Hop til indhold
Rejsenetværk

Derfor vågner du med jern på

Recommended Posts

Måske endnu en kilde til omsætningen derude i lysthusene

- selvom højre hånd er billigst, er det godt vi har pigerne, for selvom de er dyrest, er de nu en gang den bedste løsning :!:

Og så siger man mænd præsterer bedre på job og ellers, når det man også siger, at vi altid tænker på først og sidst, vi bare kan få afløb for samme :?:

Måske man skulle gøre mænds bordel besøg fradragsberettiget - sådan rent nationaløkonomisk betragtet :idea:;)

Derfor vågner du med jern på

14. dec. 2012 11.08 Sundhed

http://www.dr.dk/sundhed/ditliv/Maend/A ... 105012.htm

Mænd i alle aldre kender alle til at vågne med, hvad der på pænt dansk hedder en erigeret penis. Men hvorfor er det egentlig, at mænd vågner med "morgenboner"?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhhh fisk?

Jeg har læst dit indlæg flere gange nu, læst artikelen og tænker stadig... fisk?

Ekstra indtjeningsmulighed for bordellerne og morgen jern har hvad at gøre med hinanden? Mener du at massagepigerne skal tale deres kunder i søvn og så ellers vække dem når kunden rammer REM stadiet og morgen jernet melder sin ankomst?

Igen... fisk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mallen - hvis jeg har læst artiklen for overfladisk, er det måske bare mig der fejlagtigt udledte en humoristisk/lidt fantasifuld vinkel :?

Det er muligt - gik ikke ind på linket til Videnskab.dk

Tanken var ikke en mere seriøs analyse, det kan min vinkel nok ikke stå for - jeg var lidt spontan, da jeg læste historien.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du siger, at du læser en overskrift der lyder "Derfor vågner du med morgen jern på" og det associerer du så med en mulig øget indtjening for bordellerne? Ja jeg ser stadig ingen sammenhæng, men fred være med det...

Fortsat god fredag - der er weekend 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

- selvom højre hånd er billigst, er det godt vi har pigerne, for selvom de er dyrest, er de nu en gang den bedste løsning :!:

Det var vist også det, som i sidste ende både Darwin og især Freud – samt nu Netzwerk når frem til: Piger må der til.

Derfor er det mig også en kilde til undren, at nogen her på EG har ageret sådan, at de lyserøde indlæg er blevet skræmt helt væk.

Indtil for blot få uger siden deltog flere "lyserøde" aktører ivrigt med både indlevende indlæg og med tilstedeværelse i tjatten, men nu er de tavse.

D'et så trist, d'et er så trist.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad/hvem er de da blevet skræmt væk af? Og hvad skal vi da gøre for at få dem tilbage? Det lader til at du ved noget, som jeg ikke ved?

Eftersom jeg ikke er klar over hvad der har "jaget" pigerne væk, har jeg blot opfattet det, som at de er blevet tøsefornærmede over en eller anden bagatel, som jeg end ikke har bemærket. Men du må da meget gerne oplyse mig, hvis jeg tager fejl.

Jeg har da undret mig, men hvis de ikke ønsker at deltage længere, er det da helt op til dem selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Piger må der til.

Derfor er det mig også en kilde til undren, at nogen her på EG har ageret sådan, at de lyserøde indlæg er blevet skræmt helt væk.

Indtil for blot få uger siden deltog flere "lyserøde" aktører ivrigt med både indlevende indlæg og med tilstedeværelse i tjatten, men nu er de tavse.

D'et så trist, d'et er så trist.

Lidt af et emneskift. Du må rundt med dine små gaver, Borende X, så kommer de sikkert tilbage. :roll:

Helt ærlig, Borende X, mener du virkelig, at vi skal sidde og overveje, om vore indlæg vil skræmme den ene eller den anden? Mener du virkelig, at vi skal lave selvcensur, når vigtige emner er oppe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Lidt af et emneskift. Du må rundt med dine små gaver, Borende X, så kommer de sikkert tilbage. :roll:

Helt ærlig, Borende X, mener du virkelig, at vi skal sidde og overveje, om vore indlæg vil skræmme den ene eller den anden? Mener du virkelig, at vi skal lave selvcensur, når vigtige emner er oppe?

Uups. jeg ser først nu, at samme emne er oppe i to forskellige tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt synes jeg det er befriende, at de "lyserøde" holder sig i baggrunden. Det er mest set i lyset af, at min opfattelse har været, at der var en klike af dem, der skrev - var det nu mere nuanceret, så kan det godt være jeg ville synes det var "hyggeligt", men jeg opfatter mest stedet som informationssted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærlig, Borende X, mener du virkelig, at vi skal sidde og overveje, om vore indlæg vil skræmme den ene eller den anden? Mener du virkelig, at vi skal lave selvcensur, når vigtige emner er oppe?

Jeg mener, at man godt kan skrive pænt til og om folk. Samt tænke sig lidt om, når man skriver. Her lidt selvcensur velanbragt.

Det var bl.a. din streng med din håbløse påstand om forholdet imellem opvækst og prostitution, jeg sigtede til.

Her prøver flere, bl.a StinnaLove og Liv, at argumentere mod synspunktet, men du fremturer for til sidst trængt op i en krog at hævde, at det kun var en spøg. Så føler man sig ærlig talt p..... på.

Der var da heller ikke een eneste, der gad tage debatten op i den streng, du straks efter oprettede om, hvem der udnyttede hvem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg mener, at man godt kan skrive pænt til og om folk. Samt tænke sig lidt om, når man skriver. Her lidt selvcensur velanbragt.

Det var bl.a. din streng med din håbløse påstand om forholdet imellem opvækst og prostitution, jeg sigtede til.

Her prøver flere, bl.a StinnaLove og Liv, at argumentere mod synspunktet, men du fremturer for til sidst trængt op i en krog at hævde, at det kun var en spøg. Så føler man sig ærlig talt p..... på.

Der var da heller ikke een eneste, der gad tage debatten op i den streng, du straks efter oprettede om, hvem der udnyttede hvem.

Oops. det er anden gang den påstand kommer i luften. Første gang var det Liv, som sendte den af sted.

Det var det ene afsnit, hvor jeg foreslog, at du lod være med at tage penge med, fordi din prostituerede jo havde valgt det fag, for at få dækket sit sex behov. Og spøg er måske et forkert valg af ord. Ironi eller sarkasme ville have været bedre.

Her hvad Borende X påstår at jeg skrev, efter at jeg efter hans mening var trængt o i en krog. (Det er simpelthen manupulation med det jeg skrev.

Ironien eller sarkasmen kom således:

Og hvis du bare er kommet en lille bitte smule i tvivl om de fire kvinders betroelser til dig er korrekte, kan du jo "glemme" at tage penge med næste gang. Hvis de protesterer lidt, kan du jo love dem, at de kan få al den sex, som de holder så meget af, ganske gratis, lige så mange år som de nu har lyst.

Den prostituerede Liv skrev så:

Jeg forstår ikke helt, hvor du vil hen med det, Stump. Det er jo en forretning; jeg får heller ikke gratis kager hos bageren, selvom han elsker at bage, og mureren sætter ikke en eneste sten på mit hus, uden jeg har betalt, selvom han er vild med at være murer ;)

Og jeg svarede, bemærk, ikke at alle mine indlæg i tråden, men blot det afsnit med at glemme at tage penge med:

Hej Liv. Jeg ved godt, at det er en forretning. El ære og respekt for det. Det er jo gas, det jeg skrev. Borende X siger, at han kender fire kvinder, som er prostituerede, for at få deres sexbehov dækket. Den tror jeg simpelthen ikke på. Men han insisterer på, at det virkelig er sådan. Og så var det at jeg skrev det gas.

Så ja, jeg ved godt, at det er en forretning. Selvfølgelig.

Og igen til Borende X: kan du finde ét eneste sted her på denne side/ forum, hvor jeg ikke har skrevet i en pæn tone?

En spade er en spade, i min debatverden.

Jeg mener at dette fantastiske forum har et særligt afsnit, hvor man hygger sig. Som jeg opfatter det, er resten af forum blandt andet til udveksling af erfaringer, og til debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Så du siger, at du læser en overskrift der lyder "Derfor vågner du med morgen jern på" og det associerer du så med en mulig øget indtjening for bordellerne? Ja jeg ser stadig ingen sammenhæng, men fred være med det...

Fortsat god fredag - der er weekend 8-)

LOL....... Der var engang een der hed DTH. Han konkluderede også i søvne :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eftersom jeg ikke er klar over hvad der har "jaget" pigerne væk, har jeg blot opfattet det, som at de er blevet tøsefornærmede over en eller anden bagatel, som jeg end ikke har bemærket

Man kan jo godt holde sig væk uden at være tøsefornærmet eller skræmt væk, man kan fx ha' travlt med det rigtige arbejde, med familien, vennerne, man kan købe julegaver, dyrke idræt, ligge med influenza, være forelsket, der kan være så meget ;) Lysten til at blande sig i debatten kan også komme lidt i bølger.... Holdninger som sailors kan også være medvirkende årsag til manglende debat, hvem vil blande sig, hvis man er uønsket?

Mht. hvordan vi piger bruger forum, så er det vel individuelt; Jeg har så få vagter, at jeg næppe får et megakundegrundlag ved at være her, men jeg synes her er hyggeligt, som regel....

Chatten er en tidsrøver..... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo godt holde sig væk uden at være tøsefornærmet eller skræmt væk, man kan fx ha' travlt med det rigtige arbejde, med familien, vennerne, man kan købe julegaver, dyrke idræt, ligge med influenza, være forelsket, der kan være så meget ;) Lysten til at blande sig i debatten kan også komme lidt i bølger.... Holdninger som sailors kan også være medvirkende årsag til manglende debat, hvem vil blande sig, hvis man er uønsket?

Mht. hvordan vi piger bruger forum, så er det vel individuelt; Jeg har så få vagter, at jeg næppe får et megakundegrundlag ved at være her, men jeg synes her er hyggeligt, som regel....

Chatten er en tidsrøver..... ;)

Jamen det er jeg da glad for at høre - jeg gik blot ud fra at der var en statement bag, at Sexy-club/ Eventyrpigerne/Vordingborgpigerne slettede deres annoncerings-profiler og "deres" piger samtidig blev tavse.

Eftersom jeg ikke aner hvad der ligger bag, og ikke har observeret noget, som kunne være årsag til det i forum el. chat... afskrev jeg det som at "man" var utilfreds, med noget bagatel-agtigt (i min optik).

Men det er da rart at høre at det ikke er tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så dejligt at se lidt i lyserødt igen. Tal Liv.

Personligt mangler jeg meget den bredde og ekstra dimension pigernes skriverier gav.

Håber at I vender tilbage. Der er trods alt kun nogle få som debaterer på neandertal niveau. Resten synes jeg fører en sober og respektfuld tone.

Og så er det måske synd for Rejse at tråden er blevet kapret. Nå han tilgiver nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så lige en kommentar til videnskab.dk´s forklaring.

Det er noget sludder. Alle mænd ved at de vågner med jern fordi de skal tisse. Såsnart man har tisset - det er ikke altid lige enkelt med jern på - så falder legetøjet til hvile. Den gør det faktisk medens man kaster vandet ( dette til orientering for vore få kvindelige læsere, som ikke har udvidet deres viden ved at overvære tømningen)

Vi mænd ved også at en morgenrejsning, ofte kaldes en vandmand. Vi ved også at den pga ekstrem tissetrang ikke er særlig god at elske med. REM søvn osv.!!! Vorherre til hest. Men forskes skal der jo, ellers får man ikke bevillinger :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Det er så dejligt at se lidt i lyserødt igen. Tal Liv.

Personligt mangler jeg meget den bredde og ekstra dimension pigernes skriverier gav.

Håber at I vender tilbage. Der er trods alt kun nogle få som debaterer på neandertal niveau. Resten synes jeg fører en sober og respektfuld tone.

Og så er det måske synd for Rejse at tråden er blevet kapret. Nå han tilgiver nok.

Jo men det er da dejligt. det giver masser af liv.

Tag nu dette eksempel på "Offer rolle", det ville en mand, hvilken farve har vi? aldrig have skrevet:

Holdninger som sailors kan også være medvirkende årsag til manglende debat, hvem vil blande sig, hvis man er uønsket?

Kære medmænd, ser I kun farven? Læser i slet ikke hvad der skrives?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære medmænd, ser I kun farven? Læser i slet ikke hvad der skrives?

Du skulle nok stille dig selv det spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så lige en kommentar til videnskab.dk´s forklaring.

Såsnart man har tisset - det er ikke altid lige enkelt med jern på - så falder legetøjet til hvile. Den gør det faktisk medens man kaster vandet ( dette til orientering for vore få kvindelige læsere, som ikke har udvidet deres viden ved at overvære tømningen)

Det er også nødvendig at pikken peger ned af når man skal ramme wc-kummen. Har da tit stået på hovedet for at ramme, fordi pikken ikke vil falde ned :lol:

morgensex er dejligt, netop tisse trangen gør at rejsningen holder længere. :D

hun skal bare ikke ride for hårdt på den fyldte blære...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Du skulle nok stille dig selv det spørgsmål.

Jeg prøver lige igen, Århuselsker:

Dette forum er mig bekendt for voksne mennesker. Vi som er brugere her, er mere eller mindre elsket af andre brugere. Men at begynde indirekte eller direkte at bede, eller antyde, at særbehandling skal gives til de prostituerede som er med her, iklædt en lyserød farve, den køber jeg simpelthen ikke.

Forstår du nu hvad jeg mener? At Sailor og andre skal have lov til at udtrykke sig, uden at tage specielle hensyn, ud over dem som forums reglement kræver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At "de lyserøde" ikke er så synlige i øjeblikket kan jo have mange individuelle årsager, præcis som Liv er inde på.

Personligt er jeg ikke "skræmt væk". :roll: Til gengæld kan jeg helt og aldeles stå inde for, at der er nogle brugere på dette forum, som jeg ganske enkelt ikke gider (ja, gider) at beskæftige mig med. Netop fordi man "er lyserød" er det for nogle herinde, tilsyneladende kategorisk umuligt at tage det man skriver seriøst eller for gode varer - for vi MÅ da have en (forretningsmæssig) bagtanke med alt hvad vi skriver herinde. :( Derudover besidder nogle den evne at få vendt tingene på hovedet, så det man skrev slet ikke er det responsen bygger på. Et godt eksempel er netop denne tråd.

Et andet eksempel, jeg kan trække frem, skete godt nok på et andet forum (kartoffel/kartoffel). Her oprettede jeg en tråd omkring en artikel omhandlende udnyttelse af udenlandsk arbejdskraft samt snyd i håndværksbranchen - der var faktisk en del paralleller til de argumenter som prostitutionsmodstandere bruger. Dette fik brugeren Stump (meget indikerer, at det er den samme Stump som her) hevet en masse pladder ind over, foruden også at lægge ord og emner i min mund, som jeg ikke havde udtrykt noget som helst om, og det endte med at blive en uendelig ørkenvandring, hvor Stump smadrede tråden med sin forudindtagethed og hvor pointen slet ikke fik liv.

Sådanne debattører kan jeg helt ærligt ikke bruge min kostbare tid på - så jeg vælger mine debatter med omhu.

Og for lige at slutte af med hvad tråden oprindeligt drejede sig om, så kan jeg da til en vis grad godt følge Rejse's idé. De morgenfriske bordeller som åbner kl. 7.00 og lignende, kunne da godt få noget sjov ud af markedsføringen ved at implementere noget frækt og lokkende om "Morgenjern" i annonceringen. :)

Mvh,

/Gina

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da magle...

Personligt synes jeg det er befriende, at de "lyserøde" holder sig i baggrunden.

hvorefter

Holdninger som sailors kan også være medvirkende årsag til manglende debat, hvem vil blande sig, hvis man er uønsket?

Altså, Liv konkluderer, at når Sailor - og sikkert mange andre, så vidt, man kan se - synes, at pigerne skal holde sig i baggrunden (=er uønsket), så vil hun undgå at blande sig.

Men næ, nej - det må hun sandelig ikke skrive, for så

Kære medmænd, ser I kun farven? Læser i slet ikke hvad der skrives?

som om Liv havde skrevet noget fuldstændig uacceptabelt!!!

Helt ærligt - hvem er det, der er "tøsefornærmede" her? Eller er det et eller andet apardheid-system, I er ved at oprette herinde med hvem, der må skrive hvad?

Adnminstrator og Co. har tilladt pigerne at være her - så må man indgå i debatterne med dem på lige fod og bruge argumenter - blot med den forskel, at pigerne alt andet lige må kende mere til branchen, end vi gør, idet de jo kender den indefra - remember?

Ellers må man oprette et nyt sted, hvor pigerne ikke har adgang og mandehørme dér - hvorfor er der ikke nogen, der gør det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...