vil fremover tage min ord til efterretning. Juletiden kunne måske opfordre til en snaps ekstra, samt en gennemlæsning af eget og andres indlæg, før man deltager.

Jeg har stor respekt for andres meninger og holdninger. Jeg mener også man har lov til at være uenig og gerne må viderebringe argumenterne i klare toner.. :) Men, hvis vi nu holdte konflikterne på et niveau, som i den virkelige verden, hvor vi ikke sad trygt og roligt i læ bag skærmen.. :? Så kunne det være de seriøse og velmente indlæg ikke hurtigt blev ødelagt, at alt det ligegyldige.

Glædelig jul

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære moderator,

Hvis jeg må komme med et fromt juleønske, så måtte "dommeren" godt være mere rundhåndet med de gule og de røde kort, så vi kan få luget lidt ud i skabhalsene.

Et fint skoleeksempel på, hvilken knivsæg moderatorerne herinde balancerer på.

Fra den ene side råbes der "smagsdommeri" og lignende, mens vi af andre bliver opfordret til at gribe hårdere ind.

Uden at nogen skal have ondt af os, lad det være mig tilladt at henlede opmærksomheden på, at vi også er mennesker med holdninger til de temaer, der skiller vandene herinde, men vi er hver for sig forpligtet til at forsøge at dele sol og vind lige - selv om det ikke altid er let, specielt ikke, når man selv har en mening om tingene.

Men vi har givet hinanden håndslag på, at disse meninger bliver luftet under vore sorte handles og ikke de farvede.

Jeg håber, at vi kan opnå reskekt for og accept af, at det nye team ikke deltager i diskussionerne, altså når det dreje sig materien, men udelukkende er på en tråd, når vi ser afsporing eller utilbørlig optræden.

Og for at vi nogen gange rent profylaktisk (der var den iegn ;) ) griber ind, inden tingene kører af sporet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og så benytter jeg lige lejligheden til ay flytte strengen over i debat sektionen, hvor den efter min mening hører hjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men vi har givet hinanden håndslag på, at disse meninger bliver luftet under vore sorte handles og ikke de farvede.

Jeg håber, at vi kan opnå reskekt for og accept af, at det nye team ikke deltager i diskussionerne, altså når det dreje sig materien, men udelukkende er på en tråd, når vi ser afsporing eller utilbørlig optræden./quote]

Hmmm. Det har jeg faktis ikke tænkt på før. At I skriver under to handles. Hmmm (igen) er jeg helt tryg ved det? Næ, men på den anden side så har jeg ikke observeret nogen indgriben fra førebunkerens side som ikke var berettiget. Såeee, bliv I bare ved som hidtil - og tak for indsatsen so far!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig takken for den gode vilje til at gribe ind, når det er nødvendigt.

Som påpeget i tidligere indlæg, må det være muligt at agere herinde i den højloftede stue med respekt for hinanden, også selvom man måske ikke er helt enige i substansen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu facinerende at se, at kun et minut efter denne tråd "slutter" med at alle er næsten eninge om at der skal være højt til loftet og respekt for tråde (kl. 12.56) startes en ny tråd kl 12.57

http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=16&t=3239

som fuldstændig afspores af ævl og kvævl der intet har med substansen at gøre

:(:(:(:(:(:(

Lad mig citere emnet på denne tråd "Stram nu op" altså ikke moderator med brugere

Nogen skylder at have røde ører - ikke af slag med af skam...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Aarhuselsker skrev

Hmmm. Det har jeg faktis ikke tænkt på før. At I skriver under to handles. Hmmm (igen) er jeg helt tryg ved det? Næ, men på den anden side så har jeg ikke observeret nogen indgriben fra førebunkerens side som ikke var berettiget. Såeee, bliv I bare ved som hidtil - og tak for indsatsen so far!

Der gav du mig lige en hyggegriner, rart, at du reflekterer lidt over tingene ;)

Du er ikke helt tryg ved, at vi har været her hele tiden med et nick! Hvordan havde du ellers forestillet dig, at vi var blevet rekrutteret, via en annonce i avisen?

Og ville du have været mere tryg ved, at siteowner havde shanghaiet nogle mods, som han intet kendte til med hensyn til holdninger og debatniveau?

Men tilbage til alvoren, naturligvis har vi været her i lang tid - og åbenbart ikke faldet uheldigt op - og du skal vide én ting mere.

Du vil heller ikke opleve, at vi bakker os selv op med vores alter ego, det har vi også givet hinanden håndslag på.

God aften til jer alle, og lad julefreden sænke sig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og så har jeg faktisk heller ikke ret meget tid til at skrive indlæg i mit normale navn. Århuselsker, for der er jo en del opgaver der følger med tjansen som Moderator, og vi har jo også et arbejde og et fritidsliv at passe. Så bare tag det helt roligt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så uhyggeligt farligt er det vel nu ikke? Drenge skændes jo. Det er hvad drenge gør imellem. Ikke nogen grund at råbe efter rektor. Nogle kan ikke lide hinanden. Heller ikke nogen grund at lege skole.

Tag ikke livet alt for alvorligt, du kommer alligevel ikke fra det levende, som Elbert Hubbard sagde.

Og Eroguide er vel ikke heller verdens alvorligste plads.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Org og Mod

Jamen jeg havde ikke forstillet mig noget. Kan godt se det er naivt men jeg er jo blot et lille menneske med kort sexed BLOND hår :P

Flash - flash og Jinglebells - Jingleballs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...