Hop til indhold
Rejsenetværk

Derfor vågner du med jern på

Recommended Posts

@ Gina

Godt brølt løvinde. Lad os håbe at dine lyde får de skarpeste hyæner til at søge tilbage til skjulet, for at overveje fremtidig taktik. De andre vil du nok stadig se stoltsere rundt om vandhullet, med rejst hale, i sikker forvisning om at det er dem der får jorden til at gungre når de følges med elefanterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til gengæld kan jeg helt og aldeles stå inde for, at der er nogle brugere på dette forum, som jeg ganske enkelt ikke gider (ja, gider) at beskæftige mig med.

/Gina

Det er absolut ikke kun dig der har det sådan, visse brugere herinde er i besiddelse af holdninger og livssyn som jeg bestemt ikke deler og ikke gider at spilde min tid på :shock:

Og for lige at slutte af med hvad tråden oprindeligt drejede sig om, så kan jeg da til en vis grad godt følge Rejse's idé. De morgenfriske bordeller som åbner kl. 7.00 og lignende, kunne da godt få noget sjov ud af markedsføringen ved at implementere noget frækt og lokkende om "Morgenjern" i annonceringen. :)

/Gina

Jeg tror den forretningsmodel har et stort problem, hvilken mand står op kl: 7, med morgenfed på og tænker: jeg smutter lige i bad, undlader at tisse (så min morgenfed ikke falder) og så ned til bussen, toget eller bilen (stadig med morgenfed på) og så af sted til sin favorit pige (evt. Gina) så hun kan få den til at forsvinde.

Jeg forudser en del tissetrængende mænd stå rundt omkring i vejkanten med sprængningstruede blærerer :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Gina og så er vi tilbage ved den gamle sandhed at alle veje fører til Rom - også omvejene :)

Mr Yellow Fever

De indvendinger betyder vel blot at en glædespige kan fokusere på nichen, trække de mænd af huse før fanden får sko på, og før alle konkurrenterne åbner lysthuset kl 1o, eller efter de sene konkurrenter lukker kl 04 ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Så kommer alle de hvide riddere, incl DTH...... øhhhhh rejseværket ned fra deres heste og kæmper de lyserødes kamp :lol:

Naturligvis må de lyserøde være her. Men vi drenge skal være her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kommer alle de hvide riddere [ ... ] ned fra deres heste og kæmper de lyserødes kamp :lol:

Hvad er det for en kamp, du mener bliver kæmpet på bl.a. mine vegne? Der er da ikke et eneste eksempel på netop dette i de foregående indlæg.

Men ja, du skal jo være her... udelukkende for at forplumre debatten og forfølge enkeltpersoner. :roll:

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kommer alle de hvide riddere, incl DTH...... øhhhhh rejseværket ned fra deres heste og kæmper de lyserødes kamp :lol:

At tænke sig, at mænd med en smule pli skal kaldes for "hvide riddere" :o

Men når udtrykket sammenlignes med en mand af din kaliber LukyLuke, så er det jo nærmest en ærestitel :D

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lad os nu ikke grave grøfter og lave skyttegravskrige.

Der er plads til alle, incl. pigerne.

Alle skal overholde Eroguides regler.

Der skal ikke udøves selvcensur for at please andre. Omvendt skal man respektere hinanden selvom man har forskellige holdninger eller udgangspunkter.

Der er ingen grund til I ønsker jer hinanden væk, der er plads til jer alle sålænge I overholder vores regler. Er der en bruger der irriterer en kan ignorereknappen bruges.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os nu ikke grave grøfter og lave skyttegravskrige.

Der er plads til alle, incl. pigerne.

Alle skal overholde Eroguides regler.

Der skal ikke udøves selvcensur for at please andre. Omvendt skal man respektere hinanden selvom man har forskellige holdninger eller udgangspunkter.

Der er ingen grund til I ønsker jer hinanden væk, der er plads til jer alle sålænge I overholder vores regler. Er der en bruger der irriterer en kan ignorereknappen bruges.

Mod.

Kan vi ikke få en permanent ignorereknap-funktion på Lucky Luke's indlæg :lol:

Det er sjældent der er noget konstruktiv i indlæggene... mest nedladende udtalelser mod andre :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi har været i kontakt med Lucky Luke tidligere grundet indlæg han havde skrevet og det kan sagtens være at vi kommer det igen, men det klarer vi internt. Mit indlæg Nille var faktisk en opfodring til at droppe det personlige fnidder, ikke til at du eller andre skulle forsætte.

Så nye indlæg på denne streng skal handle om Rejses oplæg/emne, ellers bliver strengen låst, hvis den bare skal bruges til at hælde mudder i hovedet på hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Niller, du vil ha' og du vil ha. Kæmp lidt for det selv. Google er din ven ;)

Moderator, thumbs up.

Gina, den var bestemt ikke mod dig. Men alligevel har du været med tilpas mange år, og ved udemærket hvad jeg hentyder til.

Sååååååå, Pigerne kan være her - vi drenge skal være her. Ellers har boarded ingen værdi. Udover at være en - slikkeklub :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lucky Luke du forsætter også, du har fået en pm. Strengen låses. Rejse kan oprette en ny om emnet, hvis han vil, så skal vi nok sørge for at den ikke også ender i mudderkastning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...