Hop til indhold
Filantropen

Min date med Slemme Line – den uopnåelige pige på skolen.

Recommended Posts

Min date med Slemme Line – den uopnåelige pige på skolen.

Da jeg var en lille dreng, gik der på min skole en pige der hed Tina (det hedder hun sikkert stadig). Hun var den uopnåelige pige på skolen, hende som ingen kunne nå. Hun var altid sammen med de store drenge med knallert men var uopnåelig for os andre. Hun var så flot og flirtende og når hun gik gennem skolegården stoppede alle med at lege og fulgte hendes svævende gang hen over den slidte asfalt. Det tætteste jeg var på Tina, var en dag jeg opdagede hun var på vej hen til frugtboden samtidig med mig. Jeg timede min gang helt perfekt, så hun kom ind i køen foran mig. Jeg kunne dufte hendes hår og fantaserede om at hun var min. Men så skete det… jeg blev skubbet i ryggen så min nu stive pik ramte hendes venstre ben. Jeg var lige ved at eksplodere i ren lykkefølelse men Tina opdagede ikke noget, hun ikke engang vendte sig om eller sagde noget, gik bare med sin skolemælk et æble og en banan.

Efter at have brugt mange timer her på EG i jagten på den helt perfekte legekammerat til mig, og kysset både lidt frøer og heldigvis også prinsesser, så var jeg overbevist om at Slemme line (https://www.eroguide.dk/forum/profile/34833-slemme-line/) var min nye Tina. Havde jeg modet til at kontakte hende nu som voksen……..

Ja det er et længere skriv, men det der skete er også det længste ”forspil” jeg nogensinde har oplevet i hele mit liv. Længere end hvad der skulle til med min nuværende kone gennem 20 år og 2 tidligere kærester til sammen.

En sen aften, så jeg at Slemme Line var på EG. Jeg dristede mig til at sende hende en besked. Fik en pæn afvisning tilbage. Skrev lidt mere og fortalte lidt mere om mig selv, tilbød en god frokost på byens bedste restaurant og tilbød at betale for tiden. Fik endnu en pæn afvisning tilbage. Anede dog en lille åbning.

Hvad der skete hen over de næste dage var voldsomt. Vi havde tråde på 2-300 skriv på flere platforme. Kravet fra Line var, at hun skulle kende mig og vide alt om mig før hun ville mødes, og jeg fik det samme den anden vej igen. Jeg ved nu hvem hendes mand og børn er og omvendt. Der flød heldigvis også en lind strøm af ultrafrække selfier fra Line, nogle har I set på hendes selfietråd, disse var blot med ansigt på. Damm jeg var tændt på at møde hende. Vi nåede endda at have et skænderi, faktisk 2 online før vi overhovedet havde mødt hinanden. Aner ikke hvor mange gange jeg havde lagt op til et møde, endda uden økonomisk loft, hun kunne bare nævne en pris jeg var ligeglad.

Endelig en aften skrev hun ”kom ned og træn med mig i fitnesscenteret kl. 6.00 i morgen, du må ikke tale til mig, jeg skal bare mærke dig i rummet”

Jeg var der 15 min før og stod på en stairclimer der var godt placeret i rummet, så jeg kunne holde øje. Så kom hun endelig ”live”, svævende hen af gulvet som Tina gjorde, og jeg kunne ikke undgå at se at der var to unge fyre der tjekkede hendes røv ud mens hun kom hen imod mig. Hun gik forbi mig, vinkede og smilede let genert. Det bliver godt det her, tænkte jeg. Hun gik op på løbebåndet og ja hun har den lækreste stramme krop med de dejligste let hoppende bryster når hun løber. Lidt skræmmende vurderede jeg hende til at løbe næsten lige så hurtigt som jeg, og jeg er ellers i rigtig god form og træner hver anden dag. Jeg turde ikke se på det digitale tal, da jeg var bage for, at det ville gå ud over min selvtillid.

Efter en time med træning på diverse maskiner, masser af øjenkontakt men ingen snak, kommer hun hen til mig på løbebåndet. ”jeg havde egentlig besluttet, at jeg bare ville mærke dig og så køre igen…..… men jeg tror faktisk godt at jeg vil møde dig - men det bliver på min måde”. Hun vendte sig om, svævede hen over gulvet igen ud mod omklædningsrummet, forbi 3 ældre mænd der smilende kikkede lidt indforstået på hinanden……                                                                    

Forsættes…(måske)

Filantropen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line

Sikke dog en fantastisk beskrivende beretning om vores første møde.

En mand der kan være så opmærksom på en kvinde- må kunne noget ekstra godt i legeregi tænker jeg:wub:

Har du overvejet, hvorfor jeg ville have dig ned i fitnesscentret ?:ph34r:

Ja ja...ganske vist ville jeg "mærke"/"fornemme" dig..... det var den følende del af mig der var på spil......

Dit intellekt betvivlede jeg ikke......

Men kunne du tale til min reptilhjerne ?

SVARET ER JA.....<3

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 22 minutter siden:

Sikken et fint skriv - jeg savner passende reaktions-emojis, og det gør jeg sjældent herinde <3

Jeg vil gerne være lidt anderledes............:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk historie og godt kæmpet filantropen. 

Er lykkelig for jeg mødte hende på en anden måde, ellers var jeg nok ikke blevet udvalgt. 

Top lækker pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk
Filantropen skrev, 1 time siden:

Min date med Slemme Line – den uopnåelige pige på skolen.

 

Da jeg var en lille dreng, gik der på min skole en pige der hed Tina (det hedder hun sikkert stadig). Hun var den uopnåelige pige på skolen, hende som ingen kunne nå. Hun var altid sammen med de store drenge med knallert men var uopnåelig for os andre. Hun var så flot og flirtende og når hun gik gennem skolegården stoppede alle med at lege og fulgte hendes svævende gang hen over den slidte asfalt. Det tætteste jeg var på Tina, var en dag jeg opdagede hun var på vej hen til frugtboden samtidig med mig. Jeg timede min gang helt perfekt, så hun kom ind i køen foran mig. Jeg kunne dufte hendes hår og fantaserede om at hun var min. Men så skete det… jeg blev skubbet i ryggen så min nu stive pik ramte hendes venstre ben. Jeg var lige ved at eksplodere i ren lykkefølelse men Tina opdagede ikke noget, hun ikke engang vendte sig om eller sagde noget, gik bare med sin skolemælk et æble og en banan.

 

Efter at have brugt mange timer her på EG i jagten på den helt perfekte legekammerat til mig, og kysset både lidt frøer og heldigvis også prinsesser, så var jeg overbevist om at Slemme line (https://www.eroguide.dk/forum/profile/34833-slemme-line/) var min nye Tina. Havde jeg modet til at kontakte hende nu som voksen……..

 

Ja det er et længere skriv, men det der skete er også det længste ”forspil” jeg nogensinde har oplevet i hele mit liv. Længere end hvad der skulle til med min nuværende kone gennem 20 år og 2 tidligere kærester til sammen.

 

En sen aften, så jeg at Slemme Line var på EG. Jeg dristede mig til at sende hende en besked. Fik en pæn afvisning tilbage. Skrev lidt mere og fortalte lidt mere om mig selv, tilbød en god frokost på byens bedste restaurant og tilbød at betale for tiden. Fik endnu en pæn afvisning tilbage. Anede dog en lille åbning.

 

Hvad der skete hen over de næste dage var voldsomt. Vi havde tråde på 2-300 skriv på flere platforme. Kravet fra Line var, at hun skulle kende mig og vide alt om mig før hun ville mødes, og jeg fik det samme den anden vej igen. Jeg ved nu hvem hendes mand og børn er og omvendt. Der flød heldigvis også en lind strøm af ultrafrække selfier fra Line, nogle har I set på hendes selfietråd, disse var blot med ansigt på. Damm jeg var tændt på at møde hende. Vi nåede endda at have et skænderi, faktisk 2 online før vi overhovedet havde mødt hinanden. Aner ikke hvor mange gange jeg havde lagt op til et møde, endda uden økonomisk loft, hun kunne bare nævne en pris jeg var ligeglad.

 

Endelig en aften skrev hun ”kom ned og træn med mig i fitnesscenteret kl. 6.00 i morgen, du må ikke tale til mig, jeg skal bare mærke dig i rummet”

 

Jeg var der 15 min før og stod på en stairclimer der var godt placeret i rummet, så jeg kunne holde øje. Så kom hun endelig ”live”, svævende hen af gulvet som Tina gjorde, og jeg kunne ikke undgå at se at der var to unge fyre der tjekkede hendes røv ud mens hun kom hen imod mig. Hun gik forbi mig, vinkede og smilede let genert. Det bliver godt det her, tænkte jeg. Hun gik op på løbebåndet og ja hun har den lækreste stramme krop med de dejligste let hoppende bryster når hun løber. Lidt skræmmende vurderede jeg hende til at løbe næsten lige så hurtigt som jeg, og jeg er ellers i rigtig god form og træner hver anden dag. Jeg turde ikke se på det digitale tal, da jeg var bage for, at det ville gå ud over min selvtillid.

 

Efter en time med træning på diverse maskiner, masser af øjenkontakt men ingen snak, kommer hun hen til mig på løbebåndet. ”jeg havde egentlig besluttet, at jeg bare ville mærke dig og så køre igen…..… men jeg tror faktisk godt at jeg vil møde dig - men det bliver på min måde”. Hun vendte sig om, svævede hen over gulvet igen ud mod omklædningsrummet, forbi 3 ældre mænd der smilende kikkede lidt indforstået på hinanden……                                                                    

 

Forsættes…(måske)

 

Filantropen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk

Godt jeg ikke skulle på løbebåndet først,så havde hjertet vist gået i stå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Grenå skrev, for 29 minutter siden:

Fantastisk historie og godt kæmpet filantropen. 

Er lykkelig for jeg mødte hende på en anden måde, ellers var jeg nok ikke blevet udvalgt. 

Top lækker pige

Ja. Det var dengang jeg lavede annoncer. Det var nu sjovt for nogle år siden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
bonderosen skrev, for 3 minutter siden:

Ja rolig drenge,,,hun jo kørt godt til,,,lol lol

Hvad mener du helt præcist her @bonderosen- du har da aldrig mødt mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 3 minutter siden:

Ja. Det var dengang jeg lavede annoncer. Det var nu sjovt for nogle år siden :)

Det var en dejlig tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonderosen skrev, for 5 minutter siden:

Ja rolig drenge,,,hun jo kørt godt til,,,lol lol

Den der kører godt..... 

møder hellere end gerne op til en test kørsel ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 49 minutter siden:

Fantastisk historie og godt kæmpet filantropen. 

Er lykkelig for jeg mødte hende på en anden måde, ellers var jeg nok ikke blevet udvalgt. 

Top lækker pige

Af og til betaler ihærdighed sig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Vi bliver nødt til at høre resten. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Christina ssbbw skrev, for 15 minutter siden:

Vi bliver nødt til at høre resten. :)

Jeg skal faktisk træne sammen med denne fantastiske mand igen imorgen.....:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 11 timer siden:

Fantastisk historie og godt kæmpet filantropen. 

Er lykkelig for jeg mødte hende på en anden måde, ellers var jeg nok ikke blevet udvalgt. 

Top lækker pige

Præsis mine ord ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, for 34 minutter siden:

Det her sted er sgu snart mere en dating central end et købesex forum.  

Sgu sørgelig udvikling.

Aarrhh. Smil nu. Det er da en fin beretning. Rart med lidt afveksling synes jeg, og da det stadig er købesex er tråden ikke malplaceret efter min ringe mening. 

Når det så er sagt ser jeg da frem til lidt slibrige detaljer. :p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, 1 time siden:

Det her sted er sgu snart mere en dating central end et købesex forum.  

Sgu sørgelig udvikling.

Det synes jeg ikke, du har helt ret i.

Jeg er selv meget skeptisk over for selfietrådene, da de i realiteten er skjult, gratis reklame, men nogen håndterer det altså bedre end andre. Dating er i mine øjne noget helt andet, der markant adskiller sig fra selfietråde – og for den sags skyld også købesex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Mand34Horsens skrev, for 5 timer siden:

Det her sted er sgu snart mere en dating central end et købesex forum.  

Sgu sørgelig udvikling.

Hvem siger jeg ikke får betaling ?

Det er vel noget der aftales parterne imellem. Hvordan betalingen afregnes- det er der kun en der bestemmer OG DET ER MIG.

 

Redigeret af Slemme Line
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Smiley5 skrev, for 26 minutter siden:

Rolig nu mulle ;-)  det da spændende hvordan det går :-) og når man løber så stærkt som mig så ved man jo aldrig hehe :-) Line hvilken landsdel løber vi i? :-) måske vi snart ryger over i et motions forum ;-)  

Måske jeg skulle starte mit eget "fitness" hold ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 6 minutter siden:

Måske jeg skulle starte mit eget "fitness" hold ;)

Så må du passe på "løbetiden" :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...