Guest norisk Skrevet 30. Maj, 2019 Giver dig ret,han er mystisk ham filanen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 30. Maj, 2019 Tænker @Filantropen har fanget budskabet Jeg har bedt ham undlade at fortælle om vores frække møder mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 30. Maj, 2019 Smiley5 skrev, for 11 minutter siden: Synes mere det efterhånden lyder som en god historie, give finger slikke brystvorter offentligt i gågaden hmmm Men ikke desto mindre sand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. Maj, 2019 Lige præcist... hver sine lyster så må man jo bare læse nogle af de andre anmeldelser, hvis man ikke lige synes om dem allesammen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 30. Maj, 2019 Det var nu en god og spændende historie så længe den varede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filantropen 237 Skrevet 30. Maj, 2019 Hej @AalborgLook og @Master Bator Jeg er tilbøjelig til at give jer ret. Min intention var egentlig bare at gi lidt mere af mig selv, så andre kunne få et indblik i personen bag profilen. Jeg vil nu skrue lidt ned for blusset igen og fokusere på selve anmeldelserne fremover... Filantropen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Maj, 2019 Filantropen skrev, for 5 minutter siden: Hej @AalborgLook og @Master Bator Jeg er tilbøjelig til at give jer ret. Min intention var egentlig bare at gi lidt mere af mig selv, så andre kunne få et indblik i personen bag profilen. Jeg vil nu skrue lidt ned for blusset igen og fokusere på selve anmeldelserne fremover... Filantropen Jeg er totalt splittet - synes det er dejlig befriende at læse om jeres oplevelser sammen - flirt og spil i det ordentlige rum. Men ja måske en anmeldelse af slemne Line som ikke indeholder jeres flirt/spil. Dejligt slemme Line igen kan overtales til frække aftaler - hun er sku en lækker intelligent nips af en kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 30. Maj, 2019 Jeg synes nu det er dejligt at læse - så måske skal det bare flyttes fra Anmeldelse og ned til Hyggesnak. Det er da noget af en "proces" der er gang i her, og det er da vel også befriende for andre, at det ikke bare handler om ring, betal, fuck og suck, aftørring, farvel. Det lyder som noget af en kurtiseringsproces du har gang i @Filantropen, hvor du hele tiden kommer tættere og tættere og tættere. Selve følelsen ved "jagten" kan vel nogle gange være ligeså interessant som selve akten. Så jeg føler faktisk, at den tiltagende insisteren på, at du skal stoppe er lige lidt for meget. Ja, det synes jeg altså Jeg glæder mig til at læse mere, og håber du opnår det du ønsker når det bliver til at dine opsparede hormoner kan skrige, at du har opnået "Befrielsens Øjeblik" som en anden statsministerkandidat oplevede da han trykkede på de rigtige knapper ligesom du er i gang med i relationen med @Slemme Line. Happy Hunting ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 30. Maj, 2019 Filantropen skrev, for 3 timer siden: Hej @AalborgLook og @Master Bator Jeg er tilbøjelig til at give jer ret. Min intention var egentlig bare at gi lidt mere af mig selv, så andre kunne få et indblik i personen bag profilen. Jeg vil nu skrue lidt ned for blusset igen og fokusere på selve anmeldelserne fremover... Filantropen Nej nej, no go, kære begge to I skal forsætter, måske er rigtig at dette historie er mere hyggesnak afdeling men, det er så dejligt at høre/læse om jeres flirt, som jeg har sagt, filantrop jeg er jealous på dig, men på en ful respekt måde, åhhhhh bar det var mig, det er det som vi alle savner i vores livet, flirt er mange gange smukke end selve akt, og Slemme Line love mig at du bliver ikke for hårdt med filantrop, han er virkelig mand med større M, tag hætten af med dybt respekt Ønsker begge to bedste oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.iceman Skrevet 30. Maj, 2019 Synes bestemt ikke det gør noget med denne type tråde/indlæg.. hvis man ikke synes om det kan man jo springe den del over... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 31. Maj, 2019 Smiley5 skrev, for 1 time siden: Okay så frækt nok, så vil jeg også være fræk Nu var det altså ik midt ude på gågaden..... Det var såmænd en bette gyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. Maj, 2019 Slemme Line skrev, 1 time siden: Nu var det altså ik midt ude på gågaden..... Det var såmænd en bette gyde Det andet lød meget bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filantropen 237 Skrevet 31. Maj, 2019 Ifølge Gyldedals røde er en 'gyde', i betydningen 'snæver gennemgang mellem huse eller gårde, smal, ofte dunkel gade, smøge, stræde, slippe' Det var det nu bestemt ikke men ikke mere om den sag..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 31. Maj, 2019 (edited) Pas nu på @Filantropen - the artist formerly known as Arnold Hende Agnete skal man ikke ta' i en gyde ... dét kan komme til at følge dig resten af livet og koste alle dine karrieremuligheder, når du nu ender i Skelskør Keep up the spirit - lev livet - der er kun én chance, så grib den og tør hvor andre tøver - Livet skal være on the edge Redigeret 31. Maj, 2019 af fynbomanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 31. Maj, 2019 fynbomanden skrev, for 5 minutter siden: Pas nu på Arnold !! Hende Agnete skal man ikke ta' i en gyde ... dét kan komme til at følge dig resten af livet og koste alle dine karrieremuligheder, når du nu ender i Skelskør Keep up the spirit - lev livet - der er kun én chance, så grib den og tør hvor andre tøver - Livet skal være on the edge Matador! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 282 Skrevet 19. Juni, 2019 Jeg har lige et “dumt” spørgsmål. Er slemme Line og Jyske Line den samme ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 19. Juni, 2019 Hedensted skrev, for 24 minutter siden: Jeg har lige et “dumt” spørgsmål. Er slemme Line og Jyske Line den samme ? Ingen spørgsmål er dumme. Men Nej. Jeg er ikke jyske Line. Godt nok er jeg vestjyde. Men jeg er mere slem end jysk Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 404 Skrevet 19. Juni, 2019 Filantropen skrev, den 30.5.2019 at 14:12: Hej @AalborgLook og @Master Bator Jeg er tilbøjelig til at give jer ret. Min intention var egentlig bare at gi lidt mere af mig selv, så andre kunne få et indblik i personen bag profilen. Jeg vil nu skrue lidt ned for blusset igen og fokusere på selve anmeldelserne fremover... Filantropen @Filantropen synes det er et enormt fedt initiativ at gøre tingene anderledes, og at du vælger at dele dine følelser og tanker herinde. Så må haters være haters. For min skyld må du meget gerne fortsætte, og er bare trist over, at vi (læs: jeg) ikke får slutningen med på dine forhåbentlig mere og flere frække dates med @Slemme Line Keep up the good work 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 20. Juni, 2019 Slemme Line skrev, for 11 timer siden: Ingen spørgsmål er dumme. Men Nej. Jeg er ikke jyske Line. Godt nok er jeg vestjyde. Men jeg er mere slem end jysk Knus Hold nu kæ.. hvor jeg savner vores frække møder eventyrligt meget frække tøs . Du er sku guds gave til manden og hans frække pik . Dejligt at se der er liv i dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 20. Juni, 2019 youngatheart skrev, for 3 timer siden: Hold nu kæ.. hvor jeg savner vores frække møder eventyrligt meget frække tøs . Du er sku guds gave til manden og hans frække pik . Dejligt at se der er liv i dig Jamen - jeg lever da i bedste velgående. Og ja- Det var super lækre frække møder vi havde @youngatheart. Knus Line. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg